abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123335115

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Moeilijkheden die je zoal zou kunnen hebben:

- Te weinig mensen kennen.
- Onzeker overkomen
- Een botte kop hebben.

Hoe ontmoet ik nieuwe mensen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kom ik zelfverzekerd over?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips voor online versieren:
SPOILER
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.

------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!

Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123335158
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 18:57 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Als dat niet dat kan, dan houdt het op. Dan blijf ik wel alleen tot mijn 80ste.

Mensen tonen totaal geen interesse voor mij. Als ik iets wil, dan moet ik toch de aandacht trekken.
Je hoeft niet eerst toestemming te krijgen om op een vrouw af te stappen :)
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_123335362
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 16:49 schreef Cue_ het volgende:
En als je op een eerste date gelijk al geen gespreksstof hebt vraag ik me af wat je uberhaupt aan mensen te vertellen hebt.
Of je elkaar nu mag of
Niet hebben of niet willen is iets anders. Ik zelf kan niet goed zomaar vanuit het niets interesse in iemand hebben. Bij mij moet dat groeien, en zomaar met iemand in een kroeg zitten om iets te gaan drinken en ''praten'', dat trek ik simpelweg niet met iemand die ik daarvoor zelden tot nooit gesproken heb...

Voor mij voelt het minder geforceerd om in de bioscoop te beginnen en vanaf daar zien hoe het loopt dan meteen recht tegenover elkaar gaan zitten voor een gesprek, dan kun je wel meteen de :') gaan gebruiken, maar in dit topic zitten over het algemeen niet de grootste sociale wonderen, dus ik dacht dat het wel nuttig zou zijn om mijn ervaring eens te delen.

Daarnaast heb je na een film meteen iets gemeenschappelijks dat je kunt bespreken, in plaats van dat je alleen maar naar elkaar vraagt..
pi_123335496
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:01 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hoeft niet eerst toestemming te krijgen om op een vrouw af te stappen :)
In vind van wel. Of in ieder geval een teken dat ze het niet erg vind.
:{
pi_123335848
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Ja idd, voor je het weet is het weer ongewenste intimiteit zit je weer op het bureau :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_123335885
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:07 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Hiermee zet je vrouwen op een voetstuk. Ga er vanuit dat ze je aardig en gezellig vind. Zo niet, dan heeft ze pech, je volgde alleen maar jezelf en je eigen gevoelens.
pi_123338865
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hiermee zet je vrouwen op een voetstuk. Ga er vanuit dat ze je aardig en gezellig vind. Zo niet, dan heeft ze pech, je volgde alleen maar jezelf en je eigen gevoelens.
Als ik mezelf en mijn eigen gevoelens volg, dan spreek ik ze helemaal niet aan. Ik wil ze niet lastig vallen, dus heb ik een teken nodig om dichterbij te komen.

Tevens was het een oefenpoging voor het geval dat ik iemand zie waar ik wel achteraan wil. Want zoveel zie ik eerlijk gezegd niet rondlopen bij mij in de buurt dus moet ik wel de skills hebben indien nodig.
  maandag 25 februari 2013 @ 21:01:14 #8
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123343231
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:58 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Als ik mezelf en mijn eigen gevoelens volg, dan spreek ik ze helemaal niet aan. Ik wil ze niet lastig vallen, dus heb ik een teken nodig om dichterbij te komen.

Tevens was het een oefenpoging voor het geval dat ik iemand zie waar ik wel achteraan wil. Want zoveel zie ik eerlijk gezegd niet rondlopen bij mij in de buurt dus moet ik wel de skills hebben indien nodig.
Ook mijn idee man. Ik heb nog steeds moeite om lelijke meisjes te zoenen, ookal weet ik dat het goed is voor m'n progress.

Verder gaat het wel lekker hier eigenlijk. M'n dateervaring is verviervoudigd in de laatste 4 maanden. Allemaal erg leuke knappe dames. Geen seks nog jammergenoeg, daar trek ik nog een jaartje voor uit.. :P
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_123343705
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 19:58 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Er zijn genoeg vrouwen die je zien zitten maar geen "tekens" geven. Er zijn zelfs vrouwen die gek op je zijn en juist de tegenovergestelde "tekens" lijken te geven.

Kortom, je verkleind je kansen enorm met iets waar je geen houvast aan hebt. Leren zwemmen door te gaan zwemmen, niet door te wachten totdat er geen vuiltje is aan de lucht. En onverwachts kan je dan alsnog in een hele stevige storm terecht komen waar je niet op voorbereid was of een maalstroom ;)

Leuke vrouwen worden overigens continue door gasten benaderd, je zult zeker niet de eerste zijn.
pi_123344181
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er zijn genoeg vrouwen die je zien zitten maar geen "tekens" geven. Er zijn zelfs vrouwen die gek op je zijn en juist de tegenovergestelde "tekens" lijken te geven.

Kortom, je verkleind je kansen enorm met iets waar je geen houvast aan hebt. Leren zwemmen door te gaan zwemmen, niet door te wachten totdat er geen vuiltje is aan de lucht. En onverwachts kan je dan alsnog in een hele stevige storm terecht komen waar je niet op voorbereid was of een maalstroom ;)

Leuke vrouwen worden overigens continue door gasten benaderd, je zult zeker niet de eerste zijn.
Ik ben wel eens dat je niet op de goede tekens hoeft te letten, maar als een vrouw aangeeft het niet gewenst te vinden moet je ook je verlies kunnen nemen.
pi_123344402
imo. moet je ook niet te veel waarde hechten aan de ''tekens'' van vrouwen... Het kan inderdaad makkelijk zo zijn dat meisjes die het in je zien zitten juist signalen geven die tegenovergesteld zijn aan wat je zou verwachten..

Toevallig was ik laatst eens met een paar oud collega's uit. We hadden het toen over een paar andere oud collega's, en over een meisje zei ik toen dat ik haar altijd zo nors en chagrijnig vond overkomen... Zeiden die lui: Ja weet je hoe dat komt, omdat ze altijd verliefd op je was :P

Verder denk ik dat meisjes het 9 van de 10 keer totaal niet erg vinden als je ze benadert, ookal zie je er niet uit. Alleen moet het niet meteen te geforceerd zijn of te duidelijk dat je uit bent op een relatie of seks of een date wat dan ook...
pi_123345306
quote:
Dat gaan ze dan toch vervelend vinden? Dat is wat ik niet snap.
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:20 schreef IAmdissapoint het volgende:
Verder denk ik dat meisjes het 9 van de 10 keer totaal niet erg vinden als je ze benadert, ookal zie je er niet uit. Alleen moet het niet meteen te geforceerd zijn of te duidelijk dat je uit bent op een relatie of seks of een date wat dan ook...
En geforceerd wordt het al snel. Je moet ze toch wat vragen en dan het gesprek gaande houden...
pi_123347259
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 21:34 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Dat gaan ze dan toch vervelend vinden? Dat is wat ik niet snap.

[..]

En geforceerd wordt het al snel. Je moet ze toch wat vragen en dan het gesprek gaande houden...
Ah kom op, vrouwen zijn echt geen Aliens ofzo.. Als je een houding hebt dat je enkel en alleen vrouwen aanspreekt met het oog op ''meer'' dan wordt de situatie inderdaad al snel geforceerd..

Je spreekt toch ook niet elk mannelijk persoon aan om meteen een hechte vriendschap mee op te bouwen, waarom moet er bij vrouwen dan opeens zo veel gewicht in de schaal worden gelegd?

Ik ben ook niet zo van de vriendschappen met vrouwen, en het gebeurt zelden tot nooit dat ik ellenlange gesprekken heb met vrouwen over koetjes en kalfjes, maar ik heb mezelf wel aangeleerd om niet te druk bezig te zijn met wat ik zeg, of ik wel welkom ben in haar ''buurt'', etc etc.. Want als dat allemaal al door je hoofd spookt terwijl je een doodnormaal gesprekje probeert te voeren wordt de situatie inderdaad al gauw ongemakkelijk..

Uiteindelijk zijn het ook maar gewoon mensen, en geloof het van mij met 4 zussen, ze laten ook gewoon boeren en scheten als er geen vreemden in de buurt zijn hoor :P
pi_123348191
Maar daar draait versieren toch om, je versiert iemand toch juist als je er meer van wilt? Een gewone vraag stel ik gerust maar dan moet je echte moves maken.
pi_123348719
Ik heb wel een vraagje voor wie er nog lekker achter de laptop zit:

ik ben 18, heb nooit een vriendin gehad, bewuste keuze, maar nu ben ik toch een meisje tegen gekomen dat ik wel echt leuk vind. Alleen weet ik echt niet wat ik af en toe moet doen. Welke stappen ik moet zetten en eigenlijk alles. Heb het hele relatie-aspect nooit meegemaakt tot nu toe eigenlijk. Ik heb tot nu toe goed contact met haar, en heb haar afgelopen weken paar keer gezien bij het uitgaan, en dat was heel gezellig. Hebben binnenkort afgesproken maar ik ben toch wel benieuwd of jullie me enige tips kunnen geven. Voor mijn gevoel wil ik te snel en ben ik ook niet serieus genoeg, te veel praten en te weinig concreet. Wil na eerdere mislukte pogingen waarbij ik ook te veel dacht en veel te weinig durfde te doen (qua stappen nemen, afspreken ect.) er deze keer toch echt werk van maken. Uitstellen helpt me natuurlijk niet verder.
  maandag 25 februari 2013 @ 22:46:58 #16
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123349511
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:32 schreef robbie124 het volgende:
Ik heb wel een vraagje voor wie er nog lekker achter de laptop zit:

ik ben 18, heb nooit een vriendin gehad, bewuste keuze, maar nu ben ik toch een meisje tegen gekomen dat ik wel echt leuk vind. Alleen weet ik echt niet wat ik af en toe moet doen. Welke stappen ik moet zetten en eigenlijk alles. Heb het hele relatie-aspect nooit meegemaakt tot nu toe eigenlijk. Ik heb tot nu toe goed contact met haar, en heb haar afgelopen weken paar keer gezien bij het uitgaan, en dat was heel gezellig. Hebben binnenkort afgesproken maar ik ben toch wel benieuwd of jullie me enige tips kunnen geven. Voor mijn gevoel wil ik te snel en ben ik ook niet serieus genoeg, te veel praten en te weinig concreet. Wil na eerdere mislukte pogingen waarbij ik ook te veel dacht en veel te weinig durfde te doen (qua stappen nemen, afspreken ect.) er deze keer toch echt werk van maken. Uitstellen helpt me natuurlijk niet verder.
Je geeft je antwoord zelf al. Escaleren en niet teveel nadenken. ;)

[ Bericht 15% gewijzigd door Pope-of-Dope op 25-02-2013 22:53:19 ]
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_123350220
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:46 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Je geeft je antwoord zelf al. Escaleren en niet teveel nadenken. ;)
Ja eigenlijk weet ik het wel, maar heb de vervelende tic om alles een keer te moeten hebben gezien of gehoord. Zonder exact voorbeeld raak ik in paniek voor mijn gevoel. Probeer er al langer wat aan te doen, maar het blijft met veel denken. In ieder geval bedankt voor je reactie ;)
pi_123351224
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef robbie124 het volgende:

[..]

Ja eigenlijk weet ik het wel, maar heb de vervelende tic om alles een keer te moeten hebben gezien of gehoord. Zonder exact voorbeeld raak ik in paniek voor mijn gevoel. Probeer er al langer wat aan te doen, maar het blijft met veel denken. In ieder geval bedankt voor je reactie ;)
Das lastig, want ondanks wat sommigen zeggen is er geen handleiding die voor iedereen werkt. Je hoeft in ieder geval niet onzeker te zijn, dat het leuk is tijdens het uitgaan en ze met je wil afspreken (ik ga ervan uit dat ze weet dat het een date is) betekend dat ze je op zijn minst interessant vindt. Ga in ieder geval niet geforceerd een stappenplan doorlopen en laat het allemaal een beetje over je heen komen. Als er een wederzijdse klik is komt het dan wel goed.
pi_123351340
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 23:23 schreef kipknots het volgende:

[..]

Das lastig, want ondanks wat sommigen zeggen is er geen handleiding die voor iedereen werkt. Je hoeft in ieder geval niet onzeker te zijn, dat het leuk is tijdens het uitgaan en ze met je wil afspreken (ik ga ervan uit dat ze weet dat het een date is) betekend dat ze je op zijn minst interessant vindt. Ga in ieder geval niet geforceerd een stappenplan doorlopen en laat het allemaal een beetje over je heen komen. Als er een wederzijdse klik is komt het dan wel goed.
klik is er in ieder geval, kende haar al iets langer via via en dat ze interesse heeft is niet bepaalt onzichtbaar. Voor mij helpt dit al, omdat ik mijzelf confronteer door alles "hardop" te zeggen. Iets waarmee ik over het algemeen ook last heb, en wat mij ook belemmerd. Ik ken mezelf wel haha, maar ik moet stoppen smoesjes voor mijzelf te verzinnen }:|
pi_123351710
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 23:27 schreef robbie124 het volgende:

[..]

klik is er in ieder geval, kende haar al iets langer via via en dat ze interesse heeft is niet bepaalt onzichtbaar. Voor mij helpt dit al, omdat ik mijzelf confronteer door alles "hardop" te zeggen. Iets waarmee ik over het algemeen ook last heb, en wat mij ook belemmerd. Ik ken mezelf wel haha, maar ik moet stoppen smoesjes voor mijzelf te verzinnen }:|
Ach, de eerste keer is eng, beetje zenuwen is gezond. Heeft bijna iedereen wel last van. Maar als het klikt en je weer in gesprek bent wordt dat wel minder. Denk er gewoon aan dat zij er met net zoveel zenuwen zit.
pi_123352213
quote:
1s.gif Op maandag 25 februari 2013 23:36 schreef kipknots het volgende:

[..]

Ach, de eerste keer is eng, beetje zenuwen is gezond. Heeft bijna iedereen wel last van. Maar als het klikt en je weer in gesprek bent wordt dat wel minder. Denk er gewoon aan dat zij er met net zoveel zenuwen zit.
Ik ga zo veel mogelijk proberen niet na te denken maar mijn hart te volgen (cliché). Uiteindelijk moet ik niet zo geforceerd willen doen maar gewoon zijn wie ik ben. Deze keer wel een goed gevoel bij het hele gebeuren, niet perce zo zenuwachtig omdat de klik echt goed zit.
pi_123352417
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 23:47 schreef robbie124 het volgende:

[..]

Ik ga zo veel mogelijk proberen niet na te denken maar mijn hart te volgen (cliché). Uiteindelijk moet ik niet zo geforceerd willen doen maar gewoon zijn wie ik ben. Deze keer wel een goed gevoel bij het hele gebeuren, niet perce zo zenuwachtig omdat de klik echt goed zit.
Heel goed! ^O^

Sowieso; als je je anders voordoet dan dat je bent val je uiteindelijk door de mand. Niet zo handig :+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_123353054
Nou ik meld me ook maar hier :P
Oh.
pi_123353343
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welkom :W
Tante minthy!! O+
pi_123353368
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:14 schreef minthy het volgende:

[..]

Welkom :W
Dank u :W
Oh.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:26:19 #26
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123353790
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Omdat?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_123353811
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:26 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Omdat?
Versieren niet zo makkelijk gaat. :P
Oh.
pi_123353891
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Versieren niet zo makkelijk gaat. :P
19 jaar?
Ik zwaai naar dieren.
pi_123353984
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:28 schreef Geerd het volgende:

[..]

19 jaar?
Ja man
Oh.
pi_123354037
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja man
Ah joh komt wel
Ik zwaai naar dieren.
pi_123354063
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:32 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ah joh komt wel
Daarom kijk ik of er in dit topic nog handige tips te vinden zijn :P
Oh.
pi_123354100
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Daarom kijk ik of er in dit topic nog handige tips te vinden zijn :P
Op niet gelezen zeker?:p
Ik zwaai naar dieren.
pi_123354120
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:35 schreef Geerd het volgende:

[..]

Op niet gelezen zeker?:p
Ik volg dit topic ook al een tijdje, en zie je hoe anderen het aanpakken :P
Oh.
pi_123354149
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Op die fiets :P
Ik zwaai naar dieren.
pi_123354181
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:36 schreef Geerd het volgende:

[..]

Op die fiets :P
Die tips zullen vast wel helpen, maar mijn karakter verandert er toch niet door :P
Oh.
pi_123354212
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die tips zullen vast wel helpen, maar mijn karakter verandert er toch niet door :P
Waarom zou je je karakter willen veranderen?
Tante minthy!! O+
pi_123354260
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:38 schreef minthy het volgende:

[..]

Waarom zou je je karakter willen veranderen?
Omdat het niet echt aantrekkelijk is :P
Oh.
pi_123354340
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Omdat het niet echt aantrekkelijk is :P
Noem eens wat?
Tante minthy!! O+
pi_123354366
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:44 schreef minthy het volgende:

[..]

Noem eens wat?
Onzekerheid, twijfelaartje en lui. :P
Oh.
pi_123354379
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is geen karakter, maar valt onder eigenschappen.
Ik zwaai naar dieren.
pi_123354409
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:45 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dat is geen karakter, maar valt onder eigenschappen.
Hmm oke. :P Dan heb ik het over eigenschappen :)
Oh.
pi_123354450
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal zaken waaraan je kan werken, geen onoverkomelijke zaken :P
Tante minthy!! O+
pi_123354469
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:47 schreef minthy het volgende:

[..]

Dat zijn allemaal zaken waaraan je kan werken, geen onoverkomelijke zaken :P
De eerste twee misschien. Die laatste word echt heel lastig :P :')
Oh.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 00:50:13 #44
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_123354519
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef robbie124 het volgende:

[..]

Ik zit er zelf ook nog een beetje in. Op het moment zelf ben ik nog te vaak te laf om iemand te zoenen, seksueel te zijn etc. Maar het gaat beter naarmate je meer ervaring krijgt. Je ziet vanzelf wat wel en niet werkt. Zij is niet de enige, je hebt genoeg andere keuzes ;) Hou dat gewoon in je achterhoofd, en zorg dat je het naar je zin hebt.
pi_123354540
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

De eerste twee misschien. Die laatste word echt heel lastig :P :')
Jezelf een schop onder je hol geven ^O^
Tante minthy!! O+
pi_123354610
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:50 schreef minthy het volgende:

[..]

Jezelf een schop onder je hol geven ^O^
Ik heb zo weinig zelfdiscipline he. Ik kan niet eens mijn bed uitkomen als ik 's ochtends een keer vroeg wil opstaan. Dan blijf ik toch nog een paar uur liggen. Wat dit met het onderwerp te maken heeft weet ik niet, maar ach :P
Oh.
pi_123354651
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ik heb zo weinig zelfdiscipline he. Ik kan niet eens mijn bed uitkomen als ik 's ochtends een keer vroeg wil opstaan. Dan blijf ik toch nog een paar uur liggen. Wat dit met het onderwerp te maken heeft weet ik niet, maar ach :P
Het kan zijn dat je op meerdere vlakken te weinig discipline hebt en dat het bijvoorbeeld gemakkelijker voor je is om lekker op de bank te hangen dan om een meisje aan te spreken.
En zo zijn we weer bij het onderwerp van dit topic *O*
Tante minthy!! O+
pi_123354680
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:55 schreef minthy het volgende:

[..]

Het kan zijn dat je op meerdere vlakken te weinig discipline hebt en dat het bijvoorbeeld gemakkelijker voor je is om lekker op de bank te hangen dan om een meisje aan te spreken.
En zo zijn we weer bij het onderwerp van dit topic *O*
Dat is het ook. Dan denk ik maar "Fuck it, dan maar niet" :P
Oh.
pi_123354724
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat is het ook. Dan denk ik maar "Fuck it, dan maar niet" :P
En dat wordt natuurlijk heerlijk versterkt door je onzekerheid en je getwijfel :+
Tante minthy!! O+
pi_123354749
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:59 schreef minthy het volgende:

[..]

En dat wordt natuurlijk heerlijk versterkt door je onzekerheid en je getwijfel :+
Ja en dat ik toch geen woord kan uitbrengen om niks :') En dat ik nou niet bepaald een hunk ben ofzo :') Of heel interessant :')
Oh.
pi_123354779
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Ja en dat ik toch geen woord kan uitbrengen om niks :') En dat ik nou niet bepaald een hunk ben ofzo :') Of heel interessant :')
Moet je niet na school ofzo of werken dat je kan blijven pitten?
Ik zwaai naar dieren.
pi_123354797
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:02 schreef Geerd het volgende:

[..]

Moet je niet na school ofzo of werken dat je kan blijven pitten?
Op dit moment heb ik geen school of werk ;)
Oh.
pi_123354812
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Op dit moment heb ik geen school of werk ;)
Uitzendbureau?
Ik zwaai naar dieren.
pi_123354815
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:00 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig mensen wáánzinnig interessant. En er zijn maar weinig grandioze hunks. Accepteer dat je normaal bent, net als het overgrote deel van de maatschappij *O*

Dat je geen woord uit kan brengen is vaak een gevoel dat je van tevoren hebt en dat juist waarheid wordt omdat je dat denkt. Vaak een kwestie van oefenen ;)
Tante minthy!! O+
pi_123354817
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:04 schreef Geerd het volgende:

[..]

Uitzendbureau?
Ben ik mee bezig :)
Oh.
pi_123354843
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:04 schreef minthy het volgende:

[..]

Er zijn maar weinig mensen wáánzinnig interessant. En er zijn maar weinig grandioze hunks. Accepteer dat je normaal bent, net als het overgrote deel van de maatschappij *O*

Dat je geen woord uit kan brengen is vaak een gevoel dat je van tevoren hebt en dat juist waarheid wordt omdat je dat denkt. Vaak een kwestie van oefenen ;)
Wil ik dat wel, normaal zijn :P Maar het zal wel oefenen zijn enzo, het is meer dat ik sociaal niet heel sterk ben :')
Oh.
pi_123354905
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Wil ik dat wel, normaal zijn :P Maar het zal wel oefenen zijn enzo, het is meer dat ik sociaal niet heel sterk ben :')
Absoluut, oefenen is heel belangrijk. En doen! ^O^
Tante minthy!! O+
pi_123354934
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:09 schreef minthy het volgende:

[..]

Absoluut, oefenen is heel belangrijk. En doen! ^O^
Zou mooi zijn. Ik heb al zo vaak geoefend met die dingen :') En had ik geen gespreksstof meer :') Dus ga je onzin lopen praten.
Oh.
pi_123354977
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zou mooi zijn. Ik heb al zo vaak geoefend met die dingen :') En had ik geen gespreksstof meer :') Dus ga je onzin lopen praten.
Dan kan je ook vragen stellen aan de ander, of eigenlijk zou je dat in het hele gesprek moeten doen. Als de ander antwoord geeft, dan kan je daar weer op doorvragen. Het lijkt ingewikkeld, maar dat is het niet echt :P
Tante minthy!! O+
pi_123354987
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:15 schreef minthy het volgende:

[..]

Dan kan je ook vragen stellen aan de ander, of eigenlijk zou je dat in het hele gesprek moeten doen. Als de ander antwoord geeft, dan kan je daar weer op doorvragen. Het lijkt ingewikkeld, maar dat is het niet echt :P
Nja. Het is niet dat ik ooit een date heb gehad :') Maar was beetje via WhatsApp en MSN enzo. Beetje stalkerig :')
Oh.
pi_123355068
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:16 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Nja. Het is niet dat ik ooit een date heb gehad :') Maar was beetje via WhatsApp en MSN enzo. Beetje stalkerig :')
Stalken en iemand overladen met berichten is nooit tof :D

Als je online contact hebt met een meisje, zegt ze dan wel wat terug of heb je het idee dat ze je afkapt?
Tante minthy!! O+
pi_123355093
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:21 schreef minthy het volgende:

[..]

Stalken en iemand overladen met berichten is nooit tof :D

Als je online contact hebt met een meisje, zegt ze dan wel wat terug of heb je het idee dat ze je afkapt?
Meestal kapt ze dan af, en blijf ik maar doorlullen :') Heeft niet veel zin volgens mij. Ook erger ik me meestal aan die meisjes van mijn leeftijd, wat ik allemaal op Facebook zie dan :') Zal wel aan mij liggen :P
Oh.
pi_123355107
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:24 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Meestal kapt ze dan af, en blijf ik maar doorlullen :') Heeft niet veel zin volgens mij. Ook erger ik me meestal aan die meisjes van mijn leeftijd, wat ik allemaal op Facebook zie dan :') Zal wel aan mij liggen :P
Hehe, ik begin eigenlijk steeds meer te kijken naar dames uit het middel oosten, als ik die vergelijk met nederlandse wereld van verschil letterlijk en figuurlijk :P

[ Bericht 6% gewijzigd door Geerd op 26-02-2013 01:31:11 ]
Ik zwaai naar dieren.
pi_123355836
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:15 schreef minthy het volgende:

[..]

Is het wel.

Ik kom zelden mensen tegen die graag converseren over dingen die mij interesseren (geschiedenis, religie, politiek, economie, filosofie, socialisme), laat staan dat ze er een soortgelijke visie op na houden, als ze al überhaupt een politieke ideologie aanhangen. Small talk vind ik nutteloos gezever en ik begrijp niet hoe mensen over onzinnige crap (mode bvb.) zo veel kunnen praten.
pi_123356776
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 03:40 schreef Marx1990 het volgende:

[..]

Is het wel.

Ik kom zelden mensen tegen die graag converseren over dingen die mij interesseren (geschiedenis, religie, politiek, economie, filosofie, socialisme), laat staan dat ze er een soortgelijke visie op na houden, als ze al überhaupt een politieke ideologie aanhangen. Small talk vind ik nutteloos gezever en ik begrijp niet hoe mensen over onzinnige crap (mode bvb.) zo veel kunnen praten.
Vroeger was ik ook op zoek naar inhoudelijke discussies en zoveel mogelijk diepgang. Daar ben ik nu wel vanaf omdat het gewoon heel lekker is om te ouwehoeren. Probeer je eens te interesseren in mensen. Nu ben je alleen maar op zoek naar een praatpaal om je eigen denkbeelden en ideologieën uit de doeken te doen. Daar zijn mensen niet voor, dat schrijf je maar op in een dagboek.
pi_123361676
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 01:25 schreef Geerd het volgende:

[..]

Hehe, ik begin eigenlijk steeds meer te kijken naar dames uit het middel oosten, als ik die vergelijk met nederlandse wereld van verschil letterlijk en figuurlijk :P
Misschien zijn die wel leuk dan :P
Oh.
pi_123367902
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Squat je al?
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_123371095
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:07 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Squat je al?
Wie, wat, waar?
Oh.
pi_123371304
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 08:27 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Vroeger was ik ook op zoek naar inhoudelijke discussies en zoveel mogelijk diepgang. Daar ben ik nu wel vanaf omdat het gewoon heel lekker is om te ouwehoeren. Probeer je eens te interesseren in mensen. Nu ben je alleen maar op zoek naar een praatpaal om je eigen denkbeelden en ideologieën uit de doeken te doen. Daar zijn mensen niet voor, dat schrijf je maar op in een dagboek.
Dat is toch niet per se als praatpaal, maar toch ook voor uitwisseling van kennis en ideeën. Persoonlijk vind ik beide type gesprekken interessant en kan ik schakelen naar gelang de omstandigheid.
pi_123371382
Maar ben je serieus van de markt af bob?
pi_123371539
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:37 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar ben je serieus van de markt af bob?
pi_123375683
Wat stuur je naar een dame die naar je stuurt: Samen naakt? Beter niet, dit gaat heel "spicy" aflopen.

Vraag niet naar hoe we hierbij zijn uitgekomen, maar weet niet goed wat ik moet sturen.
Ze is nu nog in een relatie die eigenlijk al afgelopen is, ook hebben we al paar keer gedated en gekust.

maar weet niet goed wat ik hier op moet terug sturen
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:08:32 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123375734
Ligt eraan wat je wil van der.
pi_123375779
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:07 schreef Dirkos1987 het volgende:
Wat stuur je naar een dame die naar je stuurt: Samen naakt? Beter niet, dit gaat heel "spicy" aflopen.

Vraag niet naar hoe we hierbij zijn uitgekomen, maar weet niet goed wat ik moet sturen.
Ze is nu nog in een relatie die eigenlijk al afgelopen is, ook hebben we al paar keer gedated en gekust.

Ik zou terug sturen: ''wat bedoel je''

Zonder context is dat nogal een vaag bericht ehh.. :')
Rustig aan.
pi_123375799
quote:

Anders stuur je "Maar wel binnen!" :P
pi_123375841
quote:

Een grotere hint krijg je niet :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_123375880
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:11 schreef Geerd het volgende:

[..]

Een grotere hint krijg je niet :')
Ja, maar ik wil niet heel gretig overkomen ofzo :)
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:13:51 #78
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123375923
Ze komt zelf gretig over. Dus je hoeft maar een voorstel te doen en je krijgt je seks :)
pi_123375940
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:12 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Stuur dan "Maar wel binnen!". Das niet gretig, maar de keiharde waarheid want koud buiten ;)

En anders stuur je haar maar naar mij door ;D
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:17:32 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123376033
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Anders stuur je "Maar wel binnen!" :P
:? :?
pi_123376077
Gewoon afspreken, genoeg "text game". Niet meer eromheen draaien.

Dit is trouwens hoe ik oefen om beter te worden:

- Tips/filmpjes doornemen van mensen die beter zijn dan ik.
- Van elk uur minstens 5x zoveel praktijkervaring opdoen. Niet er bewust mee bezig zijn op het moment zelf, mijn hoofd dan juist totaal leeggooien. Vertrouwen dat ik het onbewust genoeg heb opgeslagen.
- Na afloop herzien wat ik goed of fout heb gedaan. Verder leer je onbewust ook in de praktijk. De punten waarvan ik weet dat die fout zijn in mijn hoofd doornemen en inbeelden hoe het wel moet. Soms weet je niet wat je goed of fout hebt gedaan, dan moet ik ervoor zorgen dat ik in contact kom met gasten die beter zijn dan ik en daarmee uit gaan.

Het duurt ~6 weken voordat je iets gefixed hebt en er consistent resultaat uit ziet, zo lang duurt het namelijk om van iets een gewoonte te maken. Ik hoop dat er iemand wat aan heeft/wat mee doet. Het is de enige manier dat werkt overigens, door je verbeter punten na te checken en massaal actie te ondernemen.
pi_123376091
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:12 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

Gast heel fok is jaloers en jij gedraagt je als een wijf tering man _O- _O-
Ik zwaai naar dieren.
pi_123376121
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

:? :?
Ik kom tenminste nog met een praktische tip :6
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:20:38 #84
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123376137
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik kom tenminste nog met een praktische tip :6
Ik zie de link niet met haar bericht :N
pi_123376148
Die van binnen snap ik ook niet zo.

Ik dacht iets van: We kunnen het proberen, dan weten we hoe spicy het wordt?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:22:30 #86
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123376213
Een reactie daarop is niet moeilijk. Van 'er is maar 1 manier om daarachter te komen' tot ' je hebt gelijk, laten we dat maar niet doen'
pi_123376216
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:20 schreef Dirkos1987 het volgende:

Beetje flauw.
pi_123376256
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:20 schreef Dirkos1987 het volgende:

Samen naakt, maar wel binnen (vanwege die godskoude kutwinter). Sjonge dat niemand die link ziet ;(
pi_123376271
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Samen naakt, maar wel binnen (vanwege die godskoude kutwinter). Sjonge dat niemand die link ziet ;(
En deze is niet flauw? ;)
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:24:46 #90
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123376287
quote:

[..]

Dus gewoon een random opmerking losstaand van haar bericht. :')

Nee zou m niet gebruiken :+
pi_123376317
Ik vind het maar een vaag bericht hoor wat ze stuurd. _O-
Rustig aan.
pi_123376322
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:24 schreef Dirkos1987 het volgende:

[..]

En deze is niet flauw? ;)
Nee.

Maar goed, probeerde je alleen maar te helpen jongen. Maar genoeg gediscussieerd, wat vind je belangrijker? Fokken of neuken? :P

Gewoon reageren joh ^O^
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:26:35 #93
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123376338
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:25 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind het maar een vaag bericht hoor wat ze stuurd. _O-
weinig vaags aan. Ze geeft aan er seks komt als ze samen gaan slapen. Niets vreemds aan lijkt me.
pi_123376360
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:24 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dus gewoon een random opmerking losstaand van haar bericht. :')

Nee zou m niet gebruiken :+
Sorry hoor, maar als je de link nu nog niet ziet, dan ben je echt zo dom als een baksteen :')

Ok, ik zal het uitleggen. Samen naakt doe je niet buiten waar het nu koud is, maar liever binnen waar het warm en knus is.

:') dat ik dit moet uitleggen in kleutertaal man :')
pi_123376367
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:26 schreef Cue_ het volgende:

[..]

weinig vaags aan. Ze geeft aan er seks komt als ze samen gaan slapen. Niets vreemds aan lijkt me.
Mee eens. Ze is vrij direct. Wees zelf ook direct en ga het niet ontwijken met vage berichtjes...
pi_123376377
Ik wil gewoon weten wat een passende reactie is.. Was benieuwd naar wat andere zouden sturen
pi_123376389
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:27 schreef Dirkos1987 het volgende:
Ik wil gewoon weten wat een passende reactie was.. Was benieuwd naar wat andere zouden sturen
Je verliest kostbare tijd...
pi_123376405
quote:

"ik zie het probleem niet :9 "

"is dat een uitdaging?"

"er zijn geen verliezers in die situatie. ;) "
pi_123376453
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

"is dat een uitdaging?"

Beter dan de mijne ^O^
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:31:11 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123376467
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar als je de link nu nog niet ziet, dan ben je echt zo dom als een baksteen :')

Ok, ik zal het uitleggen. Samen naakt doe je niet buiten waar het nu koud is, maar liever binnen waar het warm en knus is.

:') dat ik dit moet uitleggen in kleutertaal man :')
Wie heeft het over samen naakt buiten dan? Waar haal je dat hele 'buiten' vandaan :?

Dat je dat niet buiten doet dat snapt elke kip :')
pi_123376489
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:28 schreef Murdera het volgende:

[..]

SPOILER
quote:
"is dat een uitdaging?"
SPOILER
quote:
SPOILER
Zoiets zou het dan gaan worden, beetje gebreezered ;)
pi_123376498
quote:

[..]

ik snapte m wwl hoor ;)
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:32:37 #103
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123376512
Oftewel ze teast je gewoon? er komt hoe dan ook geen actie?
pi_123376527
quote:
Samen naakt? Beter niet, dit gaat heel "spicy" aflopen.
= ''Er komt seks als we samen gaan slapen''

Jezus mina _O-

Hoe moet ik dat er nou weer uithalen. 8)7
Rustig aan.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:34:00 #105
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123376552
Je hebt ngo veel te leren KT ;)
pi_123376569
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:34 schreef Cue_ het volgende:
Je hebt ngo veel te leren KT ;)
Ja dat zal wel... Ik voel me oud. :')
En nog niks geleerd.. Hopeloos.
Rustig aan.
pi_123376572
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:31 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wie heeft het over samen naakt buiten dan? Waar haal je dat hele 'buiten' vandaan :?

Dat je dat niet buiten doet dat snapt elke kip :')
"Samen naakt" impliceert nog niet dat het binnen is. Ze kan reageren met "Natuurlijk binnen!" of iets in die geest. Je laat een mogelijkheid open, want dat bericht van haar was wel een beetje vaag ja.

Maar goed, jij snapt hem gewoon niet en een beetje doordenken is wat teveel gevraagd van jou.

En nu houd ik er over op, beter besteed je je posts aan iemand in dit topic die op dit moment hulp nodig heeft in plaats van proberen per se je gelijk binnen te willen halen
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:34:49 #108
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123376575
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

= ''Er komt seks als we samen gaan slapen''

Jezus mina _O-

Hoe moet ik dat er nou weer uithalen. 8)7
Het is de truuk samen naakt te zijn. :D
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_123376590
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:31 schreef firefly3 het volgende:

[..]

SPOILER
[..]

SPOILER
[..]

SPOILER
Zoiets zou het dan gaan worden, beetje gebreezered ;)
Ligt uiteraard aan het voorafgaande gesprek. ;)
Overigens werkt het voor mij altijd prima. ;) Gewoon een beetje losjes houden. Niet al te veel over nadenken, beetje geinen.
pi_123376596
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het is de truuk samen naakt te zijn. :D
''samen naakt?''

''Lijkt me leuk''. :')
Rustig aan.
pi_123376629
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:32 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ik snapte m wwl hoor ;)
Tsja, zo hoog leek de lat me ook niet te liggen. Maar goed! :+
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:36:50 #112
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123376633
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:35 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

''samen naakt?''

''Lijkt me leuk''. :')
Het is je toch al eens gelukt man? Doe wat je toen deed, maar dan bij een ander.
pi_123376642
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:

[..]

Overigens werkt het voor mij altijd prima. ;) Gewoon een beetje losjes houden. Niet al te veel over nadenken, beetje geinen.
En niet eerst nog een uur gaan zitten fokken voordat je terug reageert :P
pi_123376649
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:35 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het losjes houden is wel ok, al is een telefoon slechts een middel en geen doel en het beste is vind ik om richting de afspraak te gaan.
pi_123376675
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:37 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het losjes houden is wel ok, al is een telefoon slechts een middel en geen doel en het beste is vind ik om richting de afspraak te gaan.
Als je seks als een doel ziet is het in mijn opzicht al verspilde moeite.
pi_123376693
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
gelukt man? Doe wat je toen deed, maar dan bij een ander.
Jaja..

Hmm
Moet gewoon even wat meer gezelligheid opzoeken. :Y
Rustig aan.
pi_123376698
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:38 schreef Murdera het volgende:

[..]

Het doel is afspreken, wat je ermee doet moet je zelf weten :P
pi_123376809
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het doel is afspreken, wat je ermee doet moet je zelf weten :P
Hm, voor mij is het doel altijd vermaak, plezier.
Het resultaat is wel hetzelfde :P
pi_123376855
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:36 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het is je toch al eens gelukt man? Doe wat je toen deed, maar dan bij een ander.
Oh? Ik dacht dat kingtoppie maagd was. :P
pi_123376869
Alleen praktisch.
Rustig aan.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:44:41 #121
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123376871
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh? Ik dacht dat kingtoppie maagd was. :P
Ik laat hem jou de details zelf wel uitleggen, dat is niet mijn plek.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:44:53 #122
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123376876
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:42 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hm, voor mij is het doel altijd vermaak, plezier.
Het resultaat is wel hetzelfde :P
De volgende ochtend een kater?
pi_123376911
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:44 schreef kingtoppie het volgende:
Alleen praktisch.
Heel duidelijk. :P
pi_123376977
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:44 schreef Royco1 het volgende:

[..]

De volgende ochtend een kater?
En bloedneus en blauwe ballen uiteraard. ;)
pi_123377006
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:45 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heel duidelijk. :P
Als je wilt kunnen we daar verandering in brengen hoor.
Rustig aan.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:50:13 #126
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123377052
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kijk hem hosselen!
  dinsdag 26 februari 2013 @ 18:51:51 #127
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123377125
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

En bloedneus en blauwe ballen uiteraard. ;)
Klinkt als een standaard stapavond ja
pi_123377155
quote:

"Ik leef volgens het adagium "spice up your life", dus geen enkel probleem." :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_123377180
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:52 schreef Fascination het volgende:

[..]

"Ik leef volgens het adagium "spice up your life", dus geen enkel probleem." :)
Riskant. Als ze vraagt "wat is adagium" dan is de hele mood naar de klote. _O-
pi_123377197
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:53 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-
Rustig aan.
pi_123377203
quote:

[..]

Nou ja, dan is ze toch niet leuk genoeg. :P
pi_123377256
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:53 schreef Fascination het volgende:

[..]

Nou ja, dan is ze toch niet leuk genoeg. :P
Goed punt. Wel gelijk zekerheid. :D
pi_123377312
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Baas. Maar ik snap het nog steeds niet.
pi_123377331
quote:

[..]

Ik moest adagium googelen. :'(
pi_123377354
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik moest adagium googelen. :'(
Ik maak het uit ;(
pi_123377376
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik maak het uit ;(
:D _O-
pi_123377675
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:56 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik maak het uit ;(
Okay dan zoek ik wel iemand anders om mijn leven spice te geven. ;(
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:04:28 #138
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123377740
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:03 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hot 'n spicy pringles O+
pi_123377780
quote:

[..]

Spice. :')
Ik geef je de maan en de sterren, de wereld in al haar glorie. Niets is te min voor jou. Het spijt me, neem me terug. :*
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:07:31 #140
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123377893
quote:

[..]

Had jij niet een scharrel, Straw?
pi_123378086
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ja, maar dat mag de pret niet drukken. :*
pi_123378171
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, maar dat mag de pret niet drukken. :*
Wat versta je onder scharrel?
pi_123378182
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Meer dan de helft van de dames die ik ooit op Paiq gesproken heb had "een scharrel". Van de andere helft begon ik steeds meer het idee te krijgen dat ze het gewoon niet vertelden :P
pi_123378231
sletjes, allemaal :r
pi_123378427
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:15 schreef Murdera het volgende:
sletjes, allemaal :r
:D
pi_123378458
Nee goed ik mag daar echt niets van zeggen. _O-
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:20:35 #147
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123378470
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:14 schreef Capstan het volgende:

[..]

Meer dan de helft van de dames die ik ooit op Paiq gesproken heb had "een scharrel". Van de andere helft begon ik steeds meer het idee te krijgen dat ze het gewoon niet vertelden :P
Tuurlijk, vrouwen hebben ook behoefte om iedere week uit zure sloot uitgebaggerd te hebben.
pi_123378603
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Tuurlijk, vrouwen hebben ook behoefte om iedere week uit zure sloot uitgebaggerd te hebben.
Noh noh, zo praat je toch niet over je moeder.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:24:04 #149
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123378618
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:14 schreef Capstan het volgende:

[..]

En mannen hebben dat nooit he.
pi_123378685
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:20 schreef Murdera het volgende:
Nee goed ik mag daar echt niets van zeggen. _O-
Geen idee wanneer een mens dat wel mag (nooit, kan ik me zo voorstellen), maar ik deed het ook niet. Ik liet een eventuele date er ook niet om schieten, voor we dat gaan denken :P
pi_123378808
Die datingssites doen me denken aan valentijnsdag, net zo commercieel.
pi_123378905
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef firefly3 het volgende:
Die datingssites doen me denken aan valentijnsdag, net zo commercieel.
gek he?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:30:18 #153
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123378920
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:24 schreef Royco1 het volgende:

[..]

En mannen hebben dat nooit he.
In mijn ervaring ongeveer 90% minder.
pi_123378941
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

wij weten gewoon onze bek te houden. _O-
pi_123379116
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hmm, hebben die wijfjes dan veelal dezelfde kerel? :o
pi_123379155
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef Fascination het volgende:

[..]

Lijkt me niet eens zo heel raar.
Rustig aan.
pi_123379169
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hoe vaak ga jij uit en dergelijk dat je met onbekende dames in contact komt?
Rustig aan.
pi_123379170
quote:

[..]

Ik wilde net zeggen: lijkt me stug dat al die dames één man delen :P
pi_123379202
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:34 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik wilde net zeggen: lijkt me stug dat al die dames één man delen :P
Mij niet :P
pi_123379204
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Hoe vaak ga jij uit en dergelijk dat je met onbekende dames in contact komt?
Zelden, maar internet en connecties werken voor me.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:35:47 #161
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123379205
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik ken gewoon heel veel kerels die nooit neuken.

quote:

[..]

Dat zou me niet eens verbazen.
Ik kijk naar jou, Mur. Slet van me.
pi_123379228
quote:
99s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik ken gewoon heel veel kerels die nooit neuken.

[..]

Dat zou me niet eens verbazen.
Ik kijk naar jou, Mur. Slet van me.
Maar maar. :@ Ik hou het meeste van jou. O+
pi_123379231
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:34 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lijkt me niet eens zo heel raar.
Mij ook niet. Ze houden er gewoon een harempje op na :P
pi_123379262
Als je als man nooit vrouwen het bed in lult dan ehh... Blijft die teller op 0.

Als vrouw word je het bed in geluld dusja dat is anders.. :')
Rustig aan.
pi_123379289
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:36 schreef kingtoppie het volgende:
Als je als man nooit vrouwen het bed in lult dan ehh... Blijft die teller op 0.

Als vrouw word je het bed in geluld dusja dat is anders.. :')
Ik ben zelden de gene die de ander het bed in lult hoor.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:37:58 #166
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123379309
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook nog nooit geweest.
pi_123379314
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:36 schreef Murdera het volgende:

[..]

Maar maar. :@ Ik hou het meeste van jou. O+
Zeker van die krakerswijfjes.
pi_123379462
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nummertjes / date regelen wel?
Rustig aan.
pi_123379503
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:38 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zeker van die krakerswijfjes.
_O- laat Vas er buiten wil je ;)
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nummertjes / date regelen wel?
Ook niet echt, niet nummers in elk geval.
pi_123379667
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O- laat Vas er buiten wil je ;)

[..]

Ook niet echt, niet nummers in elk geval.
Het internet spammen met berichtjes totdat er een vijfje hapt en een mailtje stuurt om een keer af te spreken is niet echt "gamen/versieren" of persoonlijke ontwikkeling he ;)
pi_123379729
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:45 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het internet spammen met berichtjes totdat er een vijfje hapt en een mailtje stuurt om een keer af te spreken is niet echt "gamen/versieren" of persoonlijke ontwikkeling he ;)
Kerel, ben je nou serieus mij aan het afkraken? _O- :')
pi_123379821
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:46 schreef Murdera het volgende:

[..]

Kerel, ben je nou serieus mij aan het afkraken? _O- :')
Ben zelf serieus gestopt met het internet gedoe, vrij lang geleden. Heb je vast niet nodig, je hebt al genoeg ervaring op gedaan.
pi_123379903
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ben zelf serieus gestopt met het internet gedoe, vrij lang geleden. Heb je vast niet nodig, je hebt al genoeg ervaring op gedaan.
Nouja, bij mijn postgeschiedenis snap ik de opmerking wel trouwens. _O-
Maar nee, ondertussen date ik zelden via internet eigenlijk. Was wel altijd de perfecte manier, maar gaf altijd een hoop gekanker. _O-
pi_123379969
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nouja, bij mijn postgeschiedenis snap ik de opmerking wel trouwens. _O-
Maar nee, ondertussen date ik zelden via internet eigenlijk. Was wel altijd de perfecte manier, maar gaf altijd een hoop gekanker. _O-
Ok ^O^ , ja er zitten vaak nogal wat haken en ogen aan. Vooral omdat je elkaar niet kent.
pi_123380006
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ok ^O^ , ja er zitten vaak nogal wat haken en ogen aan. Vooral omdat je elkaar niet kent.
En dan krijg je ook wel eens de psycho wijven, die Fas net zo subtiel noemde. _O-
pi_123380070
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:52 schreef Murdera het volgende:

[..]

En dan krijg je ook wel eens de psycho wijven, die Fas net zo subtiel noemde. _O-
^^
pi_123380128
Good times, good times.
pi_123380145
quote:

[..]

Psycho wijven? Wat deden ze dan zoal?
pi_123380334

[ Bericht 100% gewijzigd door kingtoppie op 26-02-2013 19:58:36 ]
Rustig aan.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 19:59:05 #180
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123380371
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Psycho wijven? Wat deden ze dan zoal?
Is seks met Mur niet al voldoende?
pi_123380432
quote:

[..]

Vaseline?
pi_123380463
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Is seks met Mur niet al voldoende?
;(
quote:
11s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Vaseline?
_O- was een grapje. ;)
pi_123380924
Ja, noem eens wat psycho-streken. :9~
pi_123381306
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:09 schreef Fascination het volgende:
Ja, noem eens wat psycho-streken. :9~
-Vragen of ik haar wilde wurgen, (nouja, ik vond het psycho, bleek toch wel nice te zijn _O- .)
-mijn rug openrijten, (ja echt, mijn t-shirt plakte de volgende dag van het bloed.)
-5 min na de seks een uur over je ex gaan lullen en dat je zo depressief bent door hem.
-met een vriendin overleggen om acid te doen, en eindigen in jankende ruzie ofzo? :') Man dat had ik niet eens meegekregen, ik zat ff niet op te letten en ze zitten jankend te kankeren op elkaar. _O-

Ik weetniet, gewoon van die super wazige shit. :')
pi_123381430
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:15 schreef Murdera het volgende:

[..]

-Vragen of ik haar wilde wurgen, (nouja, ik vond het psycho, bleek toch wel nice te zijn _O- .)
-mijn rug openrijten, (ja echt, mijn t-shirt plakte de volgende dag van het bloed.)
-5 min na de seks een uur over je ex gaan lullen en dat je zo depressief bent door hem.
-met een vriendin overleggen om acid te doen, en eindigen in jankende ruzie ofzo? :') Man dat had ik niet eens meegekregen, ik zat ff niet op te letten en ze zitten jankend te kankeren op elkaar. _O-

Ik weetniet, gewoon van die super wazige shit. :')
Wilde net posten dat ik een beetje psycho helemaal niet erg vind, zelf ben ik ook niet 100%.
Maar wat jij noemt hoeft van mij ook niet. :')
pi_123381479
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 20:17 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Wilde net posten dat ik een beetje psycho helemaal niet erg vind, zelf ben ik ook niet 100%.
Maar wat jij noemt hoeft van mij ook niet. :')
Ik hou wel van een beetje psycho, daar val ik ook wel op. :P

Maar er zijn grenzen. _O-
pi_123390165
Ben ik te laat om Straw te hosselen? :|W
  dinsdag 26 februari 2013 @ 23:03:38 #188
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123391095
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:48 schreef Faxie het volgende:
Maanden.
pi_123391183
quote:
10s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 23:03 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Maanden.
Damn :(
  woensdag 27 februari 2013 @ 12:16:18 #190
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123404927
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 22:48 schreef Faxie het volgende:
Er zijn meer visjes in de zee :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_123405327
quote:
6s.gif Op woensdag 27 februari 2013 12:16 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Er zijn meer visjes in de zee :)
en ze hebben allemaal al een scharrel :(
  woensdag 27 februari 2013 @ 12:33:58 #192
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123405679
quote:
10s.gif Op woensdag 27 februari 2013 12:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Meerdere scharrels he?
  woensdag 27 februari 2013 @ 12:36:14 #193
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123405770
quote:
10s.gif Op woensdag 27 februari 2013 12:25 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Die vast een keer niet kan of ziek is. Dan heeft ze een back up scharrel nodig :D

Positief denken :P
  woensdag 27 februari 2013 @ 12:36:19 #194
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123405774
quote:
10s.gif Op woensdag 27 februari 2013 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Meerdere scharrels he?
Mijn gedachte inderdaad.. Of gewoon beter/leuker zijn dan de huidige :+
  woensdag 27 februari 2013 @ 12:37:54 #195
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_123405833
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 12:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

En dan hebben ze geen zin/behoefte aan een vast relatie omdat ze eerst nog rond willen kijken/neuken.
pi_123405979
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 12:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Die vast een keer niet kan of ziek is. Dan heeft ze een back up scharrel nodig :D

Positief denken :P
Ik wil niet iemands back-up scharrel zijn ;(
  woensdag 27 februari 2013 @ 12:46:02 #197
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123406077
quote:
16s.gif Op woensdag 27 februari 2013 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik wil niet iemands back-up scharrel zijn ;(
Je bent bijna nooit de eerste die over haar heen gaat. Dus wat boeit het?

Trouwens, bezorg haar de nacht van haar leven en je staat met stip op 1.
pi_123406522
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 12:46 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je bent bijna nooit de eerste die over haar heen gaat. Dus wat boeit het?

Trouwens, bezorg haar de nacht van haar leven en je staat met stip op 1.
Dat is wat anders :P
  woensdag 27 februari 2013 @ 13:01:45 #199
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_123406600
Beste openingszin:

Jij: Ben je uit de hemel komen vallen?

Zij: Pff, wat cliché

Jij: Want het lijkt of je op je gezicht bent geland

Enjoy seks ^O^
pi_123407381
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 12:36 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vaste scharrel van de troon stoten. _O_
  woensdag 27 februari 2013 @ 13:31:23 #201
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123407524
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 13:26 schreef Murdera het volgende:
Vaste scharrel van de troon stoten. _O_
Als je moet kiezen tussen een top 3 of een top 10 ;)
pi_123409868
_O-
  woensdag 27 februari 2013 @ 14:40:49 #203
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123409927
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 13:01 schreef Ambicioso het volgende:
Beste openingszin:

Jij: Ben je uit de hemel komen vallen?

Zij: Pff, wat cliché

Jij: Want het lijkt of je op je gezicht bent geland

Enjoy seks ^O^
:')

Bijna net zo mooi als de mijne van het weekend, superknappe meid in de snackbar, maar ze had een puist op haar neus, dus ik zeg: wat heb jij op je neus zitten!!!!
Ging ze bijna huilen en ze liep weg ;(
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  woensdag 27 februari 2013 @ 14:43:02 #204
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123409993
Al die vriendinnen hadden tegen haar gezegd "blijf nou niet thuis!! niemand , NIEMAND ziet het! Alleen jijzelf *kusje kusje* " :D
  woensdag 27 februari 2013 @ 15:03:40 #205
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123410709
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 14:43 schreef Cue_ het volgende:
Al die vriendinnen hadden tegen haar gezegd "blijf nou niet thuis!! niemand , NIEMAND ziet het! Alleen jijzelf *kusje kusje* " :D
Haha ja precies daar dacht ik ook al aan. Uren van overhalen hebben er voor gezorgd dat ze toch weg gegaan is. En aan het eind van de avond komt er een dronke gozer die meteen een opmerking over haar pukkel maakt :D
  woensdag 27 februari 2013 @ 15:04:26 #206
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123410735
aan het begin van de avond ;(
  woensdag 27 februari 2013 @ 15:06:10 #207
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123410805
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:04 schreef Cue_ het volgende:
aan het begin van de avond ;(
Oh ik ging uit van een vlak voor slapen patatje eten situatie :D
  woensdag 27 februari 2013 @ 15:07:19 #208
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123410854
quote:
1s.gif Op woensdag 27 februari 2013 15:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oh ik ging uit van een vlak voor slapen patatje eten situatie :D
Zou ook best kunnen hoor! Maar ik zag het gewoon al in het begin van de avond gebeuren.. arme meid ;(
pi_123414576
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 18:38 schreef Murdera het volgende:

[..]

Seks is de prijs die je betaald voor het kunnen houden van een emotionele band met vrouwen. Zonder seks noemen ze je gay en gaan ze ineens raar doen als je handjes wilt vasthouden en kusjes geven.
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_123415636
TVP voor meer psychoverhalen van Murdera :D
pi_123450330
quote:
8s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Seks is de prijs die je betaald voor het kunnen houden van een emotionele band met vrouwen.
Ik zou zeggen 'seks is de beloning die je krijgt voor het kunnen houden van een emotionele band met vrouwen'.
Ja, ik generaliseer.
pi_123451122
quote:
8s.gif Op woensdag 27 februari 2013 16:30 schreef Drommeldaris het volgende:

[..]

Seks is de prijs die je betaald voor het kunnen houden van een emotionele band met vrouwen. Zonder seks noemen ze je gay en gaan ze ineens raar doen als je handjes wilt vasthouden en kusjes geven.
Überhaupt, sex zien als een beloning :')

Als je braaf bent mag je er een kwartiertje op ofzo ? _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2013 12:38:53 ]
pi_123451181
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:38 schreef Weissman het volgende:

[..]

Überhaupt, sex zien als een beloning :')

Als je braaf bent mag je er een kwartiertje op ofzo ? _O-
Alleen eraan snuffelen, zo gemakkelijk zijn we nu ook weer niet :{w
Tante minthy!! O+
pi_123451319
quote:
6s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:40 schreef minthy het volgende:

[..]

Alleen eraan snuffelen, zo gemakkelijk zijn we nu ook weer niet :{w
Nou, dat heb ik wel eens anders gezien. Zat vrouwen die daar juist heel makkelijk in zijn ;)
pi_123451671
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:43 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, dat heb ik wel eens anders gezien. Zat vrouwen die daar juist heel makkelijk in zijn ;)
Ouwe hosselaer...
pi_123451838
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:54 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ouwe hosselaer...
Nou, tis meer dat ik gewoon geschaakt werd 8)7
Dat was gewoon een keertje mazzel, spreek ook niet alleen maar uit eigen ervaring.

Wat me opvalt is dat als een vrouw je wilt, dat ze dat vaak niet echt subtiel brengt, maar je bij wijze van zowat meteen wilt bespringen of zo.
pi_123451875
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Nou, tis meer dat ik gewoon geschaakt werd 8)7
Dat was gewoon een keertje mazzel, spreek ook niet alleen maar uit eigen ervaring.

Wat me opvalt is dat als een vrouw je wilt, dat ze dat vaak niet echt subtiel brengt, maar je bij wijze van zowat meteen wilt bespringen of zo.
Zo zijn lang niet alle vrouwen, hè :P
Tante minthy!! O+
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:00:42 #218
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123451898
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:59 schreef minthy het volgende:

[..]

Jammer wel
pi_123452019
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:59 schreef minthy het volgende:

[..]

lang niet? :P
Ik heb ooit wel eens op iemands datingprofiel en berichten mogen kijken en de reacties van veel vrouwen logen er niet om :')
Veel vrouwen willen gewoon neuken en mijn indruk is dat de enige reden dat ze nog enigszins voorzichtig zijn, is omdat ze (soms zelfs totaal) niet tegen afwijzing kunnen (dus zeker willen weten dat ze niet afgewezen worden alvorens aangeven dat ze willen neuken).
pi_123452224
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

lang niet? :P
Ik heb ooit wel eens op iemands datingprofiel en berichten mogen kijken en de reacties van veel vrouwen logen er niet om :')
Veel vrouwen willen gewoon neuken en mijn indruk is dat de enige reden dat ze nog enigszins voorzichtig zijn, is omdat ze (soms zelfs totaal) niet tegen afwijzing kunnen (dus zeker willen weten dat ze niet afgewezen worden alvorens aangeven dat ze willen neuken).
De reden dat vrouwen voorzichtig zijn is vooral omdat ze niet als slet gezien willen worden en de persoon daadwerkelijk willen leren kennen en beleven. Het zijn vooral mannen die zo moeilijk doen over afwijzingen en hun ego'tjes.
pi_123452303
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:09 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De reden dat vrouwen voorzichtig zijn is vooral omdat ze niet als slet gezien willen worden en de persoon daadwerkelijk willen leren kennen en beleven. Het zijn vooral mannen die zo moeilijk doen over afwijzingen en hun ego'tjes.
Dat ervaar ik dus precies andersom ;)

En geef vrouwen de kans om rond te sletten zonder dat ze door hun dagelijkse sociale leven als slet gezien kunnen worden, en ze zullen die kans grijpen ;) (kijk maar wat er op internet gebeurt).
pi_123452743
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dat ervaar ik dus precies andersom ;)

En geef vrouwen de kans om rond te sletten zonder dat ze door hun dagelijkse sociale leven als slet gezien kunnen worden, en ze zullen die kans grijpen ;) (kijk maar wat er op internet gebeurt).
Dat er zo weinig mannen op een vrouw af durven te stappen zegt al vrij veel over hun ego en of ze tegen afwijzingen kunnen. Dat er zelfs programma's op tv moeten komen hierover.

Mannen en vrouwen houden allebei van seks. Dat een vrouw dan als slet gezien wordt en een man dan niet slaat nergens op.
pi_123452912
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat er zo weinig mannen op een vrouw af durven te stappen zegt al vrij veel over hun ego en of ze tegen afwijzingen kunnen. Dat er zelfs programma's op tv moeten komen hierover.

Mannen en vrouwen houden allebei van seks. Dat een vrouw dan als slet gezien wordt en een man dan niet slaat nergens op.
Ik denk dat het maar een kleine groep mannen is die problemen heeft met op een vrouw afstappen. De meeste mannen waren volgens mij ofwel bezet, ofwel happy single. Slechts een kleine groep is ongewild single vanwege weet ik wat allemaal.

Dat mannen niet als slet worden gezien maar vrouwen wel, is heel logisch zelfs.
Een vrouw kan nou eenmaal veel makkelijker aan seks komen dan een man. Als een man veel seks heeft (bij voorkeur met meerdere vrouwen) dan doet ie iets goed. Als een vrouw veel seks heeft (bij voorkeur met meerdere mannen) dan is ze blijkbaar heel laagdrempelig/makkelijk/noem maar op.
pi_123453176
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:22 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen durven het ook niet maar verbergen dat onder het mom dat mannen al het werk moeten doen. Om meestal nog uit de hoogte te doen ook als er eentje het probeert.

Tevens is een vrouw een slet en een man niet, omdat het de taak van de man is om zijn zaad zo wijd mogelijk te verspreiden, terwijl een vrouw (vroeger) direct met een kind zit. En dan weet je bij haar ook niet of het wel jouw kind is als ze het zo graag deed met jan en alleman.
En ook in deze tijd zou ik twijfelen als een vrouw geen eigenwaarde heeft door haar benen voor iedereen te spreiden.
pi_123453878
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk dat het maar een kleine groep mannen is die problemen heeft met op een vrouw afstappen. De meeste mannen waren volgens mij ofwel bezet, ofwel happy single. Slechts een kleine groep is ongewild single vanwege weet ik wat allemaal.
De groep is naar mijn mening juist gigantisch. Als ik iets uithaal zie ik soms letterlijk 10 gasten jaloers kijken die hetzelfde wilde uitvoeren maar het lef niet hadden. Hoeveel gasten zie je nog sociaal op vrouwen afstappen op straat? Iedereen leeft langs elkaar heen als het geen "sociale setting" heeft. Een gigantisch groep is onbewust onbekwaam, ze weten niet dat ze net zo goed een hotty in een winkel kunnen "versieren" als in een club.
quote:
Een vrouw kan nou eenmaal veel makkelijker aan seks komen dan een man. Als een man veel seks heeft (bij voorkeur met meerdere vrouwen) dan doet ie iets goed. Als een vrouw veel seks heeft (bij voorkeur met meerdere mannen) dan is ze blijkbaar heel laagdrempelig/makkelijk/noem maar op.
Oordeel niet, zou ik het zo zeggen :) Sterker nog, sommige mooie vrouwen hebben zoveel opties, dat ook al lijkt ze een "slet" in "jouw" ogen, heeft ze alsnog vele tientallen gozers afgewezen. Alsof er cadeautjes voor je voeten worden geworpen elke kwartier, zo moet je haar manier van leven zien. En zodra ze iemand tegen komt die veel beter is dan de rest kan ze haar levenswijze drastisch veranderen want niemand kan haar dezelfde gevoelens laten voelen. Geen labels op mensen plakken :)
pi_123454100
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:51 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De groep is naar mijn mening juist gigantisch. Als ik iets uithaal zie ik soms letterlijk 10 gasten jaloers kijken die hetzelfde wilde uitvoeren maar het lef niet hadden.
Kijken ze niet gewoon verbaast? Het is natuurlijk niet elke avond dat je een kereltje een vrouw ziet vingeren midden op de dansvloer. ;)
pi_123454115
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:33 schreef kievitsboom het volgende:

[..]

Vrouwen durven het ook niet maar verbergen dat onder het mom dat mannen al het werk moeten doen. Om meestal nog uit de hoogte te doen ook als er eentje het probeert.

Tevens is een vrouw een slet en een man niet, omdat het de taak van de man is om zijn zaad zo wijd mogelijk te verspreiden, terwijl een vrouw (vroeger) direct met een kind zit. En dan weet je bij haar ook niet of het wel jouw kind is als ze het zo graag deed met jan en alleman.
En ook in deze tijd zou ik twijfelen als een vrouw geen eigenwaarde heeft door haar benen voor iedereen te spreiden.
Je komt van een zeer "donkere plek" en manier van denken lijkt het. Ik kom van een andere manier van denken: Het maakt geen ene reet uit wat een vrouw uitspookt als je geen vaste relatie met haar hebt. Wie ben ik om erover te oordelen?

Hoezo zou een vrouw eigenwaarde verliezen als ze veel seks heeft? Seks is namelijk win-win. De manier waarop jij naar haar kijkt bedoel je waarschijnlijk?
pi_123454346
quote:

[..]

De groep is naar mijn mening juist gigantisch. Als ik iets uithaal zie ik soms letterlijk 10 gasten jaloers kijken die hetzelfde wilde uitvoeren maar het lef niet hadden. Hoeveel gasten zie je nog sociaal op vrouwen afstappen op straat? Iedereen leeft langs elkaar heen als het geen "sociale setting" heeft. Een gigantisch groep is onbewust onbekwaam, ze weten niet dat ze net zo goed een hotty in een winkel kunnen "versieren" als in een club.
Ik denk dat mijn verhaal heel wat logischer is dan het jouwe, om eerlijk te zijn. Ik wijzig mijn mening daarover dan ook niet.
Jouw verhaal is slechts 1 enkel voorbeeld en kan makkelijk verkeerd geinterpreteerd zijn.

quote:
[..]

Oordeel niet, zou ik het zo zeggen :) Sterker nog, sommige mooie vrouwen hebben zoveel opties, dat ook al lijkt ze een "slet" in "jouw" ogen, heeft ze alsnog vele tientallen gozers afgewezen. Alsof er cadeautjes voor je voeten worden geworpen elke kwartier, zo moet je haar manier van leven zien. En zodra ze iemand tegen komt die veel beter is dan de rest kan ze haar levenswijze drastisch veranderen want niemand kan haar dezelfde gevoelens laten voelen. Geen labels op mensen plakken :)
Waarom zou ik geen labels op mensen mogen plakken? Zoals ik hierboven al geschreven heb, acht ik mijn ervaring nog steeds als waar. En naar mijn mening is zo een vrouw dus een slet. Die term is niet voor niets bedacht ;)
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:02:59 #229
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123454376
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:33 schreef kievitsboom het volgende:

En ze moet zorgen dat je eten om 18uur klaar staat en je kleren gewassen en gestreken zijn wanneer jij dat wilt zeker?
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:04:00 #230
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_123454411
Als versieren niet zo gemakkelijk gaat, kan je altijd nog GHB gebruiken.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
pi_123454465
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:04 schreef Jachtgeweer het volgende:
Als versieren niet zo gemakkelijk gaat, kan je altijd nog GHB gebruiken.
zulke reacties mogen wat mij betreft wel weggemodereerd worden :')
pi_123454495
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je komt van een zeer "donkere plek" en manier van denken lijkt het. Ik kom van een andere manier van denken: Het maakt geen ene reet uit wat een vrouw uitspookt als je geen vaste relatie met haar hebt. Wie ben ik om erover te oordelen?

Hoezo zou een vrouw eigenwaarde verliezen als ze veel seks heeft? Seks is namelijk win-win. De manier waarop jij naar haar kijkt bedoel je waarschijnlijk?
Zelf ga ik voor een vaste relatie en ben ik absoluut niet in voor een eenmalig iets. Als een vrouw wel graag alle mannen neemt dan weet ik niet of ze wel het type is voor me. En wat ze verder uitgespookt heeft maakt me ook niet zo heel veel uit, je moet wel een beetje kunnen leven natuurlijk.
pi_123454518
quote:
10s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:02 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En ze moet zorgen dat je eten om 18uur klaar staat en je kleren gewassen en gestreken zijn wanneer jij dat wilt zeker?
En me herinnert aan mijn pillen op de juiste tijd. :P
pi_123454548
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:02 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik denk dat mijn verhaal heel wat logischer is dan het jouwe, om eerlijk te zijn. Ik wijzig mijn mening daarover dan ook niet.
Jouw verhaal is slechts 1 enkel voorbeeld en kan makkelijk verkeerd geinterpreteerd zijn.

[..]

Waarom zou ik geen labels op mensen mogen plakken? Zoals ik hierboven al geschreven heb, acht ik mijn ervaring nog steeds als waar. En naar mijn mening is zo een vrouw dus een slet. Die term is niet voor niets bedacht ;)
Zal ik een ander voorbeeld noemen: Waarom hebben zoveel gasten alcohol nodig voordat ze op een vrouw af stappen? Waarom worden mensen ineens socialer met een beetje alcohol? Omdat ze ineens hunzelf durven te zijn (en vooral ook met vrouwen). Dit is geen incident, dit gebeurd overal.
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:07:20 #235
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_123454555
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

zulke reacties mogen wat mij betreft wel weggemodereerd worden :')
Neem het met een korreltje zout, ik dacht ik maak even een grappige binnenkomst.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:08:28 #236
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123454596
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:

Man man man wat een jaloezie druipt hier van af zeg :D vrouwen kunnen veeel meer neuken dan een man! Dus als een vrouw het doet is ze een slet. Maar neuk ik als man veel, doe ik het goed.

Als een vrouw veel neukt doet zij het toch ook goed :D

En laagdrempelig als ze dat doet?prima dat is een mening, maar dan is een man die veel neukt ook laagdrempelig en stopt hem in elk gat die hij kan krijgen.
pi_123454612
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:07 schreef Jachtgeweer het volgende:

[..]

Neem het met een korreltje zout, ik dacht ik maak even een grappige binnenkomst.
ow ok.

SPOILER
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:09:07 #238
362982 Jachtgeweer
Le toutre de droef.
pi_123454630
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

ow ok.

SPOILER
:')
pi_123454682
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Als een vrouw veel neukt doet zij het toch ook goed :D

En laagdrempelig als ze dat doet?prima dat is een mening, maar dan is een man die veel neukt ook laagdrempelig en stopt hem in elk gat die hij kan krijgen.
Je hebt mijn verhaal denk ik niet zo goed begrepen.

Dat vrouwen makkelijker aan seks kunnen komen dan mannen is een feit. Was je daarvan misschien niet op de hoogte?

Dus nee, het is niet zomaar een mening (en dus zit er ook niet een van die strekking gevoel van mij achter). Ik benoem het alleen maar zoals het is.
pi_123454756
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:07 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Zal ik een ander voorbeeld noemen: Waarom hebben zoveel gasten alcohol nodig voordat ze op een vrouw af stappen? Waarom worden mensen ineens socialer met een beetje alcohol? Omdat ze ineens hunzelf durven te zijn (en vooral ook met vrouwen). Dit is geen incident, dit gebeurd overal.
Ik drink meestal alkohol gewoon omdat ik het roesje lekker vind. Wie weet geldt dat voor de meeste mannen in zulke uitgaangelegenheden ook?

We weten het niet.
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:14:04 #241
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123454794
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:10 schreef magnetronkoffie het volgende:

Je hebt mijn verhaal denk ik niet zo goed begrepen.
Dit maakt het niet veel beter :D

quote:
Dat vrouwen makkelijker aan seks kunnen komen dan mannen is een feit. Was je daarvan misschien niet op de hoogte?
Ben ik bekend mee, maar wat is precies je punt dan?

quote:
Dus nee, het is niet zomaar een mening (en dus zit er ook niet een van die strekking gevoel van mij achter). Ik benoem het alleen maar zoals het is.
Het enige wat je doet is vrouwen die veel sex hebben goedkoop en een slet noemen.

En mannen die het zelfde doen goed vinden.

Slaat werkelijk helemaal nergens op. Als een man of vrouw veel sex heeft genieten ze van het zelfde. En doen ze het als dat hun doel is goed.
pi_123454829
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:13 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik drink meestal alkohol gewoon omdat ik het roesje lekker vind. Wie weet geldt dat voor de meeste mannen in zulke uitgaangelegenheden ook?

We weten het niet.
Ik heb het over de gevolgen, niet de redenen -> Mensen worden socialer en meer hunzelf. Ze doen dingen die ze normaal ook willen doen maar niet durven.
pi_123455105
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Dit maakt het niet veel beter :D
Dit maakt wat niet veel beter??
quote:
[..]

Mijn punt staat al in de door jou als 1e vandaag gequote post ;)

quote:
[..]

Het enige wat je doet is vrouwen die veel sex hebben goedkoop en een slet noemen.

En mannen die het zelfde doen goed vinden.

Slaat werkelijk helemaal nergens op. Als een man of vrouw veel sex heeft genieten ze van het zelfde. En doen ze het als dat hun doel is goed.
Waar zeg ik dat ze goedkoop zijn? Heb je leesproblemen vandaag? ;)

Ik heb het even opgezocht, het is al een oud experiment.
Ik neem aan dat je zelf in staat bent over dat experiment wat info te vinden. Ik vond ik elk geval niet zoveel behalve dat dat experiment in 1978 plaats vond.

Wil je zo graag mij een uitbrander geven of zo? Want dat gaat je niet lukken vandaag ;)
Beter zoek je daarvoor even een ander slachtoffer of anders open je daarover even een topic in klaagbaak ;)
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:22:49 #244
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123455131
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik heb het over de gevolgen, niet de redenen -> Mensen worden socialer en meer hunzelf. Ze doen dingen die ze normaal ook willen doen maar niet durven.
Nou je slaat iets wat door nu. Ik gaat regelmatig uit en drink dan een drankje omdat ik dat lekker vind. De gevolgen er na staan volledig los van het drank gebruik. Ik zal het zelfde doen / gedaan hebben als ik de hele avond aan de fanta gezeten had.
pi_123455200
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:15 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je hebt het wel over de gevolgen: Als iemand ervoor kiest om zich gemakkelijker te voelen (zonder die remmingen), dan is het gevolg dus dat ie alkohol gaat drinken...mede omdat dat zo laagdrempelig is.

Maar goed, dat zijn slechts details en doen er naar mijn mening niet zo om dat soort details.
Maar we weten gewoon niet of de meeste mannen alkohol drinken om makkelijker te kunnen versieren, we hebben daar geen data over.
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:28:00 #246
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123455344
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je hebt het wel over de gevolgen: Als iemand ervoor kiest om zich gemakkelijker te zoelen (zonder die remmingen), dan is het gevolg dus dat ie alkohol gaat drinken...mede omdat dat zo laagdrempelig is.

Maar goed, dat zijn slechts details en doen er naar mijn mening niet zo om dat soort details.
Maar we weten gewoon niet of de meeste mannen alkohol drinken om makkelijker te kunnen versieren, we hebben daar geen data over.
Wanneer zie je mensen op elkaar aflopen qua versieren? Precies als ze ruim een uur binnen zijn. Dan zitten er al vaak 4 drankjes in, de grenzen zijn aan het vervagen.

Je kan gerust stellen dat veel mannen en vrouwen zich wat relaxter voelen met drank op in soort gelijke situatie dan zonder drank.
pi_123455379
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:28 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Wanneer zie je mensen op elkaar aflopen qua versieren? Precies als ze ruim een uur binnen zijn. Dan zitten er al vaak 4 drankjes in, de grenzen zijn aan het vervagen.

Je kan gerust stellen dat veel mannen en vrouwen zich wat relaxter voelen met drank op in soort gelijke situatie dan zonder drank.
Maar dat bestrijd ik ook helemaal niet.
Wel goed lezen bitte :Y
pi_123455419
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:56 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je komt van een zeer "donkere plek" en manier van denken lijkt het.
Misschien denk ik wel op een rare manier ja, maar dat zit er echt heel diep in. Komt omdat ik alle omgangsvormen eigenhandig heb moeten aanleren ivm autisme.
SPOILER
pi_123455898
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:22 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nou je slaat iets wat door nu. Ik gaat regelmatig uit en drink dan een drankje omdat ik dat lekker vind. De gevolgen er na staan volledig los van het drank gebruik. Ik zal het zelfde doen / gedaan hebben als ik de hele avond aan de fanta gezeten had.
Erg veel mensen kunnen dat niet. Het is goed om jezelf te kunnen te voelen met of zonder alcohol.
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:42:20 #250
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123455981
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:22 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dit maakt wat niet veel beter??

Je verhaal maakt het niet veel beter.

quote:
Mijn punt staat al in de door jou als 1e vandaag gequote post ;)

Laat hem even zien, want ik mis hem nog altijd namelijk.

quote:
Waar zeg ik dat ze goedkoop zijn? Heb je leesproblemen vandaag? ;)
Oh god we gaan mieren neuken ja? Oke goedkoop heb je inderdaad niet gezegt.

quote:
dan is ze blijkbaar heel laagdrempelig/makkelijk/noem maar op.
Bovenstaande is exact je eigen geschreven tekst.

Wat tevens nergens op slaat. Een man is dan net zo laagdrempelig/makkelijk/ noem maar op.

quote:
Ik heb het even opgezocht, het is al een oud experiment.
Ik neem aan dat je zelf in staat bent over dat experiment wat info te vinden. Ik vond ik elk geval niet zoveel behalve dat dat experiment in 1978 plaats vond.
Expiriment van wat? Je bent vandaag zeer zeer onduidelijk.

quote:
Wil je zo graag mij een uitbrander geven of zo? Want dat gaat je niet lukken vandaag ;)
Beter zoek je daarvoor even een ander slachtoffer of anders open je daarover even een topic in klaagbaak ;)
Oh god we gaan opeens in het slachtoffer rolletje springen ja?

Maar nee ik ben niet uit op een uitbrander. Ik ben het niet eens met je stelling en daar tracht ik op te reageren. Wat best lastig is want je punt is zeer onduidelijk en je verhaal volledig onsamenhangend.
pi_123456047
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je hebt het wel over de gevolgen: Als iemand ervoor kiest om zich gemakkelijker te voelen (zonder die remmingen), dan is het gevolg dus dat ie alkohol gaat drinken...mede omdat dat zo laagdrempelig is.

Ik heb over het feit dat mannen (bewust of onbewust, dat doet er niet toe!) socialer zijn met een beetje alcohol en eerder op vrouwen afstappen.

Als je vandaag te horen kreeg dat het je laatste dag is, wedden dat je je anders zou gaan gedragen en meer jezelf zou zijn? Zo bedoel ik het.
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:44:37 #252
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123456096
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:40 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Erg veel mensen kunnen dat niet. Het is goed om jezelf te kunnen te voelen met of zonder alcohol.
Het is denk ik zelfs heel anders, dat zie en merk ik namelijk om mij heen.

Mensen gebruiken alcahol als excuus voor een blauwtje lopen. Of wanneer ze zoenen met een lelijk wijf. Ze weten echt wel wat ze aan het doen zijn, maar grijpen dan heel makkelijk naar het excuus van drank.
pi_123456101
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:29 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar dat bestrijd ik ook helemaal niet.
Wel goed lezen bitte :Y
Wat ook_gek zei bedoelde ik ook...
pi_123456346
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:44 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Het is denk ik zelfs heel anders, dat zie en merk ik namelijk om mij heen.

Mensen gebruiken alcahol als excuus voor een blauwtje lopen. Of wanneer ze zoenen met een lelijk wijf. Ze weten echt wel wat ze aan het doen zijn, maar grijpen dan heel makkelijk naar het excuus van drank.
Dan pas geven mensen zichzelf toestemming om als X te gedragen inderdaad, maar alcohol laat je ook dingen vergeten en in het moment leven geeft ook een goed gevoel.
pi_123456354
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:42 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je verhaal maakt het niet veel beter.

[..]

Laat hem even zien, want ik mis hem nog altijd namelijk.

[..]

Oh god we gaan mieren neuken ja? Oke goedkoop heb je inderdaad niet gezegt.

[..]

Bovenstaande is exact je eigen geschreven tekst.

Wat tevens nergens op slaat. Een man is dan net zo laagdrempelig/makkelijk/ noem maar op.

[..]

Expiriment van wat? Je bent vandaag zeer zeer onduidelijk.

[..]

Oh god we gaan opeens in het slachtoffer rolletje springen ja?

Maar nee ik ben niet uit op een uitbrander. Ik ben het niet eens met je stelling en daar tracht ik op te reageren. Wat best lastig is want je punt is zeer onduidelijk en je verhaal volledig onsamenhangend.
De stelling is de door jouw in dit bericht gequote zin. Je hebt hem dus blijkbaar toch gevonden! :D
Dat is geen mierenneuken, ik wijs je even op jouw eigen chaotische manier van posten ;)
Tevens niks slachtoffer rolletje, gewoon opzouten met dat soort opmerkingen. Daarvoor ga je maar naar de klaagbaak.
Ik ga niet happen dus beter houd je maar gelijk op met vissen, je komt anders een beetje zielig over zo :')

Ik denk eerder dat jij een leesprobleem hebt dan dat ik onduidelijk ben, maar speciaal voor jou zal ik hem even uitleggen.

In 1978 is er een experiment geweest waarbij een aantrekkelijke man vrouwen vroeg of ze met hem wouden neuken. Omgekeerd heeft een aantrekkelijke vrouw aan mannen gevraagd of ze met haar wouden neuken. Resultaat? De meeste mannen wouden wel met de vrouw neuken maar niet 1 vrouw wou met de man neuken.

Je gaat me toch niet vertellen dat dat jou onbekend in de oren klinkt he? ;)
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:50:53 #256
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123456395
Volgens mij heeft magnetron een mindere dag, niks personelijks hoor. Maar je reacties zijn zeer onsamenhangend en je punten zeer vaag.
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:52:22 #257
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123456469
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

In 1978 is er een experiment geweest waarbij een aantrekkelijke man vrouwen vroeg of ze met hem wouden neuken. Omgekeerd heeft een aantrekkelijke vrouw aan mannen gevraagd of ze met haar wouden neuken. Resultaat? De meeste mannen wouden wel met de vrouw neuken maar niet 1 vrouw wou met de man neuken.
Dergelijke onderzoeken worden vaker gedaan. En dat is ook geen onbekend feit.. ook niet bij ook_gek gok ik zo.
pi_123456546
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:50 schreef ook_gek het volgende:
Volgens mij heeft magnetron een mindere dag, niks personelijks hoor. Maar je reacties zijn zeer onsamenhangend en je punten zeer vaag.
Volgens mij ben jij de enige hier die een mindere dag heeft ookgek, je bent de enige die mijn posts niet kan lezen. Dat heeft met jou te maken, niet met mij ;)
Mijn posts zijn prima, je bent de enige die ze niet kan lezen.
pi_123456615
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:52 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dergelijke onderzoeken worden vaker gedaan. En dat is ook geen onbekend feit.. ook niet bij ook_gek gok ik zo.
Geen idee, maar mijn gok is dat ie hoopt dat ik ga happen of zo, maar dit visje heeft geen honger O-)
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:56:04 #260
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123456654
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Geen idee, maar mijn gok is dat ie hoopt dat ik ga happen of zo, maar dit visje heeft geen honger O-)
Nee, hij wil een gewone discussie omdat hij het niet met alles wat je zegt eens is. Maar blijkbaar zie jij dat heel anders....
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:56:35 #261
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123456674
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

De stelling is de door jouw in dit bericht gequote zin. Je hebt hem dus blijkbaar toch gevonden! :D
Dat is geen mierenneuken, ik wijs je even op jouw eigen chaotische manier van posten ;)
Het zal dan wel aan mij liggen, maar je punt is er niet duidelijker op geworden.

quote:
Tevens niks slachtoffer rolletje, gewoon opzouten met dat soort opmerkingen. Daarvoor ga je maar naar de klaagbaak.
Ik ga niet happen dus beter houd je maar gelijk op met vissen, je komt anders een beetje zielig over zo :')
Ik zit dua niet te vissen, jij voelt je zwaar aangevallen. Jij beticht mensen van zielig doen en dat mensen moeten oprotten.

quote:
Ik denk eerder dat jij een leesprobleem hebt dan dat ik onduidelijk ben, maar speciaal voor jou zal ik hem even uitleggen.

Je gaat me toch niet vertellen dat dat jou onbekend in de oren klinkt he? ;)
Ja maar wtf is nou je punt dan?

Ja vrouwen kunnen makkelijker aan sex komen dan mannen. Is dat het?

En maakt een vrouw dat dan dan is ze blijkbaar heel laagdrempelig/makkelijk/noem maar op.?
pi_123456730
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee, hij wil een gewone discussie omdat hij het niet met alles wat je zegt eens is. Maar blijkbaar zie jij dat heel anders....
Dan is de vraag wat zijn punt precies is. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij het door mij genoemde experiment niet kent, wat gelijk ook de onderbouwing is van mijn stelling.
Derhalve ga ik er ook vanuit dat ookgek gewoon een beetje aan het trollen is of zo, in elk geval totdat hij wel op een manier kan beargumenteren zoals volwassenen dat horen te doen :Y
pi_123456768
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:56 schreef ook_gek het volgende:
Ja vrouwen kunnen makkelijker aan sex komen dan mannen. Is dat het?
He he, hij heeft het door hoor! :D

Heeft even geduurd, maar niet iedereen kan de snelste zijn he? O-)
pi_123456780
Oooh wacht, je noemt haar dan laagdrempelig ten opzichte van andere vrouwen?
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:59:11 #265
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123456807
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Neem nou 1 ding van mij aan, ik wil je niet boos maken, geen uitbrander geven of je laten happen.

Als ik dat wel had willen doen had ik dat op heel veel verschillende manieren kunnen doen. Als ik wil trek ik zo het bloed onder je nagels vandaan.
  donderdag 28 februari 2013 @ 14:59:12 #266
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123456808
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dan is de vraag wat zijn punt precies is. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat hij het door mij genoemde experiment niet kent, wat gelijk ook de onderbouwing is van mijn stelling.
Derhalve ga ik er ook vanuit dat ookgek gewoon een beetje aan het trollen is of zo, in elk geval totdat hij wel op een manier kan beargumenteren zoals volwassenen dat horen te doen :Y
De discussie gaat niet over dat onderzoek. Het gaat over wanneer nu een vrouw als makkelijk wordt gezien. Ook_gek ziet (en ik ook niet) wat de link precies is tussen dat onderzoek en dat je de vrouw laagdrempelig/gemakkelijk noemt.
pi_123456816
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:58 schreef firefly3 het volgende:
Oooh wacht, je noemt haar dan laagdrempelig ten opzichte van andere vrouwen?
Ik neem aan dat je het tegen mij had?
pi_123456831
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je het tegen mij had?
Yep ;) Ik probeer dat onderzoek er ook mee te linken
pi_123456875
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

De discussie gaat niet over dat onderzoek. Het gaat over wanneer nu een vrouw als makkelijk wordt gezien. Ook_gek ziet (en ik ook niet) wat de link precies is tussen dat onderzoek en dat je de vrouw laagdrempelig/gemakkelijk noemt.
Van jou begrijp ik het ook wel dat je het niet begrijpt, maar de link is dat vrouwen nou eenmaal veel makkelijker aan seks kunnen komen en dan het risiko lopen voor slet uitgemaakt te worden. Ik zie niet in wat aan die gedachtengang zo raar is.
pi_123456973
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:59 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Yep ;) Ik probeer dat onderzoek er ook mee te linken
Ok, in dat geval kun je dit inderdaad vergelijken met vrouwen die niet alles maar afneuken. Een vrouw die niet alles maar afneukt (ik noem het voor het gemak maar even zo) wordt minder vaak voor slet uitgemaakt, als dat is wat je bedoelde.
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:03:24 #271
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123457017
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

He he, hij heeft het door hoor! :D

Heeft even geduurd, maar niet iedereen kan de snelste zijn he? O-)
Je loopt aardig achter dan. Want ik heb al veel eerder bevestigt dat ik daar opmde hoogte van ben.

Zie hier onder,

quote:
Mijn reactie was toen
quote:
Maar je bent nog altijd niet duidelijk wat je "omderzoek" daar mee te maken heeft.
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:03:49 #272
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123457039
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
Van jou begrijp ik het ook wel dat je het niet begrijpt
Omdat ik een vrouw ben? omdat ik laatst je voorgestelde sms neit begreep? Of why?

quote:
maar de link is dat vrouwen nou eenmaal veel makkelijker aan seks kunnen komen en dan het risiko lopen voor slet uitgemaakt te worden. Ik zie niet in wat aan die gedachtengang zo raar is.
het voor slet uitmaken gaat om of je daadwerkelijk seks hebt.
Of je het makkelijk kan krijgen staat daar los van (lijkt mij)

Een zeer aantrekkelijke man wordt ook niet zomaar voor slet uitgemaakt enkel omdat hij makkelijker aan seks kan komen dan een andere (lelijke) man.
pi_123457046
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 14:59 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Neem nou 1 ding van mij aan, ik wil je niet boos maken, geen uitbrander geven of je laten happen.

Als ik dat wel had willen doen had ik dat op heel veel verschillende manieren kunnen doen. Als ik wil trek ik zo het bloed onder je nagels vandaan.
Daar vergis je je lelijk in ookgek, je onderschat mij behoorlijk ;)
Ik vind dat soort pubergedrag dan ook voornamelijk vervelend. Mocht je idd overgaan tot die stap, dan vraag ik gewoon een modje om jouw posts weer op te ruimen ;)
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:04:12 #274
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123457054
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:03 schreef ook_gek het volgende:

Maar je bent nog altijd niet duidelijk wat je "omderzoek" daar mee te maken heeft.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
maar de link is dat vrouwen nou eenmaal veel makkelijker aan seks kunnen komen en dan het risiko lopen voor slet uitgemaakt te worden. Ik zie niet in wat aan die gedachtengang zo raar is.
pi_123457076
Ik wacht even met jou quoten totdat je je quote gefixt hebt ookgek.
pi_123457157
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:03 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je loopt aardig achter dan. Want ik heb al veel eerder bevestigt dat ik daar opmde hoogte van ben.

Zie hier onder,

[..]

Mijn reactie was toen

[..]

Ik begrijp niet hoe je die link niet kunt zien.

Ik heb het ook al een keertje speciaal voor jou uitgelegd en nog begrijp je het niet.

Maar het lijkt mij evident wat dat onderzoek met mijn argument te maken heeft.
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:06:40 #277
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123457167
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:04 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daar vergis je je lelijk in ookgek, je onderschat mij behoorlijk ;)
Ik vind dat soort pubergedrag dan ook voornamelijk vervelend. Mocht je idd overgaan tot die stap, dan vraag ik gewoon een modje om jouw posts weer op te ruimen ;)
Jij ziet echt dingen die er niet zijn :D
pi_123457168
@magnetronkoffie: Je kondigde aan hoe mensen/de maatschappij over vrouwen kunnen denken, maar je vind haar zelf niet slet/laagdrempelig etc? Het leek alsof je je eigen mening aankondigde, vandaar.
pi_123457219
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:03 schreef Cue_ het volgende:

Dat lijkt mij ook ja.
pi_123457276
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:06 schreef firefly3 het volgende:
@magnetronkoffie: Je kondigde aan hoe mensen/de maatschappij over vrouwen kunnen denken, maar je vind haar zelf niet slet/laagdrempelig etc? Het leek alsof je je eigen mening aankondigde, vandaar.
Naja, uiteraard zijn mijn posts normaalgesproken onderdeel van mijn mening (wat niet anders dan logisch is). Maar wel probeer ik het allemaal reeel te houden.

Het heeft weinig zin iets te geloven terwijl je weet dat het niet kan kloppen.
pi_123457307
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij ziet echt dingen die er niet zijn :D
Kijk, deze post slaat dus nergens op ;)

Wat zie ik dan niet, ookgek?
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:09:52 #282
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123457321
Nu spreek je jezelf wel heel erg tegen. Eerst zeg je
quote:
Vervolgens zeg ik:
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:03 schreef Cue_ het volgende:

het voor slet uitmaken gaat om of je daadwerkelijk seks hebt.

En dan geef je met
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:07 schreef magnetronkoffie het volgende:

Dat lijkt mij ook ja.
Nog gelijk..
pi_123457371
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:09 schreef Cue_ het volgende:
Nu spreek je jezelf wel heel erg tegen. Eerst zeg je

[..]

Vervolgens zeg ik:

[..]

En dan geef je met

[..]

Nog gelijk..
Nee, ik heb slechts 1 zinnetje van je gequote, niet je hele post.

Wel goed lezen he schat ;)
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:11:14 #284
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123457383
magnetronkoffie

Jij stelt net dat mannen die veel neuken iets goed doen.

Vrouwen die veel sex hebben, makkelijk en laagdrempelig zijn.

Dat is de stelling die jij net hier neer zet. Ik reageer daar op dat ik het ongekende onzin vind, en dan kom jij opeens met onderzoeken dat vrouwen makkelijker aan sex kunnen komen als onderbouwing.

En je vind het dan raar dat ik en zo blijkt nu ook andere mensen die link niet te kunnen leggen :D
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:12:10 #285
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123457428
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nee, ik heb slechts 1 zinnetje van je gequote, niet je hele post.

Wel goed lezen he schat ;)
Dan even voor de duidelijkheid. Ik zeg in dat ene zinnetje "of je makkelijk seks kan krijgen staat los van het wel of niet makkelijk uitgemaakt worden voor slet"
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:12:40 #286
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123457463
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Kijk, deze post slaat dus nergens op ;)

Wat zie ik dan niet, ookgek?
Jij denkt kennelijk dat ik je wil laten happen.

Maar niet dus.
pi_123457480
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:11 schreef ook_gek het volgende:
magnetronkoffie

Jij stelt net dat mannen die veel neuken iets goed doen.

Vrouwen die veel sex hebben, makkelijk en laagdrempelig zijn.

Dat is de stelling die jij net hier neer zet. Ik reageer daar op dat ik het ongekende onzin vind, en dan kom jij opeens met onderzoeken dat vrouwen makkelijker aan sex kunnen komen als onderbouwing.

En je vind het dan raar dat ik en zo blijkt nu ook andere mensen die link niet te kunnen leggen :D
Je hebt het woordje "blijkbaar" niet gelezen, ookgek. Dat geeft meteen een andere betekenis aan wat ik eerder schreef.
pi_123457521
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:09 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Naja, uiteraard zijn mijn posts normaalgesproken onderdeel van mijn mening (wat niet anders dan logisch is). Maar wel probeer ik het allemaal reeel te houden.

Dus je vind ze een beetje slet :?
pi_123457559
Moet de popcorn er al bij worden gepakt?
Ja, ik generaliseer.
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:15:19 #290
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123457585
quote:

[..]

Ja maar goed wat is nu je mening dan :D
Dat stukje normaal gesproken kan je alle kanten mee op.
pi_123457614
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Jij denkt kennelijk dat ik je wil laten happen.

Maar niet dus.
Je begon notabene zelf met vissen ookgek door te impliceren dat ik: M'n dag niet heb, dat ik in het slachtofferrolletje wil springen (whatever that means) en dat ik jaloers zou zijn of zo.

Allemaal steken onderwater (wat jij uiteraard gaat ontkennen, maar erg tactisch was het in elk geval niet van jou).

Maar goed! Als jij mij niet wil laten happen, dan zal dat wel gaan blijken uit jouw volgende posts :)
pi_123457646
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:13 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dus je vind ze een beetje slet :?
Hoe bedoel je??
Sorry, maar nu snap ik niet hoe je die link zomaar kan leggen
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:17:06 #293
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123457680
Oke laten we even overnieuw beginnen.

MK.. wat is precies jouw mening :)
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:17:15 #294
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123457684
magnetronkoffie niemand snapt je nu nog. Wees nou eens duidelijk man.

Vrouwen die veel sex hebben zijn makkelijk en laagdrempelig

Mannen die veel sex hebben doen iets goed

Ja of nee?
pi_123457733
quote:
1s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:15 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ja maar goed wat is nu je mening dan :D
Dat stukje normaal gesproken kan je alle kanten mee op.
Goh, jij snapt hem eindelijk. Je kan daar inderdaad alle kanten mee op.
pi_123457840
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:17 schreef ook_gek het volgende:
magnetronkoffie niemand snapt je nu nog. Wees nou eens duidelijk man.

Vrouwen die veel sex hebben zijn makkelijk en laagdrempelig

Mannen die veel sex hebben doen iets goed

Ja of nee?
Nee, want je bent (alweer) het woordje blijkbaar vergeten :')
Quote mij dan gelijk goed man.
Le-zen!
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:21:15 #297
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_123457899
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Le-zen!
ookgek quote niemand.. hij vraagt je in die post gewoon iets. Hij vraagt nu naar jouw mening.
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:21:42 #298
278625 Murvgeslagen
Why are you so fuzzy?!
pi_123457926
Even tot 10 tellen jongens...

Bedoel magnetron.
"Not just in commerce but in the world of ideas too our age is putting on a veritable clearance sale. Everything can be had so dirt cheap that one begins to wonder whether in the end anyone will want to make a bid." - Soren Kierkegaard
pi_123457928
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ookgek quote niemand.. hij vraagt je in die post gewoon iets. Hij vraagt nu naar jouw mening.
Dat hij mij niet quote is juist onderdeel van het probleem, lieve schat...
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:21:57 #300
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123457946
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Je begon notabene zelf met vissen ookgek door te impliceren dat ik: M'n dag niet heb, dat ik in het slachtofferrolletje wil springen (whatever that means) en dat ik jaloers zou zijn of zo.

[quote]
Vrouwen kunnen veel makkelijker sex hebben dan mannen en zijn daarom makkelijk.
Komt als een boehoe reactie over. Zij kunnen neuken en ik niet!

Daarom jaloers.

quote:
Je verhaal, punt en onderbouwing is zeer onduidelijk. Wat ik niet alleen vind maar meerdere mensen.
Normaal ben je wel duidelijk, daarom zeg ik. Je hebt je dag niet kennelijk.

quote:
Ik zal je willen laten happen of een uitbrander willen geven.
Niks van waar. Maar je voelt je opeens aangevallen. Slachtoffer rolletje dus.

quote:
Allemaal steken onderwater (wat jij uiteraard gaat ontkennen, maar erg tactisch was het in elk geval niet van jou).
Nog een keer dan, zijn geen ik herhaal geen steken onder water.

quote:
Maar goed! Als jij mij niet wil laten happen, dan zal dat wel gaan blijken uit jouw volgende posts :)
Je begint nu echt vermoeiend te worden....
pi_123457956
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Le-zen!
Het woordje "blijkbaar"? Zoals ik zei: Dat hoeft niet. Een mooie vrouw kan misschien wel 500 gasten afwijzen en nog veel seks hebben en nog hoogdrempelig zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')