Dus je gaat liever laten we zeggen een uurtje wat drinken, dan ruim 1.5 uur in het donker zitten en niet praten met elkaar om vervolgens wel of niet nog wat te gaan drinken. Ipv die 1.5uur een drankje extra doen om te kijken hoe en waar het we of niet klikt.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Als ik nou had gezegd, enkel bioscoop, had ik je gelijk gegeven
Mee eens, maak het zo gemakkelijk mogelijk voor jou en voor haar.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dus je gaat liever laten we zeggen een uurtje wat drinken, dan ruim 1.5 uur in het donker zitten en niet praten met elkaar om vervolgens wel of niet nog wat te gaan drinken. Ipv die 1.5uur een drankje extra doen om te kijken hoe en waar het we of niet klikt.
Een bios als eerste date is over het algemeen een slecht idee als eerste date. Kennelijk zit je liever met je date in het donker en niks zeggen dan hem / haar beter leren kennen. Iets met interessen tonen in iemand
Net als direct uit eten gaan. Stel het klikt totaal niet, dan gaat zo een etentje extreem lang duren![]()
Wat je wel kan doen is eind van de middag wat gaan drinken, klikt het kan je voorstellen om samen ergens een hapje te gaan eten. Dan kan als de vonken er van af springen voorstellen om thuis koffie te drinken. Vaak komen de vrouwen er zelf al mee, met soort gelijk voorstelen de rest laat zich al raden
Bedankt!quote:
Goed, alleen niet goed voor mijn telefoonrekening. Bij jou?quote:Op maandag 25 februari 2013 14:01 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe staat het met jou en de vrouwen?
Ik heb pauze.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:13 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Goed, alleen niet goed voor mijn telefoonrekening. Bij jou?
Meestal drink je dan samen een kopje thee.quote:
Kan toch dat hij 10 meisjes aanspreekt en dat er dan maar 5 over de vloer komen en de andere 5 toch niet geinteresseerd zijn ofzo.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:14 schreef Murvgeslagen het volgende:
[..]
Meestal drink je dan samen een kopje thee.
5 in de roulatie is wel heel veel. Het is af en aan per week. Soms 3 soms 0.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kan toch dat hij 10 meisjes aanspreekt en dat er dan maar 5 over de vloer komen en de andere 5 toch niet geinteresseerd zijn ofzo.
Misschien zijn het allemaal fuck-buddys, misschien date hij met heel veel....
Your loss. Ik zit alweer klaar met mijn notitieblokje om al deze fantastische tips en wijsheden op te schrijven. Het was even rustig maar nu zal ik weldra weer meerdere telefoonnummers per avond opdoen, om nog maar niet te spreken van de ontelbare vrouwen die ik zal vingeren op de dansvloer.quote:
Ook gij, Mystik. Er is immer hoop. Eenmaal zult gij niet meer onder den wanhopigen zijn. Desespereert nimmer!quote:Op maandag 25 februari 2013 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Your loss. Ik zit alweer klaar met mijn notitieblokje om al deze fantastische tips en wijsheden op te schrijven. Het was even rustig maar nu zal ik weldra weer meerdere telefoonnummers per avond opdoen, om nog maar niet te spreken van de ontelbare vrouwen die ik zal vingeren op de dansvloer.
zal je vriendin leuk vinden.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Your loss. Ik zit alweer klaar met mijn notitieblokje om al deze fantastische tips en wijsheden op te schrijven. Het was even rustig maar nu zal ik weldra weer meerdere telefoonnummers per avond opdoen, om nog maar niet te spreken van de ontelbare vrouwen die ik zal vingeren op de dansvloer.
ligt aan haar voorkomen uiteraard.quote:Op maandag 25 februari 2013 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wij zorgen wel dat ze quitte staat toch.
Maar jij bent een rijke voetballer, vrouwen willen jou.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:11 schreef IAmdissapoint het volgende:
Bioscoop doet het bij mij prima... Kijk als je elkaar voor het aller eerst gaat zien vanaf een datingsite, dan duik je niet meteen een donkere zaal in, maar meestal komt een date voort uit een eerdere (korte) ontmoeting..
Imo. is dan een bios een prima optie... Het is een situatie waarin het niet meteen ongemakkelijk is als je even geen gespreksstof hebt, en je hoeft ook niet meteen geforceerd hele gesprekken over school en de zin van het leven te hebben...
Daarentegen kun je wel naast elkaar, zitten, af en toe wat naar elkaar fluisteren, elkaar aankijken, en mocht het gesprek zich dan goed ontwikkelen en je merkt dat je alleen maar in elkaars oor zit te fluisteren, dan zeg je gewoon met een grijns beter gaan we hier nu meteen weg ipv dat we die hele film af kijken, en vervolgens ben je buiten, is het ijs gebroken en ga je samen wat drinken, of beter nog meteen het bed uittesten als het de late film was![]()
Althans, zo heb ik het al een aantal keren uitgevoerd, en altijd met succes. Ik ben gewoon heel slecht in die geforceerde gesprekken met een kopje thee en dat je dan vanuit het niets een gesprek moet gaan opbouwen...
'als je even geen gesprekssstof hebt" ?? je hoeft 1,5 uur nieti te praten met elkaarquote:Op maandag 25 februari 2013 16:11 schreef IAmdissapoint het volgende:
Imo. is dan een bios een prima optie... Het is een situatie waarin het niet meteen ongemakkelijk is als je even geen gespreksstof hebt, en je hoeft ook niet meteen geforceerd hele gesprekken over school en de zin van het leven te hebben...
En soms klikt het niet, en dan weet je dat ook weer.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
'als je even geen gesprekssstof hebt" ?? je hoeft 1,5 uur nieti te praten met elkaar![]()
'geforceerd over school of de zin van het leven' als je dat niet wil, snij je die onderwerpen niet aan.
En als je op een eerste date gelijk al geen gespreksstof hebt vraag ik me af wat je uberhaupt aan mensen te vertellen hebt.
Of je elkaar nu mag of niet, er zijn tig onderwerpen die je kan bespreken met elkaar.
Je lachte bewust naar haar om een reactie uit haar te lokken? Dat kan best creepy over komen eerlijk gezegd. Glimlachen is uiteraard belangrijk, maar laat het iets zijn uit jezelf, hoe je je voeltquote:Op maandag 25 februari 2013 18:40 schreef kievitsboom het volgende:
Vandaag heb ik bewust naar een leuke meid geglimlacht. Ze keek me een paar keer in de ogen maar helaas, ze glimlachte niet terug. Weet niet zo goed wat ik ervan moet denken.
Er zijn maar weinig mensen met wie ik echt een uur serieus kan praten zonder een heel geforceerd, saai gesprek te krijgen.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
'als je even geen gesprekssstof hebt" ?? je hoeft 1,5 uur nieti te praten met elkaar![]()
'geforceerd over school of de zin van het leven' als je dat niet wil, snij je die onderwerpen niet aan.
En als je op een eerste date gelijk al geen gespreksstof hebt vraag ik me af wat je uberhaupt aan mensen te vertellen hebt.
Of je elkaar nu mag of niet, er zijn tig onderwerpen die je kan bespreken met elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |