Tuurlijk, vrouwen hebben ook behoefte om iedere week uit zure sloot uitgebaggerd te hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de dames die ik ooit op Paiq gesproken heb had "een scharrel". Van de andere helft begon ik steeds meer het idee te krijgen dat ze het gewoon niet vertelden
Noh noh, zo praat je toch niet over je moeder.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tuurlijk, vrouwen hebben ook behoefte om iedere week uit zure sloot uitgebaggerd te hebben.
En mannen hebben dat nooit he.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:14 schreef Capstan het volgende:
[..]
Meer dan de helft van de dames die ik ooit op Paiq gesproken heb had "een scharrel". Van de andere helft begon ik steeds meer het idee te krijgen dat ze het gewoon niet vertelden
Geen idee wanneer een mens dat wel mag (nooit, kan ik me zo voorstellen), maar ik deed het ook niet. Ik liet een eventuele date er ook niet om schieten, voor we dat gaan denkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:20 schreef Murdera het volgende:
Nee goed ik mag daar echt niets van zeggen.
gek he?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef firefly3 het volgende:
Die datingssites doen me denken aan valentijnsdag, net zo commercieel.
wij weten gewoon onze bek te houden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn ervaring ongeveer 90% minder.
Hmm, hebben die wijfjes dan veelal dezelfde kerel?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn ervaring ongeveer 90% minder.
Lijkt me niet eens zo heel raar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, hebben die wijfjes dan veelal dezelfde kerel?
Hoe vaak ga jij uit en dergelijk dat je met onbekende dames in contact komt?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
wij weten gewoon onze bek te houden.
Ik wilde net zeggen: lijkt me stug dat al die dames één man delenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mij nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: lijkt me stug dat al die dames één man delen
Zelden, maar internet en connecties werken voor me.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij uit en dergelijk dat je met onbekende dames in contact komt?
Ik ken gewoon heel veel kerels die nooit neuken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
wij weten gewoon onze bek te houden.
Dat zou me niet eens verbazen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar maar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken gewoon heel veel kerels die nooit neuken.
[..]
Dat zou me niet eens verbazen.
Ik kijk naar jou, Mur. Slet van me.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ze houden er gewoon een harempje op naquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me niet eens zo heel raar.
Ik ben zelden de gene die de ander het bed in lult hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:36 schreef kingtoppie het volgende:
Als je als man nooit vrouwen het bed in lult dan ehh... Blijft die teller op 0.
Als vrouw word je het bed in geluld dusja dat is anders..
Ik eigenlijk ook nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben zelden de gene die de ander het bed in lult hoor.
Zeker van die krakerswijfjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar maar.Ik hou het meeste van jou.
Nummertjes / date regelen wel?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben zelden de gene die de ander het bed in lult hoor.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeker van die krakerswijfjes.
Ook niet echt, niet nummers in elk geval.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nummertjes / date regelen wel?
Het internet spammen met berichtjes totdat er een vijfje hapt en een mailtje stuurt om een keer af te spreken is niet echt "gamen/versieren" of persoonlijke ontwikkeling hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Murdera het volgende:
[..]laat Vas er buiten wil je
[..]
Ook niet echt, niet nummers in elk geval.
Kerel, ben je nou serieus mij aan het afkraken?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het internet spammen met berichtjes totdat er een vijfje hapt en een mailtje stuurt om een keer af te spreken is niet echt "gamen/versieren" of persoonlijke ontwikkeling he
Ben zelf serieus gestopt met het internet gedoe, vrij lang geleden. Heb je vast niet nodig, je hebt al genoeg ervaring op gedaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kerel, ben je nou serieus mij aan het afkraken?![]()
Nouja, bij mijn postgeschiedenis snap ik de opmerking wel trouwens.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ben zelf serieus gestopt met het internet gedoe, vrij lang geleden. Heb je vast niet nodig, je hebt al genoeg ervaring op gedaan.
Okquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, bij mijn postgeschiedenis snap ik de opmerking wel trouwens.![]()
Maar nee, ondertussen date ik zelden via internet eigenlijk. Was wel altijd de perfecte manier, maar gaf altijd een hoop gekanker.
En dan krijg je ook wel eens de psycho wijven, die Fas net zo subtiel noemde.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ok, ja er zitten vaak nogal wat haken en ogen aan. Vooral omdat je elkaar niet kent.
^^quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan krijg je ook wel eens de psycho wijven, die Fas net zo subtiel noemde.
Psycho wijven? Wat deden ze dan zoal?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan krijg je ook wel eens de psycho wijven, die Fas net zo subtiel noemde.
Is seks met Mur niet al voldoende?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Psycho wijven? Wat deden ze dan zoal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |