Kijken ze niet gewoon verbaast? Het is natuurlijk niet elke avond dat je een kereltje een vrouw ziet vingeren midden op de dansvloer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De groep is naar mijn mening juist gigantisch. Als ik iets uithaal zie ik soms letterlijk 10 gasten jaloers kijken die hetzelfde wilde uitvoeren maar het lef niet hadden.
Je komt van een zeer "donkere plek" en manier van denken lijkt het. Ik kom van een andere manier van denken: Het maakt geen ene reet uit wat een vrouw uitspookt als je geen vaste relatie met haar hebt. Wie ben ik om erover te oordelen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:33 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Vrouwen durven het ook niet maar verbergen dat onder het mom dat mannen al het werk moeten doen. Om meestal nog uit de hoogte te doen ook als er eentje het probeert.
Tevens is een vrouw een slet en een man niet, omdat het de taak van de man is om zijn zaad zo wijd mogelijk te verspreiden, terwijl een vrouw (vroeger) direct met een kind zit. En dan weet je bij haar ook niet of het wel jouw kind is als ze het zo graag deed met jan en alleman.
En ook in deze tijd zou ik twijfelen als een vrouw geen eigenwaarde heeft door haar benen voor iedereen te spreiden.
Ik denk dat mijn verhaal heel wat logischer is dan het jouwe, om eerlijk te zijn. Ik wijzig mijn mening daarover dan ook niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
De groep is naar mijn mening juist gigantisch. Als ik iets uithaal zie ik soms letterlijk 10 gasten jaloers kijken die hetzelfde wilde uitvoeren maar het lef niet hadden. Hoeveel gasten zie je nog sociaal op vrouwen afstappen op straat? Iedereen leeft langs elkaar heen als het geen "sociale setting" heeft. Een gigantisch groep is onbewust onbekwaam, ze weten niet dat ze net zo goed een hotty in een winkel kunnen "versieren" als in een club.
Waarom zou ik geen labels op mensen mogen plakken? Zoals ik hierboven al geschreven heb, acht ik mijn ervaring nog steeds als waar. En naar mijn mening is zo een vrouw dus een slet. Die term is niet voor niets bedachtquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Oordeel niet, zou ik het zo zeggenSterker nog, sommige mooie vrouwen hebben zoveel opties, dat ook al lijkt ze een "slet" in "jouw" ogen, heeft ze alsnog vele tientallen gozers afgewezen. Alsof er cadeautjes voor je voeten worden geworpen elke kwartier, zo moet je haar manier van leven zien. En zodra ze iemand tegen komt die veel beter is dan de rest kan ze haar levenswijze drastisch veranderen want niemand kan haar dezelfde gevoelens laten voelen. Geen labels op mensen plakken
En ze moet zorgen dat je eten om 18uur klaar staat en je kleren gewassen en gestreken zijn wanneer jij dat wilt zeker?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:33 schreef kievitsboom het volgende:
En ook in deze tijd zou ik twijfelen als een vrouw geen eigenwaarde heeft door haar benen voor iedereen te spreiden.
zulke reacties mogen wat mij betreft wel weggemodereerd wordenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:04 schreef Jachtgeweer het volgende:
Als versieren niet zo gemakkelijk gaat, kan je altijd nog GHB gebruiken.
Zelf ga ik voor een vaste relatie en ben ik absoluut niet in voor een eenmalig iets. Als een vrouw wel graag alle mannen neemt dan weet ik niet of ze wel het type is voor me. En wat ze verder uitgespookt heeft maakt me ook niet zo heel veel uit, je moet wel een beetje kunnen leven natuurlijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je komt van een zeer "donkere plek" en manier van denken lijkt het. Ik kom van een andere manier van denken: Het maakt geen ene reet uit wat een vrouw uitspookt als je geen vaste relatie met haar hebt. Wie ben ik om erover te oordelen?
Hoezo zou een vrouw eigenwaarde verliezen als ze veel seks heeft? Seks is namelijk win-win. De manier waarop jij naar haar kijkt bedoel je waarschijnlijk?
En me herinnert aan mijn pillen op de juiste tijd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En ze moet zorgen dat je eten om 18uur klaar staat en je kleren gewassen en gestreken zijn wanneer jij dat wilt zeker?
Zal ik een ander voorbeeld noemen: Waarom hebben zoveel gasten alcohol nodig voordat ze op een vrouw af stappen? Waarom worden mensen ineens socialer met een beetje alcohol? Omdat ze ineens hunzelf durven te zijn (en vooral ook met vrouwen). Dit is geen incident, dit gebeurd overal.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn verhaal heel wat logischer is dan het jouwe, om eerlijk te zijn. Ik wijzig mijn mening daarover dan ook niet.
Jouw verhaal is slechts 1 enkel voorbeeld en kan makkelijk verkeerd geinterpreteerd zijn.
[..]
Waarom zou ik geen labels op mensen mogen plakken? Zoals ik hierboven al geschreven heb, acht ik mijn ervaring nog steeds als waar. En naar mijn mening is zo een vrouw dus een slet. Die term is niet voor niets bedacht
Neem het met een korreltje zout, ik dacht ik maak even een grappige binnenkomst.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
zulke reacties mogen wat mij betreft wel weggemodereerd worden
Man man man wat een jaloezie druipt hier van af zegquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
Dat mannen niet als slet worden gezien maar vrouwen wel, is heel logisch zelfs.
Een vrouw kan nou eenmaal veel makkelijker aan seks komen dan een man. Als een man veel seks heeft (bij voorkeur met meerdere vrouwen) dan doet ie iets goed. Als een vrouw veel seks heeft (bij voorkeur met meerdere mannen) dan is ze blijkbaar heel laagdrempelig/makkelijk/noem maar op.
ow ok.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:07 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
Neem het met een korreltje zout, ik dacht ik maak even een grappige binnenkomst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
ow ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen moet je behandelen als een jachtgeweer, voorover knikken en helemaal vol laden.
Mannen rijpen als wijn en vrouwen verzuren als melk.
"I am not a puppet. I was not made by the West to go to the West or to any other country." - Bashar al-Assad
Je hebt mijn verhaal denk ik niet zo goed begrepen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als een vrouw veel neukt doet zij het toch ook goed![]()
En laagdrempelig als ze dat doet?prima dat is een mening, maar dan is een man die veel neukt ook laagdrempelig en stopt hem in elk gat die hij kan krijgen.
Ik drink meestal alkohol gewoon omdat ik het roesje lekker vind. Wie weet geldt dat voor de meeste mannen in zulke uitgaangelegenheden ook?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:07 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Zal ik een ander voorbeeld noemen: Waarom hebben zoveel gasten alcohol nodig voordat ze op een vrouw af stappen? Waarom worden mensen ineens socialer met een beetje alcohol? Omdat ze ineens hunzelf durven te zijn (en vooral ook met vrouwen). Dit is geen incident, dit gebeurd overal.
Dit maakt het niet veel beterquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je hebt mijn verhaal denk ik niet zo goed begrepen.
Ben ik bekend mee, maar wat is precies je punt dan?quote:Dat vrouwen makkelijker aan seks kunnen komen dan mannen is een feit. Was je daarvan misschien niet op de hoogte?
Het enige wat je doet is vrouwen die veel sex hebben goedkoop en een slet noemen.quote:Dus nee, het is niet zomaar een mening (en dus zit er ook niet een van die strekking gevoel van mij achter). Ik benoem het alleen maar zoals het is.
Ik heb het over de gevolgen, niet de redenen -> Mensen worden socialer en meer hunzelf. Ze doen dingen die ze normaal ook willen doen maar niet durven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik drink meestal alkohol gewoon omdat ik het roesje lekker vind. Wie weet geldt dat voor de meeste mannen in zulke uitgaangelegenheden ook?
We weten het niet.
Dit maakt wat niet veel beter??quote:
Mijn punt staat al in de door jou als 1e vandaag gequote postquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ben ik bekend mee, maar wat is precies je punt dan?
Waar zeg ik dat ze goedkoop zijn? Heb je leesproblemen vandaag?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Het enige wat je doet is vrouwen die veel sex hebben goedkoop en een slet noemen.
En mannen die het zelfde doen goed vinden.
Slaat werkelijk helemaal nergens op. Als een man of vrouw veel sex heeft genieten ze van het zelfde. En doen ze het als dat hun doel is goed.
Nou je slaat iets wat door nu. Ik gaat regelmatig uit en drink dan een drankje omdat ik dat lekker vind. De gevolgen er na staan volledig los van het drank gebruik. Ik zal het zelfde doen / gedaan hebben als ik de hele avond aan de fanta gezeten had.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het over de gevolgen, niet de redenen -> Mensen worden socialer en meer hunzelf. Ze doen dingen die ze normaal ook willen doen maar niet durven.
Je hebt het wel over de gevolgen: Als iemand ervoor kiest om zich gemakkelijker te voelen (zonder die remmingen), dan is het gevolg dus dat ie alkohol gaat drinken...mede omdat dat zo laagdrempelig is.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:15 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik heb het over de gevolgen, niet de redenen -> Mensen worden socialer en meer hunzelf. Ze doen dingen die ze normaal ook willen doen maar niet durven.
Wanneer zie je mensen op elkaar aflopen qua versieren? Precies als ze ruim een uur binnen zijn. Dan zitten er al vaak 4 drankjes in, de grenzen zijn aan het vervagen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt het wel over de gevolgen: Als iemand ervoor kiest om zich gemakkelijker te zoelen (zonder die remmingen), dan is het gevolg dus dat ie alkohol gaat drinken...mede omdat dat zo laagdrempelig is.
Maar goed, dat zijn slechts details en doen er naar mijn mening niet zo om dat soort details.
Maar we weten gewoon niet of de meeste mannen alkohol drinken om makkelijker te kunnen versieren, we hebben daar geen data over.
Maar dat bestrijd ik ook helemaal niet.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wanneer zie je mensen op elkaar aflopen qua versieren? Precies als ze ruim een uur binnen zijn. Dan zitten er al vaak 4 drankjes in, de grenzen zijn aan het vervagen.
Je kan gerust stellen dat veel mannen en vrouwen zich wat relaxter voelen met drank op in soort gelijke situatie dan zonder drank.
Misschien denk ik wel op een rare manier ja, maar dat zit er echt heel diep in. Komt omdat ik alle omgangsvormen eigenhandig heb moeten aanleren ivm autisme.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:56 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Je komt van een zeer "donkere plek" en manier van denken lijkt het.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:{
Erg veel mensen kunnen dat niet. Het is goed om jezelf te kunnen te voelen met of zonder alcohol.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou je slaat iets wat door nu. Ik gaat regelmatig uit en drink dan een drankje omdat ik dat lekker vind. De gevolgen er na staan volledig los van het drank gebruik. Ik zal het zelfde doen / gedaan hebben als ik de hele avond aan de fanta gezeten had.
Je verhaal maakt het niet veel beter.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dit maakt wat niet veel beter??
Laat hem even zien, want ik mis hem nog altijd namelijk.quote:Mijn punt staat al in de door jou als 1e vandaag gequote post
Oh god we gaan mieren neuken ja? Oke goedkoop heb je inderdaad niet gezegt.quote:Waar zeg ik dat ze goedkoop zijn? Heb je leesproblemen vandaag?
Bovenstaande is exact je eigen geschreven tekst.quote:dan is ze blijkbaar heel laagdrempelig/makkelijk/noem maar op.
Expiriment van wat? Je bent vandaag zeer zeer onduidelijk.quote:Ik heb het even opgezocht, het is al een oud experiment.
Ik neem aan dat je zelf in staat bent over dat experiment wat info te vinden. Ik vond ik elk geval niet zoveel behalve dat dat experiment in 1978 plaats vond.
Oh god we gaan opeens in het slachtoffer rolletje springen ja?quote:Wil je zo graag mij een uitbrander geven of zo? Want dat gaat je niet lukken vandaag
Beter zoek je daarvoor even een ander slachtoffer of anders open je daarover even een topic in klaagbaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |