Omdat?quote:
19 jaar?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Versieren niet zo makkelijk gaat.
Op niet gelezen zeker?:pquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik of er in dit topic nog handige tips te vinden zijn
Op die fietsquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik volg dit topic ook al een tijdje, en zie je hoe anderen het aanpakken
Waarom zou je je karakter willen veranderen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die tips zullen vast wel helpen, maar mijn karakter verandert er toch niet door
Omdat het niet echt aantrekkelijk isquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom zou je je karakter willen veranderen?
Noem eens wat?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het niet echt aantrekkelijk is
Dat is geen karakter, maar valt onder eigenschappen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onzekerheid, twijfelaartje en lui.
Hmm oke.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat is geen karakter, maar valt onder eigenschappen.
Dat zijn allemaal zaken waaraan je kan werken, geen onoverkomelijke zakenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onzekerheid, twijfelaartje en lui.
De eerste twee misschien. Die laatste word echt heel lastigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal zaken waaraan je kan werken, geen onoverkomelijke zaken
Ik zit er zelf ook nog een beetje in. Op het moment zelf ben ik nog te vaak te laf om iemand te zoenen, seksueel te zijn etc. Maar het gaat beter naarmate je meer ervaring krijgt. Je ziet vanzelf wat wel en niet werkt. Zij is niet de enige, je hebt genoeg andere keuzesquote:Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef robbie124 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk weet ik het wel, maar heb de vervelende tic om alles een keer te moeten hebben gezien of gehoord. Zonder exact voorbeeld raak ik in paniek voor mijn gevoel. Probeer er al langer wat aan te doen, maar het blijft met veel denken. In ieder geval bedankt voor je reactie
Jezelf een schop onder je hol gevenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De eerste twee misschien. Die laatste word echt heel lastig![]()
Ik heb zo weinig zelfdiscipline he. Ik kan niet eens mijn bed uitkomen als ik 's ochtends een keer vroeg wil opstaan. Dan blijf ik toch nog een paar uur liggen. Wat dit met het onderwerp te maken heeft weet ik niet, maar achquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Jezelf een schop onder je hol geven
Het kan zijn dat je op meerdere vlakken te weinig discipline hebt en dat het bijvoorbeeld gemakkelijker voor je is om lekker op de bank te hangen dan om een meisje aan te spreken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb zo weinig zelfdiscipline he. Ik kan niet eens mijn bed uitkomen als ik 's ochtends een keer vroeg wil opstaan. Dan blijf ik toch nog een paar uur liggen. Wat dit met het onderwerp te maken heeft weet ik niet, maar ach
Dat is het ook. Dan denk ik maar "Fuck it, dan maar niet"quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Het kan zijn dat je op meerdere vlakken te weinig discipline hebt en dat het bijvoorbeeld gemakkelijker voor je is om lekker op de bank te hangen dan om een meisje aan te spreken.
En zo zijn we weer bij het onderwerp van dit topic
En dat wordt natuurlijk heerlijk versterkt door je onzekerheid en je getwijfelquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is het ook. Dan denk ik maar "Fuck it, dan maar niet"
Ja en dat ik toch geen woord kan uitbrengen om niksquote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:59 schreef minthy het volgende:
[..]
En dat wordt natuurlijk heerlijk versterkt door je onzekerheid en je getwijfel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |