gek he?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:28 schreef firefly3 het volgende:
Die datingssites doen me denken aan valentijnsdag, net zo commercieel.
wij weten gewoon onze bek te houden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn ervaring ongeveer 90% minder.
Hmm, hebben die wijfjes dan veelal dezelfde kerel?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In mijn ervaring ongeveer 90% minder.
Lijkt me niet eens zo heel raar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, hebben die wijfjes dan veelal dezelfde kerel?
Hoe vaak ga jij uit en dergelijk dat je met onbekende dames in contact komt?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
wij weten gewoon onze bek te houden.
Ik wilde net zeggen: lijkt me stug dat al die dames één man delenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mij nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen: lijkt me stug dat al die dames één man delen
Zelden, maar internet en connecties werken voor me.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe vaak ga jij uit en dergelijk dat je met onbekende dames in contact komt?
Ik ken gewoon heel veel kerels die nooit neuken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
wij weten gewoon onze bek te houden.
Dat zou me niet eens verbazen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Maar maar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ken gewoon heel veel kerels die nooit neuken.
[..]
Dat zou me niet eens verbazen.
Ik kijk naar jou, Mur. Slet van me.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:33 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mij ook niet. Ze houden er gewoon een harempje op naquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:34 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lijkt me niet eens zo heel raar.
Ik ben zelden de gene die de ander het bed in lult hoor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:36 schreef kingtoppie het volgende:
Als je als man nooit vrouwen het bed in lult dan ehh... Blijft die teller op 0.
Als vrouw word je het bed in geluld dusja dat is anders..
Ik eigenlijk ook nog nooit geweest.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben zelden de gene die de ander het bed in lult hoor.
Zeker van die krakerswijfjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar maar.Ik hou het meeste van jou.
Nummertjes / date regelen wel?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ben zelden de gene die de ander het bed in lult hoor.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zeker van die krakerswijfjes.
Ook niet echt, niet nummers in elk geval.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nummertjes / date regelen wel?
Het internet spammen met berichtjes totdat er een vijfje hapt en een mailtje stuurt om een keer af te spreken is niet echt "gamen/versieren" of persoonlijke ontwikkeling hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:42 schreef Murdera het volgende:
[..]laat Vas er buiten wil je
[..]
Ook niet echt, niet nummers in elk geval.
Kerel, ben je nou serieus mij aan het afkraken?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:45 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het internet spammen met berichtjes totdat er een vijfje hapt en een mailtje stuurt om een keer af te spreken is niet echt "gamen/versieren" of persoonlijke ontwikkeling he
Ben zelf serieus gestopt met het internet gedoe, vrij lang geleden. Heb je vast niet nodig, je hebt al genoeg ervaring op gedaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kerel, ben je nou serieus mij aan het afkraken?![]()
Nouja, bij mijn postgeschiedenis snap ik de opmerking wel trouwens.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ben zelf serieus gestopt met het internet gedoe, vrij lang geleden. Heb je vast niet nodig, je hebt al genoeg ervaring op gedaan.
Okquote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nouja, bij mijn postgeschiedenis snap ik de opmerking wel trouwens.![]()
Maar nee, ondertussen date ik zelden via internet eigenlijk. Was wel altijd de perfecte manier, maar gaf altijd een hoop gekanker.
En dan krijg je ook wel eens de psycho wijven, die Fas net zo subtiel noemde.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ok, ja er zitten vaak nogal wat haken en ogen aan. Vooral omdat je elkaar niet kent.
^^quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
En dan krijg je ook wel eens de psycho wijven, die Fas net zo subtiel noemde.
Psycho wijven? Wat deden ze dan zoal?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Is seks met Mur niet al voldoende?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Psycho wijven? Wat deden ze dan zoal?
Vaseline?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is seks met Mur niet al voldoende?
quote:
-Vragen of ik haar wilde wurgen, (nouja, ik vond het psycho, bleek toch wel nice te zijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:09 schreef Fascination het volgende:
Ja, noem eens wat psycho-streken.
Wilde net posten dat ik een beetje psycho helemaal niet erg vind, zelf ben ik ook niet 100%.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
-Vragen of ik haar wilde wurgen, (nouja, ik vond het psycho, bleek toch wel nice te zijn.)
-mijn rug openrijten, (ja echt, mijn t-shirt plakte de volgende dag van het bloed.)
-5 min na de seks een uur over je ex gaan lullen en dat je zo depressief bent door hem.
-met een vriendin overleggen om acid te doen, en eindigen in jankende ruzie ofzo?Man dat had ik niet eens meegekregen, ik zat ff niet op te letten en ze zitten jankend te kankeren op elkaar.
Ik weetniet, gewoon van die super wazige shit.
Ik hou wel van een beetje psycho, daar val ik ook wel op.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:17 schreef kievitsboom het volgende:
[..]
Wilde net posten dat ik een beetje psycho helemaal niet erg vind, zelf ben ik ook niet 100%.
Maar wat jij noemt hoeft van mij ook niet.
Er zijn meer visjes in de zeequote:
Meerdere scharrels he?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en ze hebben allemaal al een scharrel
Die vast een keer niet kan of ziek is. Dan heeft ze een back up scharrel nodigquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
en ze hebben allemaal al een scharrel
En dan hebben ze geen zin/behoefte aan een vast relatie omdat ze eerst nog rond willen kijken/neuken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn gedachte inderdaad.. Of gewoon beter/leuker zijn dan de huidige
Ik wil niet iemands back-up scharrel zijnquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Die vast een keer niet kan of ziek is. Dan heeft ze een back up scharrel nodig
Positief denken
Je bent bijna nooit de eerste die over haar heen gaat. Dus wat boeit het?quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik wil niet iemands back-up scharrel zijn
Dat is wat andersquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je bent bijna nooit de eerste die over haar heen gaat. Dus wat boeit het?
Trouwens, bezorg haar de nacht van haar leven en je staat met stip op 1.
Vaste scharrel van de troon stoten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn gedachte inderdaad.. Of gewoon beter/leuker zijn dan de huidige
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |