SPOILER: Meer webshops...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DiscountOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trading marketsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Taobao/TmallOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free registered shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Express shippingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrackingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Trackstatus legendaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Tracking van 'free registered shipping' binnen NederlandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verzendduur gedurende (Chinese) feestdagenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verpakking en transporthandlingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DouaneOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dollarkoers - (Waarde 1 EUR -> USD)
PayPal-koers
PayPal verandert dagelijks de wisselkoers. Deze wisselkoers bevat ook een klein percentage, ongeveer 3,4%, dat naar PayPal gaat als onkostenvergoeding. Dit zorgt voor 3 á 4 eurocent verschil met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet één-op-één is met de PayPal-wisselkoers.Betaalwijzen
SPOILER: PayPal en aankoopbescherming. Hoe gaat dat te werk?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik kan ergens alleen met creditcard betalen, deze heb ik echter niet. Hellup!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Een verkoper wil dat ik geld stort via Western Union. Goed idee?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Webshops/producten
SPOILER: Wat is dat 'dropshipping'?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1 cent-deals. Hoe, wie, wat, waar?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb zin om iets te kopen, maar ik weet niet wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DON'Ts
SPOILER: Zijn BBGuns, messen en krachtige lasers legaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe weet ik of iets echt of 'fake' is?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
› GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic , het reviewtopic biedt veel inspiratie en informatie. Tevens zetten sommige users adviezen uiteen over wat je bijvoorbeeld het beste kunt kopen op het gebied van oordopjes.
Sommige product(groep)en zijn zo populair dat ze een eigen plekje op FOK! hebben verdiend. De topics bestaan voor een reden en daar concentreert zich alle informatie rondom het onderwerp dat ze behandelen. Heb je een vraag over een van deze producten ben je waarschijnlijk beter af ze daar te stellen.
› Topicreeks: Android tablet discussie topic
› Topicreeks: Chinese Smartphones #1 - Real smart
› Topicreeks: Jiayu #1 - Get ready for the launch!
› DIG / Android Sticks en Mediacenters #1 - Making ordinary tv's smart
User stats: http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers (Top 100 (reeks) > Chinese Webshops)
Huisregels (ons anti-Sjonnie-beleid) - Respecteer ze, dan is deze topicreeks nog een lang leven beschoren
• Lui die spullen willen importeren voor doorverkoop zijn hier niet welkom
• Het volgende dient niet te worden besproken: namaak (van merkkleding, schoenen, zonnebrillen, horloges, audio-producten (headphones/oordopjes), et cetera), wapens en andere verboden producten zoals >5mW lasers
Ook niet gaan bedelen om berichtjes van users om je buiten het topic (via DM/PM) hiermee te helpen
• First google, then ask. We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Tip: vele zaken zijn al besproken; duik de archieven in! Voeg je zoekterm(en) toe aan deze search
• Niet bitchen naar elkaar; houd het constructief
Heb je aanvullingen/aparte vragen?
PM (Personal message) of DM (Direct message) dan even de vaste gebruikers in dit topic:
shiznuts, tokko1, RobertNL, Downstar, monkeybrain e.a.
Veel plezier met bestellen!
OP Redesign V3.0 by shiznuts
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 25-02-2013 07:36:11 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik moet dan toch maar even delen dat de oplader van de macbook van mn zusje die ik uit china haalde perfect werkt. Kostte wel een 'whopping' 17 euroVerder chargers voor USB (1A) heb ik ook vaak uit china gehaald en daar was er in totaal welgeteld ééntje die niet heeft gewerkt. Verder dus goeie ervaringen, maar charging docks ben ik ook wel een beetje voorzichtig mee. Gebruik ze zelf niet, maar zou ze denk ik ook niet uit china/hk halen ( dan maar even die twee tientjes extra
)
Koekje d'r bij?![]()
Leuken TTOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Ik heb elke dag een mobiele powerbank uit China in me zak, en ik leef nog. Héééél tevreden voor die 7 euries. Die zullen vast niet ontploffen? Of hebben jullie andere verhaaltjes?![]()
Oeh ja die heb ik ook!quote:Op zondag 24 februari 2013 21:31 schreef CnMaster_ het volgende:
Ik heb elke dag een mobiele powerbank uit China in me zak, en ik leef nog. Héééél tevreden voor die 7 euries. Die zullen vast niet ontploffen? Of hebben jullie andere verhaaltjes?zo'n 12000mah ding van 15 euro. Topding! Niks rook of iets, doet waar ie voor gemaakt is
Koekje d'r bij?![]()
Ik heb er één van drie grootte en één van 2600mah (7 euries). Die laatste gebruik ik altijd omdat die erg klein is, en dus makkelijk mee te nemen isquote:Op zondag 24 februari 2013 21:34 schreef eleganza het volgende:
[..]
Oeh ja die heb ik ook!zo'n 12000mah ding van 15 euro. Topding! Niks rook of iets, doet waar ie voor gemaakt is
![]()
Probeer ik die 5 dollar op te maken bij miniinthebox... kom ik uit op 4,97... werkt de code niet... komt 3 cent te kortafzetters
![]()
Werken die een beetje die powerbanks? Hoeveel % kan je je telefoon er ongeveer mee opladen? Ik heb een paar dagen geleden een zonnenlader aangeschaft via bic voor in de zomer, maar zo'n powerbank is ook wel handig.![]()
That reminds me, ik heb ook van die kleintjes, met microusb van 2000mah voor aan telefoon en een 1900mah voor mn ipod. die kostten me denk ik nog geen 5 euro per stukquote:Op zondag 24 februari 2013 21:36 schreef CnMaster_ het volgende:
[..]
Ik heb er één van drie grootte en één van 2600mah (7 euries). Die laatste gebruik ik altijd omdat die erg klein is, en dus makkelijk mee te nemen isDie voor m'n ipod is er na 2 jaar mee opgehouden (heb m gewoon weggegooid, had ook geen zin om er naar te kijken) en heb gewoon weer een nieuwe gehaald die het goed doet
![]()
Soms vergeet je gewoon dat je teveel chinese zooi hebt liggen. Maar het is makkelijk, en het maakt je lui. Even drie klikjes en het komt naar je toe, ook al doet het er soms wel 3/4 week over XD
@Martijn93
Met mijn 2000mah kleine kan ik mijn Neo N002i (1850mah) één keer bijna volledig opladen, maar het is als backup meer dan genoeg. Met de 12000mah kon ik mijn tablet (7 inch 3700mah) sowieso 3x opladen en m'n telefoon echt best vaak zonder op te laden. Nadeel van zo'n 12000mah is dat ie wel flink wat uurtjes kost om zelf weer op te laden![]()
edit: deze heb ik ooit voor 15e gehaald, nu zitten er wel hideous verzendkosten bij, maar exact dit model: http://www.ebay.nl/itm/12(...)a0e90#ht_2314wt_1397
[ Bericht 12% gewijzigd door eleganza op 24-02-2013 21:49:09 ]Koekje d'r bij?![]()
Werkt goed. Meer dan 100%.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:40 schreef Martijn93 het volgende:
Werken die een beetje die powerbanks? Hoeveel % kan je je telefoon er ongeveer mee opladen? Ik heb een paar dagen geleden een zonnenlader aangeschaft via bic voor in de zomer, maar zo'n powerbank is ook wel handig.
En eleganza, klint bekend![]()
![]()
Heb je toevallig nog een link? (weet ik zeker dat ik een goed werkende heb)quote:Op zondag 24 februari 2013 21:43 schreef CnMaster_ het volgende:
[..]
Werkt goed. Meer dan 100%.
En eleganza, klint bekend![]()
Ik heb deze. Niet van mij trouwens.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:45 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Heb je toevallig nog een link? (weet ik zeker dat ik een goed werkende heb)![]()
Nog even het overzicht van Coupons van BIC uit het vorige topic (met dank aan Shiz).quote:BIC COUPONS stand 20-2-2013
5%THANKS • 5% eenmalige korting
5%eBay2012 • 5% eenmalige korting
5BELLEZA • 5% korting, t/m 28 februari 2013 twee keer te gebruiken
5FeBay2013 • 5% korting, t/m 31 december 2013 twee keer te gebruiken
2Dropper2013 • 2% korting, onbeperkt bruikbaar t/m 31 december 2013MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Lekker is dat Paypal. Refund gekregen van USD $192. Storten ze op mijn Paypal wordt het ¤134,27 EUR = $181,62 USD.
Snoepen er zomaar ruim $10 vanaf.Love is in the air!![]()
Klopt. Heb ze + meteen linkje naar www.chinaprices.ru/coupons.php erbij gemikt.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:43 schreef RobertNL het volgende:
Nog even het overzicht van Coupons van BIC uit het vorige topic (met dank aan Shiz).
[..]
En op de een of andere manier waren de andere couponverzamelsites verdwenen in het vorige topic, dus die staan er weer terug bij. En nu eerst ff op MisterTao inloggen om te kijken of ze al wat headsets binnen hebben.Die Senic G4 van AliExpress was wel al onderweg. Geen idee waar ik het over heb? Lees nog ff terug hier in de vorige topic (en de volgende stuk of 10 posts).
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Mja, de Bingle B326 est arrivée.
Alleen nog geen second pay mogelijk of iets.
Is gelukkig wel eentje waar ik zo'n beetje het meeste naar uitkijk en wel wat van verwacht.
Ziet er ook top uit moet ik zeggen. Deens design schijnbaar.
Ben ook wel benieuwd naar de Senic ST-1636. Vond ik er ook niet verkeerd uitzien.
Die andere headset die bij MisterTao besteld is, is de Cosonic CT-833, maar daar heb ik een beetje spijt van.Is toch niet helemaal mijn ding. Maar goed, Cosonic moet je ook een keer geprobeerd hebben zullen we maar denken.
Op AliExpress dan de Senic G4 7.1 USB Detail lights die dan al onderweg is.Ben geen gamer, dus zulke flitsende dingen kan ik meestal niet echt waarderen, ben ook niet zo van de Alienware en Qosmio e.d. maar eerder van het stijlvol business doch vlot-achtige. Maar goed, om voor een koopje de ervaring van een gharial 7.1CH headset te missen, now wai natuurlijk.
Bij Ali ook de E-3LUE Cobra besteld omdat 'ie er gewoon geil uitzag ook.
[ Bericht 0% gewijzigd door shiz op 26-02-2013 12:11:52 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Senic G4 7.1 USB Detail lights ook besteld. Ben benieuwd naar je mening over die andere headsets.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:28 schreef shiznuts het volgende:
Mja, de Bingle B326 est arrivée.
[ afbeelding ]
Alleen nog geen second pay mogelijk of iets.
Is gelukkig wel eentje waar ik zo'n beetje het meeste naar uitkijk en wel wat van verwacht.
Ziet er ook top uit moet ik zeggen. Deens design schijnbaar.
[ afbeelding ]
Ben ook wel benieuwd naar de Senic ST-1636. Vond ik er ook niet verkeerd uitzien.
[ afbeelding ]
Die andere headset die bij MisterTao besteld is, is de Cosonic CT-833, maar daar heb ik een beetje spijt van.Is toch niet helemaal mijn ding. Maar goed, Cosonic moet je ook een keer geprobeerd hebben zullen we maar denken.
Op AliExpress dan de Senic G4 7.1 USB Detail lights die dan al onderweg is.Ben geen gamer, dus zulke flitsende dingen kan ik meestal niet echt waarderen, ben ook niet zo van de Alienware en Qosmio e.d. maar eerder van het stijlvol business doch vlot-achtige. Maar goed, om voor een koopje de ervaring van een 7.1CH headset te missen, now wai natuurlijk.
Bij Ali ook de E-3LUE Cobra besteld omdat 'ie er gewoon geil uitzag ook.
![]()
Even 2 RMA's bij fasttech uitgezet, beide over crappy apple kabels.
Ik ben nog steeds opzoek naar 'goede' apple kabels, die ik nu heb gaan steeds 2/3 maand mee en dan kappen ze d'r mee,
Vind ze ook nog best duur (5 a 6 euro ps)![]()
Voor?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:39 schreef 0wen het volgende:
Even 2 RMA's bij fasttech uitgezet, beide over crappy apple kabels.
Ik ben nog steeds opzoek naar 'goede' apple kabels, die ik nu heb gaan steeds 2/3 maand mee en dan kappen ze d'r mee,
Vind ze ook nog best duur (5 a 6 euro ps)![]()
Ik zoek 2 dingen,quote:
-Goede 2 of 3 Meter normale apple kabel
-Goede Lightning naar normaal apple kabeltje (deze hield het slechts 2 maandjes vol, ik gebruik ze gewoon normaal)![]()
Vopr welke device bedoel ikquote:Op maandag 25 februari 2013 17:42 schreef 0wen het volgende:
[..]
Ik zoek 2 dingen,
-Goede 2 of 3 Meter normale apple kabel
-Goede Lightning naar normaal apple kabeltje (deze hield het slechts 2 maandjes vol, ik gebruik ze gewoon normaal)![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
die actie is toch niet meer bij BIC?quote:Op maandag 25 februari 2013 18:33 schreef bobbernaut het volgende:
GC / [Chinese Webshops] Topic #244 Laders met gratis CHEMO kuur!
Hier zijn wat mensen die 100 glowsticks hebben gekocht voor minder dan een euro ofzoHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Oh was het een actie? Nou je kan het iig proberenquote:Op maandag 25 februari 2013 18:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
die actie is toch niet meer bij BIC?
Jawel, maar ze zijn uitverkocht.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:34 schreef Studeur het volgende:
[..]
die actie is toch niet meer bij BIC?![]()
In mijn geval iPod Touch 5Gquote:
Maar deze kabels zijn universeel voor alle iDevice's (iPhone/iPad/iPod)![]()
Glowsticks zijn er gewoon weer bij buyincoins hoor..
echter is de prijs bijna 10 x zo duur geworden
http://www.buyincoins.com(...)un-product-2706.html![]()
![]()
Ik heb al regelmatig wat besteld bij de 'normale' Chinese webshops, maar keek voor de gein even op Aliexpress... En kwam wat tegen...
In de categorie ' 'if it's too good to be true, it usually is' ?
http://www.aliexpress.com(...)-Grey/753772022.html
Deze webshop binnen Aliexpress biedt nog veel meer van deze tablets aan voor deze prijzen. Neem aan dat het 'too good to be true' is? Of zie ik iets over het hoofd?![]()
Uiteraard fake.quote:Op maandag 25 februari 2013 19:30 schreef PimBorne het volgende:
Ik heb al regelmatig wat besteld bij de 'normale' Chinese webshops, maar keek voor de gein even op Aliexpress... En kwam wat tegen...
Deze webshop binnen Aliexpress biedt nog veel meer van deze tablets aan voor deze prijzen. Neem aan dat het 'too good to be true' is? Of zie ik iets over het hoofd?![]()
Ziet er nog al malafide uit....quote:Op maandag 25 februari 2013 19:30 schreef PimBorne het volgende:
Deze webshop binnen Aliexpress biedt nog veel meer van deze tablets aan voor deze prijzen. Neem aan dat het 'too good to be true' is? Of zie ik iets over het hoofd?
Ik zie ook een button naar 'alibaba.com' staan, laat die site maar zitten....![]()
Gezien het feit dat ze de verkoper pas betalen nadat de klant heeft bevestigd dat het ontvangen is, zou je het haast kunnen proberen, maar ik brand me er niet aan ;-)![]()
Aliexpress.com is een dochtersite van de "grote" alibaba.com hé..quote:Op maandag 25 februari 2013 19:33 schreef 0wen het volgende:
[..]
Ziet er nog al malafide uit....
Ik zie ook een button naar 'alibaba.com' staan, laat die site maar zitten....
Vaak zijn dingen echt 10x zo goedkoop als je maar groot genoeg afneemt.. en aliexpress is de wat kleinere partijen versie van alibaba. Je kan er ook makkelijker direct bestellen van via de contact functie van alibaba enzo..Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Als je nou gewoon met Paypal kon betalen op Aliexpress..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
https://www.3vcard.nl/3V-(...)rd-fysiek.html?tk=21quote:Op maandag 25 februari 2013 21:01 schreef bobbernaut het volgende:
Als je nou gewoon met Paypal kon betalen op Aliexpress..
http://www.neteller.com/
Opgelost
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
ik denk dat hij bedoeld dat je dan een beetje beschermd betaald dmv refunds en claims.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:24 schreef RobertNL het volgende:
[..]
https://www.3vcard.nl/3V-(...)rd-fysiek.html?tk=21
http://www.neteller.com/
Opgelost![]()
Ook daar is bij Aliexpress aan gedacht:quote:Op maandag 25 februari 2013 22:12 schreef jouri1995 het volgende:
[..]
ik denk dat hij bedoeld dat je dan een beetje beschermd betaald dmv refunds en claims.
http://www.aliexpress.com/buyerprotection/index.htmlMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Als ze gewoon paypal optie hadden, was het leven een stuk gemakkelijker hahaquote:Op maandag 25 februari 2013 23:44 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ook daar is bij Aliexpress aan gedacht:
http://www.aliexpress.com/buyerprotection/index.html![]()
Zal wel een prijsfoutje zijn geweest danquote:Op maandag 25 februari 2013 18:59 schreef Downstar het volgende:
Glowsticks zijn er gewoon weer bij buyincoins hoor..
echter is de prijs bijna 10 x zo duur geworden
http://www.buyincoins.com(...)un-product-2706.html
[ afbeelding ]Wie zal er ontslagen zijn
![]()
![]()
Ontslagen, grapjas. Die heeft gewoon ''zelfmoord'' gepleegd....quote:Op maandag 25 februari 2013 23:47 schreef nodig het volgende:
[..]
Zal wel een prijsfoutje zijn geweest danWie zal er ontslagen zijn
Eensquote:Op maandag 25 februari 2013 23:45 schreef jouri1995 het volgende:
[..]
Als ze gewoon paypal optie hadden, was het leven een stuk gemakkelijker hahamaar een CC hoeft niks te kosten (en de bescherming bij Aliexpress is naar mijn idee prima dus ik maak me geen zorgen
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Meer heb je dr ook niet nodig toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:14 schreef MacorgaZ het volgende:
Shit, ik wilde er nog wat bestellen, heb er maar 200 binnen en 100 nog onderweg![]()
![]()
Weet niet, hoeveel heb je er nodig voor een Blender Torch?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:35 schreef Downstar het volgende:
[..]
Meer heb je dr ook niet nodig toch?
![]()
*ziet shiz met 3 koptelefoons tegelijk op*quote:Op dinsdag 26 februari 2013 04:54 schreef shiznuts het volgende:
Ah, m'n andere Senic is bij MisterTao binnen:
[ afbeelding ]
Nu nog deze kant op...
Dat wordt binnenkort een multi-review.
Verkeerd beeld.![]()
Either way, ik wacht graag je review af, het is natuurlijk afwachten wat je krijgt voor het geld...![]()
Also.... BIC Glowsticks -1 voor de idiote prijsverhoging
Koekje d'r bij?![]()
nicequote:Op dinsdag 26 februari 2013 04:54 schreef shiznuts het volgende:
Ah, m'n andere Senic is bij MisterTao binnen:
[ afbeelding ]
Nu nog deze kant op...
Dat wordt binnenkort een multi-review.
ben ook even met lightake in contact gegaan over de eerder genoemde headsets zoals
Cosonic CT-833
Somic-G927 (7.1)
Senic G4 (7.1) / beter bekend als G4 gharial
en eventueel meer 7.1 gameing headsets..
gewoon weg om tekijken of ze nog goede prijzen kunnen leveren, en voor hun mogelijk weer een aanvulling op hun assortiment..
[ Bericht 2% gewijzigd door Downstar op 26-02-2013 11:25:16 ]![]()
Mocht er 1tje goed zijn koop ik er denk ik ook 1 voor back-up headset mocht deze kapot gaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:12 schreef Downstar het volgende:
[..]
nice
ben ook even met lightake in contact gegaan over de eerder genoemde headsets zoals
Cosonic CT-833
Somic-G927
Senic G4 ( die 7.1 is dat geloof ik)
en eventueel meer 7.1 gameing headsets..
gewoon weg om tekijken of ze nog goede prijzen kunnen leveren, en voor hun mogelijk weer een aanvulling op hun assortiment..![]()
Nog iemand die behalve artscow een goedkoop plekkie weet om telefoonachterkantjes en hoesjes te bedrukken?
geen grote aantallen.
gaat om een tweetal iphones 4 en 5
lg's
samsungs.![]()
Je hoeft niet om de dag dezelfde vraag te stellen..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:32 schreef jouri1995 het volgende:
Nog iemand die behalve artscow een goedkoop plekkie weet om telefoonachterkantjes en hoesjes te bedrukken?
geen grote aantallen.
gaat om een tweetal iphones 4 en 5
lg's
samsungs.
Maar waarom geen Artscow?![]()
omdat ze bijna niet de hoesjes hebben die ik zoek.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:46 schreef Painore het volgende:
[..]
Je hoeft niet om de dag dezelfde vraag te stellen..
Maar waarom geen Artscow?
edit: Telefoontypes bedoel ik dan.![]()
Tja, komt ervan als iedereen super veel glowsticks gaat bestellen héquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:08 schreef eleganza het volgende:
[..]
*ziet shiz met 3 koptelefoons tegelijk op*
Verkeerd beeld.![]()
Either way, ik wacht graag je review af, het is natuurlijk afwachten wat je krijgt voor het geld...![]()
Also.... BIC Glowsticks -1 voor de idiote prijsverhoging.
Die chinezen hopen er nu munt uit te slaan (Vraag/aanbod etc).
.
![]()
Haha ja, opeens is het duurder dan de Action nu.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:08 schreef eleganza het volgende:
[..]
*ziet shiz met 3 koptelefoons tegelijk op*
Verkeerd beeld.![]()
Also.... BIC Glowsticks -1 voor de idiote prijsverhoging
Weet niet waarom iemand nu nog glow sticks van BIC zou kopen![]()
![]()
Denk eerder dat ze een een foutieve prijs hebben gehad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:33 schreef jonasr het volgende:
[..]
Tja, komt ervan als iedereen super veel glowsticks gaat bestellen hé.
Die chinezen hopen er nu munt uit te slaan (Vraag/aanbod etc).
.
een paar dollar meer verdienen snap ik, als ze de prijs opeens opdrijven naar 2-3$..
maar van 1 naar 9$ lijkt me niet echt om er meer winst uit te halen
zon pakket woog aardig wat, en dan voor 1.20$, daar kon je naar weten niet eens de verzendkosten mee betalen![]()
![]()
Kan er voortaan ook wat info over de TT in de OP of in ieder geval in één van de eerste posts in het topic? Nu merk ik dat er vaak mensen komen omdat er iets interessants in de TT staat, maar dan gaat het in het topic heel ergens anders over.
En als je er dan naar vraagt wordt er niet of soms wat nors gereageerd.![]()
Hoezo? doen ze dat ook bij slowchat topic etc? waar de titel steeds veranderdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:36 schreef AdoraBelle het volgende:
Kan er voortaan ook wat info over de TT in de OP of in ieder geval in één van de eerste posts in het topic? Nu merk ik dat er vaak mensen komen omdat er iets interessants in de TT staat, maar dan gaat het in het topic heel ergens anders over.
En als je er dan naar vraagt wordt er niet of soms wat nors gereageerd.?
om toch antwoord te geven op de vraag, de titels in het topic komen vaak voort uit de voorgaande topic(s).
zo is de huidige titel gebaseerd op de laatste paar paginas uit het vorige topic, hierin kwamen wat laders aanbod die in de brand vlogen, ontploften of wat dan ook.. Tijdje toen over keurmerkjes gehad etc.
vaak volgt uit zo'n discussie een oneliner die dan weer als titel word gebruikt voor het volgende topic.
zie:quote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Had er vorige keer een met een KEMO keurmerk.
Gaf geeneens licht in het donker.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:55 schreef shiznuts het volgende:
CHEMO kuur Keur.
In Lucky bags... zulke dingen maar gewoon niet down joh!![]()
Ik begrijp niet helemaal waarom je dit topic vergelijkt met slowchat topics, dit is toch een beetje een geval apart.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoezo? doen ze dat ook bij slowchat topic etc? waar de titel steeds veranderd?
om toch antwoord te geven op de vraag, de titels in het topic komen vaak voort uit de voorgaande topics.
zo is de huidige titel gebaseerd op de laatste paar paginas uit het vorige topic, hierin kwamen wat laders aanbod die in de brand vlogen, ontploften of wat dan ook.. Tijdje toen over keurmerkjes gehad etc.
vaak volgt uit zo'n discussie een oneliner die dan weer als titel word gebruikt voor het volgende topic.
En ik zie vaak genoeg titels langskomen met "waarbij we gratis piemels krijgen" of iets dergelijks. Dat is een beetje misleidend als het topic zelf dan heel ergens anders over gaat. Als er iets van een aanbieding is dan mag dat ook best in het topic aangegeven worden.
En met die laders mag er best een quote in de OP ofzo.
![]()
Ik doelde op de Koffie slow chat, uit general chat. daatr veranderd de titel ook per topic.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal waarom je dit topic vergelijkt met slowchat topics, dit is toch een beetje een geval apart.
En ik zie vaak genoeg titels langskomen met "waarbij we gratis piemels krijgen" of iets dergelijks. Dat is een beetje misleidend als het topic zelf dan heel ergens anders over gaat. Als er iets van een aanbieding is dan mag dat ook best in het topic aangegeven worden.
En met die laders mag er best een quote in de OP ofzo.
vrijwel bij alle reeksen, daar zetten ze toch ook geen uitleg bij wat de topic titel dan inhoud?
Daarnaast kan je ook gewoon de topics een beetje blijven volgen, dan snap je de titels van zelf..
naar mijn weten heb ik je nog niet eerder in onze reeks gezien, dus logischer wijs dat je t dan niet begrijpt.. lijkt mij?
wil je het dus een beetje gaan begrijpen, lees dan het laatste topic een beetje door en je zult het wel snappen![]()
Ik volg deze reeks al vanaf het moment dat het de DealExtreme reeks was. En ik lees ook geregeld mee, ik post alleen vrijwel nooit. Maar ik heb wel degelijk meegepost hier. Maar misschien dat je me hier daarom nog niet gezien hebt?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik doelde op de Koffie slow chat, uit general chat. daatr veranderd de titel ook per topic.
vrijwel bij alle reeksen, daar zetten ze toch ook geen uitleg bij wat de topic titel dan inhoud?
Daarnaast kan je ook gewoon de topics een beetje blijven volgen, dan snap je de titels van zelf..
naar mijn weten heb ik je nog niet eerder in onze reeks gezien, dus logischer wijs dat je t dan niet begrijpt.. lijkt mij?
wil je het dus een beetje gaan begrijpen, lees dan het laatste topic een beetje door en je zult het wel snappen
Ik heb gewoon niet iedere dag tijd om op FOK! te zitten en dan val ik er ook weleens in terwijl ik niet weet waar het over gaat.
Het laatste topic doorlezen doe ik niet meer, dan ben ik dubbel zoveel tijd kwijt en is het me nog niet altijd duidelijk waar het over gaat. Het is een kleine moeite om even een quote of twee in de OP te zetten.![]()
![]()
Let me break it down for ya.
• Filter de slowchats eens weg uit je MyAT... krijg nou wat, deze topicreeks ontbreekt ook. Precies.
• Dit is een topicreeks dat over 'Chinese webshops' gaat, dat kan niemand ontgaan lijkt me
• Dit is topic nummer 244
• De titel van topic #244 is 'Laders met gratis CHEMO kuur'
• De titel slaat inderdaad op de laatste reacties in het vorig topic
Snap niet waarom het anders zou moeten?
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Op wie reageer je nou eigenlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:11 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
• Filter de slowchats eens weg uit je MyAT... krijg nou wat, deze topicreeks ontbreekt ook. Precies.
• Dit is een topicreeks dat over 'Chinese webshops' gaat, dat kan niemand ontgaan lijkt me
• Dit is topic nummer 244
• De titel van topic #244 is 'Laders met gratis CHEMO kuur'
• De titel slaat inderdaad op de laatste reacties in het vorig topic
Snap niet waarom het anders zou moeten??
![]()
Ah, ik snap de teleurstelling. Je verwacht dankzij de TT piemels te krijgen, maar vind vervolgens chinese crap.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal waarom je dit topic vergelijkt met slowchat topics, dit is toch een beetje een geval apart.
En ik zie vaak genoeg titels langskomen met "waarbij we gratis piemels krijgen" of iets dergelijks. Dat is een beetje misleidend als het topic zelf dan heel ergens anders over gaat. Als er iets van een aanbieding is dan mag dat ook best in het topic aangegeven worden
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Nouja, ik vind hier dan helemaal niks. En dan gaat men nog geërgerd lopen doen ook als ik vraag waar het over gaat.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ah, ik snap de teleurstelling. Je verwacht dankzij de TT piemels te krijgen, maar vind vervolgens chinese crap.![]()
En dan moet ik maar het hele vorige topic doorlezen om te kijken waar die ene post was, terwijl het voor hun een kleine moeite is.
![]()
Er lopen hier vast wat users die hun piemel met je willen delen.
Te makkelijk.Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Let me break it down for ya.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Op wie reageer je nou eigenlijk?
• Ik zei op 15:11: 'Snap niet waarom het anders zou moeten?'
• Dat impliceert dat iemand verandering voorstelde
• Om 14:36 stelde jij een verandering voor
• De reactie van de suggestie en de respons daarop gaan over hetzelfde
• Het is dus sterk aannemelijk dat ik in m'n reactie van 15:11 op jouw (AdoraBelle) reageer (100% zo zelfs)
Oh ja, ik vind quoten wanneer ik dat niet nodig acht vervuiling van een topic, dus dat laat ik dan achterwege.
Maar goed, om inhoud maar eens te quoten...Dat vind ik knap van je, dat je dat merkt.quote:Nu merk ik dat er vaak mensen komen omdat er iets interessants in de TT staat, maar dan gaat het in het topic heel ergens anders over.We zijn eigenlijk altijd wel behulpzaam hoor.quote:En als je er dan naar vraagt wordt er niet of soms wat nors gereageerd.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Opgelost slotjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:42 schreef Nezhi het volgende:
In het vervolg dus geen grapjes meer in de titel stoppen.
![]()
Valt reuze mee. Dat gebeurt op Tweakers, niet op FOK!.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:36 schreef AdoraBelle het volgende:
En als je er dan naar vraagt wordt er niet of soms wat nors gereageerd.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Leuk dat je zo sarcastisch reageert, maar hoeveel moeite is het nou om zo'n citaat in de OP te zetten? Waarom doe je nou eigenlijk zo moeilijk? Is het omdat je slecht tegen verandering kunt of is het werkelijk teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
• Ik zei op 15:11: 'Snap niet waarom het anders zou moeten?'
• Dat impliceert dat iemand verandering voorstelde
• Om 14:36 stelde jij een verandering voor
• De reactie van de suggestie en de respons daarop gaan over hetzelfde
• Het is dus sterk aannemelijk dat ik in m'n reactie van 15:11 op jouw (AdoraBelle) reageer (100% zo zelfs)
Oh ja, ik vind quoten wanneer ik dat niet nodig acht vervuiling van een topic, dus dat laat ik dan achterwege.
Maar goed, om inhoud maar eens te quoten...
[..]
Dat vind ik knap van je, dat je dat merkt.
[..]
We zijn eigenlijk altijd wel behulpzaam hoor.
Ik vraag maar iets heel kleins hoor. En ik heb al vaker mensen zien vragen dus ik weet ook dat ik niet de enige ben met dit probleem.![]()
U trolling?
Ik denk dat de volgende TT over deze discussie zal gaan.. ik denk, ik zeg het maar vast, dan snap je waar het over gaatquote:..
[Chinese webshops] Topic 245; Waar Adorabelle de TT eindelijk snapt!
[ Bericht 0% gewijzigd door Downstar op 26-02-2013 19:27:56 ]![]()
Dat is toch zaak voor degene die het wilt weten, die kan toch het vorige topic erbij pakken. Het vervuild alleen maar de OP als daar citaten inkomen die er niet toe doen. Ik zie ook echt niet in waarom er in de OP een citaat moet komenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leuk dat je zo sarcastisch reageert, maar hoeveel moeite is het nou om zo'n citaat in de OP te zetten? Waarom doe je nou eigenlijk zo moeilijk? Is het omdat je slecht tegen verandering kunt of is het werkelijk teveel gevraagd?
Ik vraag maar iets heel kleins hoor. En ik heb al vaker mensen zien vragen dus ik weet ook dat ik niet de enige ben met dit probleem.![]()
Tevens is er vaak een aanleiding en niet één citaat, vaak een product dat de laatste paar pagina's wordt besproken of iets in die richting.![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik denk dat volgende TT over deze discussie zal gaan.. ik denk ik zeg het maar vast, dan snap je waar het over gaat..
[Chinese webshops] Topic 245; Waar Adorabelle de TT eindelijk snapt!![]()
![]()
Laat maar dan. Als het al zoveel gevraagd is om een keer een citaat in de OP te zetten. En als het zelfs als vervuiling wordt gezien terwijl er al zoveel troep in staat waar maar de helft van gebruikt wordt...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is toch zaak voor degene die het wilt weten, die kan toch het vorige topic erbij pakken. Het vervuild alleen maar de OP als daar citaten inkomen die er niet toe doen. Ik zie ook echt niet in waarom er in de OP een citaat moet komen![]()
Tevens is er vaak een aanleiding en niet één citaat, vaak een product dat de laatste paar pagina's wordt besproken of iets in die richting.
Ik stop wel gewoon met dit topic te volgen dan. Voor mij is de sfeer verpest hier.![]()
Het is toch ook niet teveel gevraagd om even het vorige topic terug te lezen? Jammer dat je door iets als dit gelijk besluit het topic niet meer te volgen maar dat is jouw keus dan verder. Tevens is de OP nog sinds kort helemaal vernieuwd met alle meuk eruit die niet gebruikt wordt en niet relevant is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Laat maar dan. Als het al zoveel gevraagd is om een keer een citaat in de OP te zetten. En als het zelfs als vervuiling wordt gezien terwijl er al zoveel troep in staat waar maar de helft van gebruikt wordt...
Ik stop wel gewoon met dit topic te volgen dan. Voor mij is de sfeer verpest hier.
De sfeer hier is prima verders imho.![]()
Ik vraag iets simpels, een simpele toevoeging, en het enige wat er komt is dat het niet kan en dat men totaal niet begrijpt waarom ik het überhaupt zou willen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is toch ook niet teveel gevraagd om even het vorige topic terug te lezen? Jammer dat je door iets als dit gelijk besluit het topic niet meer te volgen maar dat is jouw keus dan verder. Tevens is de OP nog sinds kort helemaal vernieuwd met alle meuk eruit die niet gebruikt wordt en niet relevant is.
De sfeer hier is prima verders imho.
Als het hier in de topictitel staat, dus het onderwerp waarover het topic eigenlijk gaat, dan hoort het toch ook in dit topic te staan? Als het hier ineens over totaal iets anders gaat dan klopt de topictitel dus niet.
Wat ik vervelend vind is dat er dan gerefereerd wordt naar iets wat in een vorig topic ergens op pagina 4 gebeurd is. Dan mag ik een heel topic doorspitten, leuk hoor. Dan lijkt me mijn verzoek niet teveel gevraagd.
Maar als de sfeer hier is dat als men het niet begrijpt je meteen belachelijk wordt gemaakt of dat er sarcastisch gedaan wordt, dan noem ik dat wel verziekt ja. Je kunt ook gewoon normaal doen en kijken wat de mogelijkheden zijn in plaats van meteen "nee, het is jouw probleem" te zeggen.![]()
Als je het bericht op pagina 13 leest weet je onderhand al genoegquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vraag iets simpels, een simpele toevoeging, en het enige wat er komt is dat het niet kan en dat men totaal niet begrijpt waarom ik het überhaupt zou willen.
Als het hier in de topictitel staat, dus het onderwerp waarover het topic eigenlijk gaat, dan hoort het toch ook in dit topic te staan? Als het hier ineens over totaal iets anders gaat dan klopt de topictitel dus niet.
Wat ik vervelend vind is dat er dan gerefereerd wordt naar iets wat in een vorig topic ergens op pagina 4 gebeurd is. Dan mag ik een heel topic doorspitten, leuk hoor. Dan lijkt me mijn verzoek niet teveel gevraagd.
Maar als de sfeer hier is dat als men het niet begrijpt je meteen belachelijk wordt gemaakt of dat er sarcastisch gedaan wordt, dan noem ik dat wel verziekt ja. Je kunt ook gewoon normaal doen en kijken wat de mogelijkheden zijn in plaats van meteen "nee, het is jouw probleem" te zeggen..
Pagina 4.
EDIT: Lees het laatste bericht over pagina 12 dan ook gelijk mee, helemaal up-to-date.![]()
![]()
Ik heb gister iets besteld. Wanneer heb ik het in huis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt waar de TT vandaan komt, maar dan kan je toch teruglezen? Het kost misschien wat moeite maar dat kost het ook om een samenvatting te geven in de OP met een uitleg van de titel. Totaal niet relevant voor de OP lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vraag iets simpels, een simpele toevoeging, en het enige wat er komt is dat het niet kan en dat men totaal niet begrijpt waarom ik het überhaupt zou willen.
Maar als de sfeer hier is dat als men het niet begrijpt je meteen belachelijk wordt gemaakt of dat er sarcastisch gedaan wordt, dan noem ik dat wel verziekt ja. Je kunt ook gewoon normaal doen en kijken wat de mogelijkheden zijn in plaats van meteen "nee, het is jouw probleem" te zeggen.
Kortom, ik vind het niet nodig.![]()
Ze staat ook op Conrad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:34 schreef kikoooooo het volgende:
Bestaan er ook goede 18650 batterijen eigenlijk? Of alleen die inferieure kutkwaliteit?
Schrik alleen niet van de prijzen.![]()
Wie gaat dit bestellen?![]()
http://www.buyincoins.com(...)g-product-26547.html
Staan bij nieuwe producten van BIC![]()
![]()
Beste reactie van jou in dit topic vandaag!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik stop wel gewoon met dit topic te volgen dan.
Nee, kom op. We hoeven toch niet alles voor te kauwen? De TT gaat meestal over waar 't vorige topic geëindigd is. De OP is zo groot geworden omdat er allerlei loze vragen gesteld werden in de topics, als er dan ook nog 'n citaat moet komen van vorige topics om de TT uit te gaan leggen is 't einde zoek lijkt me."If you're not a manc, you're a wank"![]()
Als je eten uit China op deze manier gaat bestellen, ben je niet goed snik. Als 't je om de pittigheid gaat, dat vind ik geen probleem.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:41 schreef Miniem het volgende:
Staan bij nieuwe producten van BIC
Afgelopen jaar op 'n festival 'n Hotter than Hell broodje hamburger gehad, nog 2 dagen lang backfire gehad (ja, bijna letterlijk stond m'n kont in de fik). Maar lekker was 't wel! En zweten!
"If you're not a manc, you're a wank"![]()
Niet aan beginnnen nee, de chinese warenautoriteit zal wel iets anders ingesteld zijn als de nederlandse, als er uberhaupt al gecontroleerd word daarquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:53 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Als je eten uit China op deze manier gaat bestellen, ben je niet goed snik. Als 't je om de pittigheid gaat, dat vind ik geen probleem.
Afgelopen jaar op 'n festival 'n Hotter than Hell broodje hamburger gehad, nog 2 dagen lang backfire gehad (ja, bijna letterlijk stond m'n kont in de fik). Maar lekker was 't wel! En zweten!![]()
![]()
Deze vallen na 3 weken uit elkaar:
http://www.fasttech.com/p(...)arphones-for-iphones
Heb ze wel kunnen fixen, maar daar is ook alles mee gezegd...
Wel prima gasten bij Fasttech, heb nu 2 defecte apple kabels, na 2 maanden.
Voor beide wordt er een replacement gezonden![]()
![]()
• Dat had ik al uitgelegd, maar ik ga hier graag nader op in hoor:quote:Als het hier in de topictitel staat, dus het onderwerp waarover het topic eigenlijk gaat, dan hoort het toch ook in dit topic te staan? Als het hier ineens over totaal iets anders gaat dan klopt de topictitel dus niet.
'Topic' betekent letterlijk vertaald 'onderwerp' en ons topic heeft al een onderwerp. Deze staat tussen TAG-brackets: '[Chinese Webshops]' aangegeven.
We hadden het best kunnen laten bij '[Chinese Webshops] Topic #244' en dat het daarmee klaar was. Genoeg duidelijk waar het topic over gaat: Chinese webshops. Maar het is traditie, voor de sfeer onder elkaar, om er een leuke actuele en pakkende slogan erbij te zetten. Die slogan is een toevoeging, geen onderwerp en hoeft niet eens te beslaan op een recente commentreeks die te citeren valt.
Het is juist eerder de lol, dat alleen mensen die het topic volgen meestal begrijpen wat met die toevoeging bedoeld wordt, wat dan weer mensen uitnodigt júist het topic wat nauwlettender te volgen of dus iets na te lezen. Als je dat interesseert, doe je dat, kom je misschien nog leuke dingen tegen ook. Interesseert je het eigenlijk ook niks, dan laat je het lekker.Wie maakt er hier nou van de sfeer een drama?quote:Maar als de sfeer hier is dat als men het niet begrijpt je meteen belachelijk wordt gemaakt of dat er sarcastisch gedaan wordt, dan noem ik dat wel verziekt ja. Je kunt ook gewoon normaal doen en kijken wat de mogelijkheden zijn in plaats van meteen "nee, het is jouw probleem" te zeggen.Iedereen mag van mij zoiets aankaarten hoor en ik ben toch het dialoog aangegaan en heb je zo goed en duidelijk mogelijk geprobeerd de filosofie van de TT uit te leggen? Je hoeft het niet met mij eens te zijn, daar kan ik prima mee leven, maar schijnbaar mogen anderen er geen andere denkbeelden dan de jouwe op na houden?
Om je met je eigen woorden te beantwoorden:quote:Ik stop wel gewoon met dit topic te volgen dan.quote:Opgelost slotje.
Geintje hoor, lose the drama girlfriend.
Stukje uit m'n post hier GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic :quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:34 schreef kikoooooo het volgende:
Bestaan er ook goede 18650 batterijen eigenlijk? Of alleen die inferieure kutkwaliteit?quote:3. Accu's. (Oplaadbare) Batterijen haal je in de regel gewoon uit Europa ((online-)winkel of Ebay). Wil je krachtige zaklampen heb je echter ook een krachtige bron van energie nodig: de 18650 accu. Die zijn echter niet al te makkelijk te verkrijgen in Nederland, of in ieder geval niet goedkoop, dus we maken daar een uitzondering voor (non-EU). Omdat je over zoveel vermogen praat, moet je goed kijken naar hoe veilig zo'n accu daadwerkelijk is. Er zijn gevallen bekend waar accu's veel hitte produceren, kortsluiten en zelfs exploderen kunnen en is dus potentieel levensgevaarlijk. Het liefste wil je dus een accu met integrale (shortcircuit en overcurrent) bescherming. Deze kan worden geboden door een zogenaamde wired chip op de accu te monteren. Aan de onderkant van de accu is dan wat extra ruimte gemaakt voor een chipplaat en er loopt een voelbare metalen strip naar de kop. De meest deugdelijke 18650's stammen uit de reeks 2400~2800 mAh. Ook in deze gevallen geldt: is iets verdacht goedkoop, dan is het waarschijnlijk ook te goed om waar te zijn. Een retailprice van een enkele accu ligt vaak rond de 7 USD. De 18650 accu is groter dan een AA-batterij en kun je niet zomaar opladen met een standaardlader. Je zult dus moeten investeren in een 18650-lader. Ook hier geldt weer dat er goedkope op de markt zijn, maar die je batterij dus niet beschermen tijdens het laden. Koop het liefste een merklader, dan een universele merkloze. Het liefste eentje met een microcontroller die de batterij en huidige lading herkent en zelf het juiste laadprogramma kiest. Zelf heb ik een zogenaamde 'i4 charger'.
Lees jezelf goed in over accu's. Neem de volgende links eens door:
› http://budgetlightforum.com/forum/batteries/rechargeable
› http://www.candlepowerfor(...)s-Batteries-IncludedThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
![]()
Ik had die [ ] tags gezet toen laaang geleden
-edit- nee wacht ik had tokko gedm'tOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Suggestie voor volgende TT: [Chinese Webshops] Topic #245 On special request: with bags of dicks!
[Chinese Webshops] Topic #245 On special request: with bags of dicks met 'un Chemo-keurmerkie!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:59 schreef neo2000 het volgende:
Suggestie voor volgende TT: [Chinese Webshops] Topic #245 On special request: with bags of dicks!
![]()
AMEN.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:06 schreef shiznuts het volgende:
[..]
• Dat had ik al uitgelegd, maar ik ga hier graag nader op in hoor:
'Topic' betekent letterlijk vertaald 'onderwerp' en ons topic heeft al een onderwerp. Deze staat tussen TAG-brackets: '[Chinese Webshops]' aangegeven.
We hadden het best kunnen laten bij '[Chinese Webshops] Topic #244' en dat het daarmee klaar was. Genoeg duidelijk waar het topic over gaat: Chinese webshops. Maar het is traditie, voor de sfeer onder elkaar, om er een leuke actuele en pakkende slogan erbij te zetten. Die slogan is een toevoeging, geen onderwerp en hoeft niet eens te beslaan op een recente commentreeks die te citeren valt.
Het is juist eerder de lol, dat alleen mensen die het topic volgen meestal begrijpen wat met die toevoeging bedoeld wordt, wat dan weer mensen uitnodigt júist het topic wat nauwlettender te volgen of dus iets na te lezen. Als je dat interesseert, doe je dat, kom je misschien nog leuke dingen tegen ook. Interesseert je het eigenlijk ook niks, dan laat je het lekker.
[..]
Wie maakt er hier nou van de sfeer een drama?Iedereen mag van mij zoiets aankaarten hoor en ik ben toch het dialoog aangegaan en heb je zo goed en duidelijk mogelijk geprobeerd de filosofie van de TT uit te leggen? Je hoeft het niet met mij eens te zijn, daar kan ik prima mee leven, maar schijnbaar mogen anderen er geen andere denkbeelden dan de jouwe op na houden?
[..]
Om je met je eigen woorden te beantwoorden:
[..]Geintje hoor, lose the drama girlfriend.
![]()
![]()
En nu weer allemaal lief doen en mij vertellen of iemand al wat binnen heeft gehad wat tijdens het Chinese nieuwjaar besteld is.
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Deze kreeg ik gisteren binnen (eBay/China). Was besteld op 04.02.13.
Fotocola is verder echt een toffe Hong Kong-based zaak voor fotografie-accessoires.
En ik wil deze wel op zich, maar die is er nog niet: http://www.banggood.com/W(...)tf-U818-p-64904.html
Nou ja, koop er alleen Fotga-spul eigenlijk.
Qua chargers, vermijd ik toch maar die CHEMO Keur-zooi.
Ga liever voor een degelijke OEM-charger. Zijn vaak wel wat prijziger 5~7 USD.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik dacht dat hier wel eens wat gepost was over waterdichte zakken?
Kun je die het beste uit China halen of zijn ze in Nederland ook voor peanuts verkrijgbaar?![]()
Heeft Shiz een stootbumpertje nodig?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:00 schreef shiznuts het volgende:
En ik wil deze wel op zich, maar die is er nog niet: http://www.banggood.com/W(...)tf-U818-p-64904.html
![]()
Dat is wel een mooie, ik zoek nog een grote versie en deze met bumper is prachtig
Wat bedoel je precies? Bij de Action heb je van die voedsel zakjes met drukstrip en ook waterdichte zakjes voor de gsm. Allebei in verschillende maten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:05 schreef Miniem het volgende:
Ik dacht dat hier wel eens wat gepost was over waterdichte zakken?
Kun je die het beste uit China halen of zijn ze in Nederland ook voor peanuts verkrijgbaar?![]()
Echt waterdichte zakjes.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:12 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heeft Shiz een stootbumpertje nodig?![]()
Dat is wel een mooie, ik zoek nog een grote versie en deze met bumper is prachtig
[..]
Wat bedoel je precies? Bij de Action heb je van die voedsel zakjes met drukstrip en ook waterdichte zakjes voor de gsm. Allebei in verschillende maten.
Ik ga van de zomer op kanoreis en ik wil mijn camera beschermen![]()
Ben vandaag nog bij de Action geweestje weet zeker dat ze die momenteel hebben?
![]()
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:12 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Heul niet. Maar voor de lente/zomer buiten... better safe than sorry. Wens niemand snijwonden toe.
En ik vond hem gewoon chique inderdaad.quote:Dat is wel een mooie, ik zoek nog een grote versie en deze met bumper is prachtig› http://www.ebay.nl/itm/250803836687quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Echt waterdichte zakjes.
Of gewoon hier dus: http://www.buyincoins.com(...)p3-product-3669.html
[ Bericht 34% gewijzigd door shiz op 26-02-2013 20:21:20 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik zit ook al een tijdje te denken om zoiets te gaan kopen. Het kriebelt na al die vette filmpjes die je voorbij ziet komen. Alleen totaal geen idee wat nou een goede koop is. Altijd maar dat gelul over aantal kanalen enzo... ik wil gewoon vet vliegenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:00 schreef shiznuts het volgende:
![]()
![]()
Niet echt een hoes voor je camera, een zakje is ook goed.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:15 schreef shiznuts het volgende:
[..]Heul niet. Maar voor de lente/zomer buiten... better safe than sorry. Wens niemand snijwonden toe.
[..]
En ik vond hem gewoon chique inderdaad.
[..]
› http://www.ebay.nl/itm/250803836687
Of gewoon hier dus: http://www.buyincoins.com(...)p3-product-3669.html
Zal eens bij de Action kijken.![]()
Die voor de gsm zijn echt waterdicht met dubbele sluiting en halsketting. Liggen bij de hdmi kabels en andere elektronica zooi. De Xenos heeft ze ook. Zoiets.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:15 schreef Miniem het volgende:
[..]
Echt waterdichte zakjes.
De andere zakjes zijn wel waterdicht maar dat zou ik niet doen, meer voor voedsel geschikt.![]()
Uit de vliegmasjienspost GC / [gadgets] Chinese webshops reviewtopic (lees daar meer over channels) :quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:32 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Ik zit ook al een tijdje te denken om zoiets te gaan kopen. Het kriebelt na al die vette filmpjes die je voorbij ziet komen. Alleen totaal geen idee wat nou een goede koop is. Altijd maar dat gelul over aantal kanalen enzo... ik wil gewoon vet vliegenUdiR/C en WLToys zijn wel goed vertegenwoordigd, die zou ik aanraden.quote:Voor de mensen die wat anders willen proberen zijn er trouwens ook quadcopters te vinden. Zo heeft WLToys naast de V911 ook een quadcopterserie voor hobbyisten met een budget: de V939 en V929 (ook UdiRC is een merk met quadcopters). Deze 4CH quadcopters met 6-axis stabilisatie zijn erg stabiel, maar ze kunnen ook tricky zijn omdat de oriëntatie mogelijk tot verwarring kan leiden, want als 'ie wat ver van je afvliegt, wat is nu de voorkant? Ook het samenspel van rollen en gieren is vrij lastig. De TX heeft verschillende snelheidsmodi op voor de quadcopters. 100% geeft een oranje backlight en daarmee verkeert je quadcopter in 'stuntmode'. De quadcopter kan loopings en barrelrolls draaien en is erg gevoelig met inputs. Je wilt eerder de heli op 40% of 60% mode vliegen. 20% is ook een optie. Daarvoor modi buiten de 'stuntmode' springt het blauwe backlight aan.
De rest zou ik dan wat minder snel, let ook op dat andere deel uit die post:Viel me trouwens op dat laatst HobbyKing zomaar de 9x 'In stock' had: http://www.hobbyking.com/(...)m.asp?idProduct=8992 . Maar ik begrijp 'em inmiddels. Men heeft een opvolger uitgebracht: http://www.hobbyking.com/(...)de_2_No_Module_.html .quote:Er zijn wel meer merk- en merkloze heli's, maar daar zijn over het algemeen minder onderdelen voor te vinden. Wat ook meteen een punt op de agenda is. Je wilt waarschijnlijk een model dat wat ondersteuning heeft, in de vorm van reserve-onderdelen. Het komt nogal eens voor dat een rotorblad de geest geeft. Het is dan ook aan te raden een setje als reserve mee te bestellen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
gebruikte zelf een waterdichte voedselbewaardoos voor mijn mobiel e.d. werkte prima. (zo'n seculock ofzo. )quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:34 schreef Miniem het volgende:
[..]
Niet echt een hoes voor je camera, een zakje is ook goed.
Zal eens bij de Action kijken.
edit: Lock&lock
pasten makkelijk door het luik van mijn zeekayak. (maar dat was dan ook een grote boot: Een Valley Skerray)MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Die van mij werkt toch anders primaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:01 schreef FreaZ het volgende:
http://www.ebay.nl/itm/AC(...)&hash=item2a214f8c42
Heel veel chemo kuurtjes![]()
![]()
Oeh dat is wel tof speelgoed voor als het weer wat lekkerder wordt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:00 schreef shiznuts het volgende:
Of voor op de werkvloer om m'n medewerkers te irriteren.
Keiharde porno!![]()
Ik was al in overleg voor een coupon.
Moest ff wachten tot 'ie binnen was, dan zou 'ie me er meer over kunnen zeggen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Dat zijn de betere berichten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:41 schreef shiznuts het volgende:
Ik was al in overleg voor een coupon.
Moest ff wachten tot 'ie binnen was, dan zou 'ie me er meer over kunnen zeggen.Want stiekem vind ik ze nog duur voor iets wat ik waarschijnlijk met een uur kapot heb gevlogen.
Keiharde porno!![]()
http://www.buyincoins.com(...)2-product-22007.html
Deze binnen gekregen. Ziet er eigenlijk wel prima uit, voelt goed en stevig aan. Heb de plaat al op de achterkant van de monitor bevestigd met de bijgeleverde schroeven. Nog even een betonboor regelen en het scherm (17" touchscreen) kan de muur op.![]()
Hm, lekker goedkoop. Ik zou alleen voor bijv. een monitor/tv van 200 euro wel een tientje extra voor een kwaliteits/merk-ding over hebben, zal je net zien dat dat ding afbreekt en je TV kapot op de grond ligt.
![]()
Ik heb er serieus over getwijfeld (maar te duurquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:41 schreef Miniem het volgende:
Staan bij nieuwe producten van BIC)
Bedankt hequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:00 schreef shiznuts het volgende:
Deze kreeg ik gisteren binnen (eBay/China). Was besteld op 04.02.13.
[ afbeelding ]
Fotocola is verder echt een toffe Hong Kong-based zaak voor fotografie-accessoires.
Over waterdichte zakjes gesproken, ironie....quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:12 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
[..]
Wat bedoel je precies? Bij de Action heb je van die voedsel zakjes met drukstrip en ook waterdichte zakjes voor de gsm. Allebei in verschillende maten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Het voordeel van dingen op werk laten bezorgen is dat ik daar meestal wel ben.
Nu heb ik van de week vrij gehad en kijk toevallig vandaag in de documentenkast hier ligt er een pakje.
Geen idee hoe lang die er al ligt want zo vaak kom ik niet in die kast.
Fijn dat iemand dat ook even door geeft dat er wat gebracht is voor me.
Maar mijn 2x 10 meter hdmi kabel + koppelstuk zijn binnen.
En bic had er een leuk plakmatje bij gedaan.
Ik dacht dat ik er ook een hdmi splitter bij had besteld maar als ik terug kijk in m'n order niet.
Kan ik alsnog niet 2 tv's op mijn ps3 aansluiten
Ook maar weer even op zoek naar een simpel splittertje dus.
En ook besteld. Weer wachten.....
[ Bericht 2% gewijzigd door dud0r op 27-02-2013 07:26:21 ]Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Hebben TaoBao en Tmall ook censuur? Typ maar eens "花花公子" in en opeens werkt de hele site niet meer, en HEEL toevallig beide site's na het intypen van die zoekterm
Edit:
Dit is 100% zeker censuur![]()
![]()
Ja, je moet ook niet naar dat verdoemde westerse woord playboy zoeken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:35 schreef davedavy het volgende:
Hebben TaoBao en Tmall ook censuur? Typ maar eens "花花公子" in en opeens werkt de hele site niet meer, en HEEL toevallig beide site's na het intypen van die zoekterm
Edit:
Dit is 100% zeker censuur![]()
Haha, hij laat mij 1 seconden 1 hit zienquote:Op woensdag 27 februari 2013 07:35 schreef davedavy het volgende:
Edit:
Dit is 100% zeker censuurDaarna gelijk "verbinding hergeïn--- gecensureerd".
![]()
Verkeerde topicquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:12 schreef Miniem het volgende:
Mini maglite 3aa voor 16 euro incl verzenden.
Doen of niet?Je weet dat je nadat je op dit westerse woord van haat hebt gezocht binnen nu en 5 dagen verdwijnt om niet meer terug te komen, toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:35 schreef davedavy het volgende:
Edit:
Dit is 100% zeker censuurMisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
I know, maar hier gaat het ook altijd over zaklampenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Verkeerde topic
[..]
Je weet dat je nadat je op dit westerse woord van haat hebt gezocht binnen nu en 5 dagen verdwijnt om niet meer terug te komen, toch?![]()
Ik twijfel![]()
![]()
Nu heb ik al een tijdje zitten kijken op de webshops en via chinaprices, ik ben op zoek naar een kleine laptop (+/- 14inch), en de prijzen zijn wel redelijk maar ik vertrouw de kwaliteit niet echt.. Iemand hier ervaring met zulke dingen uit china?![]()
Haal maar gewoon uit Nederland, dan weet je zeker dat de specificaties kloppen en dat je gewoon goeie garantie hebt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:03 schreef ItWasWritten het volgende:
Nu heb ik al een tijdje zitten kijken op de webshops en via chinaprices, ik ben op zoek naar een kleine laptop (+/- 14inch), en de prijzen zijn wel redelijk maar ik vertrouw de kwaliteit niet echt.. Iemand hier ervaring met zulke dingen uit china?
Ook qua accu's zou ik het niet durven.
Als ook van de sarcastische opmerkingen![]()
Groot gelijk dat je de kwaliteit niet vertrouwd, want dat is het geowon ook nog nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:03 schreef ItWasWritten het volgende:
Nu heb ik al een tijdje zitten kijken op de webshops en via chinaprices, ik ben op zoek naar een kleine laptop (+/- 14inch), en de prijzen zijn wel redelijk maar ik vertrouw de kwaliteit niet echt.. Iemand hier ervaring met zulke dingen uit china?
China phones zijn inmiddels het stadium van 'af te raden ivm kwaliteit' gepasseerd, al moet je nog wel weten wat je koopt. Bij laptops van chinese merken is het nog erg lastig iets te vinden dat zeker goed werkt én betaalbaar is![]()
Ga een beetje shoppen bij verschillende winkels in Nederland dan kan je zeker een mooie laptop voor een goede prijs vinden. Én kwaliteitsgarantie (2 jaar fabrieksgarantie).
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Lees de OpeningsPost (OP) gewoon even...quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:43 schreef tikkietakka het volgende:
Is AliExpress betrouwbaar iemand ervaring ermee zijn er ook oplichters bijvoorbeeld?Er zijn goede shops en slechte, dus let op de feedback en schat zelf in hoe betrouwbaar een deal is. Je hebt in ieder geval het Escrow-systeem dat je een zekere vorm van bescherming biedt natuurlijk.quote:Net als eBay heeft AliExpress een feedbacksysteem en kopersbescherming. Voor deze kopersbescherming maakt men gebruik van Escrow. Dit houdt kort gezegd in dat de verkoper het geld niet krijgt totdat jij met tevredenheid het ontvangst ervan bevestigd hebt. Er zijn op AliExpress een aantal shops die opvallen door hun grote assortiment en goede service. Voorbeelden daarvan zijn: Elijah Store • UGoodBuy • Eternal Team • Grace Team • Grace Top Trade en Grace Intl . Natuurlijk zijn er op AliExpress wel meer betrouwbare handelaren te vinden, het helpt dan ook om naar de feedback die zo'n store heeft gekregen te kijken: hoeveel mensen voor jou daar succesvol hebben ingekocht en wat hun waardering was.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Tokko, leer je neefje eens zoekenquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:43 schreef tikkietakka het volgende:
Is AliExpress betrouwbaar iemand ervaring ermee zijn er ook oplichters bijvoorbeeld?![]()
![]()
Nee maar ik vroeg me af waarom het gecensureerd isquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:29 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, je moet ook niet naar dat verdoemde westerse woord playboy zoeken.![]()
![]()
Komen ze me halen op Segwaysquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je weet dat je nadat je op dit westerse woord van haat hebt gezocht binnen nu en 5 dagen verdwijnt om niet meer terug te komen, toch??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een vraagje:
Ik heb 17 januari schoenen besteld voor mijn vriendin (gewone, geen namaak o.i.d.) via AliExpress.
Echter heb ik het nog steeds niet in bezit.
Track en trace heeft nog iets gevonden. De seller heeft wel alleen maar positieve feedback.
Ik kan een refund aanvragen maar dat kost 20 USD, terwijl de schoenen maar 27 USD kosten, beetje onzin dus: wat kan ik nu het beste doen?
BVBAim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Bij PayPal of je CC maatschappij een klacht indienen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:34 schreef relativity het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb 17 januari schoenen besteld voor mijn vriendin (gewone, geen namaak o.i.d.) via AliExpress.
Track en trace heeft nog iets gevonden. De seller heeft wel alleen maar positieve feedback.
Ik kan een refund aanvragen maar dat kost 20 USD, terwijl de schoenen maar 27 USD kosten, beetje onzin dus: wat kan ik nu het beste doen?
BVB![]()
Waarom zou het aanvragen van een refund $20 kosten? Lijkt me vreemd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:34 schreef relativity het volgende:
Even een vraagje:
BVB![]()
Was een Banktransferquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Bij PayPal of je CC maatschappij een klacht indienen?
Dat vind ik dus ook:
1 Please add your bank account to get your refund money. Every refund will cost $20 for transfer fee.
Oplichters... Als ik dit wist had ik niks besteld.Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Regel 1 van het China shoppen, alleen BankTranferr als je iets 1000% vertrouwdquote:
Nu heb je niet echt iets meer om op terug te vallen, succes in ieder geval!Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Ik heb geen creditcard en met paypal kan je niet betalen. Daarnaast betaal ik toch aan Aliexpress?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:59 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Regel 1 van het China shoppen, alleen BankTranferr als je iets 1000% vertrouwd
Nu heb je niet echt iets meer om op terug te vallen, succes in ieder geval!
Overigens is 27 USD nog niet echt veel, maar het gaat om het idee.Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Vreemde Chinezen... Kabel voor mn gitaar bestelt. Was $7 ofzo staat er op de customs declaration nail art tool value 21.
Wtf China...Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Ik heb contact opgenomen met de customer serviceal verwacht ik daar ook niet al te veel van.
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
nee, dat kunnen we niet, lees de OP en de tekst boven het reageerveld maar
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat![]()
Wat klonk zegtOp dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Wat kanovinnie zegtOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ik had wii controllers gekocht via miniinthebox (30 euro via paypal betaald)
Nu ligt er een brief van postnl in de brievenbus dat ik hem op kan halen bij een postkantoor voor 18,25?
Ik ben hier helemaal niet over geïnformeerd, wat zijn deze kosten?![]()
quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:33 schreef zoodan het volgende:
Nu ligt er een brief van postnl in de brievenbus dat ik hem op kan halen bij een postkantoor voor 18,25?
Ik ben hier helemaal niet over geïnformeerd, wat zijn deze kosten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Meer dan 22 euro -> belasting dit, douane dat..quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:33 schreef zoodan het volgende:
Ik ben hier helemaal niet over geïnformeerd, wat zijn deze kosten?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
fuck.. dat wist ik echt niet, dit is ook heel stom want het waren 2 aparte wii controllers van 15 euro per stuk :S![]()
Die dingen moet je dan ook apart bestellenquote:Op woensdag 27 februari 2013 20:37 schreef zoodan het volgende:
fuck.. dat wist ik echt niet, dit is ook heel stom want het waren 2 aparte wii controllers van 15 euro per stuk :S
Sws is apart bestellen fijner, hoef je niet te wachten tot de andere spullen verzameld staanOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Direct uit de OP, hè...quote:Tip! Omdat free shipping gratis is voor elk product, kun je prima je orders splitten. Het voordeel hiervan is dat elk item dat op voorraad is, meteen wordt opgestuurd. Bij een 'bulk'-order, een order bestaande uit meerdere producten, wachten ze vaak eerst tot alles op voorraad is, voordat ze je order versturen. Een ander bijkomend voordeel van het afzonderlijk bestellen van producten is dat de douane naar de totale waarde van je pakketje kijkt en deze dus dramatisch te verlagen is door artikelen apart te bestellen.For next time dan maar idd.quote:Het importeren van een producten uit China brengt mogelijk 'verborgen' kosten met zich mee; kosten waar je in eerste instantie geen rekening mee had gehouden. Deze kosten zijn verbonden aan het importeren van goederen uit het buitenland waar een waardebeperking op berust voor het belastingvrij importeren.
Maar dan nog...quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:23 schreef donnie1992 het volgende:
Ik vraag niet om een nepartikel?
Ik vraag om een gelijkwaardige vervanger/alternatief...Ik ga echt niet zoeken naar iets dat lijkt op iets wat je bevalt, dat doe je zelf maar.quote:We zijn hier in dit topic geen customer service die op jouw commando alles voor je doen. We gaan geen moeite voor je doen als je die moeite zelf al niet eens op kunt brengen. Wil je ergens ondanks je eigen pogingen toch niet uitkomen, dan kun je het natuurlijk altijd vriendelijk vragen
Maar om je op weg te helpen, check deze post eens:Hier nog twee leuke horloges onder 3 euro:quote:Op donderdag 5 april 2012 23:49 schreef shiznuts het volgende:
HORLOGES / WATCHES
Tip 1. Haal geen neppe merkhorloges: het is niet alsof de kwaliteit hetzelfde is als de echte en je kunt er veel gedoe mee krijgen (douane/justitie).
Hebben we dat uit de weg, moet je begrijpen dat de klokjes uit China 'sieraden' zijn. Ze zijn dus voor 'de sier', zoals een armband, alleen hebben ze dan de nuttige functie om de tijd aan te kunnen geven. De nadruk ligt niet bepaald op kwaliteit (geen precisie-uurwerk, geen echt lederen horlogeband, etc), dus kun je daarmee leven en gaat het je om er voor zo'n lage prijs fashionably bij te lopen en de tijd te weten, dan zit je goed! De kwaliteit is in de meeste gevallen te vergelijken met de goedkoopste horloges die je bij een winkel als de Kijkshop haalt. Het is trouwens niet zo dat horloges uit China per definitie kut zijn, sterker nog, je kunt er best jaren plezier van hebben.
Tip 2. Vermijd zaken die onnatuurlijk veel glimmen. Dit is een blijk van goedkope materialen/lak (plastic fantastic). Koop liever iets met geborsteld staal. Kijk goed naar de foto's hoe iets eruit ziet. Stel je tevens voor hoe groot zo'n klokje is (bedenk hoe groot een standaard pin (verbinding band/klokje) is en vergelijk hoeveel groter het klokje is dan die verbinding) en hoe dat zou staan om je pols.
Koop een Aziatisch merk. Vermijd horloges als 'V6 SuperSpeed' en ga eerder voor een iets anders. Populair zijn o.a. Curren, Sinobi, IK Colouring, Wilon, Ohsen en EYKI. Ook Julius en DCT maken mooie (wat meer high-end) klokjes. Ook op Ebay kun je goed slagen voor deze horloges. Misschien kan een zoektocht naar 'SHARK' (a.k.a. 'WEIDE') en 'Infantry' (a.k.a. 'Military Royale') je tevens interesseren. Je hoeft niet per se naar een merk te zoeken. Velen slagen erin leuke klokjes te kopen door te zoeken op steekwoorden. Enkele voorbeelden: 'Japan MOVT', 'army watch', 'military watch', 'aviator watch', 'black sport watch' en 'metal wristwatch'. Wees creatief. Vrijwel alle zoektermen baten het om er 'watch' bij te hebben voor betere sortering. Je kunt ook zaken wegfilteren, als je niet naar een vrouwenhorloge zoekt, maar er wel veel resultaten op vrouwen gericht zijn voeg je '-woman -women' toe (tevens '-kids -boys -girls').
Tip 3. Vrijwel bij alles onder (maar niet gelimiteerd tot) $25,- met anologe wijzertjes die chronometer-functies uitvoeren, daarvan zijn de wijzertjes en knopjes op de horloge puur ter decoratie en bieden dus geen werkende functie. Horloges met een plaat die een traditionele uitsparing biedt voor de datum werkt in het algemeen wel.
Naast de shops uit de OP van de Chinese webshops topicreeks, kun je door shops zoeken m.b.v. www.chinaprices.us . FocalPrice heeft een aan horloges toegewijde site die www.watchyear.com heet, maar zoals gezegd loont het zeker ook om te kijken op www.ebay.com .
• http://www.ebay.nl/itm/310549260795
• http://www.ebay.nl/itm/290857618801
[ Bericht 2% gewijzigd door shiz op 27-02-2013 21:53:08 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
En mijn laatste pakje is ook binnen dat tijdens het nieuwjaar besteld is.
Vest via ebay besteld. Hij is verrot warm. Had ik niet verwacht.
Mouwen zijn een beetje kort maar verder zit het prima.
DezeDenk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Wat is er met de prijs gebeurdquote:Op donderdag 28 februari 2013 06:46 schreef dud0r het volgende:
Deze![]()
![]()
Holy crap dat het ik nog niet eens gezien.quote:Op donderdag 28 februari 2013 07:31 schreef CnMaster_ het volgende:
[..]
Wat is er met de prijs gebeurd
Zoveel heb ik er gelukkig niet voor betaald
Keiharde porno!![]()
hmmm, de box ligt dus weer in/om Amsterdam blijkbaar?
Voorspelbaar...MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Mooi moooi...
http://www.banggood.com/W(...)e-Shirt-p-66276.htmlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Jah, Jewel-mall zijn prijzen zijn allemaal rond de 125quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Holy crap dat het ik nog niet eens gezien.
Zoveel heb ik er gelukkig niet voor betaald.
Vermoed dat er iets mis is gegaan met zijn auto-listing xD.![]()
Na een aantal gesprekken te hebben gevoerd met de verkoopster, kwam zij met de oplossing: Ze stuurt het pakket nog een keer op! Wat een servicequote:Op woensdag 27 februari 2013 16:34 schreef relativity het volgende:
Even een vraagje:
BVB
Het betreft de A++ Sunday Store op AliExpressAim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Is er nog een cent deal langsgekomen?VIESDIK in beeld gebracht tijdens WK Darts 2015 & 2016 en Premier League Ahoy 2016![]()
Tengaegg voor 1 cent.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:15 schreef mabo11 het volgende:
Is er nog een cent deal langsgekomen?
Is helaas voorbij dus geen pleziertje voor jou.![]()
Waarquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:16 schreef Miniem het volgende:
[..]
Tengaegg voor 1 cent.
Is helaas voorbij dus geen pleziertje voor jou.![]()
?
![]()
Hierrrrrr die masturbatie ei!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Doos Merci voor de buurvrouw gekocht voor alle pakketjes die ze steeds krijgt voor mij. Werd gewaardeerd...
Iemand weleens bamboe sokken gekocht in China?![]()
Merci zijn echt smerige "chocolade" reepjesquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:59 schreef Skiet het volgende:
Door Merci voor de buurvrouw gekocht voor alle pakketjes die ze steeds krijgt voor mij. Werd gewaardeerd...![]()
Ik heb met nieuwjaar mijn buurvrouw een masturbatie ei + knipoog gegeven, de waardering was een stuk meer spannend dan jou verhaal Skiet![]()
![]()
Merci smerig noemen, doe eens normaal haha. Ik hou er van hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Merci zijn echt smerige "chocolade" reepjes![]()
Ik heb met nieuwjaar mijn buurvrouw een masturbatie ei + knipoog gegeven, de waardering was een stuk meer spannend dan jou verhaal Skiet![]()
Bij Merci kennen ze hun chocolade rapen.
Maar in all seriousness: goede actie, dat mist de wereld tegenwoordig een beetje.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ik mag alleen die met een donkerbruin en met geloof ik een rood labeltje. Dat zijn de gewone melk en puur.
Verder zijn alle reclames natuurlijk utopisch onrealistisch.En multiculti vaak ook nog.
Maar goed, Chinashopping. Ik heb vandaag weer iets binnen. Een bubble level hotshoe accessoire. 20e besteld vandaag binnen, HK Post. Best rap!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Vandaag m'n 2 3D brillen gekregen van 5 februari.
Zat me toch een bende verpakkingsmateriaal omheen!![]()
Vuilniszak, flinke prop bubbelplastic, 2 stukken piepschuim en daar tussenin de 2 brillen.
Hoe maken ze in vredesnaam winst.![]()
Eens kijken of het me lukt om die enigszins netjes te kunnen verbouwen naar Dual Play brillen.![]()
Straks maar weer eens random spul bestellen en op werk laten afleveren.
Daar komt namelijk een hele leuke pakket chauffeuse.
Keiharde porno!![]()
Leuk pakjes bestellen voor contact metquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:33 schreef dud0r het volgende:
Straks maar weer eens random spul bestellen en op werk laten afleveren.
Daar komt namelijk een hele leuke pakket chauffeuse.![]()
![]()
Meestal heb ik de dingen die ik bestel wel echt nodig. Maar het heeft zo z'n voordelen om te doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:39 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Leuk pakjes bestellen voor contact met
Keiharde porno!![]()
Van BIC de shuttle binnen, was wel wat gebogen maar is nu weer netjes recht. 4 februari verzonden. Ziet er wel leuk uit, gewoon een prima ding met een led lichtje.
Al mijn orders van BIC hebben er zo'n drie weken over gedaan. Een order van banggood is nog steeds niet binnen en daar zitten we al op 4 weken.![]()
Iemand een negatieve ervaring met het EU stekkerverloopje om bijv. een Chinese oplader van batterijen in het stopcontact te gebruiken? Kan dat kortsluiting of brand veroorzaken?Ik doe wat ik doe en ik doe het op die manier waarvan ik denk dat het de beste manier is om te doen.![]()
Ik gebruik er een voor het snoer van m'n tablet en tot nu toe geen problemen ermee gehad.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef Yaros het volgende:
Iemand een negatieve ervaring met het EU stekkerverloopje om bijv. een Chinese oplader van batterijen in het stopcontact te gebruiken? Kan dat kortsluiting of brand veroorzaken?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Welke maat had je besteld en waar komt die maat mee overeen? Ik vind het wel mooie vestjesquote:Op donderdag 28 februari 2013 06:46 schreef dud0r het volgende:
Dezemaar ben lang en vraag me af of hun xxxxxxxl wel voldoende is
![]()
![]()
Ik heb een m besteld. Komt redelijk overeen met een m hier.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:28 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Welke maat had je besteld en waar komt die maat mee overeen? Ik vind het wel mooie vestjesmaar ben lang en vraag me af of hun xxxxxxxl wel voldoende is
Mouwen zijn eigenlijk net iets te kort maar verder past die prima.
De tabel met maten klopt wel. Dus als je daar kijkt en even meet zou het goed moeten komen.
En nou moeten de prijzen weer normaal worden want ik wil nog wat spul daar bestellen.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Zo'n verloopstekker is vrij onschuldig, plastic met metalen clipjes erin. Zorg er wel voor dat de stekker goed vast zit, soms wilt het weleens losjes zijn en hangt het half eruit. Ik plak ze altijd vastquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef Yaros het volgende:
Iemand een negatieve ervaring met het EU stekkerverloopje om bijv. een Chinese oplader van batterijen in het stopcontact te gebruiken? Kan dat kortsluiting of brand veroorzaken?![]()
![]()
Allen. Ik hoor dat ik een 'Ainol ELF 2' moet bestellen. Heeft iemand die tablet ook? Waar gekocht? En wat zijn de risico's qua importheffingen?
.
జ్ఞా![]()
Hoe veel heb jij er voor betaald dan? vind het opzich wel een toffe vest.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een m besteld. Komt redelijk overeen met een m hier.
Mouwen zijn eigenlijk net iets te kort maar verder past die prima.
De tabel met maten klopt wel. Dus als je daar kijkt en even meet zou het goed moeten komen.
En nou moeten de prijzen weer normaal worden want ik wil nog wat spul daar bestellen.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
$16.nogwatquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hoe veel heb jij er voor betaald dan? vind het opzich wel een toffe vest.![]()
Ik heb de seller al een berichtje gestuurd waarom de prijzen ineens veranderd zijn.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Met mij jou linken naar dit topic om in te lezen, bedoelde ik om je in te lezen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef µ het volgende:
Allen. Ik hoor dat ik een 'Ainol ELF 2' moet bestellen. Heeft iemand die tablet ook? Waar gekocht?
Staan aardig wat stores vermeld in de OP, maar gebruik gewoon een van de zoektools.
Kijk ook op AliExpress!Dat is dus al beantwoord in de OpeningsPost allemaal, vandaar de link vanuit het tablettopic naar hier.quote:En wat zijn de risico's qua importheffingen?.
Kijk eens onder de spoiler 'Douane'.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
wou even melden dat de kwaliteit van de vest best slecht is, maar design is wel nicequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hoe veel heb jij er voor betaald dan? vind het opzich wel een toffe vest.![]()
Hoezo is de kwaliteit slecht?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:12 schreef Majinster het volgende:
[..]
wou even melden dat de kwaliteit van de vest best slecht is, maar design is wel nice
Ik heb m pas vanmiddag binnen gehad dus heb het nog niet echt kunnen ervaren.
Merkte wel dat de ritsen wat zwak aanvoelen maar verder niet.
Maar ik verwacht voor die 12 euro ook geen geweldige kwaliteit.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
precies, mooie vest om aan te doen tijdens werk ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoezo is de kwaliteit slecht?
Maar ik verwacht voor die 12 euro ook geen geweldige kwaliteit.MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )![]()
Stof is nogal dun en voelt een beetje ruw aan. Ik verwachte ook geen geweldige kwaliteit, maar ik wou het gewoon even meldenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoezo is de kwaliteit slecht?
Maar ik verwacht voor die 12 euro ook geen geweldige kwaliteit.
dit is ook nog wel leuke vest
http://www.ebay.com/itm/400334643768?_trksid=p5197.c0.m619![]()
Die is ook wel nice.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef Majinster het volgende:
[..]
Stof is nogal dun en voelt een beetje ruw aan. Ik verwachte ook geen geweldige kwaliteit, maar ik wou het gewoon even melden
http://www.ebay.com/itm/400334643768?_trksid=p5197.c0.m619
Zeker voor die 12$
Morgen even meten en bestellen.
Keiharde porno!![]()
vind ik ook maar voor $12 is het wel redelijk okquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef Marco001 het volgende:
Die vind ik dan weer minder mooi...![]()
Voor het eerst wat goedkoper gevonden in de US met ook nog free shipping ( 6 werkdagen daar), komt niet vaak voor dat US goedkoper is
Ook al ging het maar om 0,20$
![]()
![]()
Ja, en wat mag dat dan wel niet zijn?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef davedavy het volgende:
Voor het eerst wat goedkoper gevonden in de US met ook nog free shipping ( 6 werkdagen daar), komt niet vaak voor dat US goedkoper is
![]()
![]()
De US als het nieuwe China...quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef davedavy het volgende:
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.![]()
Even mezelf quoten omdat ik awesome ben.Bericht terug gehad dat als ik dingen goedkoper wil hebben ik m'n email adres moet sturen met details over wat ik wil hebben en dan zou er gekeken worden voor een ander prijsje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb de seller al een berichtje gestuurd waarom de prijzen ineens veranderd zijn.
Ik vind het een beetje sketchy klinken. Die mafkees moet die prijzen gewoon weer door 8 delen.![]()
Of zouden ze hier op doelen
Pre-approve bidders/buyers
Allows select sellers of high-profile listings to create a list of specific eBay members who may bid on or buy an item they are listing for sale. Each pre-approved list applies only to one item, so sellers can restrict bidding or buying on one listing without changing their other listings. Members not on the pre-approved list need to email the seller for approval before they can bid on or buy an item as a pre-approved bidder.
En aan de hand daarvan diverse listings open zetten met normale prijzen?Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!![]()
Eerst waren die dingen nog allemaal 16$ per stuk incl. shipping. Nu zit je bij de goedkoopste op 30$... dan is het ineens niet meer interessant imho..![]()
Hehe dat is allemaal Koreaanse fashionquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef Majinster het volgende:
[..]
Stof is nogal dun en voelt een beetje ruw aan. Ik verwachte ook geen geweldige kwaliteit, maar ik wou het gewoon even melden
http://www.ebay.com/itm/400334643768?_trksid=p5197.c0.m619
Had het ook al eens gezien, sommige dingen zijn best oké
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Toch maar eens http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item35c3fb65de bestellen. Kan ik ook dit soort fancy kleren gaan bestellen met wat meer zekerheidZie het al gebeuren dat ik XXL bestel en dan een vest met korte mouwen heb
![]()
![]()
Brand Unbranded/Genericquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:20 schreef FreaZ het volgende:
Toch maar eens http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item35c3fb65de bestellen. Kan ik ook dit soort fancy kleren gaan bestellen met wat meer zekerheidZie het al gebeuren dat ik XXL bestel en dan een vest met korte mouwen heb
Compatible Brand For Apple
Kan je je Apple producten mee opmeten
Keiharde porno!![]()
Ik geef leiding bij scouting en had ook 3 shuttles besteld. samen met de Glow sticks die X weken terug zo goedkoop waren gaan we vanavond in het donker een badminton toernooi spelen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:03 schreef rene90 het volgende:
Van BIC de shuttle binnen, was wel wat gebogen maar is nu weer netjes recht. 4 februari verzonden. Ziet er wel leuk uit, gewoon een prima ding met een led lichtje.
Al mijn orders van BIC hebben er zo'n drie weken over gedaan. Een order van banggood is nog steeds niet binnen en daar zitten we al op 4 weken.Die heb ik en die is erg leuk en ook beste wel warm hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef Majinster het volgende:
[..]
http://www.ebay.com/itm/400334643768?_trksid=p5197.c0.m619![]()
Dikke affiliate sale zag ik net even voorbij komen
$ 0,07 Paid 7,00 % $ 0,00
Sale van 7 cent, 0 cent commissie. Dak gaat eraf hier.![]()
Nu is de vraag.. wat kost er 7 cent?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:50 schreef Skiet het volgende:
Dikke affiliate sale zag ik net even voorbij komen
$ 0,07 Paid 7,00 % $ 0,00
Sale van 7 cent, 0 cent commissie. Dak gaat eraf hier.
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Vast iets met een coupon ofzo. Ik heb ook eens 1 cent betaald voor drie producten die samen 10 dollar waren![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:08 schreef Nezhi het volgende:
Vast iets met een coupon ofzo. Ik heb ook eens 1 cent betaald voor drie producten die samen 10 dollar waren
Ik wil die UDI R/C quad. Maar ze hebben er nog niet mee kunnen spelen, is nog niet binnen.
Misschien anders ff die Hubsan bestellen... die lijkt ook wel een lache klein dinkie.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Heb bijna al het rc spul wel gehad (auto, vliegtuig, boot) behalve quad.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:12 schreef shiznuts het volgende:
Ik wil die UDI R/C quad. Maar ze hebben er nog niet mee kunnen spelen, is nog niet binnen.
Misschien anders ff die Hubsan bestellen... die lijkt ook wel een lache klein dinkie.
Kijken of het leuker is dan rc vliegen want dat is toch wel erug vet![]()
![]()
Ik heb eigenlijk nooit een boot gehad.
Alleen auto's, vliegtuigjes, heli's, quads en een hydrofoam (was alleen de non-water mini-versie).
Zo'n echte Hydrofoam lijkt me ook nog wel wat. Ik weet nog toen ik voor het eerst deze video's zag:
Ik was echt:'Holy fuck, I think I just had a geargasm'.
- Oh wacht, ik had wel ooit eens een bootje, maar die was geloof ik echt gaar en bedraad volgens mij zelfs.Voordeel daaraan was wel dat als de batterijen op waren, dat je 'em niet kwijt was.
Was geloof ik geen boot, maar een hovercraft.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Vet wat kost zo'n hydrofoam geval dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:24 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit een boot gehad.
Alleen auto's, vliegtuigjes, heli's, quads en een hydrofoam (was alleen de non-water mini-versie).
Zo'n echte Hydrofoam lijkt me ook nog wel wat. Ik weet nog toen ik voor het eerst deze video's zag:
Ik was echt:'Holy fuck, I think I just had a geargasm'.
- Oh wacht, ik had wel ooit eens een bootje, maar die was geloof ik echt gaar en bedraad volgens mij zelfs.Voordeel daaraan was wel dat als de batterijen op waren, dat je 'em niet kwijt was.
Was geloof ik geen boot, maar een hovercraft.
Enuh jij ook aan de vliegtuigen?
Welke heb je?![]()
Ik heb ondertussen zo'n massieve aluminium volumeknop (50mm) ontvangen voor mijn receiver, fantastischFabrikanten geven tegenwoordig een holle plastic knop, dat voelt gewoon niet lekker om aan te draaien. Nu voelt het kwalitatief veel beter aan, apart hoe een knop zoveel kan uitmaken.
![]()
Ik had ooit eens een Jamara Piper Cub. Die heb ik aan een oude man die aan het zuurstof was doorverkocht.En heb alleen nog een Nine Eagles Extra 300. Verder alleen wat Silverlit spul.
Vanwege gebrek aan uitgestrekte ruimte om te vliegen zijn heli's en quads echter veel praktischer.
Prijzen van een goede hydrofoam liggen rond zo'n 150~300 euro.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Eindelijk nog eens een koptelfoon bestellen, HD5000 nog steeds beste shiz?
Beter dan Sennheiser HD201?![]()
HD5000 heeft een fijne soundstage met goede bassimpact, maar echt je wereld op z'n kop zetten doet 'ie voor mij niet. Voor bassimpact ben je beter af met een on-ears dan een over-ears besef ik me. Je moet 'em ook goed kunnen aandrijven (amp). Verder wel mooi dinkie. Maar ik gebruik eigenlijk opmerkelijk vaak m'n Renkforce CD-340, die wat minder bass impact heeft, maar erg gedetailleerd/gelaagd klinkt.
Ben benieuwd hoe de headsets klinken. Verwacht wel wat van de Senics en Bingle. Cosonic en E-3LUE zouden ook aardig moeten zijn. Gebruik nu vaak de SN-161 om naar NL te bellen, maar een headset die en voor VOIP, gaming én muziek geschikt is zou natuurlijk briljant zijn.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ok dan ga ik voor de HD5000quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef shiznuts het volgende:
HD5000 heeft een fijne soundstage met goede bassimpact, maar echt je wereld op z'n kop zetten doet 'ie voor mij niet. Voor bassimpact ben je beter af met een on-ears dan een over-ears besef ik me. Je moet 'em ook goed kunnen aandrijven (amp). Verder wel mooi dinkie. Maar ik gebruik eigenlijk opmerkelijk vaak m'n Renkforce CD-340, die wat minder bass impact heeft, maar erg gedetailleerd/gelaagd klinkt.
Ben benieuwd hoe de headsets klinken. Verwacht wel wat van de Senics en Bingle. Cosonic en E-3LUE zouden ook aardig moeten zijn. Gebruik nu vaak de SN-161 om naar NL te bellen, maar een headset die en voor VOIP, gaming én muziek geschikt is zou natuurlijk briljant zijn.![]()
Heb je een amp? Want goed aangedreven is 'ie best lekker.
Want ik heb eigenlijk alleen maar rechargeable amps, wat een beetje kudt is i.v.m. telkens opgeladen moeten hebben.
Misschien maar eens ergens een netstroom ampie weghalen.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Als je voor bas gaat kan je allicht beter verder kijken voor een pro 80.quote:
Of als je aziatisch wilt gaan, scoor op Ebay een JVC s500 (japan only) met snoeistrakke bass..Is nog lekker cheap te krijgen ook.
Vandaag een Mele Flymouse besteld voor bij de HTPC die ik ook besteld heb. Zal mij benieuwen of het een beetje werkt.Zo nee, dan is het batterijen in de Logitech Harmony en die maar gebruiken. Lijkt mij best handig die flymouse met Youtube en zo.
Hij heeft geen referentie, dus hij verloopt wel een beetje, de aanwijsnauwkeurigheid tijdens gebruik.
Maar verder zijn die fly mouse dingen wel gaaf. De Mele F10 bevalt goed hoor.
En heb je die JVC nou zelf al dan?
100 dollar is toch wel weer een hele andere prijsklasse.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Als je voor bas gaat kan je allicht beter verder kijken voor een pro 80.
Of als je aziatisch wilt gaan, scoor op Ebay een JVC s500 (japan only) met snoeistrakke bass..Is nog lekker cheap te krijgen ook.
Vandaag een Mele Flymouse besteld voor bij de HTPC die ik ook besteld heb. Zal mij benieuwen of het een beetje werkt.Zo nee, dan is het batterijen in de Logitech Harmony en die maar gebruiken. Lijkt mij best handig die flymouse met Youtube en zo.
![]()
Maar ziet er wel leuk uit, misschien nog iets voor later maar nu de HD5000
En ik heb zo'n tube ampje maar met een impedantie voor 42ohm is dat toch niet nodig?![]()
Ik zou zeggen van wel...
Maar ik ga toch niet in de trein met een koptelefoon op zitten (tenzij een lange rit en m'n Bose QC15), maar ik wil m'n volume altijd lekker luid en je merkt ook gewoon dat 'ie minder effectief wordt aangedreven zonder, klinkt wat flauwtjes, de bass impact kan beter, etc (niet eens zozeer volume dus). Voor onderweg neem ik eigenlijk altijd in-ears. Thuis liever een headphone. Maar de amps die ik heb kun je niet chargen én gebruiken tegelijkertijd.
De Pro80 is bij Ingpeng trouwens afgeprijsd: http://detail.tmall.com/item.htm?id=4600871029 .
Goeie store hoor, heb ik mijn TS-650 geloof ik vandaan (link hapert alleen in de Discount Zone: mistertao.com/yext).
'k Moet zeggen, de 'impressions' van users over de HA-500S is inderdaad niet gek: http://www.head-fi.org/t/(...)reciation-fan-thread . Maar wel een beetje eigenaardig design.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:58 schreef shiznuts het volgende:
Hij heeft geen referentie, dus hij verloopt wel een beetje, de aanwijsnauwkeurigheid tijdens gebruik.
Maar verder zijn die fly mouse dingen wel gaaf. De Mele F10 bevalt goed hoor.
En heb je die JVC nou zelf al dan?Leuk geluidje, zeker voor de prijs.. http://www.ebay.com/itm/V(...)&hash=item1e77d8fd30 Schoonheidsprijs winnen ze inderdaad niet, maar als er een strakke bas-prijs zou zijn dan zouden ze zeker in aanmerking komen.
Verder zijn ze wel tof foldable.
En head-fi loopt inderdaad warm, men noemt de JVC's al de nieuwe budget kings welke de Superlux's e.d. van de troon stoten.
Flymouse ben ik erg benieuwd naar, htpc wordt een beetje hobby/klus projectje van budgetspul, maar lijkt mij toch wel handig, een boxje voor video, audio, interwebz, youtoob en games. Dat laatste gaan we proberen middels MAME. XBOX controllertje eraan en gaan. Als het lukt dan.![]()
M.b.t. de Takstars:
Heb gelezen dat de higher end takstars (5000 / pro 80's etc) idd wel baat hebben bij ietwat amping. Gezien impedantie lijkt het mij persoonlijk neit echt nodig maar goed, ik heb gene van beide geluisterd en lees op head-fi wel terug dat daar een aantal users aangeven dat het toch lekkerder klinkt met ampje. In hoeverre dit psychologisch is of men misschien een ampje meer als veredelde equaliser (lees: bass booster) gebruikt geen idee, heb ze zelf niet gehoord om er een oordeel over te vellen.
[ Bericht 22% gewijzigd door neo2000 op 02-03-2013 00:24:45 ]Common sense is my super power. What's yours?
Oh, nog echt ook. Ik dacht dat je er alleen over gelezen had.
Nou ja, jeik moet alles een keer geprobeerd hebben...The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Horloge binnengekregen http://www.ebay.com/itm/F(...)&hash=item53f5b611e6
waardeloos, het knopje aan de zijkant waar je de tijd mee kan instellen werkt niet goed.
Als hij ingedrukt zit verdraaien de wijzer ook (wel maar in 1 richting maar toch...)
Ook nieuwe oortjes binnengekregen om te testen.![]()
Price:US $3.89quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:23 schreef wesselbraaksma het volgende:
Horloge binnengekregen http://www.ebay.com/itm/F(...)&hash=item53f5b611e6
waardeloos, het knopje aan de zijkant waar je de tijd mee kan instellen werkt niet goed.
Als hij ingedrukt zit verdraaien de wijzer ook (wel maar in 1 richting maar toch...)
Ook nieuwe oortjes binnengekregen om te testen.
Voor die prijs heb je 9 van de 10 keer een crap horloge.![]()
Ja maar toch daarom valt het nog wel tegenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:29 schreef Skiet het volgende:
[..]
Price:US $3.89
Voor die prijs heb je 9 van de 10 keer een crap horloge.![]()
Nog even over de takstars... (dit wordt echt de laatste keer)
Dit is de goedkoopste en beste toch?
http://detail.tmall.com/i(...)672b73fe0ad827c8f735
Gratis extra erbij (splitter,microfoon,verlengkabel of extra oorkussens)
En bij mistertao kun je toch ook eerst het geld dat je nodig hebt voor je first payment naar mistertao overmaken, en daarna wachten todat je het bedrag weet voor de second payment en dat dan overmaken.
Zo hou je geen extra geld over op je mistertao account toch?
En waar moet ik recommender opgeven bij de first of second pay?![]()
Gewoon: http://www.taobao.com die zoekt op zowel Taobao als Tmall meteen.
Dan zoeken op 'HD5000'.
Dan heb je twee open vakjes boven de zoekresultaten waar je logischerwijze de [ van ] - [ tot ] prijs kunt ingeven. Daar doe je niks mee, maar gelijk daar links van druk je de eerste Chinese tekens met een pijltje omhoog. Daarmee sorteert 'ie de prijs van laag naar hoog. Kijk in de zoekresultaten en zoek naar iets waar op de regel bij het resultaat en zo'n smiley-poppetje, daarboven links een hoog getal staat en rechts in het blauw ook. Bij het eerste resultaat bijvoorbeeld: 43 en 128. Dus 43 mensen hebben 'em recentelijk aangeschaft en de deal is 128x besproken. Vergelijk je dat met andere stores, lijkt de eerste meteen eigenlijk al de beste keuze. Ga je verder kijken kom je bij de Ingpeng-store uit, die ik eerder ook kon aanbevelen. Die zijn vrij huge daar in China, zoals je kunt zien hebben die ook een goed opgezette eigen domein-store met alles op audiogebied: www.ingpeng.com .
Dus ja. Als je 'em wilt, wijst alles daarop.
Voor bestellen op MisterTao, kijk gewoon ff in de OP onder de spoiler: 'Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)', daar is alles al lang en breed uitgelegd. Maar goed...En ja, als je eerst minder stort kun je later beter al je geld opmaken met een tweede storting, maar mis je ook weer 10% bonus van hetgeen je niet stort natuurlijk (mocht het je eerste bestelling zijn met dat account).quote:Maak vervolgens een account aan op MisterTao (je kunt hierbij een recommender opgeven, hetgeen je korting oplevert, deze kun je ook bij de 'Second pay' nog opgeven (voorbeeld: 'MisterShiz')) en log jezelf inThe ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Vandaag weer 2 pakketjes binnen
Wifi adapter van lightake:
http://lightake.com/detai(...)dapter___Black-62075
22 februari verzonden, 02 maart binnen; wel netjes in een drukke periode als dit.
en ik heb tevens de DVR(GS1000B) binnen van focalprice, waar we een tijdje geleden over hebben gediscussieerd :
http://www.focalprice.com(...)Driver_Recorder.html
23ste verzonden, 02 maart binnen; nog sneller dus
Wat foto's:
allebei kwamen netjes in doosje aan.
Eerste indruk qua bouwkwaliteit van beide producten is prima.
Later volgt een uitgebreidere (video) review!![]()
K dan ga ik toch voor die ene van tmall, die kost ook 196 yuan en krijg ik gratis oorkussens bijquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:27 schreef shiznuts het volgende:
Dan zoeken op 'HD5000'.
Dan heb je twee open vakjes boven de zoekresultaten waar je logischerwijze de [ van ] - [ tot ] prijs kunt ingeven. Daar doe je niks mee, maar gelijk daar links van druk je de eerste Chinese tekens met een pijltje omhoog. Daarmee sorteert 'ie de prijs van laag naar hoog. Kijk in de zoekresultaten en zoek naar iets waar op de regel bij het resultaat en zo'n smiley-poppetje, daarboven links een hoog getal staat en rechts in het blauw ook. Bij het eerste resultaat bijvoorbeeld: 43 en 128. Dus 43 mensen hebben 'em recentelijk aangeschaft en de deal is 128x besproken. Vergelijk je dat met andere stores, lijkt de eerste meteen eigenlijk al de beste keuze. Ga je verder kijken kom je bij de Ingpeng-store uit, die ik eerder ook kon aanbevelen. Die zijn vrij huge daar in China, zoals je kunt zien hebben die ook een goed opgezette eigen domein-store met alles op audiogebied: www.ingpeng.com .
Voor bestellen op MisterTao, kijk gewoon ff in de OP onder de spoiler: 'Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)', daar is alles al lang en breed uitgelegd. Maar goed...
[..]
En ja, als je eerst minder stort kun je later beter al je geld opmaken met een tweede storting, maar mis je ook weer 10% bonus van hetgeen je niet stort natuurlijk (mocht het je eerste bestelling zijn met dat account).
en volgens tmall is hij al best vaak gekocht.
Vul recommender wel bij eerst keer in omdat dat waarschijnlijk ook de grootste storting wordt.![]()
Goede uitleg. Snap dat het geen advies topic is, maar jij bent headphone expert, zijn er ook goede draadloze koptelefoons in de prijsrange 20-30 euro?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:27 schreef shiznuts het volgende:
Dan zoeken op 'HD5000'.
Voor bestellen op MisterTao, kijk gewoon ff in de OP onder de spoiler: 'Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)', daar is alles al lang en breed uitgelegd. Maar goed...
[..]
En ja, als je eerst minder stort kun je later beter al je geld opmaken met een tweede storting, maar mis je ook weer 10% bonus van hetgeen je niet stort natuurlijk (mocht het je eerste bestelling zijn met dat account).![]()
Meh, draadloos kun je beter kijken in een audio- of electronicaspeciaalzaak of online in NL. Philips, Sennheiser e.d. . Die dingen in China zijn of echt pauper, of ze zijn zo'n beetje net zo duur.
Wil je toch uit China halen, omdat je een chinashoppingaddict bent, dan Chinees merk en kijken naar een 2.4Ghz-set.
Zonoki ofzo: http://zonoki.tmall.com . Of een Ovann OA-G600 ofzo. Zoek ff op 2.4Ghz Headphones (in het Chinees).
MAQ en Holy Serpent (en Rapoo, maar mweh) kunnen ook tuulk.
[ Bericht 16% gewijzigd door shiz op 02-03-2013 21:27:45 ]The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Weer zo'n lekkere langequote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:38 schreef Downstar het volgende:
Vandaag weer 2 pakketjes binnen
Eerste indruk qua bouwkwaliteit van beide producten is prima.
Later volgt een uitgebreidere (video) review!![]()
![]()
Ja dat doe ik expres, houd jullie van de straat..quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zijn er problemen met paypal? Ik wil me bestelling betalen
497,- en op me pp account staat 500,-
Toch krijg ik steeds via de paypal app
"Uw betaling kon niet worden voltooid, ga naar paypal.com indien u dit vaker krijgt"
En via de site
"Wij kunnen uw betaling niet overmaken"
Of zou dit komen omdat ik het via Egypte ( ben op vakantie) over maak naar een Chinees? (Vinden ze misschien dubieus?)Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Als Paypal van die resterende drie euro ook nog z'n eigen commissie moet gaan inhouden, kon het wel eens krap worden. Zou het dat kunnen zijn? *vragend om zich heen kijkt*quote:Op zaterdag 2 maart 2013 14:02 schreef revpolen het volgende:
Zijn er problemen met paypal? Ik wil me bestelling betalen
497,- en op me pp account staat 500,-
Toch krijg ik steeds via de paypal app
"Uw betaling kon niet worden voltooid, ga naar paypal.com indien u dit vaker krijgt"
En via de site
"Wij kunnen uw betaling niet overmaken"
Of zou dit komen omdat ik het via Egypte ( ben op vakantie) over maak naar een Chinees? (Vinden ze misschien dubieus?)![]()
De commissie word betaald door de ontvanger, en anders staat me CC er aan gekoppeld waar genoeg op staatSkysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Jullie kennen vast wel die retractable usb kabels. Iemand enig idee of dat systeem ook los te koop is? Ik kan het nergens vinden.![]()
http://www.ebay.com/sch/i(...)e&_sacat=0&_from=R40quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:04 schreef FreaZ het volgende:
Jullie kennen vast wel die retractable usb kabels. Iemand enig idee of dat systeem ook los te koop is? Ik kan het nergens vinden.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja, dat zijn de kabels. Goed gevonden man!
Ik bedoel dat mechanisme, zodat je je eigen kabel erin kunt stoppen.![]()
Hey niet zo sarcastisch, probeer alleen te helpen, dat jij het niet duidelijk brengt..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:08 schreef FreaZ het volgende:
Ja, dat zijn de kabels. Goed gevonden man!
Ik bedoel dat mechanisme, zodat je je eigen kabel erin kunt stoppen.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 16:04 schreef FreaZ het volgende:
Jullie kennen vast wel die retractable usb kabels. Iemand enig idee of dat systeem ook los te koop is? Ik kan het nergens vinden.![]()
![]()
Ja "systeem", zeg dan het "systeem dat rectractable is" ofzo, ik probeer alleen te helpen enzo.quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Beste is relatief he..? Voor de ene persoon voldoet een volkswagen, terwijl de andere persoon de voorkeur geeft aan een landrover. Hangt er vanaf wat je ermee van plan bent te doen, welke eigenschappen het product verder moet hebben etc etc. Voor vrouwen schijnt overigens bij de aanschaf van auto's in veel gevallen de kleur een doorslaggevende factor te zijn. Go figure.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:33 schreef wesselbraaksma het volgende:
Nog even over de takstars... (dit wordt echt de laatste keer)
Dit is de goedkoopste en beste toch?
Anyways, zolang mensen niet in je hoofd kunnen kijken wat je precies ergens mee van plan bent, is het vrijwel onmogelijk een antwoord te geven op de vraag.Common sense is my super power. What's yours?
Iemand een idee waar minipc's (voor htpc en nas) met goede specificaties verkrijgbaar zijn?
http://www.aliexpress.com(...)00900_718350061.html
Intel Xeon E3-1225 V2 @ 3.20GHz Socket: LGA1155, Clockspeed: 3.2 GHz, Turbo Speed: 3.6 GHz, No of Cores: 4
8GB SSD
HDMI
WIFI
Etc
22 watt
Hier zit overigens gewoon laptop hardware inwaar dus makkelijk iets bijgezet kan worden.
Alleen kijken of ik hier nog harddisk aan kan maken en digitale audio..
[ Bericht 13% gewijzigd door relativity op 02-03-2013 18:01:54 ]Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Snap nooit zo waarom htpc en nas volgens sommige mensen hetzelfde apparaat moet zijn. Een dedicated NAS doet het vaak beter EN is zuiniger dan zelfbouw meuk. Tevens wil je eigenlijk dat een NAS altijd aan staat, en een htpc zet je aan als je er behoefte aan hebt me dunkt..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:39 schreef relativity het volgende:
Iemand een idee waar minipc's (voor htpc en nas) met goede specificaties verkrijgbaar zijn?
http://www.aliexpress.com(...)00900_718350061.html
[ afbeelding ]
Intel Xeon E3-1225 V2 @ 3.20GHz Socket: LGA1155, Clockspeed: 3.2 GHz, Turbo Speed: 3.6 GHz, No of Cores: 4
8GB SSD
HDMI
WIFI
Etc
22 watt
Hier zit overigens gewoon laptop hardware inwaar dus makkelijk iets bijgezet kan worden.
Alleen kijken of ik hier nog harddisk aan kan maken en digitale audio..
Ik heb iig recent deze besteld:
http://www.amazon.de/ARCT(...)id=1362248787&sr=8-2
Wil nog wel eens opnieuw op voorraad komen @ amazon.de voor 99 euro. Zuinige HTPC, kan evt. een harddiskje in.. Nog een NAS er bij kopen op een later moment en kan weer even door.
![]()
\
en ik heb hem met pijn en moeite(gebroken/gescheurde/dubbelklapte nagels zie foto) de case van de DVR open kunnen krijgen.
mijn dashcam was namelijk out of focus:
en ik hoopte zodoende bij de uiteindelijk lens te komen, maar die zat dus ook weer eens vast gelijmd met 'chinese superglue'. dus maar even een dikke tang dr bij gepakt en er zat gelukkig wat beweging in.. morgen middag maar eens testen of die nu wel is gefocust.. anders maar eens contact opnemen met focalprice( whats in the name he) om het op te lossen met een refund/replacement.. als die niet gefocust is heb je er niks aan
![]()
![]()
Welkom bij CreaBea met Iemand91. Vandaag gaan we Dual Play brillen maken. Lees mee en dan kun jij het ook gaan maken!
Wees voorzichtig met de scherpe schaar; vraag anders even aan je papa of mama of zij wil helpen.
Kom, dan gaan we aan de slag:
- Eerst halen we de brillen uit elkaar, schroef voor het gemak ook de poten los.
- Knip de glazen zodat ze passen. Het linkerglas van bril 1 wordt verwisseld met het rechterglas van bril 2. Maak van een stukje zwart papier het gat dicht dat overblijft.
- Het resultaat (2e foto is dus boven rood, onder groen. Vervolgens onder/boven 3D aanzetten):
Veel plezier met maken!
(Beeldlijnen zijn in het echt niet zo zichtbaar)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Iemand91 op 03-03-2013 00:19:17 ]![]()
![]()
Als het maar werkt.
Kijk uit. Straks breek je je benen nog, omdat je in herhaling blijft vallen.quote:Op zondag 3 maart 2013 00:42 schreef tikkietakka het volgende:
Hoe zijn de Aliexpress verkopers betrouwbaar of wat?
Nog een keer en ik begin het je nog toe te wensen ook.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:43 schreef tikkietakka het volgende:
Is AliExpress betrouwbaar iemand ervaring ermee zijn er ook oplichters bijvoorbeeld?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:56 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Lees de OpeningsPost (OP) gewoon even...
[..]
Er zijn goede shops en slechte, dus let op de feedback en schat zelf in hoe betrouwbaar een deal is. Je hebt in ieder geval het Escrow-systeem dat je een zekere vorm van bescherming biedt natuurlijk.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
quote:![]()
Horizontaal kun je mooi 'rond de tv' zitten, de verticale kijkhoek is beperkt; maar dat is sowieso met (passief) 3D. Maar het is wel erg vet.
Nu alleen nog iets hebben waarmee we kunnen gamen; ofwel hopelijk komt die Ouya snel en ook met mooie splitscreen games.![]()
![]()
Ik zag dat Amazon.com en Buy.com etc al pre-orders hadden betreffende de Ouya... voor juni.
Ik heb 'em volgende maand al.Nog bedankt voor de last-day-sale-tip toen.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Snap nooit zo waarom htpc en nas volgens sommige mensen hetzelfde apparaat moet zijn. Een dedicated NAS doet het vaak beter EN is zuiniger dan zelfbouw meuk. Tevens wil je eigenlijk dat een NAS altijd aan staat, en een htpc zet je aan als je er behoefte aan hebt me dunkt..
Wil nog wel eens opnieuw op voorraad komen @ amazon.de voor 99 euro. Zuinige HTPC, kan evt. een harddiskje in.. Nog een NAS er bij kopen op een later moment en kan weer even door.Ik vind dat handiger dan voor alles in. Koop liever een apparaat met een flinke processor die alles kanquote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Snap nooit zo waarom htpc en nas volgens sommige mensen hetzelfde apparaat moet zijn. Een dedicated NAS doet het vaak beter EN is zuiniger dan zelfbouw meuk. Tevens wil je eigenlijk dat een NAS altijd aan staat, en een htpc zet je aan als je er behoefte aan hebt me dunkt..
Wil nog wel eens opnieuw op voorraad komen @ amazon.de voor 99 euro. Zuinige HTPC, kan evt. een harddiskje in.. Nog een NAS er bij kopen op een later moment en kan weer even door.
Ik had naar die nieuwe daarvan gekeken, maar die is nauwelijks beschikbaar hier in Nederland en kost ook alweer 500 euro.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 19:26 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Een htpc/nas samen lijkt mij ook energiebesparend dan dat twee apparaten die constant energie trekken? Al zijn nasjes best zuinig, maar heb het liefst wat meer vermogen
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 23:38 schreef Iemand91 het volgende:
Welkom bij CreaBea met Iemand91. Vandaag gaan we Dual Play brillen maken. Lees mee en dan kun jij het ook gaan maken!
Wees voorzichtig met de scherpe schaar; vraag anders even aan je papa of mama of zij wil helpen.
Kom, dan gaan we aan de slag:
- Eerst halen we de brillen uit elkaar, schroef voor het gemak ook de poten los.
[ afbeelding ]
- Knip de glazen zodat ze passen. Het linkerglas van bril 1 wordt verwisseld met het rechterglas van bril 2. Maak van een stukje zwart papier het gat dicht dat overblijft.
- Het resultaat (2e foto is dus boven rood, onder groen. Vervolgens onder/boven 3D aanzetten):
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Veel plezier met maken!
(Beeldlijnen zijn in het echt niet zo zichtbaar)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hier had ik het gister nog over met mn broer, met zn 2en op 1 scherm, maar dan wel fullscreen.
Hier moet je dus helaas wel een 3D TV voor hebben
Hi dear friend,quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:25 schreef Downstar het volgende:
[ afbeelding ]\
en ik heb hem met pijn en moeite(gebroken/gescheurde/dubbelklapte nagels zie foto) de case van de DVR open kunnen krijgen.
mijn dashcam was namelijk out of focus:
[ afbeelding ]
en ik hoopte zodoende bij de uiteindelijk lens te komen, maar die zat dus ook weer eens vast gelijmd met 'chinese superglue'. dus maar even een dikke tang dr bij gepakt en er zat gelukkig wat beweging in.. morgen middag maar eens testen of die nu wel is gefocust.. anders maar eens contact opnemen met focalprice( whats in the name he) om het op te lossen met een refund/replacement.. als die niet gefocust is heb je er niks aan
Sorry to hear your camera has small problem. Here is a $5 coupon ok friend.
bye![]()
Xeon en energiezuinig gaat niet samen.quote:Op zondag 3 maart 2013 11:51 schreef relativity het volgende:
[..]
[..]
Ik vind dat handiger dan voor alles in. Koop liever een apparaat met een flinke processor die alles kan
[..]
Ik had naar die nieuwe daarvan gekeken, maar die is nauwelijks beschikbaar hier in Nederland en kost ook alweer 500 euro.
Een htpc/nas samen lijkt mij ook energiebesparend dan dat twee apparaten die constant energie trekken? Al zijn nasjes best zuinig, maar heb het liefst wat meer vermogenEn de meeste nasjes maken best herrie. Als ik ets niet wil in een htpc is het wel dat het ding herrie maakt als een NAS.
[ Bericht 0% gewijzigd door neo2000 op 03-03-2013 13:16:30 ]Common sense is my super power. What's yours?
Ok, i can do for u special price.. 10$!quote:Op zondag 3 maart 2013 11:57 schreef Skiet het volgende:
[..]
Hi dear friend,
Sorry to hear your camera has small problem. Here is a $5 coupon ok friend.
bye
haha![]()
![]()
Zoals beloofd zou ik ook nog even een reviewtje maken van de wifi adapter die ik binnen had gekregen.
• Een korte introductie van het product:
Tijdje terug een nieuwe router gekocht ( TP-link 1043ND) die mij de beschikking gaf om een Wifi N netwerkje op te zetten met snelheden tot max 300 Mbps, echter was de interne chip van mijn huidige laptop nog een b/g chip en is er maar een snelheid van 54 Mbps mogelijk.
Het was dus tijd om er een nieuwe adaptertje voor de gaan regelen, die als eerste de snelheid van 300 Mbps wel mogelijk maakt, en die als 2de een beter bereik diende te hebben.
zodoende ben ik eens gaan zoeken naar de mogelijkheden, en kwam ik al snel op de wat bekendere wifi adaptersmerken in china uit zoals: wifisky, wifly-city, kansens etc.
Vaak drukken de webshops op zulke merken wat extra marge omdat ze over het algemeen op het internet goed worden gereviewed, en dat veel mensen altijd maar opzoek zijn om betere wifi verbindingen te kunnen krijgen (wifi adapters,repeaters/accespoints noem maar op..)
Daarom heb ik mij voornamelijk wat gefocust op een merkloos/onbekend merk, en zodoende kwam ik bij de SL- 3504n een op een Ralink 3072 gebaseerde wifi adapter voor maar +- 15 euro.
Veel mensen zijn specifiek opzoek naar een realtek chipset omdat die meer ondersteuning geeft op verschillende OS' en, zover ik van internet heb vernomen draait deze ralink 3072 ook op alle andere bekende besturing systemen naast Windows.
gekocht op lightake met coupon voor +-15 euro ofzo:
http://lightake.com/detai(...)62075~C.0o82v2R0se38
• Hoelang in bezit?:
Momenteel nog maar 1 dag.
• Kwaliteit van het product
Valt weinig over te zeggen.
Kwaliteit is wat je er van mag verwachten, nette afgewerkte plastic case,
stevige antennes.
• Prijs/ kwaliteit-verhouding
Als ik kijk naar de prijzen in Nederland, betaal je voor een simpele stick van sitecom al gauw >10 euro. En dan heb je een eenvoudig modelletje waarbij geen externe antennes aanwezig zijn.
• Tot slot
- Voordelen:
Goedkoop
Goed bereik
300 Mbps
- Nadelen:
niet echt kunnen ondenken nog
- Dingen die beter konden;
n.v.t
- Bottemline:
kijk gewoon even de video review, dan zie je welke verbeteringen het voor mij heeft opgeleverd
[ Bericht 3% gewijzigd door Downstar op 03-03-2013 20:19:52 ]![]()
Is een behoorlijke verbetering zegquote:Moet je wel altijd dat ontvangertje meeslepen. Goeie review weer!
![]()
Nouja, de adapter is voor mij voornamelijk voor thuis gebruik, op school gewoon met de standaard adapter.. mocht je altijd een een N adaptertje willen, neem je zo'n micro ding..quote:Op zondag 3 maart 2013 19:20 schreef tharonny het volgende:
[..]
Is een behoorlijke verbetering zegMoet je wel altijd dat ontvangertje meeslepen. Goeie review weer!
bereik is dan stukken minder maargoed voordeel dan is weer compactheid.![]()
![]()
Nee dat snap ik, maar dat is voor mij niet zo'n probleem. Ik heb er nu een computer aanhangen die veel meer herrie maakt dus tja. Deze komt ook verder weg te staanquote:Op zondag 3 maart 2013 12:50 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Xeon en energiezuinig gaat niet samen.En de meeste nasjes maken best herrie. Als ik ets niet wil in een htpc is het wel dat het ding herrie maakt als een NAS.
De laatste tijd 'verdwijnen' er wel behoorlijk wat pakketjessnap er niks van.
Eentje is anderhalve maand geleden verstuurd (kan ik niet traceren, een andere krijg ik de volgende melding:
12 Feb verzonden.
Status: Departure from outward office of exchange
Location: 51003100Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.![]()
Ja hier is ook al eentje op mysterieuze wijzen verdwenen.quote:Op zondag 3 maart 2013 20:26 schreef relativity het volgende:
De laatste tijd 'verdwijnen' er wel behoorlijk wat pakketjessnap er niks van.
Eentje is anderhalve maand geleden verstuurd (kan ik niet traceren, een andere krijg ik de volgende melding:
12 Feb verzonden.
Status: Departure from outward office of exchange
Zeker een douanier met een grote schuurquote:Op zondag 3 maart 2013 20:41 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja hier is ook al eentje op mysterieuze wijzen verdwenen.
Yep, over het algemeen is singapore post wel sneller. Maar ook betrouwbaarderquote:Op zondag 3 maart 2013 21:19 schreef davedavy het volgende:
Het is al vaker behandeld, maar je word er gewoon niet wijs uit!
[ afbeelding ]
Swiss post, dat moet je met een korreltje zout nemen dat weet ik, maar is Signapore post echt sneller? Anders betaal ik die 4 dollar gewoon
Ok duidelijk, bij HK post is dat niet zo toch? Bedankt trouwes, dan betaal ik die 4 USD gewoon.quote:Op zondag 3 maart 2013 21:22 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Yep, over het algemeen is singapore post wel sneller. Maar ook betrouwbaarder![]()
Komt binnen... Stopt kaartje in zo'n electro kaarten houden
(Zit in hotel in Egypte)
POEF!!!
Halve hotel zonder stroom en me China iPad oplader zwart
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Das een leuk dingetje! Waar heb je die gevonden?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:39 schreef Downstar het volgende:
[..]
Nouja, de adapter is voor mij voornamelijk voor thuis gebruik, op school gewoon met de standaard adapter.. mocht je altijd een een N adaptertje willen, neem je zo'n micro ding..
bereik is dan stukken minder maargoed voordeel dan is weer compactheid.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Beetje zoeken word hier wel gewaardeerd, maar als je zoekt in welke shop dan ookquote:Op zondag 3 maart 2013 23:19 schreef tharonny het volgende:
[..]
Das een leuk dingetje! Waar heb je die gevonden?
naar wifi adapter zullen ze je die dingen dood gooien..
om dat ik de beroerdste niet ben o.a hier een 300 N variant:
http://www.buyincoins.com(...)5-product-12358.html
of dit de goedkoopste is geen idee, daarvoor heb je chinaprices en ebay![]()
![]()
Hoe werkt de MK808 (of vergelijkbare android TV-sticks) met streamen van bijvoorbeeld 1080P films? Gaat dat wel goed over wifi?
De MK808B is namelijk in de aanbieding bij Geekbuying:
http://www.geekbuying.com(...)---Black-313213.html
(Heeft Bluetooth i.t.t. de MK808)
Dus als iemand toevallig nog coupons weet voor GB zou dat ook leuk zijn
[ Bericht 5% gewijzigd door EugeneKrabs op 03-03-2013 23:54:59 ]![]()
Een verzending per DHL: is het normaal dat een pakketje wel eens eerst naar Duitsland, dan Belgie en daarna hopelijk Nederland gaat?![]()
Ja waarom niet?quote:Op maandag 4 maart 2013 00:06 schreef pr0ton het volgende:
Een verzending per DHL: is het normaal dat een pakketje wel eens eerst naar Duitsland, dan Belgie en daarna hopelijk Nederland gaat?
1 groot vliegtuig van china naar Duitsland en vanuit Duitsland door verspreiden. Schijnbaar gaat er geen transport van Dui naar NL en word er via een omweg via Belgie alsnog gezorgd dat jou pakje optijd is. En daar betaal je bovendien wel even goed voor![]()
![]()
Nu, via Aliexpress was per DHL zelfs gratis.
Geeft DHL net zoals PostNL aan in de tracking of er invoerrechten betaald moeten worden?![]()
quote:Op zondag 3 maart 2013 22:40 schreef revpolen het volgende:
Komt binnen... Stopt kaartje in zo'n electro kaarten houden
(Zit in hotel in Egypte)
POEF!!!
Halve hotel zonder stroom en me China iPad oplader zwartMoet toch een goed gevoel geven, Pfoef!
Eigenlijk best standaard dat het via duitsland (en soms via belgië) gaat. DHL heeft een aantal grote 'eigen' vliegvelden met grote distributie centra, dus oa in duitsland waar onze pakketjes langs gaanquote:Op maandag 4 maart 2013 00:06 schreef pr0ton het volgende:
Een verzending per DHL: is het normaal dat een pakketje wel eens eerst naar Duitsland, dan Belgie en daarna hopelijk Nederland gaat?
Zoek volgende keer zélf even voordat je zoiets vraagt.quote:Op maandag 4 maart 2013 00:11 schreef pr0ton het volgende:
Nu, via Aliexpress was per DHL zelfs gratis.
Geeft DHL net zoals PostNL aan in de tracking of er invoerrechten betaald moeten worden?
DHL heeft inderdaad tracking en je betaald met veel grotere kans van zekerheid invoerrechten ed bij DHL.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Weet ik, maar wordt dit in de tracking gegevens kenbaar gemaakt. Van PostNL weet je al hoeveel je contant moet klaarleggen..quote:DHL heeft inderdaad tracking en je betaald met veel grotere kans van zekerheid invoerrechten ed bij DHL.![]()
Nee, maar je kan even bellen zodra je ziet dat hij ingeklaard (of onderweg) is en 't dan klaar leggen. (je kon dacht ik ook met cc aan de deur betalen, maar dit weet ik niet zeker en kan het ook niet direct vinden)quote:Op maandag 4 maart 2013 00:16 schreef pr0ton het volgende:
[..]
Weet ik, maar wordt dit in de tracking gegevens kenbaar gemaakt. Van PostNL weet je al hoeveel je contant moet klaarleggen..
GC / [Chinese Webshops] Topic #245 Waar chemo laders hotels plat leggenCheck mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
Forum Opties Forumhop: Hop naar: