Verkeerde topicquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:12 schreef Miniem het volgende:
Mini maglite 3aa voor 16 euro incl verzenden.
Doen of niet?
Je weet dat je nadat je op dit westerse woord van haat hebt gezocht binnen nu en 5 dagen verdwijnt om niet meer terug te komen, toch?quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:35 schreef davedavy het volgende:
Hebben TaoBao en Tmall ook censuur? Typ maar eens "花花公子" in en opeens werkt de hele site niet meer, en HEEL toevallig beide site's na het intypen van die zoekterm
Edit:
Dit is 100% zeker censuur
I know, maar hier gaat het ook altijd over zaklampenquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Verkeerde topic
[..]
Je weet dat je nadat je op dit westerse woord van haat hebt gezocht binnen nu en 5 dagen verdwijnt om niet meer terug te komen, toch?
Haal maar gewoon uit Nederland, dan weet je zeker dat de specificaties kloppen en dat je gewoon goeie garantie hebt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:03 schreef ItWasWritten het volgende:
Nu heb ik al een tijdje zitten kijken op de webshops en via chinaprices, ik ben op zoek naar een kleine laptop (+/- 14inch), en de prijzen zijn wel redelijk maar ik vertrouw de kwaliteit niet echt.. Iemand hier ervaring met zulke dingen uit china?
Groot gelijk dat je de kwaliteit niet vertrouwd, want dat is het geowon ook nog nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:03 schreef ItWasWritten het volgende:
Nu heb ik al een tijdje zitten kijken op de webshops en via chinaprices, ik ben op zoek naar een kleine laptop (+/- 14inch), en de prijzen zijn wel redelijk maar ik vertrouw de kwaliteit niet echt.. Iemand hier ervaring met zulke dingen uit china?
Lees de OpeningsPost (OP) gewoon even...quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:43 schreef tikkietakka het volgende:
Is AliExpress betrouwbaar iemand ervaring ermee zijn er ook oplichters bijvoorbeeld?
Er zijn goede shops en slechte, dus let op de feedback en schat zelf in hoe betrouwbaar een deal is. Je hebt in ieder geval het Escrow-systeem dat je een zekere vorm van bescherming biedt natuurlijk.quote:Net als eBay heeft AliExpress een feedbacksysteem en kopersbescherming. Voor deze kopersbescherming maakt men gebruik van Escrow. Dit houdt kort gezegd in dat de verkoper het geld niet krijgt totdat jij met tevredenheid het ontvangst ervan bevestigd hebt. Er zijn op AliExpress een aantal shops die opvallen door hun grote assortiment en goede service. Voorbeelden daarvan zijn: Elijah Store • UGoodBuy • Eternal Team • Grace Team • Grace Top Trade en Grace Intl . Natuurlijk zijn er op AliExpress wel meer betrouwbare handelaren te vinden, het helpt dan ook om naar de feedback die zo'n store heeft gekregen te kijken: hoeveel mensen voor jou daar succesvol hebben ingekocht en wat hun waardering was.
Tokko, leer je neefje eens zoekenquote:Op woensdag 27 februari 2013 13:43 schreef tikkietakka het volgende:
Is AliExpress betrouwbaar iemand ervaring ermee zijn er ook oplichters bijvoorbeeld?
Nee maar ik vroeg me af waarom het gecensureerd isquote:Op woensdag 27 februari 2013 09:29 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ja, je moet ook niet naar dat verdoemde westerse woord playboy zoeken.
Komen ze me halen op Segwaysquote:Op woensdag 27 februari 2013 11:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je weet dat je nadat je op dit westerse woord van haat hebt gezocht binnen nu en 5 dagen verdwijnt om niet meer terug te komen, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij PayPal of je CC maatschappij een klacht indienen?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:34 schreef relativity het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb 17 januari schoenen besteld voor mijn vriendin (gewone, geen namaak o.i.d.) via AliExpress.
Echter heb ik het nog steeds niet in bezit.
Track en trace heeft nog iets gevonden. De seller heeft wel alleen maar positieve feedback.
Ik kan een refund aanvragen maar dat kost 20 USD, terwijl de schoenen maar 27 USD kosten, beetje onzin dus: wat kan ik nu het beste doen?
BVB
Waarom zou het aanvragen van een refund $20 kosten? Lijkt me vreemd.quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:34 schreef relativity het volgende:
Even een vraagje:
Ik heb 17 januari schoenen besteld voor mijn vriendin (gewone, geen namaak o.i.d.) via AliExpress.
Echter heb ik het nog steeds niet in bezit.
Track en trace heeft nog iets gevonden. De seller heeft wel alleen maar positieve feedback.
Ik kan een refund aanvragen maar dat kost 20 USD, terwijl de schoenen maar 27 USD kosten, beetje onzin dus: wat kan ik nu het beste doen?
BVB
Was een Banktransferquote:Op woensdag 27 februari 2013 16:36 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Bij PayPal of je CC maatschappij een klacht indienen?
1 | Please add your bank account to get your refund money. Every refund will cost $20 for transfer fee. |
Regel 1 van het China shoppen, alleen BankTranferr als je iets 1000% vertrouwdquote:
Ik heb geen creditcard en met paypal kan je niet betalen. Daarnaast betaal ik toch aan Aliexpress?quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:59 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Regel 1 van het China shoppen, alleen BankTranferr als je iets 1000% vertrouwd
Nu heb je niet echt iets meer om op terug te vallen, succes in ieder geval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |