Merci zijn echt smerige "chocolade" reepjesquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:59 schreef Skiet het volgende:
Door Merci voor de buurvrouw gekocht voor alle pakketjes die ze steeds krijgt voor mij. Werd gewaardeerd...
Merci smerig noemen, doe eens normaal haha. Ik hou er van hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:07 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Merci zijn echt smerige "chocolade" reepjes![]()
Ik heb met nieuwjaar mijn buurvrouw een masturbatie ei + knipoog gegeven, de waardering was een stuk meer spannend dan jou verhaal Skiet
Leuk pakjes bestellen voor contact metquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:33 schreef dud0r het volgende:
Straks maar weer eens random spul bestellen en op werk laten afleveren.
Daar komt namelijk een hele leuke pakket chauffeuse.
Meestal heb ik de dingen die ik bestel wel echt nodig. Maar het heeft zo z'n voordelen om te doen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:39 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
Leuk pakjes bestellen voor contact met
Ik gebruik er een voor het snoer van m'n tablet en tot nu toe geen problemen ermee gehad.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef Yaros het volgende:
Iemand een negatieve ervaring met het EU stekkerverloopje om bijv. een Chinese oplader van batterijen in het stopcontact te gebruiken? Kan dat kortsluiting of brand veroorzaken?
Welke maat had je besteld en waar komt die maat mee overeen? Ik vind het wel mooie vestjesquote:Op donderdag 28 februari 2013 06:46 schreef dud0r het volgende:
En mijn laatste pakje is ook binnen dat tijdens het nieuwjaar besteld is.
Vest via ebay besteld. Hij is verrot warm. Had ik niet verwacht.
Mouwen zijn een beetje kort maar verder zit het prima.
Deze
Ik heb een m besteld. Komt redelijk overeen met een m hier.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:28 schreef FreaZ het volgende:
[..]
Welke maat had je besteld en waar komt die maat mee overeen? Ik vind het wel mooie vestjesmaar ben lang en vraag me af of hun xxxxxxxl wel voldoende is
Zo'n verloopstekker is vrij onschuldig, plastic met metalen clipjes erin. Zorg er wel voor dat de stekker goed vast zit, soms wilt het weleens losjes zijn en hangt het half eruit. Ik plak ze altijd vastquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:12 schreef Yaros het volgende:
Iemand een negatieve ervaring met het EU stekkerverloopje om bijv. een Chinese oplader van batterijen in het stopcontact te gebruiken? Kan dat kortsluiting of brand veroorzaken?
Hoe veel heb jij er voor betaald dan? vind het opzich wel een toffe vest.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb een m besteld. Komt redelijk overeen met een m hier.
Mouwen zijn eigenlijk net iets te kort maar verder past die prima.
De tabel met maten klopt wel. Dus als je daar kijkt en even meet zou het goed moeten komen.
En nou moeten de prijzen weer normaal worden want ik wil nog wat spul daar bestellen.
$16.nogwatquote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hoe veel heb jij er voor betaald dan? vind het opzich wel een toffe vest.
Met mij jou linken naar dit topic om in te lezen, bedoelde ik om je in te lezen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:47 schreef µ het volgende:
Allen. Ik hoor dat ik een 'Ainol ELF 2' moet bestellen. Heeft iemand die tablet ook? Waar gekocht?
Dat is dus al beantwoord in de OpeningsPost allemaal, vandaar de link vanuit het tablettopic naar hier.quote:En wat zijn de risico's qua importheffingen?.
wou even melden dat de kwaliteit van de vest best slecht is, maar design is wel nicequote:Op donderdag 28 februari 2013 20:55 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Hoe veel heb jij er voor betaald dan? vind het opzich wel een toffe vest.
Hoezo is de kwaliteit slecht?quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:12 schreef Majinster het volgende:
[..]
wou even melden dat de kwaliteit van de vest best slecht is, maar design is wel nice
precies, mooie vest om aan te doen tijdens werk ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoezo is de kwaliteit slecht?
Ik heb m pas vanmiddag binnen gehad dus heb het nog niet echt kunnen ervaren.
Merkte wel dat de ritsen wat zwak aanvoelen maar verder niet.
Maar ik verwacht voor die 12 euro ook geen geweldige kwaliteit.
Stof is nogal dun en voelt een beetje ruw aan. Ik verwachte ook geen geweldige kwaliteit, maar ik wou het gewoon even meldenquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoezo is de kwaliteit slecht?
Ik heb m pas vanmiddag binnen gehad dus heb het nog niet echt kunnen ervaren.
Merkte wel dat de ritsen wat zwak aanvoelen maar verder niet.
Maar ik verwacht voor die 12 euro ook geen geweldige kwaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |