Hoezo? doen ze dat ook bij slowchat topic etc? waar de titel steeds veranderdquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:36 schreef AdoraBelle het volgende:
Kan er voortaan ook wat info over de TT in de OP of in ieder geval in één van de eerste posts in het topic? Nu merk ik dat er vaak mensen komen omdat er iets interessants in de TT staat, maar dan gaat het in het topic heel ergens anders over.
En als je er dan naar vraagt wordt er niet of soms wat nors gereageerd.
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Had er vorige keer een met een KEMO keurmerk.
Gaf geeneens licht in het donker.
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:55 schreef shiznuts het volgende:
CHEMO kuur Keur.
In Lucky bags... zulke dingen maar gewoon niet down joh!
Ik begrijp niet helemaal waarom je dit topic vergelijkt met slowchat topics, dit is toch een beetje een geval apart.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:44 schreef Downstar het volgende:
[..]
Hoezo? doen ze dat ook bij slowchat topic etc? waar de titel steeds veranderd?
om toch antwoord te geven op de vraag, de titels in het topic komen vaak voort uit de voorgaande topics.
zo is de huidige titel gebaseerd op de laatste paar paginas uit het vorige topic, hierin kwamen wat laders aanbod die in de brand vlogen, ontploften of wat dan ook.. Tijdje toen over keurmerkjes gehad etc.
vaak volgt uit zo'n discussie een oneliner die dan weer als titel word gebruikt voor het volgende topic.
Ik doelde op de Koffie slow chat, uit general chat. daatr veranderd de titel ook per topic.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal waarom je dit topic vergelijkt met slowchat topics, dit is toch een beetje een geval apart.
En ik zie vaak genoeg titels langskomen met "waarbij we gratis piemels krijgen" of iets dergelijks. Dat is een beetje misleidend als het topic zelf dan heel ergens anders over gaat. Als er iets van een aanbieding is dan mag dat ook best in het topic aangegeven worden.
En met die laders mag er best een quote in de OP ofzo.
Ik volg deze reeks al vanaf het moment dat het de DealExtreme reeks was. En ik lees ook geregeld mee, ik post alleen vrijwel nooit. Maar ik heb wel degelijk meegepost hier. Maar misschien dat je me hier daarom nog niet gezien hebt?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:57 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik doelde op de Koffie slow chat, uit general chat. daatr veranderd de titel ook per topic.
vrijwel bij alle reeksen, daar zetten ze toch ook geen uitleg bij wat de topic titel dan inhoud?
Daarnaast kan je ook gewoon de topics een beetje blijven volgen, dan snap je de titels van zelf..
naar mijn weten heb ik je nog niet eerder in onze reeks gezien, dus logischer wijs dat je t dan niet begrijpt.. lijkt mij?
wil je het dus een beetje gaan begrijpen, lees dan het laatste topic een beetje door en je zult het wel snappen
Op wie reageer je nou eigenlijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:11 schreef shiznuts het volgende:
[ afbeelding ]
Let me break it down for ya.
• Filter de slowchats eens weg uit je MyAT... krijg nou wat, deze topicreeks ontbreekt ook. Precies.
• Dit is een topicreeks dat over 'Chinese webshops' gaat, dat kan niemand ontgaan lijkt me
• Dit is topic nummer 244
• De titel van topic #244 is 'Laders met gratis CHEMO kuur'
• De titel slaat inderdaad op de laatste reacties in het vorig topic
Snap niet waarom het anders zou moeten?
Ah, ik snap de teleurstelling. Je verwacht dankzij de TT piemels te krijgen, maar vind vervolgens chinese crap.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik begrijp niet helemaal waarom je dit topic vergelijkt met slowchat topics, dit is toch een beetje een geval apart.
En ik zie vaak genoeg titels langskomen met "waarbij we gratis piemels krijgen" of iets dergelijks. Dat is een beetje misleidend als het topic zelf dan heel ergens anders over gaat. Als er iets van een aanbieding is dan mag dat ook best in het topic aangegeven worden
Nouja, ik vind hier dan helemaal niks. En dan gaat men nog geërgerd lopen doen ook als ik vraag waar het over gaat.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:37 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ah, ik snap de teleurstelling. Je verwacht dankzij de TT piemels te krijgen, maar vind vervolgens chinese crap.![]()
Let me break it down for ya.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:27 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Op wie reageer je nou eigenlijk?
Dat vind ik knap van je, dat je dat merkt.quote:Nu merk ik dat er vaak mensen komen omdat er iets interessants in de TT staat, maar dan gaat het in het topic heel ergens anders over.
We zijn eigenlijk altijd wel behulpzaam hoor.quote:En als je er dan naar vraagt wordt er niet of soms wat nors gereageerd.
Opgelost slotjequote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:42 schreef Nezhi het volgende:
In het vervolg dus geen grapjes meer in de titel stoppen
Valt reuze mee. Dat gebeurt op Tweakers, niet op FOK!.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:36 schreef AdoraBelle het volgende:
En als je er dan naar vraagt wordt er niet of soms wat nors gereageerd.
Leuk dat je zo sarcastisch reageert, maar hoeveel moeite is het nou om zo'n citaat in de OP te zetten? Waarom doe je nou eigenlijk zo moeilijk? Is het omdat je slecht tegen verandering kunt of is het werkelijk teveel gevraagd?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:41 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Let me break it down for ya.
• Ik zei op 15:11: 'Snap niet waarom het anders zou moeten?'
• Dat impliceert dat iemand verandering voorstelde
• Om 14:36 stelde jij een verandering voor
• De reactie van de suggestie en de respons daarop gaan over hetzelfde
• Het is dus sterk aannemelijk dat ik in m'n reactie van 15:11 op jouw (AdoraBelle) reageer (100% zo zelfs)
Oh ja, ik vind quoten wanneer ik dat niet nodig acht vervuiling van een topic, dus dat laat ik dan achterwege.
Maar goed, om inhoud maar eens te quoten...
[..]
Dat vind ik knap van je, dat je dat merkt.
[..]
We zijn eigenlijk altijd wel behulpzaam hoor.
Ik denk dat de volgende TT over deze discussie zal gaan.. ik denk, ik zeg het maar vast, dan snap je waar het over gaatquote:
Dat is toch zaak voor degene die het wilt weten, die kan toch het vorige topic erbij pakken. Het vervuild alleen maar de OP als daar citaten inkomen die er niet toe doen. Ik zie ook echt niet in waarom er in de OP een citaat moet komenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Leuk dat je zo sarcastisch reageert, maar hoeveel moeite is het nou om zo'n citaat in de OP te zetten? Waarom doe je nou eigenlijk zo moeilijk? Is het omdat je slecht tegen verandering kunt of is het werkelijk teveel gevraagd?
Ik vraag maar iets heel kleins hoor. En ik heb al vaker mensen zien vragen dus ik weet ook dat ik niet de enige ben met dit probleem.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:03 schreef Downstar het volgende:
[..]
Ik denk dat volgende TT over deze discussie zal gaan.. ik denk ik zeg het maar vast, dan snap je waar het over gaat..
[Chinese webshops] Topic 245; Waar Adorabelle de TT eindelijk snapt!
Laat maar dan. Als het al zoveel gevraagd is om een keer een citaat in de OP te zetten. En als het zelfs als vervuiling wordt gezien terwijl er al zoveel troep in staat waar maar de helft van gebruikt wordt...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:04 schreef rene90 het volgende:
[..]
Dat is toch zaak voor degene die het wilt weten, die kan toch het vorige topic erbij pakken. Het vervuild alleen maar de OP als daar citaten inkomen die er niet toe doen. Ik zie ook echt niet in waarom er in de OP een citaat moet komen![]()
Tevens is er vaak een aanleiding en niet één citaat, vaak een product dat de laatste paar pagina's wordt besproken of iets in die richting.
Het is toch ook niet teveel gevraagd om even het vorige topic terug te lezen? Jammer dat je door iets als dit gelijk besluit het topic niet meer te volgen maar dat is jouw keus dan verder. Tevens is de OP nog sinds kort helemaal vernieuwd met alle meuk eruit die niet gebruikt wordt en niet relevant is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:16 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Laat maar dan. Als het al zoveel gevraagd is om een keer een citaat in de OP te zetten. En als het zelfs als vervuiling wordt gezien terwijl er al zoveel troep in staat waar maar de helft van gebruikt wordt...
Ik stop wel gewoon met dit topic te volgen dan. Voor mij is de sfeer verpest hier.
Ik vraag iets simpels, een simpele toevoeging, en het enige wat er komt is dat het niet kan en dat men totaal niet begrijpt waarom ik het überhaupt zou willen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:19 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het is toch ook niet teveel gevraagd om even het vorige topic terug te lezen? Jammer dat je door iets als dit gelijk besluit het topic niet meer te volgen maar dat is jouw keus dan verder. Tevens is de OP nog sinds kort helemaal vernieuwd met alle meuk eruit die niet gebruikt wordt en niet relevant is.
De sfeer hier is prima verders imho.
Als je het bericht op pagina 13 leest weet je onderhand al genoegquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vraag iets simpels, een simpele toevoeging, en het enige wat er komt is dat het niet kan en dat men totaal niet begrijpt waarom ik het überhaupt zou willen.
Als het hier in de topictitel staat, dus het onderwerp waarover het topic eigenlijk gaat, dan hoort het toch ook in dit topic te staan? Als het hier ineens over totaal iets anders gaat dan klopt de topictitel dus niet.
Wat ik vervelend vind is dat er dan gerefereerd wordt naar iets wat in een vorig topic ergens op pagina 4 gebeurd is. Dan mag ik een heel topic doorspitten, leuk hoor. Dan lijkt me mijn verzoek niet teveel gevraagd.
Maar als de sfeer hier is dat als men het niet begrijpt je meteen belachelijk wordt gemaakt of dat er sarcastisch gedaan wordt, dan noem ik dat wel verziekt ja. Je kunt ook gewoon normaal doen en kijken wat de mogelijkheden zijn in plaats van meteen "nee, het is jouw probleem" te zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me voorstellen dat je je afvraagt waar de TT vandaan komt, maar dan kan je toch teruglezen? Het kost misschien wat moeite maar dat kost het ook om een samenvatting te geven in de OP met een uitleg van de titel. Totaal niet relevant voor de OP lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:23 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vraag iets simpels, een simpele toevoeging, en het enige wat er komt is dat het niet kan en dat men totaal niet begrijpt waarom ik het überhaupt zou willen.
Als het hier in de topictitel staat, dus het onderwerp waarover het topic eigenlijk gaat, dan hoort het toch ook in dit topic te staan? Als het hier ineens over totaal iets anders gaat dan klopt de topictitel dus niet.
Wat ik vervelend vind is dat er dan gerefereerd wordt naar iets wat in een vorig topic ergens op pagina 4 gebeurd is. Dan mag ik een heel topic doorspitten, leuk hoor. Dan lijkt me mijn verzoek niet teveel gevraagd.
Maar als de sfeer hier is dat als men het niet begrijpt je meteen belachelijk wordt gemaakt of dat er sarcastisch gedaan wordt, dan noem ik dat wel verziekt ja. Je kunt ook gewoon normaal doen en kijken wat de mogelijkheden zijn in plaats van meteen "nee, het is jouw probleem" te zeggen.
Ze staat ook op Conrad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:34 schreef kikoooooo het volgende:
Bestaan er ook goede 18650 batterijen eigenlijk? Of alleen die inferieure kutkwaliteit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |