Die is ook wel nice.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef Majinster het volgende:
[..]
Stof is nogal dun en voelt een beetje ruw aan. Ik verwachte ook geen geweldige kwaliteit, maar ik wou het gewoon even melden
dit is ook nog wel leuke vest
http://www.ebay.com/itm/400334643768?_trksid=p5197.c0.m619
vind ik ook maar voor $12 is het wel redelijk okquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:34 schreef Marco001 het volgende:
Die vind ik dan weer minder mooi...
Ja, en wat mag dat dan wel niet zijn?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef davedavy het volgende:
Voor het eerst wat goedkoper gevonden in de US met ook nog free shipping ( 6 werkdagen daar), komt niet vaak voor dat US goedkoper is
Ook al ging het maar om 0,20$
De US als het nieuwe China...quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:33 schreef davedavy het volgende:
Voor het eerst wat goedkoper gevonden in de US met ook nog free shipping ( 6 werkdagen daar), komt niet vaak voor dat US goedkoper is
Ook al ging het maar om 0,20$
Bericht terug gehad dat als ik dingen goedkoper wil hebben ik m'n email adres moet sturen met details over wat ik wil hebben en dan zou er gekeken worden voor een ander prijsje.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb de seller al een berichtje gestuurd waarom de prijzen ineens veranderd zijn.
Hehe dat is allemaal Koreaanse fashionquote:Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef Majinster het volgende:
[..]
Stof is nogal dun en voelt een beetje ruw aan. Ik verwachte ook geen geweldige kwaliteit, maar ik wou het gewoon even melden
Brand Unbranded/Genericquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:20 schreef FreaZ het volgende:
Toch maar eens http://www.ebay.com/itm/P(...)&hash=item35c3fb65de bestellen. Kan ik ook dit soort fancy kleren gaan bestellen met wat meer zekerheidZie het al gebeuren dat ik XXL bestel en dan een vest met korte mouwen heb
Ik geef leiding bij scouting en had ook 3 shuttles besteld. samen met de Glow sticks die X weken terug zo goedkoop waren gaan we vanavond in het donker een badminton toernooi spelen!quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:03 schreef rene90 het volgende:
Van BIC de shuttle binnen, was wel wat gebogen maar is nu weer netjes recht. 4 februari verzonden. Ziet er wel leuk uit, gewoon een prima ding met een led lichtje.
Al mijn orders van BIC hebben er zo'n drie weken over gedaan. Een order van banggood is nog steeds niet binnen en daar zitten we al op 4 weken.
Die heb ik en die is erg leuk en ook beste wel warm hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:26 schreef Majinster het volgende:
[..]
Nu is de vraag.. wat kost er 7 cent?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:50 schreef Skiet het volgende:
Dikke affiliate sale zag ik net even voorbij komen
$ 0,07 Paid 7,00 % $ 0,00
Sale van 7 cent, 0 cent commissie. Dak gaat eraf hier.
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:08 schreef Nezhi het volgende:
Vast iets met een coupon ofzo. Ik heb ook eens 1 cent betaald voor drie producten die samen 10 dollar waren
Heb bijna al het rc spul wel gehad (auto, vliegtuig, boot) behalve quad.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:12 schreef shiznuts het volgende:
Ik wil die UDI R/C quad. Maar ze hebben er nog niet mee kunnen spelen, is nog niet binnen.
Misschien anders ff die Hubsan bestellen... die lijkt ook wel een lache klein dinkie.
Vet wat kost zo'n hydrofoam geval dan?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:24 schreef shiznuts het volgende:
Ik heb eigenlijk nooit een boot gehad.
Alleen auto's, vliegtuigjes, heli's, quads en een hydrofoam (was alleen de non-water mini-versie).
Zo'n echte Hydrofoam lijkt me ook nog wel wat. Ik weet nog toen ik voor het eerst deze video's zag:
Ik was echt:'Holy fuck, I think I just had a geargasm'.
- Oh wacht, ik had wel ooit eens een bootje, maar die was geloof ik echt gaar en bedraad volgens mij zelfs.Voordeel daaraan was wel dat als de batterijen op waren, dat je 'em niet kwijt was.
Was geloof ik geen boot, maar een hovercraft.
Ok dan ga ik voor de HD5000quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:45 schreef shiznuts het volgende:
HD5000 heeft een fijne soundstage met goede bassimpact, maar echt je wereld op z'n kop zetten doet 'ie voor mij niet. Voor bassimpact ben je beter af met een on-ears dan een over-ears besef ik me. Je moet 'em ook goed kunnen aandrijven (amp). Verder wel mooi dinkie. Maar ik gebruik eigenlijk opmerkelijk vaak m'n Renkforce CD-340, die wat minder bass impact heeft, maar erg gedetailleerd/gelaagd klinkt.
Ben benieuwd hoe de headsets klinken. Verwacht wel wat van de Senics en Bingle. Cosonic en E-3LUE zouden ook aardig moeten zijn. Gebruik nu vaak de SN-161 om naar NL te bellen, maar een headset die en voor VOIP, gaming én muziek geschikt is zou natuurlijk briljant zijn.
Als je voor bas gaat kan je allicht beter verder kijken voor een pro 80.quote:
100 dollar is toch wel weer een hele andere prijsklasse.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:52 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Als je voor bas gaat kan je allicht beter verder kijken voor een pro 80.
Of als je aziatisch wilt gaan, scoor op Ebay een JVC s500 (japan only) met snoeistrakke bass..Is nog lekker cheap te krijgen ook.
Vandaag een Mele Flymouse besteld voor bij de HTPC die ik ook besteld heb. Zal mij benieuwen of het een beetje werkt.Zo nee, dan is het batterijen in de Logitech Harmony en die maar gebruiken. Lijkt mij best handig die flymouse met Youtube en zo.
![]()
Uiteraard.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 22:58 schreef shiznuts het volgende:
Hij heeft geen referentie, dus hij verloopt wel een beetje, de aanwijsnauwkeurigheid tijdens gebruik.
Maar verder zijn die fly mouse dingen wel gaaf. De Mele F10 bevalt goed hoor.
En heb je die JVC nou zelf al dan?
Price:US $3.89quote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:23 schreef wesselbraaksma het volgende:
Horloge binnengekregen http://www.ebay.com/itm/F(...)&hash=item53f5b611e6
waardeloos, het knopje aan de zijkant waar je de tijd mee kan instellen werkt niet goed.
Als hij ingedrukt zit verdraaien de wijzer ook (wel maar in 1 richting maar toch...)
Ook nieuwe oortjes binnengekregen om te testen.
Ja maar toch daarom valt het nog wel tegenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 10:29 schreef Skiet het volgende:
[..]
Price:US $3.89
Voor die prijs heb je 9 van de 10 keer een crap horloge.
En ja, als je eerst minder stort kun je later beter al je geld opmaken met een tweede storting, maar mis je ook weer 10% bonus van hetgeen je niet stort natuurlijk (mocht het je eerste bestelling zijn met dat account).quote:Maak vervolgens een account aan op MisterTao (je kunt hierbij een recommender opgeven, hetgeen je korting oplevert, deze kun je ook bij de 'Second pay' nog opgeven (voorbeeld: 'MisterShiz')) en log jezelf in
K dan ga ik toch voor die ene van tmall, die kost ook 196 yuan en krijg ik gratis oorkussens bijquote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:27 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon: http://www.taobao.com die zoekt op zowel Taobao als Tmall meteen.
Dan zoeken op 'HD5000'.
Dan heb je twee open vakjes boven de zoekresultaten waar je logischerwijze de [ van ] - [ tot ] prijs kunt ingeven. Daar doe je niks mee, maar gelijk daar links van druk je de eerste Chinese tekens met een pijltje omhoog. Daarmee sorteert 'ie de prijs van laag naar hoog. Kijk in de zoekresultaten en zoek naar iets waar op de regel bij het resultaat en zo'n smiley-poppetje, daarboven links een hoog getal staat en rechts in het blauw ook. Bij het eerste resultaat bijvoorbeeld: 43 en 128. Dus 43 mensen hebben 'em recentelijk aangeschaft en de deal is 128x besproken. Vergelijk je dat met andere stores, lijkt de eerste meteen eigenlijk al de beste keuze. Ga je verder kijken kom je bij de Ingpeng-store uit, die ik eerder ook kon aanbevelen. Die zijn vrij huge daar in China, zoals je kunt zien hebben die ook een goed opgezette eigen domein-store met alles op audiogebied: www.ingpeng.com .
Dus ja. Als je 'em wilt, wijst alles daarop.
Voor bestellen op MisterTao, kijk gewoon ff in de OP onder de spoiler: 'Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)', daar is alles al lang en breed uitgelegd. Maar goed...
[..]
En ja, als je eerst minder stort kun je later beter al je geld opmaken met een tweede storting, maar mis je ook weer 10% bonus van hetgeen je niet stort natuurlijk (mocht het je eerste bestelling zijn met dat account).
Goede uitleg. Snap dat het geen advies topic is, maar jij bent headphone expert, zijn er ook goede draadloze koptelefoons in de prijsrange 20-30 euro?quote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:27 schreef shiznuts het volgende:
Gewoon: http://www.taobao.com die zoekt op zowel Taobao als Tmall meteen.
Dan zoeken op 'HD5000'.
Dan heb je twee open vakjes boven de zoekresultaten waar je logischerwijze de [ van ] - [ tot ] prijs kunt ingeven. Daar doe je niks mee, maar gelijk daar links van druk je de eerste Chinese tekens met een pijltje omhoog. Daarmee sorteert 'ie de prijs van laag naar hoog. Kijk in de zoekresultaten en zoek naar iets waar op de regel bij het resultaat en zo'n smiley-poppetje, daarboven links een hoog getal staat en rechts in het blauw ook. Bij het eerste resultaat bijvoorbeeld: 43 en 128. Dus 43 mensen hebben 'em recentelijk aangeschaft en de deal is 128x besproken. Vergelijk je dat met andere stores, lijkt de eerste meteen eigenlijk al de beste keuze. Ga je verder kijken kom je bij de Ingpeng-store uit, die ik eerder ook kon aanbevelen. Die zijn vrij huge daar in China, zoals je kunt zien hebben die ook een goed opgezette eigen domein-store met alles op audiogebied: www.ingpeng.com .
Dus ja. Als je 'em wilt, wijst alles daarop.
Voor bestellen op MisterTao, kijk gewoon ff in de OP onder de spoiler: 'Bestellen d.m.v. een agent (MisterTao-voorbeeld)', daar is alles al lang en breed uitgelegd. Maar goed...
[..]
En ja, als je eerst minder stort kun je later beter al je geld opmaken met een tweede storting, maar mis je ook weer 10% bonus van hetgeen je niet stort natuurlijk (mocht het je eerste bestelling zijn met dat account).
Weer zo'n lekkere langequote:Op zaterdag 2 maart 2013 11:38 schreef Downstar het volgende:
Vandaag weer 2 pakketjes binnen
Eerste indruk qua bouwkwaliteit van beide producten is prima.
Later volgt een uitgebreidere (video) review!
Ja dat doe ik expres, houd jullie van de straat..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |