Neequote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe oud ben je zelf dan???
20-30 is prima toch?
waarom?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee.
Wil graag een vrouw van 5-10 jaar ouder(ben zelf 29).
Lekker algemeenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Leuk:
[quote]
- Leuke uitstraling
Een hardrocker in een 1991 tour t-shirt van zijn favoriete band vind zich zelf goed gekleed, een rasta met dik omgewassen vet rasta haar vind zich zelf verzorgt.quote:- Verzorgd uiterlijk (qua kleding en haar enzo)
Lachen is humor, is personelijk. Want de 1 zijn humor is de andere zijn humor niet.quote:- Makkelijk praten en lachen over van alles en nog wat
Zeer algemeen.quote:- Warm (als in: zorgzaam overkomen, aanraken)
Ook zeer algemeen, want wat de 1 een breed interesse vind, vind de ander zeer beperkt.quote:- Goed opgeleid/goede algemene ontwikkeling/breed geïnteresseerd, zodat we over van alles kunnen praten
Tja wat is een groot punt, en wanneer zie je een eigen aandeel?quote:- Zelfreflectie is ook wel een goeie: je eigen aandeel in conflicten willen inzien en niet overal en gigantisch punt van maken. Maar daar kom je pas na verloop van tijd achter, meestal.
Whooh, wat een moeite doe jequote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lekker algemeen
[..]
Een hardrocker in een 1991 tour t-shirt van zijn favoriete band vind zich zelf goed gekleed, een rasta met dik omgewassen vet rasta haar vind zich zelf verzorgt.
[..]
Lachen is humor, is personelijk. Want de 1 zijn humor is de andere zijn humor niet.
Makkelij praten zijn de meningen ook over verdeeld wat dat precies is.
[..]
Zeer algemeen.
[..]
Ook zeer algemeen, want wat de 1 een breed interesse vind, vind de ander zeer beperkt.
[..]
Tja wat is een groot punt, en wanneer zie je een eigen aandeel?
Het is dus een lijstje wat helemaal niks zeggend ismaakt ook niks uit want zulke lijstjes zijn gebaseerd op personelijke meningen / smaken
een afknap lijstje is daarom makkelijker te maken, daarom gaat het vaak over negatieve kanten van een mogelijke internet date denk ik.
Fair enough.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee.
Wil graag een vrouw van 5-10 jaar ouder(ben zelf 29).
Tja, ik sport zelf redelijk veel (+3 uur in de week) en vind het daarom wel een beetje een afknapper als een meid niet de moeite kan/wil nemen om haar figuur in orde te houden. Ze hoeft geen uberslank lichaam te hebben, maar een normaal postuur lijkt me niet teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:48 schreef Viking84 het volgende:
Als ik puur op foto's afging had ik nooit een date
Is zoiets niet vanzelfsprekend?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:27 schreef Linguine het volgende:
Ik vind het heel leuk als een man schuin lacht hahaha dan smelt ik![]()
En attent is ook een groot pluspunt. Mn date van gisteren bracht me naar de metro en dat vond ik zo lief.
Daar voel ik me toe aangetrokken, vraag me niet waaromquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:27 schreef Linguine het volgende:
En attent is ook een groot pluspunt. Mn date van gisteren bracht me naar de metro en dat vond ik zo lief.
quote:
Ja 'normaal postuur' is weer lekker vaag. Wat de ene een normaal postuur vindt, vindt de ander dikquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:28 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Tja, ik sport zelf redelijk veel (+3 uur in de week) en vind het daarom wel een beetje een afknapper als een meid niet de moeite kan/wil nemen om haar figuur in orde te houden. Ze hoeft geen uberslank lichaam te hebben, maar een normaal postuur lijkt me niet teveel gevraagd.
voor een normaal figuur hoeft ze nog niet te sportenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:28 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Tja, ik sport zelf redelijk veel (+3 uur in de week) en vind het daarom wel een beetje een afknapper als een meid niet de moeite kan/wil nemen om haar figuur in orde te houden. Ze hoeft geen uberslank lichaam te hebben, maar een normaal postuur lijkt me niet teveel gevraagd.
Gewoon een bmi-klasse opgevenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja 'normaal postuur' is weer lekker vaag. Wat de ene een normaal postuur vindt, vindt de ander dik. Leuk hè?
kennelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:31 schreef Linguine het volgende:
[..]
Dat zei hij ook al. Misschien heb ik hiervoor gewoon alleen maar met eikels gedate
Fair enough. Een klein buikje kan nog, maar dat is dan ook de max.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja 'normaal postuur' is weer lekker vaag. Wat de ene een normaal postuur vindt, vindt de ander dik. Leuk hè?
gewicht is niet zo heel belangrijk toch?quote:
Nee, mensen die alleen maar komen zeiken als het offtopic gaat en verder geen zinnige bijdrage plaatsen, daar hebben we wat aan.quote:
Ik heb verder niets ontopic toe te voegen, daarom reageer ik niet. Dit om SC te voorkomenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, mensen die alleen maar komen zeiken als het offtopic gaat en verder geen zinnige bijdrage plaatsen, daar hebben we wat aan.
Een gesloten topic ook niet, toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, mensen die alleen maar komen zeiken als het offtopic gaat en verder geen zinnige bijdrage plaatsen, daar hebben we wat aan.
Hah, sta jij daar met een rode opgeblazen kop, te puffen als een stoomlocomotief, zweet loopt langs je af... en hij staat naast je, niets aan de hand, bezorgd te kijken of het wel goed met je gaat. Zo'n plaatje krijg ik in mijn hoofd als ik hieraan denk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:43 schreef Perzephone het volgende:
Mijn paiqdate weer gesproken na valentijnsdag en we gaan samen sporten als date.
Lijkt mij wel leuk, maar wat moet je in godsnaam aan om er nog enigszins charmant uit te zien.
Kom maar eens bij mij in de sportschool kijken, genoeg charmante dames hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:43 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Een gesloten topic ook niet, toch?
Ontopic:
Mijn paiqdate weer gesproken na valentijnsdag en we gaan samen sporten als date.
Lijkt mij wel leuk, maar wat moet je in godsnaam aan om er nog enigszins charmant uit te zien.
Ik dus ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:45 schreef Northside het volgende:
[..]
Hah, sta jij daar met een rode opgeblazen kop, te puffen als een stoomlocomotief, zweet loopt langs je af... en hij staat naast je, niets aan de hand, bezorgd te kijken of het wel goed met je gaat. Zo'n plaatje krijg ik in mijn hoofd als ik hieraan denk.
In zijn sterke armen naar de ehbo gedragen worden heeft ook wel iets romantisch.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:46 schreef Perzephone het volgende:
Ik dus ook![]()
Vooral omdat hij nogal fanatiek is en ik eigenlijk alleen in de zomer intensief wat doe. Kan alleen maar goed gaan hehe
Gaan we het daar nou weer over hebben? Volgens mij is allang duidelijk gemaakt dat ik ten tijde van die reller hier, helemaal geen relatie had en dat ik dat nu netjes vertel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom maar eens bij mij in de sportschool kijken, genoeg charmante dames hoor. Sporten doen ze dan weer niet echt, maar ze zien er wel leuk uit
.
Weet hij wel dat je al een vriendje hebt?
Moeite? 2min werk hoorquote:
Smaak afhankelijk dus, dit soort lijstjes zeggen dus niet veel tot niks. Daarom zijn afknap lijstjes makkelijk en duidelijk te maken. Daar ging het omquote:Het boeit me weinig wat die ander van zichzelf vindt. Het gaat erom wat ík verzorgd etc vind. Derhalve foto.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:47 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Gaan we het daar nou weer over hebben? Volgens mij is allang duidelijk gemaakt dat ik ten tijde van die reller hier, helemaal geen relatie had en dat ik dat nu netjes vertel.
Mja, niet-afknaplijstjes kunnen op dezelfde manier opgesteld worden:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moeite? 2min werk hoor
[..]
Smaak afhankelijk dus, dit soort lijstjes zeggen dus niet veel tot niks. Daarom zijn afknap lijstjes makkelijk en duidelijk te maken. Daar ging het om
On-topic,
Ik heb volgende maand wat meer tijd en heb besloten eens een maandje betaald rond te gaan kijken op RP.
Ben erg benieuwd. Ben klaar met dat moeten wachten op foto bij paiq en dan een niet naar mijn smaak aantrekkelijke vrouw te zien.
Klinkt als een goede avondbesteding!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:00 schreef Silenus het volgende:
Vanavond eerste date (reallife dan, gehosseld afgelopen zaterdag in de kroeg dus al eens gezien), en we gaan meedoen aan de grote harlem-shake op de neude om 22u.![]()
...in de categorie 'dit kunnen we daarna ook afstrepen'.
Volgens mij heb jij echt veel leuke niet-standaard datesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:00 schreef Silenus het volgende:
Vanavond eerste date (reallife dan, gehosseld afgelopen zaterdag in de kroeg dus al eens gezien), en we gaan meedoen aan de grote harlem-shake op de neude om 22u.![]()
Blij dat ik om die tijd de stad uit ben.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:00 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat het condoom is blijven hangen en ze nu naar de huisarts zijn omdat ze hem er niet uitkrijgenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:43 schreef Viking84 het volgende:
Habitue, post eens een uitgebreid verslag?
1. PM Sileniusquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:07 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt veel leuke niet-standaard dates
Dat wil ik ook, maar volgens mij is hier in de buurt niet heel veel bijzonders te doen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:00 schreef Silenus het volgende:
Did it all for the nookie.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:00 schreef Silenus het volgende:
Tja vrouwen vinden zoiets leuk blijkbaar...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:25 schreef Craptacular het volgende:
Ben ik de enige die het ontzettend lame vindt?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja vrouwen vinden zoiets leuk blijkbaar...
Idee is orgineel, maar ik zelf zal het nooit doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:25 schreef Craptacular het volgende:
Ben ik de enige die het ontzettend lame vindt?
Wees blij. Gewoon weer een hype wat veel mensen helemaal geweldig en hilarisch vinden waar je over een maand niks meer over hoort omdat de volgende hype dan weer voor de deur staat.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen idee wat de harlem-shake is.
Precies.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:44 schreef Silenus het volgende:
Ja, natuurlijk is het een hype. Maakt verder toch ook niets uit, even de kroeg uit, obscene gebaren maken met je date op een plein en daarna weer naar binnen om een chouffe weg te tikken.
Ik zie geen problemen.
Jij nog op date?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:51 schreef zarGon het volgende:
Zeg, kan de slowchat beperkt blijven? Dat kan desnoods in één van SC-reeksen die R&P/FOK! rijk is.
Mensen snappen echt niet dat er zoiets bestaat als DMquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:51 schreef zarGon het volgende:
Zeg, kan de slowchat beperkt blijven? Dat kan desnoods in één van SC-reeksen die R&P/FOK! rijk is.
Vind ik een goed plan daar ik liever irl mensen leer kennen en dan ga daten...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Misschien moeten we stoppen met Datingsite-ervaringen en er gewoon een algeheel dating-ervaringen topic van maken. Zowel via sites als in real life.
Dan zal 80% van de gespreksstoffen hier niet meer onder de definitie SC vallen.
Just my 2 cents.
Dat is zeer zeker waardeloos! Zeker op een iPhone 5. De site snapt de beeld verhouding niet met als gevolg dat foto's het slecht of helemaal niet doen!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:59 schreef Dizorn het volgende:
[..]
mobiel paiqen is btw waardeloos voor mij. jammer, veel sneller te doen dan op pc/laptop moeten inloggen
Paiq, Knuz, RP, Badoo etcquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waardeloos! Zeker op een iPhone 5. De site snapt de beeld verhouding niet met als gevolg dat foto's het slecht of helemaal niet doen!
Is er trouwens een dating site met een app voor op je mobiel?
Ook in zo'n topic is praten over Harlem Shake slowchat. Even een één-tweetje kan prima, maar loopt vaak uit de hand, logisch ook, veel mensen die er iets over kwijt willen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Misschien moeten we stoppen met Datingsite-ervaringen en er gewoon een algeheel dating-ervaringen topic van maken. Zowel via sites als in real life.
Just my 2 cents.
True.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:59 schreef Dizorn het volgende:
[..]
voor degene die advies zocht wbt fysiek contact: gewoon doen. het is pas awkward als jij zelf denkt dat het awkward gaat zijn. als je haar zelfverzekerd aanraakt is het niet snel fout (tenzij graaien als een vies ventje). dus relax en doe t gewoon.
Paiq heeft toch geen iphone app?quote:
Eens,quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook in zo'n topic is praten over Harlem Shake slowchat. Even een één-tweetje kan prima, maar loopt vaak uit de hand, logisch ook, veel mensen die er iets over kwijt willen.
Eens, ik date zelf alleen online, maar denk wel dat het huidige thema te beperkt is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Just my 2 cents.
Hosselervaringen/-tips danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:10 schreef Craptacular het volgende:
Kan de titel ff aangepast worden naar:
Hossel ervaringen/tips #317
Dat is wat ik ook de hele tijd al wil.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Just my 2 cents.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:13 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens, als jullie het zo graag on-topic willen houden, zet je deze discussie voort in FB. En niet hier
Maak dat je weg komt! Je overrekt het!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:36 schreef habitue het volgende:
Ik ben nog steeds bij haarvanavond post ik verslag
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:36 schreef habitue het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:41 schreef Viking84 het volgende:
Does normaal! Jullie zijn gewoon jaloers.
Okcupid heeft een chille app voor op de iphone.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:17 schreef ook_gek het volgende:
Even terug komen op een app voor een dating site,
Paiq heeft er geen en de mobiele site werkt zeer slecht op een iPhone 5.
RP heeft alleen een app voor de ipad gek genoeg, en niet voor een mobiele telefoon, of kijk ik nu verkeerd?
Lijkt mij wel handig namelijk.
Dude wtf doe je daar nog?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:36 schreef habitue het volgende:
Ze hebben tot diep in de nacht filosofische gesprekken gevoerd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:42 schreef SiemeN het volgende:
Als die niet geneukt heeft dan eet ik mijn hoed op.
Je hebt ze ertussen zitten hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze hebben tot diep in de nacht filosofische gesprekken gevoerd.
Goed zo, dit is (waarschijnlijk) de uitzondering die de regel bevestigd namelijk..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:44 schreef Viking84 het volgende:
Toch zal ik, ondanks dit verhaal, de volgende keer nog steeds om een foto vragen.
Habituequote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed zo, dit is (waarschijnlijk) de uitzondering die de regel bevestigd namelijk..
Of hij geeft niet om uiterlijk
m.paiq.nl werkt prima op mijn android telefoon, alleen ongelezen berichten blijven soms staan als ik niet antwoord en toch terug spring naar het hoofdscherm.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:36 schreef habitue het volgende:
Op de iPhone 5 gaat dat mis qua scherm grote, foto's doen het soms wel, soms niet. En de site is bagger traag bij mij.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:52 schreef tcr het volgende:
[..]
m.paiq.nl werkt prima op mijn android telefoon, alleen ongelezen berichten blijven soms staan als ik niet antwoord en toch terug spring naar het hoofdscherm.
Hee, dan moeten we nog langer wachten op het verslag.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]laat iedereen maar lullen, gewoon door gaan met dat kind uit elkaar te trekken
Nee serieus, leuk man, lekker van genieten en nachtje extra slapen gewoon doen. Effe schone boxer halen in de winkel en t-shirtje en gaan!
[..]
Op de iPhone 5 gaat dat mis qua scherm grote, foto's doen het soms wel, soms niet. En de site is bagger traag bij mij.
Nou en, gun die jongen ook eens watquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hee, dan moeten we nog langer wachten op het verslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:37 schreef Murdera het volgende:
Al die jaloerse mensen.Zuurtjes zijn het, zuurtjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
nou nou beetje minder mag ook wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou en, gun die jongen ook eens wat
Dat jij nou dikke lelijke op roze crocks lopende monsters date, houd niet in dat iemand anders snel terug moet komen
zo snel helemaal verliefd enzo ja?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:49 schreef Linguine het volgende:
Ik voel me triest haha. Het is pas 6u geleden dat ik m sprak maar het voelt als eeeeuwen geleden.
Nou nee dat ook weer niet. Maar moet zeggen dat ik mezelf ook wel verbaas ja. Ik heb dit nog nooit op deze manier na een keertje afspreken gehadquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo snel helemaal verliefd enzo ja?
Leuk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:55 schreef Linguine het volgende:
[..]
Nou nee dat ook weer niet. Maar moet zeggen dat ik mezelf ook wel verbaas ja. Ik heb dit nog nooit op deze manier na een keertje afspreken gehad. Val hem er verder niet mee lastig hoor haha. Tegen hem doe ik heeeel cool natuurlijk
Hehe gewoon een beetje de hard to get bitch blijven spelen, je blijft een vrouw hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:55 schreef Linguine het volgende:
[..]
Nou nee dat ook weer niet. Maar moet zeggen dat ik mezelf ook wel verbaas ja. Ik heb dit nog nooit op deze manier na een keertje afspreken gehad. Val hem er verder niet mee lastig hoor haha. Tegen hem doe ik heeeel cool natuurlijk
Let op se PI. knipoog staat er, staat een KNIPOOGquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou nou beetje minder mag ook wel.
Alleen maar een goed teken toch!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:49 schreef Linguine het volgende:
Ik voel me triest haha. Het is pas 6u geleden dat ik m sprak maar het voelt als eeeeuwen geleden.
Ik speel helemaal geen hard to get, als ik ergens een hekel aan hebquote:
Je kan toch ook op stap gaan met hem alleen en geen vrienden tegen komen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:01 schreef love_sharon het volgende:
Vanavond 2e date met de man waar ik mee had afgesproken tijdens carnaval. Hij gaat voor mij koken. Daarna wou hij gaan stappen, maar ik denk dat ik de laatste trein terug pak want vind het nog veel te vroeg zijn vrienden te ontmoeten. Maar misschien denk ik er na een paar drankjes vanavond wel opeens anders over
Nee dat is zo, my bad ;-).quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:04 schreef Pvoesss het volgende:
ik zei ook nergens dat je dat wel doet. Maar als ik 1 ding niet snap van vrouwen is het wel dat hard to get
Waar komt dit opeens vandaan? Nergens hebben we dat er over en *poef* je knalt het zo effe het topic inquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:04 schreef Pvoesss het volgende:
ik zei ook nergens dat je dat wel doet. Maar als ik 1 ding niet snap van vrouwen is het wel dat hard to get
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:04 schreef Pvoesss het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Hehe gewoon een beetje de hard to get bitch blijven spelen, je blijft een vrouw he
Uhhh sorryquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:06 schreef Pvoesss het volgende:
uhhh neee ik knalde het niet zomaar het topic in..
[..]
Ook een reden waarom ik het eigenlijk sneu vind dat vrouwen nooit eens een gesprekje beginnen... Je wilt toch niet als man de 10e zijn die zichzelf komt aanbieden... Daar lijkt het haast op, alsof je gedoemd bent jezelf ''aan te bieden'' als man.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Punt is dat je 9/10 keer ook het negende van de tien berichtjes bent. Is lang niet altijd onwil. Gewoon niet doenlijk daar. Beetje geduld mee hebben dus.
Not again.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook een reden waarom ik het eigenlijk sneu vind dat vrouwen nooit eens een gesprekje beginnen... Je wilt toch niet als man de 10e zijn die zichzelf komt aanbieden... Daar lijkt het haast op, alsof je gedoemd bent jezelf ''aan te bieden'' als man.
Het hele spontane gaat eraf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen bekenden tegen komen is bijna onmogelijk op vrijdagavond gezien hij jaren als portier heeft gewerkt als bijbaan. Maar heb al tegen hem gezegd dat ik het te vroeg vind om met zijn groep vrienden te gaan stappen, wat zijn idee was. Wat hij wel begreep, dus nu gaan we horrorfilms kijken met drankjes erbij na het eten. Alleen jammer dat ik zelfs van de meest voorspelbare enge scènes nog schrikquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan toch ook op stap gaan met hem alleen en geen vrienden tegen komen?
Ik ga ook wel eens tijdens een leuke date op stap met haar. Neem ik haar mee naar leuke tentjes waar ik geen bekende tegen kom. Gewoon leuk en relaxt samen op stap
Jij leeft echt in een andere wereld. Ik maak vaak genoeg mee dat een vrouw zelf een gesprek begint, of een bericht stuurd uit haar zelf.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ook een reden waarom ik het eigenlijk sneu vind dat vrouwen nooit eens een gesprekje beginnen... Je wilt toch niet als man de 10e zijn die zichzelf komt aanbieden... Daar lijkt het haast op, alsof je gedoemd bent jezelf ''aan te bieden'' als man.
Het hele spontane gaat eraf...
Als ze je kent wel ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij leeft echt in een andere wereld. Ik maak vaak genoeg mee dat een vrouw zelf een gesprek begint, of een bericht stuurd uit haar zelf.
En ik ben echt niet speciaal.
Zijn er meer dan genoeg vrouwen die het doen. Ook bij eerste contact, deze discussie is al meerdere keren gevoerd. Laats het los en houd er over op.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als ze je kent wel ja.
Ik bedoel meer dus eerste contact.
Dan nog ben je zoals eerder gezegd nummer 10 op een datingssite en is antwoorden teveel moeite voor al die aanbiedingen die die meisjes krijgenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zijn er meer dan genoeg vrouwen die het doen. Ook bij eerste contact, deze discussie is al meerdere keren gevoerd. Laats het los en houd er over op.
Uhu, "film kijken"quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:51 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Geen bekenden tegen komen is bijna onmogelijk op vrijdagavond gezien hij jaren als portier heeft gewerkt als bijbaan. Maar heb al tegen hem gezegd dat ik het te vroeg vind om met zijn groep vrienden te gaan stappen, wat zijn idee was. Wat hij wel begreep, dus nu gaan we horrorfilms kijken met drankjes erbij na het eten. Alleen jammer dat ik zelfs van de meest voorspelbare enge scènes nog schrik. Najah kan hij tenminste de stoere man zijn die de vrouw beschermd :p
Kap eens met dat gekank hierquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dan nog ben je zoals eerder gezegd nummer 10 op een datingssite en is antwoorden teveel moeite voor al die aanbiedingen die die meisjes krijgen![]()
Ja het ligt aan mij dat er vaak geen moeite wordt gedaan om een bericht terug te sturen, het gebeurt gewoon veel omdat die meisjes toch al tonnen met berichten krijgen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:07 schreef ook_gek het volgende:
Kennelij is je profiel, foto of profiel tekst niet uitnodigend genoeg om de moeite te nemen je wat terug ge sturen.
Pas het aan of leer er mee leven sim-pel.
Als je berichtjes leuk genoeg zouden zijn om door een vrouw beantwoord te worden zou je zeker wel iets terug krijgen. Ik heb daar geen problemen mee. Blijkbaar jij wel, dat is dan toch logisch dat je je dat persoonlijk aan moet trekken?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja het ligt aan mij dat er vaak geen moeite wordt gedaan om een bericht terug te sturen, het gebeurt gewoon veel omdat die meisjes toch al tonnen met berichten krijgen.Om je dat persoonlijk te gaan aantrekken lijkt me alles behalve rationeel en gewoon een kut advies dus.
Oh jochie toch.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja het ligt aan mij dat er vaak geen moeite wordt gedaan om een bericht terug te sturen, het gebeurt gewoon veel omdat die meisjes toch al tonnen met berichten krijgen.Om je dat persoonlijk te gaan aantrekken lijkt me alles behalve rationeel en gewoon een kut advies dus.
Welke site gebruik jij?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Als je berichtjes leuk genoeg zouden zijn om door een vrouw beantwoord te worden zou je zeker wel iets terug krijgen. Ik heb daar geen problemen mee. Blijkbaar jij wel, dat is dan toch logisch dat je je dat persoonlijk aan moet trekken?
Je hebt een spoeling die alles aan 'vrouwen zijn van goddelijke status, krijgen miljoenmiljard berichtjes en hebben mannen voor het opscheppen' wijten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Als je berichtjes leuk genoeg zouden zijn om door een vrouw beantwoord te worden zou je zeker wel iets terug krijgen. Ik heb daar geen problemen mee. Blijkbaar jij wel, dat is dan toch logisch dat je je dat persoonlijk aan moet trekken?
Sinds kort op Badoo en Paiq, maar misschien is het ook wel omdat ik het gewoon voor de leuk doe en niet echt op zoek ben.quote:
E-matching, relatieklik en RP, genoeg vrouwen die daar de mannen benaderen. En bijna altijd bericht terug.quote:
Ik geef best toe dat veel berichten van mij niet super leuk zijn whatsoever... Maar dat vind ik sowieso lastig zo een eerste bericht terwijl je niet eens wat weet over iemand anders.. Ik stel gewoon een interesse vraag aan de hand van het profiel / foto.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:22 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Sinds kort op Badoo en Paiq, maar misschien is het ook wel omdat ik het gewoon voor de leuk doe en niet echt op zoek ben.
Oh jawel hoor, maar zoals je zegt als het een slecht bericht is denk ik bij mezelf, naja, dan maar niet he. En volgende keer een betere poging ondernemen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik geef best toe dat veel berichten van mij niet super leuk zijn whatsoever... Maar dat vind ik sowieso lastig zo een eerste bericht terwijl je niet eens wat weet over iemand anders.. Ik stel gewoon een interesse vraag aan de hand van het profiel / foto.
Als het gewoon een kut bericht is dan ga ik echt geen antwoord verwachten, maar als er redelijke moeite in zit vind ik het een sneu gegeven als er niet gereageerd wordt.
Blijkbaar maak jij het 2e niet mee dus?
Gehalte knappe en initiatief nemende vrouwen is op E-matching aardig hoog dus probeer het daar eens zou ik zeggen.quote:
Heb ik ook wel eens gedaan (skwaassjjj) en da's erg leuk! Na afloop bij de Mac gegeten als kers op de taartquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:43 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Een gesloten topic ook niet, toch?
Ontopic:
Nee lopen janken dat jij nooit een berichtje krijgt en geen 1 vrouw (volledig foute constatering maar goed ) uit haar zelf een berichtje stuurd! Daar kom je ver mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik klaag eigenlijk alleen over dat ik nooit een berichtje ontvang van iemand die ik nog niet gesproken heb.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee lopen janken dat jij nooit een berichtje krijgt en geen 1 vrouw (volledig foute constatering maar goed ) uit haar zelf een berichtje stuurd! Daar kom je ver mee.
Kijk naar je zelf ipv wijzen naar de vrouwen. Jij doet iets fout waarom je niks terug krijgt.
Tof!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:00 schreef JaliD het volgende:
Ik ga gewoon af op de dames met een fatsoenlijk profiel, hebben ze dat niet dan spreek ik ze daar op aan (als ze echt leuk zijn).
Iemand met een leuk profiel? Dan is het gemakkelijk om een aanknoping te vinden waar je samen over kunt praten.
Moet wel zeggen dat bijvoorbeeld op lexa (check het de laatste tijd weinig) dat ze heeeel erg kieskeurig zijn en op OKCupid gaat het allemaal best gemakkelijk.
Morgen een Date!
jij?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:32 schreef Fascination het volgende:
De hele nacht seks gehad op de eerste date.
Haha, nee, ik refereerde aan het verhaal hierboven.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:32 schreef debeterebob het volgende:
Eigenlijk vraagt dit wel om pics van desbetreffende meisje
oei spannend verhaal?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Haha, nee, ik refereerde aan het verhaal hierboven.
Ja.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:36 schreef Meloewa het volgende:
[..]
oei spannend verhaal?
Als je ja zegt ga ik hem lezen
Ik denk dat een vervolgdate er wil in zit.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:40 schreef habitue het volgende:
Dank allen, ik had dit ook echt nodig na 7 jaar relatie die heel kut is geeindigd!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat een vervolgdate er wil in zit.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat een vervolgdate er wil in zit.
Dit soort verhalen moeten we vaker zien hier!!!! Wat een geweldig verhaal man!quote:
[off-topic]Angus and Julia Stone, op 1 na mooiste live concert ooit gezienquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beetje alternatief lopen doen
Echt superleuk!!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:40 schreef habitue het volgende:
Dank allen, ik had dit ook echt nodig na 7 jaar relatie die heel kut is geeindigd!
tof verhaal iddquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:21 schreef habitue het volgende:
Om 5 uur was het tijd om te gaan. En ik lig nu op bed met een voldaan gevoel. Een date die ik niet snel zal vergeten!Volgende date staat al op de agenda!
Meetup @ Rdam en samen een cafe zoeken waar we lekker thee kunnen drinken (beide thee liefhebbers en geen koffiequote:
ik lach schuinquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:27 schreef Linguine het volgende:
Klinkt leuk, veel plezier!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:15 schreef JaliD het volgende:
[..]
Meetup @ Rdam en samen een cafe zoeken waar we lekker thee kunnen drinken (beide thee liefhebbers en geen koffie)
Vanaf hier wordt het wat ongeloofwaardig ... maar goed een beetje extra jus over een dateverslag kan nooit kwaad natuurlijk.quote:We kleedden elkaar in rap tempo uit en hebben de hele nacht hete passionele sex gehad.![]()
Om 7 uur waren we uitgeput en vielen samen in slaap, echter waren we om 9 uur weer wakker waarna de vrijpartij vrolijk verder ging. We zijn de hele ochtend en middag het bed nauwelijks uitgeweest en hebben slaap en seks nog een paar keer afgewisseld. Volgende keer neem ik meer dan 3 condooms mee!
Geloof je het toch niet!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:41 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Vanaf hier wordt het wat ongeloofwaardig ... maar goed een beetje extra jus over een dateverslag kan nooit kwaad natuurlijk.
quote:
Preciesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:26 schreef theKiD het volgende:
Dat is toch gewoon 'gemeen' glimlachen?
Idd...na 30 seconden zit je wel in de remslaap hoor.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:41 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Vanaf hier wordt het wat ongeloofwaardig ... maar goed een beetje extra jus over een dateverslag kan nooit kwaad natuurlijk.
Kijk naar je ondertitel!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil op date met iemand, maar ik heb er een triljoen winterkiloos aanzitten
Misschien valt ´ie wel op vollerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil op date met iemand, maar ik heb er een triljoen winterkiloos aanzitten
trek een mooi jurkje aanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het maakt me niet zoveel uit wat hij vindt en waar hij op valt. Ik ben er zelf allerminst content mee
Ze gaan ook wel weer weg, maar je niet voor het date-momentum voorbij is natuurlijk. Dus ik zal er ws niet onderuit komen als rolladetje op date te moeten
En ja, er staat een vrij recente foto op PaiQ, misschien zitten er nu 2/3 kilo extra aan.
True, heb ik ook hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het maakt me niet zoveel uit wat hij vindt en waar hij op valt. Ik ben er zelf allerminst content mee
Ze gaan ook wel weer weg, maar je niet voor het date-momentum voorbij is natuurlijk. Dus ik zal er ws niet onderuit komen als rolladetje op date te moeten
En ja, er staat een vrij recente foto op PaiQ, misschien zitten er nu 2/3 kilo extra aan.
24, part time studentquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:40 schreef mr-green het volgende:
[..]klinkt als een van mijn favo dates
Hoe oud ben je eigenlijk? Ik denk terug aan mijn studententijd dat het fulltime werk er nog niet was
80 kmquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:15 schreef Linguine het volgende:
Aaaaaah habitue wat een leuk verslag! Woont ze ver weg?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:21 schreef habitue het volgende:
Mijn verlate dateverslag!
We hadden om 19.45 op het station afgesproken. Na het vele whatsappcontact van de afgelopen dagen waren de verwachtingen hooggespannen! Ik arriveerde een paar minuten eerder en was veroordeeld tot een paar minuten nagelbijten.
Op een gegeven moment voelde ik een tik op mijn schouder. Ik draaide me om en was even overrompeld. Ze zag er prachtig uit! Lief gezicht (met nerdy bril) en een mooie glimlach met serieus een van de mooiste lippen die ik ooit heb gezien.Mooie volle rode lippen!
Overdonderd door dit alles (ze zag er veel beter uit dan op foto, ja ze heeft me een dag voor de date een foto gestuurd) was er van de zelfverzekerde charmante habitue weinig meer over.
Dit resulteerde in standaardvragen en dito antwoorden. Ze zag er heel nerveus uit en vermeed oogcontact. Dit wordt een ramp dacht ik bij mezelf!![]()
Eenmaal bij de bestemming aangekomen gingen we zitten en bestelden beide een wijntje. Het ging al wat beter, maar nog steeds niet naar wens. Ik excuseerde me en kon zodoende even naar de wc om mezelf wat moed in te praten. (in mezelf dan he, niet hardop zoals ze in films weleens doen.)
Toen ik weer terug liep glimlachte ze naar me, ik smolt een beetje.![]()
Vanaf toen ging het eigenlijk heel goed, ik sneed een paar leuke onderwerpen aan en ik kon wat droge oneliners strooien. Smiles around the table!![]()
Tevens had ik vooraf even op de website gekeken wat nou de beste tafel was om aan te zitten. Het waren alleen tafels waar je tegenover elkaar kon zitten. Ik koos voor een tafel met een loveseat en een stoel tegenover elkaar vlak bij de ingang. Doordat er op een gegeven moment steeds mensen in- en uitliepen zat zij telkens in de tocht. Ik kwam naast haar zitten om de tocht bij haar weg te nemen. Ze straalde en ik voelde me een baas.![]()
Er gingen nog een paar glazen wijn doorheen en we begonnen wat handtastelijker te worden. Toen keek ik op mijn horloge en tot mijn schrik zou mijn laatste trein al over 15 min vertrekken!
Mijn date keek bepaald niet blij toen ze het tragische nieuws vernam. Ze dacht even na en stelde voor om bij haar te slapen, zodat we nog 1,5 uur langer konden blijven.Hier liet ik natuurlijk geen gras over groeien, en we bestelden nog een drankje!
Toen het tijd was om te gaan, liepen we hand in hand naar het station. We glimlachten regelmatig naar elkaar en zochten een lege coupe uit waar we gingen zitten. Ze pakte haar mp3-speler en we luisterden samen wat muziek. (We hebben beide ook dezelfde muzieksmaak) Ze keek me aan en ik wist dat dit het moment was waarop ik moest toeslaan. Ik zoende haar op haar mooie volle lippen en het was fantastisch! Ze kwam tegen me aanliggen en we tuurden naar buiten terwijl Angus Stone in de achtergrond ons gehoor verblijdde.![]()
Eenmaal in haar woonplaats aangekomen liepen we naar haar huis. Toen we eenmaal binnen waren was het al snel vuurwerk. We kleedden elkaar in rap tempo uit en hebben de hele nacht hete passionele sex gehad.![]()
Om 7 uur waren we uitgeput en vielen samen in slaap, echter waren we om 9 uur weer wakker waarna de vrijpartij vrolijk verder ging. We zijn de hele ochtend en middag het bed nauwelijks uitgeweest en hebben slaap en seks nog een paar keer afgewisseld. Volgende keer neem ik meer dan 3 condooms mee!
Om 5 uur was het tijd om te gaan. En ik lig nu op bed met een voldaan gevoel. Een date die ik niet snel zal vergeten!Volgende date staat al op de agenda!
Op het altijd betrouwbare fok! natuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 03:26 schreef Andromache het volgende:
wat een heerlijk dateverslag habitue, ik zwijmel helemaal met je mee! *zucht* vrijen tot het ochtendgloren, waar hoor je dat nou nog?
Kan ik hier nou uit opmaken dat jij nog nooit een hele nacht seks hebt gehad?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:08 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Op het altijd betrouwbare fok! natuurlijk![]()
Nee, dat kan je daar nou niet uit opmaken....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Kan ik hier nou uit opmaken dat jij nog nooit een hele nacht seks hebt gehad?
Zielig!
Nee, zo werkt het dus niet. De bewijslast ligt bij jou!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:46 schreef habitue het volgende:
[..]
Kan ik hier nou uit opmaken dat jij nog nooit een hele nacht seks hebt gehad?
Zielig!
omdat het een andere stad was en 12 uur was geweest vonden we het onze 2e date :pquote:
Wil je zijn gevulde rubbertjes opgestuurd krijgen? :quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het dus niet. De bewijslast ligt bij jou!![]()
mijn langste relatie begon zo, pas na 7 jaar ging dat foutquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:32 schreef Craptacular het volgende:
Het is vaak wel een manier om een eventuele relatie te ... verneuken.
ik vraag wel of ze de condooms nog niet bij het grof vuil zet!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:32 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het dus niet. De bewijslast ligt bij jou!![]()
Nee. Niet mijn interesse lag niet bij het volume per nacht.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil je zijn gevulde rubbertjes opgestuurd krijgen? :
Bij genocide zou ik het sowieso niet rustig in de vuilnisbak gooien.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:33 schreef habitue het volgende:
[..]
ik vraag wel of ze de condooms nog niet bij het grof vuil zet!
Point proven.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:33 schreef m1st1g het volgende:
[..]
mijn langste relatie begon zo, pas na 7 jaar ging dat fout
2 á 3 kilo? Dat zie je niet of nauwelijks meid!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:05 schreef DancingPhoebe het volgende:
heul wel. Want 2 piepen er nu boven mijn broekband uit en 1 zit op mijn hoofdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
2 á 3 kilo? Dat zie je niet of nauwelijks meid!
No offense, maar ik denk dat je er veel te veel op gefocust bent. Met lurken een glimp opgevangen van die foto van je, vlak voor je m weghaaldequote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
heul wel. Want 2 piepen er nu boven mijn broekband uit en 1 zit op mijn hoofd
Het zijn er 2 of 3 meer!! Dus er zaten er al een paar te veelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
No offense, maar ik denk dat je er veel te veel op gefocust bent. Met lurken een glimp opgevangen van die foto van je, vlak voor je m weghaaldeen er is echt niets mis met je figuur.
Niet daten omdat er 3 winterkilootjes aanzitten is gewoon zonde. Dikke () kans dat ook je date iets beter geïsoleerd is in de winter. Dat heeft bijna iedereen
Tuurlijk. Wij mannen zijn zwak en moeten ergens heen met onze kwak.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
We vinden ook altijd wel weer iemand die, ondanks die extra kiloos, toch weer met ons de koffer in wil duiken
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het zijn er 2 of 3 meer!! Dus er zaten er al een paar te veelMaar goed, het is mierengeneuk, dat weet ik zelf ook wel. Wat ons eigenlijk weer brengt bij HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRENWINTER!!! In de zomer maak ik me over dat soort trivale geneuzel compleet niet druk, in de winter erger ik me aan alles. Inclusief mijn blorpy kilootjes. En dan neem ik nog maar een koekje. En een muffin. En Chunky Monkey.
Accepteer jij dat dan ook van je vriend/date ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dito trouwensondanks dat ik iets zwaarder ben dan ik zou willen zijn, is er altijd iets lekkerder dan lijnen
Maar ik ben inmiddels van mening dat, als ik er vrede mee kan hebben dat ik een paar kilo boven m'n eigen ideaal zit (en dat betekent dus niet dat ik een blob van 100+ kilo mag worden), mijn date/vriend dat ook moet kunnen accepteren. Zo niet:
Vroeger geneerde ik me ervoor en ik heb ook weleens extreme lijnpogingen gedaan voor een date (want hij sprak ook uit dat ik te zwaar was). Dat nooit meer, ik verander alleen als ik het zelf wil en niet omdat een ander me misschien te vol vindt.
Als ik hem aantrekkelijk vind in de dateperiode, dan doet gewicht er niet toe. Ik ga iemand niet proberen te veranderen zodat hij, in het prille begin, meer aan m'n idealen voldoet. Het is er, of het is er niet. Die houding verwacht ik ook andersom.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:43 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Accepteer jij dat dan ook van je vriend/date ?
Meestal is je standaarden naar boven bijstellen iets wat je doet wanneer je succes hebt bij je huidige standaardquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:41 schreef Misvatting het volgende:
Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar slank/sportief. Ik heb een poging gedaan met een voller vrouwpersoon, maar ik werd er gewoon niet warm van, hoe 'warm' zij ook was...
Maar lange tijd zelf vrij weinig aan sport gedaan, niet dat ik echt dik werd, ik ben vrij mager aangelegd maar kreeg wel een pensje en van die iele armpjes en beentjes, zeker bij gebrek aan zonlicht alles behalve aantrekkelijk. Maar ik weiger daarvoor mijn standaarden aan te passen dus ben ik als een beest gaan sporten om dat lichaam van een jonge god terug te krijgen. Ik moet het met mijn kop doen zoals die is, maar met dat lichaam kan ik nog wel wat. Zo zie ik dat ook graag in een date, slank/sportief lichaam, dat is eigenlijk mijn enige 'eis', verder moet ze een beetje spontaan en gezellig over komen, maar dat is zo'n vage eis dat ik die laat varen.
Maar ik merk nu dus wel dat ik mijn standaarden nog verder naar boven bijstel omdat ik nu erg veel aandacht besteed aan mijn lichaam en gezondheid in het algemeen. En ik was al zo'n held in dat daten en versieren.
Probeer toch nog iets voor elkaar te krijgen met online dating maar nog zonder succes. Sta nu ongeveer een half jaar ingeschreven op verschillende websites, voor 2 betaal ik, maar daar is eigenlijk niets uit voort gekomen. Het kost me voor mijn gevoel te veel tijd voordat ik iets van resultaat boek. ik krijg maar bij ongeveer 5% respons bij berichten op profielwebsites, en dan vrijwel altijd negatief, ik kan me geen positieve respons herinneren. Op Paiq vallen de gesprekken vaak stil zodra de foto's tevoorschijn komen en komt het initiatief eigenlijk altijd van mijn kant. Best een vermoeiende bezigheid dus. 2 dates gehad, 1 met de iets vollere, ze was stapelgek op mij, ik vond haar wel aardig maar niet aantrekkelijk. Ik heb haar een kans gegeven maar het voelde zo ongemakkelijk dat ik er mee gestopt ben. Bij de andere date ben ik keihard gefriendzoned, zie haar nog steeds maar nu ik haar wat beter ken heb ik er minder moeite mee.
Ik probeer me er niet al te druk over te maken, maar soms steekt het toch wel dat het gewoon niet lijkt te lukken. Ik heb verschillende strategieën geprobeerd, geen met echt succes. Ik vraag me af wat ik verkeerd doe. Het zal er wel op neerkomen dat het aan de foto's ligt, ik ben niet fotogeniek en kijk op alle foto's die ik heb van mezelf vrij chagrijnig terwijl ik totaal het tegenovergestelde ben.
Dan kan je nog zo grappig/gevat/begripvol/ed zijn, dan redt je het blijkbaar gewoon niet.
Anyway, ik was helemaal niet van plan dit hier neer te zetten, maar ik doe het toch.
Gek genoeg zie ik hier heel veel mensen die juist steeds hogere eisen hebben, na een tijd van weinig tot geen succes.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Meestal is je standaarden naar boven bijstellen iets wat je doet wanneer je succes hebt bij je huidige standaard
I knowquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Meestal is je standaarden naar boven bijstellen iets wat je doet wanneer je succes hebt bij je huidige standaard
Het is een heerlijk excuus om je achter te verschuilen als het niet lukt. Het is niet echt een schande als je verliest met een potje tennis tegen Roger Federer, wel als je verliest tegen je 12 jarige nichtje. Blijf hoog schieten en de nederlaag is dragelijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:44 schreef Murdera het volgende:
[..]
Gek genoeg zie ik hier heel veel mensen die juist steeds hogere eisen hebben, na een tijd van weinig tot geen succes.
Ja, maar of iemand je 'dat gevoel' geeft kan toch wel afhangen van bepaalde eigenschappen. Nu is het voor mij ook zo dat geen enkele eigenschap keihard is. Ik heb wat punten, maar die kan ik net zo goed opzij gooien als ik 'dat gevoel' krijg bij iemand.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap dat hele standaarden gedoe sowieso niet. Iemand moet me "dat gevoel" geven en dan maakt de rest allemaal geen reet meer uit
Maar dat vindt men altijd heel raar
Waarom 'vrouwpersoon'?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:41 schreef Misvatting het volgende:
Mijn voorkeur gaat toch echt uit naar slank/sportief. Ik heb een poging gedaan met een voller vrouwpersoon, maar ik werd er gewoon niet warm van, hoe 'warm' zij ook was...
Wat is daar mis mee? Het is een dom woord, maar ik gebruik hem zo af en toe graag op the interwebz.quote:
Ik vind het denigrerend.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:15 schreef Misvatting het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Het is een dom woord, maar ik gebruik hem zo af en toe graag op the interwebz.
Omdat ik af en toe graag domme woorden gebruik. Zo ben ik ook fan van 'toppie', een woord wat, terecht, erg dom wordt gevonden. In de juiste setting wel erg grappig, juist om het bloed onder de nagels van andere te halenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik vind het denigrerend.
Idd een dom woord, dus waarom gebruik je het dan?
Plus dat je dat woord meestal niet gebruikt als het een knappe/mooie vrouw isquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:47 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Ik vind het denigrerend.
Idd een dom woord, dus waarom gebruik je het dan?
Nou gevoel of niet, als ik haar net een lopende biels vind skipp ik toch echt!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap dat hele standaarden gedoe sowieso niet. Iemand moet me "dat gevoel" geven en dan maakt de rest allemaal geen reet meer uit
Maar dat vindt men altijd heel raar
Liken op facebook is 25 creditsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:56 schreef k_man het volgende:
Hoe gaan jullie om met die credits op Paiq? Mijn credits zijn op en ik heb geen zin om te betalen voor nieuwe. Kun je ze op een andere manier weer erbij krijgen?
Right... daar schiet ik dus helemaal niets mee op.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Liken op facebook is 25 credits
En die online app is 1 credit per dag krijgen.
ja krijgen we ook nog eens een dateverslag van jou?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou gevoel of niet, als ik haar net een lopende biels vind skipp ik toch echt!
had je maar wat zuiniger aan moeten doenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Right... daar schiet ik dus helemaal niets mee op.
Niet echt neequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Right... daar schiet ik dus helemaal niets mee op.
Ik date niet zoveel. Ik stap, spreek vrouwen, soms een ons of scharrel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja krijgen we ook nog eens een dateverslag van jou?
Ik deed al zuinig: alleen 'goedkope' oneliners sturen. Maar nu zijn ze toch echt op. Dus dat wordt wachten tot Paiq vindt dat ik weer aan de beurt ben voor een nieuwe match.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
had je maar wat zuiniger aan moeten doen
Haha dit is inderdaad een deuk in je egoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Battledate verloren tegen een 26-jarigen die bij zijn ouders woont en wiens hobby's radio 538 en slam fm zijnWat doe ik fout
Wehehquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Battledate verloren tegen een 26-jarigen die bij zijn ouders woont en wiens hobby's radio 538 en slam fm zijnWat doe ik fout
Klopt, ik vond haar niet aantrekkelijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:44 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Plus dat je dat woord meestal niet gebruikt als het een knappe/mooie vrouw is
Vroegere contacten aanklikken en dan zie je iedereen met wie je ooit hebt gesproken en dan op de blauwe balkjes klikken, dan kun je de gesprekken teruglezen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik hem terug kan kijken??
Oké ik heb het, bas is dus mijn tegenstanderquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Vroegere contacten aanklikken en dan zie je iedereen met wie je ooit hebt gesproken en dan op de blauwe balkjes klikken, dan kun je de gesprekken teruglezen.
Is nu wat onduidelijk misschien wie cynthia is en wie ik, maar denk dat het wel duidelijk wordt door de tekstquote:bas zegt: hallo
hallo
Haaii
bas zegt: alles goed
Hoe is het?
prima
Ja hoor met jullie?
bas zegt: goed
Okee
Waar wonen jullie?
amersfoort/zwolle
bas zegt: weekend
woon jij in weekend?
bas zegt: dicht bij deventer
Okee bas..
Ik Enschede..
bas zegt: oke
Hoe oud zijn jullie?
23
bas zegt: 26 en jij
Oke
21
Wat voor werk doen jullie of nog school?
nog meer vragen ?
haha
bas zegt: weekend cynthia
ik studeer hbo journalistiek sinds dit jaar
Oke
bevalt het?
bas zegt: ik werk in een bouwmarkt
yes
bas zegt: jij
Ik werk in de zorg..
Wat vinden jullie leuk om te doen?
wat doe je in de zorg?
bas zegt: leuk
dementerende ouderen.
euh.. schrijven, platen en retrogames verzamelen..
uitgaan.. concerten
Okee Arnold..
En bas?
bas zegt: fitnessen uitgaan en leuke dingen doen zoals bios,gezellig wat drinken
klinkt goed bas
bas zegt: en jij cynthia
wat 9 arnold?
oh ik dacht dat dat een smiley wwas
Ik winkelen, leuke dingen doen..met vrienden
muziek
spelletjes.
muziek maken?
op kindjes passen..
nee luisteren
bas zegt: leuk
wat voor muziek?
verschillend.
sky radio radio 538
bas zegt: slam fm
bas zegt: ???
vorig jaar ben ik naar concert van marco borsato geweest.
ja zeker ook slam fm
ik luister nooit radiol... alleen bij het koken
bas zegt: oke was mooi daar
bas zegt: ik wel heel veel
kijk liever tv
bas zegt: ga je vanavond nog wat doen
Ik ga straks naar een verjaardag..
ehm met een vriend bankhangen had gister al een feestje
Okee arnold
woon jij op jezelf?
bas zegt: en heb een ook een verjaardag
toevallig bas, nee ik woon nog thuis
en jullie?
bas zegt: ik woon ook nog thuis
ik woon net op mezelf dus in zwolle
Zij stelt nagenoeg alle vragen ja, even kijken of je gelijk hebt, kan een blinde vlek zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het leest voor geen meter natuurlijk zo, dus lastig echt te beoordelen, maar klopt het dat jij alleen maar antwoord op haar vragen en dan ook nog eens met niet meer woorden dan nodig?
Sjaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:38 schreef DaFan het volgende:
Zon battledate is toch enorm lame, dat doen alleen van die vrouwen die het mooi vinden als er twee kerels om haar hun best doen. Dus die kies ik toch al nooit.
Gozertquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Sja
Sowieso superveel mannen op paiq... ik word door velen al genegeerd terwijl ze niks van mij weten bahalve mijn leeftijd en in hoeverre we matchen
mr-greenquote:
Ja, heel verhaalquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
mr-green
Waar ben jij al die tijd geweest dan?
Glad to have you back, kom je ook weer naar radio 49 en draaien enzoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:49 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ja, heel verhaalik ben ook niet voor niks weer op fok gegaan en in dit topic beland
Ja dan voel ik me zo'n lulletje als ik dan helemaal enthousiast ga reageren, terwijl zij dan alleen maar kut reageertquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:52 schreef mr-green het volgende:
pfff sommige dames vragen ook helemaal niks, die geven alleen maar antwoord op je vragen. En dan wel interesse tonen
Punt is alleen dat ze er goed uit ziet...
Nee dat denk ik niet. Momenteel werk en studie al kan werk eind april stoppen...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Glad to have you back, kom je ook weer naar radio 49 en draaien enzo?
dus je hebt maar 3x geneukt in die hele nacht en middag? oki.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:21 schreef habitue het volgende:
Mijn verlate dateverslag!Volgende date staat al op de agenda!
Vraag allemaal rare vragen. de ongebruikelijke. Eigenlijk zoals jij normaal ook zou doenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zijn tips op paiq?
Ik doe altijd hetzelfde, hoe was je dag/weekend, wat heb je gedaan, wat ga je doen. Gelijk vragen over studie/hobbies enzo is zo afgezaagd. Die chicks hebben genoeg keuze en wij mannen moeten de moeite doen...
Niet dat ik nou zo'n hosselaarster ben, maar misschien kun je iets vragen n.a.v. een foto? Ik zag bijv op een foto dat ze op een strand was, dus ik vroeg waar ze was. Daarna leuk gesprek gehad.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat zijn tips op paiq?
Ik doe altijd hetzelfde, hoe was je dag/weekend, wat heb je gedaan, wat ga je doen. Gelijk vragen over studie/hobbies enzo is zo afgezaagd. Die chicks hebben genoeg keuze en wij mannen moeten de moeite doen...
"Frikandel of kroket?"quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef mr-green het volgende:
[..]
Vraag allemaal rare vragen. de ongebruikelijke. Eigenlijk zoals jij normaal ook zou doen
Ja zou kunnen, maar op paiq kun je in eerste instantie dus geen foto zien, je weet nagenoeg niks van elkaar, alleen in hoeverre je matcht en leeftijdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niet dat ik nou zo'n hosselaarster ben, maar misschien kun je iets vragen n.a.v. een foto? Ik zag bijv op een foto dat ze op een strand was, dus ik vroeg waar ze was. Daarna leuk gesprek gehad.
Iemand anders was duidelijk iets aan het eten, maar het was niet goed te zien wat, dus daar had ik ook weer iets over kunnen vragen.
Ik probeer me dat juist af te leren, de meeste mensen snappen niet wanneer ik dan sarcastisch/humor doe of gewoon normaalquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef mr-green het volgende:
[..]
Vraag allemaal rare vragen. de ongebruikelijke. Eigenlijk zoals jij normaal ook zou doen
Haha die is goedquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ik vraag altijd of mensen liever tegen een eend ter grootte van een paard zouden vechten, of tegen 100 paarden ter grootte van een eend. En hoe ze het gevecht aan zouden pakken.
Wel bij het foto's beoordelenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, maar op paiq kun je in eerste instantie dus geen foto zien, je weet nagenoeg niks van elkaar, alleen in hoeverre je matcht en leeftijd
[..]
Ik probeer me dat juist af te leren, de meeste mensen snappen niet wanneer ik dan sarcastisch/humor doe of gewoon normaal
Of gelijk een filosofisch standpunt in dde strijd gooien?
Zorg wel dat je meer dan 3 condooms bij je hebt.quote:
Eens!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:42 schreef mr-green het volgende:
Ik moet zeggen dat betere vrouwen toch meer op OkCupid zitten
Maar die zien er vaak wel goed uitquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ook wel echt van die typische hipsterwijven
Zoals?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:44 schreef mr-green het volgende:
ook wat meer alternatief (daar hou ik wel van)
Hoe stom het ook klinkt: vaak zijn die wat slimmer
Was net met een meisje op Paiq aan het chatten en die ging naar de stad (Rotterdam) dus ik vraag waar. Gaat ze naar van die sjonnie tenten...
Nee hoor, die zitten op e-Matchingquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:42 schreef mr-green het volgende:
Ik moet zeggen dat betere vrouwen toch meer op OkCupid zitten
Wanneer heb jij nou je eerste date?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:46 schreef An_awesome_wave het volgende:
Ook wel echt van die typische hipsterwijven
Morgen. Volgende week donderdag de 2e en op de zondag de 3e.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wanneer heb jij nou je eerste date?
Welke tenten ging ze heen?quote:
En als die van morgen nou heul leuk blijkt te zijn?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:00 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Morgen. Volgende week donderdag de 2e en op de zondag de 3e.
stadhuispleinquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Welke tenten ging ze heen?
Dan nog steedsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En als die van morgen nou heul leuk blijkt te zijn?
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:02 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Dan nog steedsDie andere 2 lijken me ook heul leuk.
Helemaal mee eens zo sta ik er ook inquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:02 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Dan nog steedsDie andere 2 lijken me ook heul leuk. En heb nu op dit moment ook niet echt zin om weer helemaal voor 1 iemand te gaan. Komende tijd ff wat lol trappen en ik zie verder wel hoe of wat.
Ik doe dit eerlijk gezegd vooral om het vorige meisje makkelijker te vergeten. Is net 2 weekjes over, en was wel echt gek op dr.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:05 schreef mr-green het volgende:
[..]
Helemaal mee eens zo sta ik er ook in
Mocht een meisje echt zo leuk zijn dan sta ik wel open voor een relatie. Alleen sowieso pas na een tijdje want gelijk een relatie ingaan doe ik niet meer... (levert alleen maar gedoe op)
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:06 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik doe dit eerlijk gezegd vooral om het vorige meisje makkelijker te vergeten. Is net 2 weekjes over, en was wel echt gek op dr.
Niet de beste beweegredenen, I know... maar het helpt wel. (een beetje)
Awwquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:06 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Ik doe dit eerlijk gezegd vooral om het vorige meisje makkelijker te vergeten. Is net 2 weekjes over, en was wel echt gek op dr.
Tof voor die dames dat ze de rebound(s) zijnquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:06 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Voor mij zou het juist een afknapper zijn als iemand puur date om er zo snel mogelijk een relatie uit te slepen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tof voor die dames dat ze de rebound(s) zijn
Of je leest even 30 seconden mee voor je al je vragen de lucht in slingert...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:19 schreef n00b13 het volgende:
Wat zijn de ervaringen met gratis sites?
Zelf ben ik nogal conservatief wat online daten betreft, daarom is het een grote stap.
Wat kosten de betaalde sites ongeveer en wat krijg je daarvoor? Wordt je magisch gekoppeld of ga je zelf op zoek?
Zeg je er ook bij dat het pas twee weken uit is met je ex?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:06 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
Dat is grappig. Want ik lurk hier al een tijdje.quote:
Op zaterdag
23 februari 2013 21:26 schreef
DancingPhoebe het
volgende:
[..]
Of je leest even 30 seconden mee voor je al je vragen de lucht in
slingert...
Ga gewoon eens op paiq zitten. Betaalde sites kan je lezen via hun site hoe duur ze zijn etc.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat is grappig. Want ik lurk hier al een tijdje.
Wie zegt dat hij er meteen een relatie uit moet slepen dan? Dat is imo net zulk wanhopig gedrag als een rebound zoeken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:24 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Voor mij zou het juist een afknapper zijn als iemand puur date om er zo snel mogelijk een relatie uit te slepen.
Zo, cirkeltje rond, alles is fout.
Snap trouwens wel dat je zo makkelijk hosselt awesomewave, dat eend/paarden verhaal is typisch wat die mensen op OKC leuk vinden volgens mijen dan met zo'n kat op de foto
sabel hem anders ook ff neer. Moraal polizei kom er maar in....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:06 schreef An_awesome_wave het volgende:
[..]
precies, dit is een dilemma waar ik ook mee zit. Moet je van tevoren aangeven dat het waarschijnlijk toch niets wordt? En hoe doe je dat dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:34 schreef Dizorn het volgende:
Waarom mag je niet gewoon daten als je er zin in hebt? Anders ga je misschien in de kroeg zitten bier zuipen en dan sleur je ook iemand mee je bed in terwijl je zat bent. Zwaar gekwetst zwaar gekwetst, het is maar daten he..
En ja ik krijg de indruk dat sommige mensen hier vinden dat je puur moet daten om een relatie te zoeken. Anders moet je opeens van tevoren aangeven dat je "bijzondere redenen" hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |