Geld boeit me geen reet, ik wil gewoon niet iemand die de hele dag thuiszit om wat voor reden dan ook.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want omdat je werkloos bent heb je meteen geen geld?
Daarom vertel ik ook netjes mijn verhaal er bij bij zo'n dame.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:22 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hey ik ben geen oppervlakkige eikel die werklozen wegklikt, dus dat heb ik nooit gezegd![]()
![]()
maar ik kan me voorstellen dat dat het beeld is van een werkloze...
Daar zullen dames wel anders over denken als ik miljonair ben en de hele dag thuis zitquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:23 schreef Silenus het volgende:
[..]
Geld boeit me geen reet, ik wil gewoon niet iemand die de hele dag thuiszit om wat voor reden dan ook.
maar wat voegt zo'n verhaal toe?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Daarom vertel ik ook netjes mijn verhaal er bij bij zo'n dame.
Een stuk minder geld om te besteden. Ik wil niet beperkt worden in mijn doen en laten door een ander haar financiele problemen / tekortkomingen. Er is namelijk altijd werk te vinden. Horeca zoeken ze genoeg mensen bv.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want omdat je werkloos bent heb je meteen geen geld?
Als ik een baan zou hebben in de Zwarte Ruiter... dat zou ideaal zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een stuk minder geld om te besteden. Ik wil niet beperkt worden in mijn doen en laten door een ander haar financiele problemen / tekortkomingen. Er is namelijk altijd werk te vinden. Horeca zoeken ze genoeg mensen bv.
Oppervlakkig of niet, dat boeit mij niet.
Not true, want een typische reactie van werkende mensen, maar dat is een discussie voor het werkzoekendentopicquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een stuk minder geld om te besteden. Ik wil niet beperkt worden in mijn doen en laten door een ander haar financiele problemen / tekortkomingen. Er is namelijk altijd werk te vinden. Horeca zoeken ze genoeg mensen bv.
Oppervlakkig of niet, dat boeit mij niet.
Dan ben je wel klaar met een hoop vrouwen die op de datingsites staanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:32 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik weet niet of ik een werkloze direct zou mijden, maar het is wel fijn als zij enigszins perspectief heeft op nieuw werk.
Ik ben trouwens ook helemaal klaar met het type basisschool juffrouw en vrouwen die in de zorg werken.
Indeed, het is heel pittig op het moment. Dat heb ik zowel als werkbemiddelaar als aan de andere kant van de medaille ondervonden. Maar is idd een andere discussie. Zou er nooit iemand bij voorbaat om afwijzen omdat ik zelf weet hoe het is. Daarbij zijn er zat werkeloze mensen die heel actief zijn/blijven. Er is echt wel een verschil. Ik snap sowieso niet zo goed de angst dat je door een ander in je doen en laten zou worden beperkt, daar ben je zelf bij.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Not true, want een typische reactie van werkende mensen, maar dat is een discussie voor het werkzoekendentopic.
Die is blijven slapen, geloof ik, want hij had 'per ongeluk' de laatste trein gemistquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Indeed, het is heel pittig op het moment. Dat heb ik zowel als werkbemiddelaar als aan de andere kant van de medaille ondervonden. Maar is idd een andere discussie. Zou er nooit iemand bij voorbaat om afwijzen omdat ik zelf weet hoe het is. Daarbij zijn er zat werkeloze mensen die heel actief zijn/blijven. Er is echt wel een verschil. Ik snap sowieso niet zo goed de angst dat je door een ander in je doen en laten zou worden beperkt, daar ben je zelf bij.
In other news: is er al een update van habitué of lees ik daar over heen net?
Toch jammer dat je geen man bentquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:35 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind leraressen juist leuk, mits middelbare school/HBO.
Wil best een pak aantrekken met stropdas voor hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Toch jammer dat je geen man bent
Horeca is geweldig om in te werken! Zwarte ruiter lijkt mij minder en al helemaal als je niet achter de bar werkt maar glazen moet lopenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik een baan zou hebben in de Zwarte Ruiter... dat zou ideaal zijn![]()
In den haag / scheveningen is er altijd werk te vinden in de horeca.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Not true, want een typische reactie van werkende mensen, maar dat is een discussie voor het werkzoekendentopic.
Dat klopt vandaar ook dat ik die twee beroepen noemdequote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:34 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dan ben je wel klaar met een hoop vrouwen die op de datingsites staan
Vrouwen die lerares zijn ontmoeten over het algemeen weinig mannen net als vrouwen in de zorg (de mannen zijn vaak gaaaaaaaaaaaaaay).
Dus dat is verreweg het grootste aandeel wat z'n heil zoekt op internet...
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wil best een pak aantrekken met stropdas voor hoor.
Oh ja, dat eerste is wel een puntje idd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:38 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat klopt vandaar ook dat ik die twee beroepen noemde
Zorg types zijn altijd lastig om mee af te spreken qua tijden vind ik, ze werken vaak in het weekend en 's avonds. En ze maken het nooit echt laat, want de volgende dag weer hele vroege dienst bijvoorbeeld, dus weinig drinken. In de weekenden dat ze vrij zijn, hebben ze vaak geen tijd, want andere sociale contacten etc.
(natuurlijk zijn er uitzonderingen).
En basisschool juffrouwen gaan mij ook snel irriteren, ik weet niet precies waarom, ze zijn vaak te blij met zichzelf ofzo.
Cum op zeg, ik ben iemand die graag weekendjes weggaat en her en der dingen doet. Ik zit niet te wachten op iemand die significant minder verdiend.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Juist wel? Hoef je zelf niet meer te poetsen thuis.
En dan zeg je tegen zo'n basisschool juffrouw: Leuk dan heb je wel lekker vaak vakantie of niet?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En dat van basisschooljuffrouwen herken ik ook wel...
Haha, die opmerking moet je dan ook niet maken tegen mensen die in het onderwijs zittenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En dan zeg je tegen zo'n basisschool juffrouw: Leuk dan heb je wel lekker vaak vakantie of niet?
En dan meteen in de verdediging:
'Oh maar wij moeten echt wel volledige werkweken maken en vaak ook in de vakantie's nog nakijken en rapporten maken.'
Ja ja muts sorry hoor, bedoelde het niet als verwijt ofzo.
haha LOL...zeer herkenbaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
En dan zeg je tegen zo'n basisschool juffrouw: Leuk dan heb je wel lekker vaak vakantie of niet?
'Oh maar wij moeten echt wel volledige werkweken maken en vaak ook in de vakantie's nog nakijken en rapporten maken.'
Dat komt gewoon omdat ze dat de hele dag al te horen krijgen van mensen. En het klopt inderdaad dat de kans dat je in de zorg of het onderwijs tegenwoordig een leuke man tegen het lijf loopt nogal miniem is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:44 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Bij mij in de "stad" omgeving is er genoeg werk te vinden in de horeca. Tijdelijk ja vast wel, maar beter dan thuis zitten. Ik ben zelf ook werkeloos geweest, maar ik zat nooit zonder werk. Overdag vrij en op het "werkelozen" terras. In de avond in een 40 grade hete keuken afwassen of achter de bar staan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:35 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Indeed, het is heel pittig op het moment. Dat heb ik zowel als werkbemiddelaar als aan de andere kant van de medaille ondervonden. Maar is idd een andere discussie. Zou er nooit iemand bij voorbaat om afwijzen omdat ik zelf weet hoe het is.
Als werkloze moet je goed op de centen letten. Of ga je mij nu vertellen dat wij vanavond samen een weekendje naar een hotel kunnen en in de zelfde maand paar keer uit eten kunnen en om heel gek te doen, een pretpark bezoeken?quote:Daarbij zijn er zat werkeloze mensen die heel actief zijn/blijven. Er is echt wel een verschil. Ik snap sowieso niet zo goed de angst dat je door een ander in je doen en laten zou worden beperkt, daar ben je zelf bij.
Ligt eraan wat je leeftijd is, als het gaat om horeca/winkels, mbo-niveau, etc. Times, they are changing. Ik laat mij niet in mijn doen en laten beperken door een ander maar dat komt misschien ook omdat er meer dingen zijn dan uitgaan en pretparken bezoeken om "lekker gek" te doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Bij mij in de "stad" omgeving is er genoeg werk te vinden in de horeca. Tijdelijk ja vast wel, maar beter dan thuis zitten. Ik ben zelf ook werkeloos geweest, maar ik zat nooit zonder werk. Overdag vrij en op het "werkelozen" terras. In de avond in een 40 grade hete keuken afwassen of achter de bar staan.
Zeker geen leuk werkje soms, maar geld is geld. Heb ook nog tijdje in de bediening gelopen. Mede door dat werk blijf je ook in contact met mensen en houd je een ritme.
[..]
Als werkloze moet je goed op de centen letten. Of ga je mij nu vertellen dat wij vanavond samen een weekendje naar een hotel kunnen en in de zelfde maand paar keer uit eten kunnen en om heel gek te doen, een pretpark bezoeken?
Miss wat overdreven, maar dat is het verschil met een full time werkende en een werkloze
Precies, daarom zit er ook een wegdrukknop op Paiq en is internetdaten ook vrij ongecompliceerd. Zo kun je zelf bepalen met wie je wel of niet date en kan iedereen wel iemand tegen het lijf lopen. Da's het mooie ervan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:53 schreef mr-green het volgende:
Volgens mij is dit topic niet helemaal bedoeld om een discussie over werk te hebben
Mensen kunnen om diverse redenen werkloos worden en dat hoeft niet 123 te betekenen dat ze hierdoor niet kunnen daten. Daarnaast heb je verschillende vormen van werkloosheid. Een jongere die even geen werk heeft maar wel in de horeca aan de slag kan is wat anders dan iemand die midden in zijn carriere zit en geen contract verlenging krijgt.
Daarom denk ik dat je best kan daten als je werkloos bent. Het gaat immers om de persoon
Natuurlijk heb je betere kansen als je een baan hebt (ik zou het dan ook niet aanraden om tijdens een chat al gelijk te zeggen dat je werkloos bent).
Goede tip:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:59 schreef Bittere_Bal het volgende:
het gaat hier wel erg vaak over alles wat maar negatief en een afknapper is aan een persoon.
Ik denk dat je best pessimistisch wordt als je teveel datequote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:59 schreef Bittere_Bal het volgende:
het gaat hier wel erg vaak over alles wat maar negatief en een afknapper is aan een persoon.
zal ik positieve punten opnoemen dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:59 schreef Bittere_Bal het volgende:
Daar kan je het meeste over discussiëren. Als we het ass & titties gaan hebben ben je snel uitgeluld.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:59 schreef Bittere_Bal het volgende:
- Humorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goede tip:
Wat zijn nou absolute positieve dingen die een persoon kan hebben als eigenschappen? :
Via internet is het ook heel makkelijk om wensenlijstjes te maken en iedereen die daar niet aan voldoet af te schrijven. Ik probeer dat wel los te laten, maar als ik me eraan had gehouden, had ik geen tijd verspild aan vrouwen van wie ik had kunnen weten dat ze het niet waren.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:01 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik denk dat je best pessimistisch wordt als je teveel dateJe gaat steeds meer eisen stellen zonder dat je eigenlijk echt weet wie de ander is...
Begrijp ik wel maar het wordt wel erg een opsomming; werkloos...ophoepelen, dikker dan op de foto...blokkeren die hap, kleiner dan 1.85?...wegwezen met die dwerg..etc etc etcquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:02 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Daar kan je het meeste over discussiëren. Als we het ass & titties gaan hebben ben je snel uitgeluld.
Positief:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:59 schreef Bittere_Bal het volgende:
Je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:59 schreef Bittere_Bal het volgende:
Daarom vind ik een systeem als Paiq de laatste tijd wel leuk, dan zit je niet meteen zo'n hele wenslijst te scannen in een profieltje.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:04 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Via internet is het ook heel makkelijk om wensenlijstjes te maken en iedereen die daar niet aan voldoet af te schrijven. Ik probeer dat wel los te laten, maar als ik me eraan had gehouden, had ik geen tijd verspild aan vrouwen van wie ik had kunnen weten dat ze het niet waren.
Dat zou ik kunnen zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Positief:
*Leuk, open gezicht en leuke lach
*Een passie hebben voor iets (muziek is een pré)
*Intelligentie, niet alleen op papier
*Humor en algemene ontwikkeling
*Zelfspot
*Geen dertien-in-een-dozijn man
Ja, en ik vind Paiq weer stom, omdat er dan ook niet-intelligente mensen van mijn eigen leeftijd aan mij worden gekoppeld. Als ze alleen HBO'ers en WO'ers van 35+ aan me zouden koppelen, prima. Ben dus gestopt met Paiqquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:08 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Daarom vind ik een systeem als Paiq de laatste tijd wel leuk, dan zit je niet meteen zo'n hele wenslijst te scannen in een profieltje.
Ik heb zelf eigenlijk best weinig specifieke wensen, ik val meer op een totaal plaatje.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Positief:
*Leuk, open gezicht en leuke lach
*Een passie hebben voor iets (muziek is een pré)
*Intelligentie, niet alleen op papier
*Humor en algemene ontwikkeling
*Zelfspot
*Geen dertien-in-een-dozijn man
Is je opleidingsvoorkeur niet in te stellen bij Paiq? Nou ja ik heb er weinig verstand van, gebruik het pas twee wekenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, en ik vind Paiq weer stom, omdat er dan ook niet-intelligente mensen van mijn eigen leeftijd aan mij worden gekoppeld. Als ze alleen HBO'ers en WO'ers van 35+ aan me zouden koppelen, prima. Ben dus gestopt met Paiq.
Ja dat kan wel, zelfde als leeftijd e.d.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Is je opleidingsvoorkeur niet in te stellen bij Paiq? Nou ja ik heb er weinig verstand van, gebruik het pas twee weken
Ik val al afquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Haha, nou Eefje, je kunt ze uitzoeken.
Weet niet? Zoek het een keer voor me uit, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:14 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Is je opleidingsvoorkeur niet in te stellen bij Paiq? Nou ja ik heb er weinig verstand van, gebruik het pas twee weken
Precies, wát nou datingsites?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:14 schreef Viking84 het volgende:
Haha, nou Eefje, je kunt ze uitzoeken.
Dan ben ik blijkbaar halverwege gestoptquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:15 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Ja dat kan wel, zelfde als leeftijd e.d.
Je hebt iets van 17 of 18 vragenlijsten die je helemaal kunt doorlopen.
[..]
Ik val al af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |