abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 februari 2013 @ 10:49:41 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123197356
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:44 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso niet, want dat is een verkapte bitch you ugly. Ik ben het nog niet tegengekomen, maar ik zou ook minder reageren.
Ik zou juist weer niet minder reageren, maar gewoon direct van het contact af willen, anders blijft het me achtervolgen.
Niet meer actief op Fok!
pi_123197513
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik zou juist weer niet minder reageren, maar gewoon direct van het contact af willen, anders blijft het me achtervolgen.
Dat is wel eerlijker dan er omheen draaien eigenlijk, bovendien het is 'maar' een online contact.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 22 februari 2013 @ 10:55:29 #228
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123197564
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:53 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Dat is wel eerlijker dan er omheen draaien eigenlijk, bovendien het is 'maar' een online contact.
Mja, we weten allemaal dat je van een online contact ook al behoorlijk hoteldebotel kunt raken :P. Ik zou het iig niet tof vinden als ik leuk met iemand aan het mailen ben en dat ze vervolgens amper nog van zich laat horen nadat ze m'n foto heeft gezien.
Niet meer actief op Fok!
pi_123197600
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Mja, we weten allemaal dat je van een online contact ook al behoorlijk hoteldebotel kunt raken :P. Ik zou het iig niet tof vinden als ik leuk met iemand aan het mailen ben en dat ze vervolgens amper nog van zich laat horen nadat ze m'n foto heeft gezien.
Dan kan je 1 en 1 toch bij elkaar optellen?

En dat hoteldebotel vermijd ik door het online contact tot een minimum te beperken.
pi_123197654
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja je kunt het iets minder direct zeggen inderdaad, maar goed je merkt al heen snel als iemand geen interesse meer toont.

Dan krijg je toch al snel eenrichtingsverkeer op bijvoorbeeld whatsapp.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:00:45 #231
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123197759
Ik vind het gewoon echt laf om het niet gewoon te zeggen.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:03:33 #232
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_123197874
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nooit negatieve feedback gehad! Bij mij geven de vrouwen aan dat ze 'er nog niet aan toe' zijn of dat ze 'De Klik' missen :').

Oh, even vraagje: hoe reageren jullie als je een foto krijgt en deze valt tegen? Laat je dan niets meer horen of zeg je zoiets als "hm, op basis van de foto lijk je niet echt m'n type" oid?
Hier ook stelselmatig voorgelogen voor een poging mijn zelfvertrouwen te behouden. Werkte prima. :Y
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_123197896
Meh ik zou er niet anders door reageren tbh. Bij mijn ex had ik ook een foto gezien waar ze niet al te charmant op stond. Toch had ik toen verder gedate en waren we een tijd samen. Dus zie niet in waarom ik gelijk minder zou reageren xD.
Don't cry because it's over, smile because it happened - Dr. Seuss
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:05:51 #234
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123197940
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:03 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Hier ook stelselmatig voorgelogen voor een poging mijn zelfvertrouwen te behouden. Werkte prima. :Y
Waarom ga jij ervan uit dat mensen liegen? :)
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:06:25 #235
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123197964
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:32 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

:D

Niet heel negatief, maar dat ik "te Haags" ben :')
Ik een soort gelijk iets. Ze vroeg of barbie en jokekertje enz kende.

Dus ik vertel dat barbie en ik de zelfde appie hebben en ik haar regelmatig tegen kwam met stappen. En dat ze redelijk dicht bij me woont.

Zegt ze, lekker dan :{w

Ja hallo ik kan haar moeilijk verbieden om in mijn appie te komen en niet te gaan stappen :D

Dat is een afknapper en ze blockt me :D

WTF!

quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 10:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nooit negatieve feedback gehad! Bij mij geven de vrouwen aan dat ze 'er nog niet aan toe' zijn of dat ze 'De Klik' missen :').
Die gebruik ik vaak als verkapte "was het maar donker, dan zag ik de helft van je lelijkheid"

quote:
Oh, even vraagje: hoe reageren jullie als je een foto krijgt en deze valt tegen? Laat je dan niets meer horen of zeg je zoiets als "hm, op basis van de foto lijk je niet echt m'n type" oid?
Regelmatig met een speeddate op paiq. Als dat gebeurd geef ik aan dat ze opsoluut niet mijn type is. Dan wens ik haar een fijne avond / middag en beëindig ik de speeddate.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:08:23 #236
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123198033
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:06 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik een soort gelijk iets. Ze vroeg of barbie en jokekertje enz kende.

Dus ik vertel dat barbie en ik de zelfde appie hebben en ik haar regelmatig tegen kwam met stappen. En dat ze redelijk dicht bij me woont.

Zegt ze, lekker dan :{w

Ja hallo ik kan haar moeilijk verbieden om in mijn appie te komen en niet te gaan stappen :D

Dat is een afknapper en ze blockt me :D

WTF!
Ik maakte de "fout" te zeggen dat ik Oh Oh Cherso niet eens shokerend vond... het ziet er in mijn ogen uit als een stel debielen die gaan stappen (en dan zelfs nog vrij mild :D), net zoals ik en ieder ander persoon in Den Haag die wel eens uitgaat...

Dat kon ze zich dus niet voorstellen :')
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:10:13 #237
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_123198097
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:05 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Waarom ga jij ervan uit dat mensen liegen? :)
Het was meer een grapje. Maar sommige mensen voelen gewoon geen klik of zich niet aangetrokken tot iemand, ipv dat te zeggen verbreken ze gewoon het contact. Zo ook wel eens gehad dat iemand totaal niet meer reageerde en een kut smoes had dat ze het opeens druk had.

Dat kan, maar in dit geval was het écht too obvious dat het anders was.

Maar goed.. dat is het spel. Ik heb ook wel eens gehad dat iets niet bij mij paste. Maar dat geef ik dan ook gewoon toe.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:13:54 #238
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123198200
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:08 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik maakte de "fout" te zeggen dat ik Oh Oh Cherso niet eens shokerend vond... het ziet er in mijn ogen uit als een stel debielen die gaan stappen (en dan zelfs nog vrij mild :D), net zoals ik en ieder ander persoon in Den Haag die wel eens uitgaat...

Dat kon ze zich dus niet voorstellen :')
Ook een keer op paiq gehad dat een meisje een hekel aan vooroordelen had.

Maar dan wel mensen uit den haag uitmaken als mensen die altijd met kanker schelden, zich kapot zuipen en lijken op de mensen zoals in oh oh cherso zitten.

Ja sorry maar met dit soort types ben ik klaar en kan ik mij echt niet inhouden :X
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_123198201
Ach, in dat opzicht zijn vrouwen ook wel oppervlakkig. Ik merk bijvoorbeeld dat het contact minder wordt zodra ik eerlijk vertel dat ik werkloos ben.
Ik vertel dan altijd de situatie, want ik ben geen werkschuw varken ofzo, maar toch is het meteen poef.... Weg...
Dit account is niet meer in gebruik.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:15:57 #240
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123198275
Terecht, Chris Rock nooit gezien?
Men can't go back sexually, women can't go back in wealth...
Hoe ga je je dates betalen :P om de betaaldiscussie maar weer aan te slingeren _O-

En mannen zijn daar net zo oppervlakkig in als vrouwen... misschien kunnen we beter zeggen dat sommige MENSEN gewoon oppervlakkig zijn :)
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:16:03 #241
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_123198280
Zijn niet alleen vrouwen hoor, mannen kunnen toch net zo oppervlakkig zijn. Ik klik werkloze vrouwen ook altijd weg, dan maar 'oppervlakkig'.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:17:13 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123198311
Na mijn drie dates met werkloze vrouwen, hoef ik ook geen werkloze meer :@. Economische zelfstandigheid ftw... Toen ik zelf werkloos was, vond ik mezelf ook geen aantrekkelijke partij, dus toen ook maar niet gedate.
Niet meer actief op Fok!
pi_123198324
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:10 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Het was meer een grapje. Maar sommige mensen voelen gewoon geen klik of zich niet aangetrokken tot iemand, ipv dat te zeggen verbreken ze gewoon het contact. Zo ook wel eens gehad dat iemand totaal niet meer reageerde en een kut smoes had dat ze het opeens druk had.

Dat kan, maar in dit geval was het écht too obvious dat het anders was.

Maar goed.. dat is het spel. Ik heb ook wel eens gehad dat iets niet bij mij paste. Maar dat geef ik dan ook gewoon toe.
Dating is windowshoppen. Je moet er niet te moeilijk over doen als iemand niet meer reageert. Al zal het vervelend zijn als het vaak gebeurd.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:18:13 #244
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123198346
Werkloos is :W voor mij.
pi_123198363
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:16 schreef Silenus het volgende:
Zijn niet alleen vrouwen hoor, mannen kunnen toch net zo oppervlakkig zijn. Ik klik werkloze vrouwen ook altijd weg, dan maar 'oppervlakkig'.
Hangt er vanaf wat voor werkeloze. Een werkeloze schoonmaker klik ik bv. weg. Lijkt me niet handig.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:19:42 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123198389
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:18 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Hangt er vanaf wat voor werkeloze. Een werkeloze schoonmaker klik ik bv. weg. Lijkt me niet handig.
Juist wel? Hoef je zelf niet meer te poetsen thuis :D.
Niet meer actief op Fok!
pi_123198395
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
Terecht, Chris Rock nooit gezien?
Men can't go back sexually, women can't go back in wealth...
Hoe ga je je dates betalen :P om de betaaldiscussie maar weer aan te slingeren _O-

En mannen zijn daar net zo oppervlakkig in als vrouwen... misschien kunnen we beter zeggen dat sommige MENSEN gewoon oppervlakkig zijn :)
Want omdat je werkloos bent heb je meteen geen geld?
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_123198404
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:17 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dating is windowshoppen. Je moet er niet te moeilijk over doen als iemand niet meer reageert. Al zal het vervelend zijn als het vaak gebeurd.
Sja, rekening houden met de gevoelens van ieder internet contact lijkt me vermoeiend.

Na het zien van de foto: "Ja je hebt echt een prettige uitstraling, maar begrijp me niet verkeerd, ik mis toch wel een soort klik. Dit ligt totaal niet aan jou hoor, maar echt aan mij".
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:22:09 #249
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123198471
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:19 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Want omdat je werkloos bent heb je meteen geen geld?
Hey ik ben geen oppervlakkige eikel die werklozen wegklikt, dus dat heb ik nooit gezegd :P :{w
maar ik kan me voorstellen dat dat het beeld is van een werkloze...
  vrijdag 22 februari 2013 @ 11:22:34 #250
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123198486
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 11:20 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Sja, rekening houden met de gevoelens van ieder internet contact lijkt me vermoeiend.

Na het zien van de foto: "Ja je hebt echt een prettige uitstraling, maar begrijp me niet verkeerd, ik mis toch wel een soort klik. Dit ligt totaal niet aan jou hoor, maar echt aan mij".
It's not you, it's me :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')