Ik zou juist weer niet minder reageren, maar gewoon direct van het contact af willen, anders blijft het me achtervolgen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:44 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso niet, want dat is een verkapte bitch you ugly. Ik ben het nog niet tegengekomen, maar ik zou ook minder reageren.
Dat is wel eerlijker dan er omheen draaien eigenlijk, bovendien het is 'maar' een online contact.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zou juist weer niet minder reageren, maar gewoon direct van het contact af willen, anders blijft het me achtervolgen.
Mja, we weten allemaal dat je van een online contact ook al behoorlijk hoteldebotel kunt rakenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:53 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dat is wel eerlijker dan er omheen draaien eigenlijk, bovendien het is 'maar' een online contact.
Dan kan je 1 en 1 toch bij elkaar optellen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, we weten allemaal dat je van een online contact ook al behoorlijk hoteldebotel kunt raken. Ik zou het iig niet tof vinden als ik leuk met iemand aan het mailen ben en dat ze vervolgens amper nog van zich laat horen nadat ze m'n foto heeft gezien.
Ja je kunt het iets minder direct zeggen inderdaad, maar goed je merkt al heen snel als iemand geen interesse meer toont.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, we weten allemaal dat je van een online contact ook al behoorlijk hoteldebotel kunt raken. Ik zou het iig niet tof vinden als ik leuk met iemand aan het mailen ben en dat ze vervolgens amper nog van zich laat horen nadat ze m'n foto heeft gezien.
Hier ook stelselmatig voorgelogen voor een poging mijn zelfvertrouwen te behouden. Werkte prima.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nooit negatieve feedback gehad! Bij mij geven de vrouwen aan dat ze 'er nog niet aan toe' zijn of dat ze 'De Klik' missen.
Oh, even vraagje: hoe reageren jullie als je een foto krijgt en deze valt tegen? Laat je dan niets meer horen of zeg je zoiets als "hm, op basis van de foto lijk je niet echt m'n type" oid?
Waarom ga jij ervan uit dat mensen liegen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:03 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Hier ook stelselmatig voorgelogen voor een poging mijn zelfvertrouwen te behouden. Werkte prima.
Ik een soort gelijk iets. Ze vroeg of barbie en jokekertje enz kende.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Niet heel negatief, maar dat ik "te Haags" ben
Die gebruik ik vaak als verkapte "was het maar donker, dan zag ik de helft van je lelijkheid"quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:38 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb nooit negatieve feedback gehad! Bij mij geven de vrouwen aan dat ze 'er nog niet aan toe' zijn of dat ze 'De Klik' missen.
Regelmatig met een speeddate op paiq. Als dat gebeurd geef ik aan dat ze opsoluut niet mijn type is. Dan wens ik haar een fijne avond / middag en beëindig ik de speeddate.quote:Oh, even vraagje: hoe reageren jullie als je een foto krijgt en deze valt tegen? Laat je dan niets meer horen of zeg je zoiets als "hm, op basis van de foto lijk je niet echt m'n type" oid?
Ik maakte de "fout" te zeggen dat ik Oh Oh Cherso niet eens shokerend vond... het ziet er in mijn ogen uit als een stel debielen die gaan stappen (en dan zelfs nog vrij mildquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik een soort gelijk iets. Ze vroeg of barbie en jokekertje enz kende.
Dus ik vertel dat barbie en ik de zelfde appie hebben en ik haar regelmatig tegen kwam met stappen. En dat ze redelijk dicht bij me woont.
Zegt ze, lekker dan
Ja hallo ik kan haar moeilijk verbieden om in mijn appie te komen en niet te gaan stappen![]()
Dat is een afknapper en ze blockt me
WTF!
Het was meer een grapje. Maar sommige mensen voelen gewoon geen klik of zich niet aangetrokken tot iemand, ipv dat te zeggen verbreken ze gewoon het contact. Zo ook wel eens gehad dat iemand totaal niet meer reageerde en een kut smoes had dat ze het opeens druk had.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waarom ga jij ervan uit dat mensen liegen?
Ook een keer op paiq gehad dat een meisje een hekel aan vooroordelen had.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:08 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik maakte de "fout" te zeggen dat ik Oh Oh Cherso niet eens shokerend vond... het ziet er in mijn ogen uit als een stel debielen die gaan stappen (en dan zelfs nog vrij mild), net zoals ik en ieder ander persoon in Den Haag die wel eens uitgaat...
Dat kon ze zich dus niet voorstellen
Dating is windowshoppen. Je moet er niet te moeilijk over doen als iemand niet meer reageert. Al zal het vervelend zijn als het vaak gebeurd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:10 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Het was meer een grapje. Maar sommige mensen voelen gewoon geen klik of zich niet aangetrokken tot iemand, ipv dat te zeggen verbreken ze gewoon het contact. Zo ook wel eens gehad dat iemand totaal niet meer reageerde en een kut smoes had dat ze het opeens druk had.
Dat kan, maar in dit geval was het écht too obvious dat het anders was.
Maar goed.. dat is het spel. Ik heb ook wel eens gehad dat iets niet bij mij paste. Maar dat geef ik dan ook gewoon toe.
Hangt er vanaf wat voor werkeloze. Een werkeloze schoonmaker klik ik bv. weg. Lijkt me niet handig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:16 schreef Silenus het volgende:
Zijn niet alleen vrouwen hoor, mannen kunnen toch net zo oppervlakkig zijn. Ik klik werkloze vrouwen ook altijd weg, dan maar 'oppervlakkig'.
Juist wel? Hoef je zelf niet meer te poetsen thuisquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:18 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat voor werkeloze. Een werkeloze schoonmaker klik ik bv. weg. Lijkt me niet handig.
Want omdat je werkloos bent heb je meteen geen geld?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:15 schreef SilentChaos het volgende:
Terecht, Chris Rock nooit gezien?
Men can't go back sexually, women can't go back in wealth...
Hoe ga je je dates betalenom de betaaldiscussie maar weer aan te slingeren
En mannen zijn daar net zo oppervlakkig in als vrouwen... misschien kunnen we beter zeggen dat sommige MENSEN gewoon oppervlakkig zijn
Sja, rekening houden met de gevoelens van ieder internet contact lijkt me vermoeiend.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:17 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dating is windowshoppen. Je moet er niet te moeilijk over doen als iemand niet meer reageert. Al zal het vervelend zijn als het vaak gebeurd.
Hey ik ben geen oppervlakkige eikel die werklozen wegklikt, dus dat heb ik nooit gezegdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Want omdat je werkloos bent heb je meteen geen geld?
It's not you, it's mequote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:20 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Sja, rekening houden met de gevoelens van ieder internet contact lijkt me vermoeiend.
Na het zien van de foto: "Ja je hebt echt een prettige uitstraling, maar begrijp me niet verkeerd, ik mis toch wel een soort klik. Dit ligt totaal niet aan jou hoor, maar echt aan mij".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |