Oh, dat zal ik ook zeker niet ontkennen. Maar ik vind dat maar puberale onzin.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:26 schreef eefje801 het volgende:
En die "spanning" onzin hebben mannen ook best een handje van hoor
We worden oudquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dat zal ik ook zeker niet ontkennen. Maar ik vind dat maar puberale onzin.
Punt is dat je 9/10 keer ook het negende van de tien berichtjes bent. Is lang niet altijd onwil. Gewoon niet doenlijk daar. Beetje geduld mee hebben dus.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:14 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kvind het een beetje...
Ik zou nooit mensen kunnen negeren denk ik![]()
Vind dat niet netjes.
Badoo is in mijn ogen en ervaring meer een sex-datesite gebleken...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:31 schreef Vyric het volgende:
Ik moet zeggen dat Badoo niet echt als een datingsite gezien kan worden. Paiq.. well... die vrouwen daar zeggen amper wat :p.
Badoo... tjah, ik zie het als facebook meets datingsite ;p
Ik maak me er ook niet druk om. Ik stipte t aanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:24 schreef Techno het volgende:
@habitue: Leuk man, keep us posted.
[..]
Inderdaad, dit is wel een! waardig.
Want als ze hem écht leuk had gevonden dan was dit wel het laatste waar ze zich druk over zou maken...
Je stipte het aan? Als een wrat?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:44 schreef Linguine het volgende:
[..]
Ik maak me er ook niet druk om. Ik stipte t aan.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:59 schreef habitue het volgende:
date is super ik heb mn lastsye trein per ongeluk gemist
zo mrt trein bij haar slapen
morgen full report!
welkom in de echte wereldquote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:20 schreef Gatenkaas het volgende:
Heb via paiq een date voor aanstaande zaterdag. We appen al een poosje en sinds gisteren heb ik d'r ook op facebook. Schrik nu best wel van d'r uiterlijk. Op d'r paiq-foto's was ze vrij slank, maar die blijken van 1,5 jaar terug te zijn. Nu is ze blijkbaar best wel mollig, wat me nogal tegenstaat.
Zit nu eigenlijk te twijfelen of ik het wel door laat gaan.
Met nadruk op onzin, inderdaad. Heeft wmb niets met leeftijd te makenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Leuk habitué! Enjoy! En die "spanning" onzin hebben mannen ook best een handje van hoor
True, maar om nou voor een date te gaan terwijl ik toch weet dat het nu waarschijnlijk geen succes gaat worden..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 05:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
welkom in de echte wereld
Ben je nieuwsgierig genoeg naar haar om je over dat mollige heen te zettend? Tis maar een date hè, je hoeft niet meteen te trouwen
Had ik ook afgelopen weekend via Paiq, dus misschien hebben we dezelfde persoon gedatequote:Op vrijdag 22 februari 2013 02:20 schreef Gatenkaas het volgende:
Heb via paiq een date voor aanstaande zaterdag. We appen al een poosje en sinds gisteren heb ik d'r ook op facebook. Schrik nu best wel van d'r uiterlijk. Op d'r paiq-foto's was ze vrij slank, maar die blijken van 1,5 jaar terug te zijn. Nu is ze blijkbaar best wel mollig, wat me nogal tegenstaat.
Zit nu eigenlijk te twijfelen of ik het wel door laat gaan.
2 weken is ook lang in het begin vind ikquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:25 schreef Linguine het volgende:
Mja inderdaad.. Sowieso als je nu al twijfelt wordt dat in t echt vast niet beter denk ik.
Het eerste waaraan k dacht toen ik wakker werd was aan mn date van gister haha (a). Zo stom dat ik nu weer bijna 2 weken weg ga zondag.. Lang wachten dus. Of iig voelt het lang.
Wat een luxeprobleem toch eigenlijk? Ik heb het zelf ook al maar bij mij zit er maar ruim een week tussen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:25 schreef Linguine het volgende:
Mja inderdaad.. Sowieso als je nu al twijfelt wordt dat in t echt vast niet beter denk ik.
Het eerste waaraan k dacht toen ik wakker werd was aan mn date van gister haha (a). Zo stom dat ik nu weer bijna 2 weken weg ga zondag.. Lang wachten dus. Of iig voelt het lang.
Haha, jouw avatar.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:33 schreef barocci het volgende:
[..]
Wat een luxeprobleem toch eigenlijk? Ik heb het zelf ook al maar bij mij zit er maar ruim een week tussen.
Die kan moeilijk heel de dag stil blijven zittenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, jouw avatar.
Huh? Bewoog 'ie nou net of ben ik gek![]()
In welk opzicht ben je daar dramatisch in dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:45 schreef barocci het volgende:
[..]
Die kan moeilijk heel de dag stil blijven zittenMaar om nog even een vraag te herhalen die ik hier had gesteld maar waar ik niet echt antwoord op kreeg:
Hoe bouwen jullie je date op qua fysiek contact? Ik ben daar redelijk dramatisch in namelijk, kan wel wat tips gebruikenAl snap ik ook dat dat natuurlijk ook aan de date ligt.
Ik ben de uitzondering geweest die bevestigde dat jongeren een hoog libido hebbenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:50 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In welk opzicht ben je daar dramatisch in dan?
Ben je niet zo van het fysieke contact? Dus dat je zelf niet zo snel ff je hand op iemand legt ofzo (gewoon simpel en vriendschappelijk)...
Het is iets wat in sommige mensen zit, anderen moeten het leren... Volgens mij zijn daar duizenden boeken over geschrevenHet is niet moeilijk om te leren (zodat je nit als een freak overkomt)
Ach ik val dan ook onder die uitzondering, want ik heb het pas ook vanaf m'n 23ste ofzoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:55 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik ben de uitzondering geweest die bevestigde dat jongeren een hoog libido hebbenIk heb dus weinig geoefend en vind het daarom wat lastiger om dat goed aan te voelen en mn ding te doen. Al is het niet dat ik heel verlegen overkom qua gedrag, een gesprek op gang houden en oogcontact heb ik dus totaal geen moeite mee.
Ja oke het ligt er natuurlijk ook aan hoe dat de date verloopt, met de date dinsdagavond hebben we vooral tegenover elkaar gezeten en als je dan een hand op haar schouder zou leggen zou het wel een beetje raar overkomenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ach ik val dan ook onder die uitzondering, want ik heb het pas ook vanaf m'n 23ste ofzo(terwijl de rest op 16 jarige leeftijd al een enorm libido had
)
Maar als je iemand voor laat, als je langs iemand loopt, als je een leuke/grappige opmerking maakt/hoort... gewoon je hand op iemands schouder of middel leggen. In het begin zal het geforceerd voelen voor je denk ik, wat het raar maakt, maar gewoon op iedereen oefenen, kan ook makkelijk op mannen trouwens, alleen moet je dan niet zo teder aan z'n middel zitten
ja tegenover elkaar zitten is altijd een beetje lastig... tegenover elkaar staan ook trouwens. Sowieso kom je al een stuk minder intimiderend over als je naast iemand gaat staanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:03 schreef barocci het volgende:
[..]
Ja oke het ligt er natuurlijk ook aan hoe dat de date verloopt, met de date dinsdagavond hebben we vooral tegenover elkaar gezeten en als je dan een hand op haar schouder zou leggen zou het wel een beetje raar overkomen![]()
Zo werkt het inderdaad. Je merkt precies hoe iemand er op reageert, niets engs aan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 08:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Maar als je iemand voor laat, als je langs iemand loopt, als je een leuke/grappige opmerking maakt/hoort... gewoon je hand op iemands schouder of middel leggen. In het begin zal het geforceerd voelen voor je denk ik, wat het raar maakt, maar gewoon op iedereen oefenen, kan ook makkelijk op mannen trouwens, alleen moet je dan niet zo teder aan z'n middel zitten
Ik ga idd eens googlenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
ja tegenover elkaar zitten is altijd een beetje lastig... tegenover elkaar staan ook trouwens. Sowieso kom je al een stuk minder intimiderend over als je naast iemand gaat staan(natuurlijk niet op zo'n manier dat je voor je staat de leegte in te praten
)
Volgens mij als je een beetje googled kan je prima tips vinden...
ik weet het niet zo want bij mij gaat't tegenwoordig onbewust
Het moeilijkst is het moment dat je er bewust mee gaat beginnenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ga idd eens googlen. Ik vind het geweldig leuk als iemand dat doet, maar ben er zelf ook niet zo handig in
.
Ik ben helaas met de meeste dingen vrij bewust bezig maar goed, ik zie wel wat er van gaat komen. En anders kunnen Viking en ik altijd nog op elkaar oefenenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het moeilijkst is het moment dat je er bewust mee gaat beginnenhet komt zo stom/eng/geforceerd over....
Je kan idd ook goed afkijken bij mensen in je omgeving die het wel kunnen(zo heb ik het geleerd)
Gewoon op haar gaan zitten, dan weet ze dat je de baas bent!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:41 schreef AldoTheApache het volgende:
gewoon tegenover gaan zitten, ze moet zien wie de baas is
en als ze dan iets verkeerds zegt gewoon 3 tikken tegen der smoel gevenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:42 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Gewoon op haar gaan zitten, dan weet ze dat je de baas bent!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
en als ze dan iets verkeerds zegt gewoon 3 tikken tegen der smoel geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |