abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123189898
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 00:26 schreef eefje801 het volgende:
En die "spanning" onzin hebben mannen ook best een handje van hoor :)
Oh, dat zal ik ook zeker niet ontkennen. Maar ik vind dat maar puberale onzin.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 00:30:52 #182
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_123189955
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 00:29 schreef Techno het volgende:

[..]

Oh, dat zal ik ook zeker niet ontkennen. Maar ik vind dat maar puberale onzin.
We worden oud :')
pi_123189960
Ik moet zeggen dat Badoo niet echt als een datingsite gezien kan worden. Paiq.. well... die vrouwen daar zeggen amper wat :p.

Badoo... tjah, ik zie het als facebook meets datingsite ;p
Don't cry because it's over, smile because it happened - Dr. Seuss
  vrijdag 22 februari 2013 @ 00:35:28 #184
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_123190160
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 00:14 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Kvind het een beetje...

Ik zou nooit mensen kunnen negeren denk ik _O-
Vind dat niet netjes.
Punt is dat je 9/10 keer ook het negende van de tien berichtjes bent. Is lang niet altijd onwil. Gewoon niet doenlijk daar. Beetje geduld mee hebben dus.
pi_123190336
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 00:31 schreef Vyric het volgende:
Ik moet zeggen dat Badoo niet echt als een datingsite gezien kan worden. Paiq.. well... die vrouwen daar zeggen amper wat :p.

Badoo... tjah, ik zie het als facebook meets datingsite ;p
Badoo is in mijn ogen en ervaring meer een sex-datesite gebleken... :') Erg apart :')
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_123190529
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 00:24 schreef Techno het volgende:
@habitue: Leuk man, keep us posted. :D

[..]

Inderdaad, dit is wel een :') ! waardig.

Want als ze hem écht leuk had gevonden dan was dit wel het laatste waar ze zich druk over zou maken...
Ik maak me er ook niet druk om. Ik stipte t aan ;).
pi_123192143
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 00:44 schreef Linguine het volgende:

[..]

Ik maak me er ook niet druk om. Ik stipte t aan ;).
Je stipte het aan? Als een wrat? :?
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_123192501
Heb via paiq een date voor aanstaande zaterdag. We appen al een poosje en sinds gisteren heb ik d'r ook op facebook. Schrik nu best wel van d'r uiterlijk. Op d'r paiq-foto's was ze vrij slank, maar die blijken van 1,5 jaar terug te zijn. Nu is ze blijkbaar best wel mollig, wat me nogal tegenstaat.

Zit nu eigenlijk te twijfelen of ik het wel door laat gaan. :')
Burning bridges gives you so much more
  vrijdag 22 februari 2013 @ 05:53:49 #189
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123193261
quote:
1s.gif Op donderdag 21 februari 2013 23:59 schreef habitue het volgende:
:D date is super ik heb mn lastsye trein per ongeluk gemist :o zo mrt trein bij haar slapen :D morgen full report!
^O^
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 05:55:43 #190
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123193263
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 02:20 schreef Gatenkaas het volgende:
Heb via paiq een date voor aanstaande zaterdag. We appen al een poosje en sinds gisteren heb ik d'r ook op facebook. Schrik nu best wel van d'r uiterlijk. Op d'r paiq-foto's was ze vrij slank, maar die blijken van 1,5 jaar terug te zijn. Nu is ze blijkbaar best wel mollig, wat me nogal tegenstaat.

welkom in de echte wereld :P

Ben je nieuwsgierig genoeg naar haar om je over dat mollige heen te zettend? Tis maar een date hè, je hoeft niet meteen te trouwen ;)
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 07:28:55 #191
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_123193460
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 00:26 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Leuk habitué! Enjoy! En die "spanning" onzin hebben mannen ook best een handje van hoor :)
Met nadruk op onzin, inderdaad. Heeft wmb niets met leeftijd te maken :6

Nice habitue, na al dat zenuwachtige gedoe van andere mensen verdiende je ook gewoon een chille date :7

ps: kunnen mensen ophouden met nutteloze posts als "goh wat posten jullie veel"? voegt echt NIETS toe, behalve meer slowchat. en dat hebben we al genoeg :)
WFPB!
pi_123193536
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 05:55 schreef Viking84 het volgende:

[..]

welkom in de echte wereld :P

Ben je nieuwsgierig genoeg naar haar om je over dat mollige heen te zettend? Tis maar een date hè, je hoeft niet meteen te trouwen ;)
True, maar om nou voor een date te gaan terwijl ik toch weet dat het nu waarschijnlijk geen succes gaat worden..
Burning bridges gives you so much more
  vrijdag 22 februari 2013 @ 07:48:44 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123193558
Als ik puur op foto's afging had ik nooit een date ;)
Niet meer actief op Fok!
pi_123193584
Maar goed als dat meisje echt mollig is en je weet zeker dat je dat niet mooi/lekker kan vinden, doe het kind dan een plezier en zeg het gewoon af. Genoeg mannen die hem er wel voor omhoog krijgen en dat is voor haar zelfvertrouwen een stuk beter dan sexen met iemand die het ziet als een moetje omdat ze zo'n lieverd is :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_123193920
Mja inderdaad.. Sowieso als je nu al twijfelt wordt dat in t echt vast niet beter denk ik.

Het eerste waaraan k dacht toen ik wakker werd was aan mn date van gister haha (a). Zo stom dat ik nu weer bijna 2 weken weg ga zondag.. Lang wachten dus. Of iig voelt het lang.
pi_123193924
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 02:20 schreef Gatenkaas het volgende:

Had ik ook afgelopen weekend via Paiq, dus misschien hebben we dezelfde persoon gedate :P

Maar ik herkende haar uberhaupt niet van de Paiq foto's, dus dat was nog erger.
٩๏̯͡๏)۶
  vrijdag 22 februari 2013 @ 08:26:28 #197
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123193933
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:25 schreef Linguine het volgende:
Mja inderdaad.. Sowieso als je nu al twijfelt wordt dat in t echt vast niet beter denk ik.

Het eerste waaraan k dacht toen ik wakker werd was aan mn date van gister haha (a). Zo stom dat ik nu weer bijna 2 weken weg ga zondag.. Lang wachten dus. Of iig voelt het lang.
2 weken is ook lang in het begin vind ik :P zeker als je echt gek bent op iemand :Y
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_123194014
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:25 schreef Linguine het volgende:

Wat een luxeprobleem toch eigenlijk? Ik heb het zelf ook al maar bij mij zit er maar ruim een week tussen.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 08:37:10 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123194053
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:33 schreef barocci het volgende:

[..]

Wat een luxeprobleem toch eigenlijk? Ik heb het zelf ook al maar bij mij zit er maar ruim een week tussen.
Haha, jouw avatar.

Huh? Bewoog 'ie nou net of ben ik gek :? :')
Niet meer actief op Fok!
pi_123194194
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:37 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Haha, jouw avatar.

Huh? Bewoog 'ie nou net of ben ik gek :? :')
Die kan moeilijk heel de dag stil blijven zitten ;) Maar om nog even een vraag te herhalen die ik hier had gesteld maar waar ik niet echt antwoord op kreeg:
Hoe bouwen jullie je date op qua fysiek contact? Ik ben daar redelijk dramatisch in namelijk, kan wel wat tips gebruiken :P Al snap ik ook dat dat natuurlijk ook aan de date ligt.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 08:50:10 #201
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123194279
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:45 schreef barocci het volgende:

[..]

Die kan moeilijk heel de dag stil blijven zitten ;) Maar om nog even een vraag te herhalen die ik hier had gesteld maar waar ik niet echt antwoord op kreeg:
Hoe bouwen jullie je date op qua fysiek contact? Ik ben daar redelijk dramatisch in namelijk, kan wel wat tips gebruiken :P Al snap ik ook dat dat natuurlijk ook aan de date ligt.
In welk opzicht ben je daar dramatisch in dan?
Ben je niet zo van het fysieke contact? Dus dat je zelf niet zo snel ff je hand op iemand legt ofzo (gewoon simpel en vriendschappelijk)...
Het is iets wat in sommige mensen zit, anderen moeten het leren... Volgens mij zijn daar duizenden boeken over geschreven :P Het is niet moeilijk om te leren (zodat je nit als een freak overkomt)
pi_123194399
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:50 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

In welk opzicht ben je daar dramatisch in dan?
Ben je niet zo van het fysieke contact? Dus dat je zelf niet zo snel ff je hand op iemand legt ofzo (gewoon simpel en vriendschappelijk)...
Het is iets wat in sommige mensen zit, anderen moeten het leren... Volgens mij zijn daar duizenden boeken over geschreven :P Het is niet moeilijk om te leren (zodat je nit als een freak overkomt)
Ik ben de uitzondering geweest die bevestigde dat jongeren een hoog libido hebben :') Ik heb dus weinig geoefend en vind het daarom wat lastiger om dat goed aan te voelen en mn ding te doen. Al is het niet dat ik heel verlegen overkom qua gedrag, een gesprek op gang houden en oogcontact heb ik dus totaal geen moeite mee.
pi_123194442
Ja idd af en toe even je hand op iemands rug of schouder is prima sowieso.

Hebben jullie ooit een eerste date gehad zonder te zoenen? Ik nog nooit dus haha voelt best apart. Want normaal neem ik t zoenen dus ook altijd mee in mn oordeel over iemand en nu kan dat niet. Zal je zien dat t heel erg tegenvalt brr.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 08:59:33 #204
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123194466
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:55 schreef barocci het volgende:

[..]

Ik ben de uitzondering geweest die bevestigde dat jongeren een hoog libido hebben :') Ik heb dus weinig geoefend en vind het daarom wat lastiger om dat goed aan te voelen en mn ding te doen. Al is het niet dat ik heel verlegen overkom qua gedrag, een gesprek op gang houden en oogcontact heb ik dus totaal geen moeite mee.
Ach ik val dan ook onder die uitzondering, want ik heb het pas ook vanaf m'n 23ste ofzo :P (terwijl de rest op 16 jarige leeftijd al een enorm libido had :P)
Maar als je iemand voor laat, als je langs iemand loopt, als je een leuke/grappige opmerking maakt/hoort... gewoon je hand op iemands schouder of middel leggen. In het begin zal het geforceerd voelen voor je denk ik, wat het raar maakt, maar gewoon op iedereen oefenen, kan ook makkelijk op mannen trouwens, alleen moet je dan niet zo teder aan z'n middel zitten _O-
pi_123194546
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:59 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ach ik val dan ook onder die uitzondering, want ik heb het pas ook vanaf m'n 23ste ofzo :P (terwijl de rest op 16 jarige leeftijd al een enorm libido had :P)
Maar als je iemand voor laat, als je langs iemand loopt, als je een leuke/grappige opmerking maakt/hoort... gewoon je hand op iemands schouder of middel leggen. In het begin zal het geforceerd voelen voor je denk ik, wat het raar maakt, maar gewoon op iedereen oefenen, kan ook makkelijk op mannen trouwens, alleen moet je dan niet zo teder aan z'n middel zitten _O-
Ja oke het ligt er natuurlijk ook aan hoe dat de date verloopt, met de date dinsdagavond hebben we vooral tegenover elkaar gezeten en als je dan een hand op haar schouder zou leggen zou het wel een beetje raar overkomen :P :')
  vrijdag 22 februari 2013 @ 09:06:34 #206
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123194586
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 09:03 schreef barocci het volgende:

[..]

Ja oke het ligt er natuurlijk ook aan hoe dat de date verloopt, met de date dinsdagavond hebben we vooral tegenover elkaar gezeten en als je dan een hand op haar schouder zou leggen zou het wel een beetje raar overkomen :P :')
ja tegenover elkaar zitten is altijd een beetje lastig... tegenover elkaar staan ook trouwens. Sowieso kom je al een stuk minder intimiderend over als je naast iemand gaat staan :P (natuurlijk niet op zo'n manier dat je voor je staat de leegte in te praten :P)
Volgens mij als je een beetje googled kan je prima tips vinden...
ik weet het niet zo want bij mij gaat't tegenwoordig onbewust
pi_123194848
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 08:59 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Zo werkt het inderdaad. Je merkt precies hoe iemand er op reageert, niets engs aan.

En als het lastig is om tegenover iemand te zitten dan ga je er toch naast zitten.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 09:21:58 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123194893
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 09:06 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

ja tegenover elkaar zitten is altijd een beetje lastig... tegenover elkaar staan ook trouwens. Sowieso kom je al een stuk minder intimiderend over als je naast iemand gaat staan :P (natuurlijk niet op zo'n manier dat je voor je staat de leegte in te praten :P)
Volgens mij als je een beetje googled kan je prima tips vinden...
ik weet het niet zo want bij mij gaat't tegenwoordig onbewust
Ik ga idd eens googlen :Y. Ik vind het geweldig leuk als iemand dat doet, maar ben er zelf ook niet zo handig in :').
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 09:25:50 #209
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123194984
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 09:21 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik ga idd eens googlen :Y. Ik vind het geweldig leuk als iemand dat doet, maar ben er zelf ook niet zo handig in :').
Het moeilijkst is het moment dat je er bewust mee gaat beginnen :D het komt zo stom/eng/geforceerd over....
Je kan idd ook goed afkijken bij mensen in je omgeving die het wel kunnen :D (zo heb ik het geleerd)
pi_123195202
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 09:25 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Het moeilijkst is het moment dat je er bewust mee gaat beginnen :D het komt zo stom/eng/geforceerd over....
Je kan idd ook goed afkijken bij mensen in je omgeving die het wel kunnen :D (zo heb ik het geleerd)
Ik ben helaas met de meeste dingen vrij bewust bezig maar goed, ik zie wel wat er van gaat komen. En anders kunnen Viking en ik altijd nog op elkaar oefenen :P
pi_123195356
gewoon tegenover gaan zitten, ze moet zien wie de baas is :+
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_123195384
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 09:41 schreef AldoTheApache het volgende:
gewoon tegenover gaan zitten, ze moet zien wie de baas is :+
Gewoon op haar gaan zitten, dan weet ze dat je de baas bent!
pi_123195408
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 09:42 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Gewoon op haar gaan zitten, dan weet ze dat je de baas bent!
en als ze dan iets verkeerds zegt gewoon 3 tikken tegen der smoel geven :+
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_123195459
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 09:43 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

en als ze dan iets verkeerds zegt gewoon 3 tikken tegen der smoel geven :+
pi_123196646
Wat voor feedback hebben jullie wel eens gekregen?

Ik kreeg eens de topper: "Je zag er in ieder geval niet uit als een lelijke trol".

Thanks huh wait whut? :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')