Neequote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe oud ben je zelf dan???
20-30 is prima toch?
waarom?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee.
Wil graag een vrouw van 5-10 jaar ouder(ben zelf 29).
Lekker algemeenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Leuk:
[quote]
- Leuke uitstraling
Een hardrocker in een 1991 tour t-shirt van zijn favoriete band vind zich zelf goed gekleed, een rasta met dik omgewassen vet rasta haar vind zich zelf verzorgt.quote:- Verzorgd uiterlijk (qua kleding en haar enzo)
Lachen is humor, is personelijk. Want de 1 zijn humor is de andere zijn humor niet.quote:- Makkelijk praten en lachen over van alles en nog wat
Zeer algemeen.quote:- Warm (als in: zorgzaam overkomen, aanraken)
Ook zeer algemeen, want wat de 1 een breed interesse vind, vind de ander zeer beperkt.quote:- Goed opgeleid/goede algemene ontwikkeling/breed geïnteresseerd, zodat we over van alles kunnen praten
Tja wat is een groot punt, en wanneer zie je een eigen aandeel?quote:- Zelfreflectie is ook wel een goeie: je eigen aandeel in conflicten willen inzien en niet overal en gigantisch punt van maken. Maar daar kom je pas na verloop van tijd achter, meestal.
Whooh, wat een moeite doe jequote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lekker algemeen
[..]
Een hardrocker in een 1991 tour t-shirt van zijn favoriete band vind zich zelf goed gekleed, een rasta met dik omgewassen vet rasta haar vind zich zelf verzorgt.
[..]
Lachen is humor, is personelijk. Want de 1 zijn humor is de andere zijn humor niet.
Makkelij praten zijn de meningen ook over verdeeld wat dat precies is.
[..]
Zeer algemeen.
[..]
Ook zeer algemeen, want wat de 1 een breed interesse vind, vind de ander zeer beperkt.
[..]
Tja wat is een groot punt, en wanneer zie je een eigen aandeel?
Het is dus een lijstje wat helemaal niks zeggend ismaakt ook niks uit want zulke lijstjes zijn gebaseerd op personelijke meningen / smaken
een afknap lijstje is daarom makkelijker te maken, daarom gaat het vaak over negatieve kanten van een mogelijke internet date denk ik.
Fair enough.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee.
Wil graag een vrouw van 5-10 jaar ouder(ben zelf 29).
Tja, ik sport zelf redelijk veel (+3 uur in de week) en vind het daarom wel een beetje een afknapper als een meid niet de moeite kan/wil nemen om haar figuur in orde te houden. Ze hoeft geen uberslank lichaam te hebben, maar een normaal postuur lijkt me niet teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:48 schreef Viking84 het volgende:
Als ik puur op foto's afging had ik nooit een date
Is zoiets niet vanzelfsprekend?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:27 schreef Linguine het volgende:
Ik vind het heel leuk als een man schuin lacht hahaha dan smelt ik![]()
En attent is ook een groot pluspunt. Mn date van gisteren bracht me naar de metro en dat vond ik zo lief.
Daar voel ik me toe aangetrokken, vraag me niet waaromquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:27 schreef Linguine het volgende:
Ik vind het heel leuk als een man schuin lacht hahaha dan smelt ik![]()
En attent is ook een groot pluspunt. Mn date van gisteren bracht me naar de metro en dat vond ik zo lief.
quote:
Ja 'normaal postuur' is weer lekker vaag. Wat de ene een normaal postuur vindt, vindt de ander dikquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:28 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Tja, ik sport zelf redelijk veel (+3 uur in de week) en vind het daarom wel een beetje een afknapper als een meid niet de moeite kan/wil nemen om haar figuur in orde te houden. Ze hoeft geen uberslank lichaam te hebben, maar een normaal postuur lijkt me niet teveel gevraagd.
voor een normaal figuur hoeft ze nog niet te sportenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:28 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Tja, ik sport zelf redelijk veel (+3 uur in de week) en vind het daarom wel een beetje een afknapper als een meid niet de moeite kan/wil nemen om haar figuur in orde te houden. Ze hoeft geen uberslank lichaam te hebben, maar een normaal postuur lijkt me niet teveel gevraagd.
Gewoon een bmi-klasse opgevenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja 'normaal postuur' is weer lekker vaag. Wat de ene een normaal postuur vindt, vindt de ander dik. Leuk hè?
kennelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:31 schreef Linguine het volgende:
[..]
Dat zei hij ook al. Misschien heb ik hiervoor gewoon alleen maar met eikels gedate
Fair enough. Een klein buikje kan nog, maar dat is dan ook de max.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja 'normaal postuur' is weer lekker vaag. Wat de ene een normaal postuur vindt, vindt de ander dik. Leuk hè?
gewicht is niet zo heel belangrijk toch?quote:
Nee, mensen die alleen maar komen zeiken als het offtopic gaat en verder geen zinnige bijdrage plaatsen, daar hebben we wat aan.quote:
Ik heb verder niets ontopic toe te voegen, daarom reageer ik niet. Dit om SC te voorkomenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, mensen die alleen maar komen zeiken als het offtopic gaat en verder geen zinnige bijdrage plaatsen, daar hebben we wat aan.
Een gesloten topic ook niet, toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, mensen die alleen maar komen zeiken als het offtopic gaat en verder geen zinnige bijdrage plaatsen, daar hebben we wat aan.
Hah, sta jij daar met een rode opgeblazen kop, te puffen als een stoomlocomotief, zweet loopt langs je af... en hij staat naast je, niets aan de hand, bezorgd te kijken of het wel goed met je gaat. Zo'n plaatje krijg ik in mijn hoofd als ik hieraan denk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:43 schreef Perzephone het volgende:
Mijn paiqdate weer gesproken na valentijnsdag en we gaan samen sporten als date.
Lijkt mij wel leuk, maar wat moet je in godsnaam aan om er nog enigszins charmant uit te zien.
Kom maar eens bij mij in de sportschool kijken, genoeg charmante dames hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:43 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Een gesloten topic ook niet, toch?
Ontopic:
Mijn paiqdate weer gesproken na valentijnsdag en we gaan samen sporten als date.
Lijkt mij wel leuk, maar wat moet je in godsnaam aan om er nog enigszins charmant uit te zien.
Ik dus ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:45 schreef Northside het volgende:
[..]
Hah, sta jij daar met een rode opgeblazen kop, te puffen als een stoomlocomotief, zweet loopt langs je af... en hij staat naast je, niets aan de hand, bezorgd te kijken of het wel goed met je gaat. Zo'n plaatje krijg ik in mijn hoofd als ik hieraan denk.
In zijn sterke armen naar de ehbo gedragen worden heeft ook wel iets romantisch.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:46 schreef Perzephone het volgende:
Ik dus ook![]()
Vooral omdat hij nogal fanatiek is en ik eigenlijk alleen in de zomer intensief wat doe. Kan alleen maar goed gaan hehe
Gaan we het daar nou weer over hebben? Volgens mij is allang duidelijk gemaakt dat ik ten tijde van die reller hier, helemaal geen relatie had en dat ik dat nu netjes vertel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kom maar eens bij mij in de sportschool kijken, genoeg charmante dames hoor. Sporten doen ze dan weer niet echt, maar ze zien er wel leuk uit
.
Weet hij wel dat je al een vriendje hebt?
Moeite? 2min werk hoorquote:
Smaak afhankelijk dus, dit soort lijstjes zeggen dus niet veel tot niks. Daarom zijn afknap lijstjes makkelijk en duidelijk te maken. Daar ging het omquote:Het boeit me weinig wat die ander van zichzelf vindt. Het gaat erom wat ík verzorgd etc vind. Derhalve foto.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:47 schreef Perzephone het volgende:
[..]
Gaan we het daar nou weer over hebben? Volgens mij is allang duidelijk gemaakt dat ik ten tijde van die reller hier, helemaal geen relatie had en dat ik dat nu netjes vertel.
Mja, niet-afknaplijstjes kunnen op dezelfde manier opgesteld worden:quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Moeite? 2min werk hoor
[..]
Smaak afhankelijk dus, dit soort lijstjes zeggen dus niet veel tot niks. Daarom zijn afknap lijstjes makkelijk en duidelijk te maken. Daar ging het om
On-topic,
Ik heb volgende maand wat meer tijd en heb besloten eens een maandje betaald rond te gaan kijken op RP.
Ben erg benieuwd. Ben klaar met dat moeten wachten op foto bij paiq en dan een niet naar mijn smaak aantrekkelijke vrouw te zien.
Klinkt als een goede avondbesteding!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:00 schreef Silenus het volgende:
Vanavond eerste date (reallife dan, gehosseld afgelopen zaterdag in de kroeg dus al eens gezien), en we gaan meedoen aan de grote harlem-shake op de neude om 22u.![]()
...in de categorie 'dit kunnen we daarna ook afstrepen'.
Volgens mij heb jij echt veel leuke niet-standaard datesquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:00 schreef Silenus het volgende:
Vanavond eerste date (reallife dan, gehosseld afgelopen zaterdag in de kroeg dus al eens gezien), en we gaan meedoen aan de grote harlem-shake op de neude om 22u.![]()
Blij dat ik om die tijd de stad uit ben.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:00 schreef Silenus het volgende:
Ik denk dat het condoom is blijven hangen en ze nu naar de huisarts zijn omdat ze hem er niet uitkrijgenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:43 schreef Viking84 het volgende:
Habitue, post eens een uitgebreid verslag?
1. PM Sileniusquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:07 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij echt veel leuke niet-standaard dates
Dat wil ik ook, maar volgens mij is hier in de buurt niet heel veel bijzonders te doen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:00 schreef Silenus het volgende:
Did it all for the nookie.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:00 schreef Silenus het volgende:
Tja vrouwen vinden zoiets leuk blijkbaar...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:25 schreef Craptacular het volgende:
Ben ik de enige die het ontzettend lame vindt?
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:27 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja vrouwen vinden zoiets leuk blijkbaar...
Idee is orgineel, maar ik zelf zal het nooit doen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:25 schreef Craptacular het volgende:
Ben ik de enige die het ontzettend lame vindt?
Wees blij. Gewoon weer een hype wat veel mensen helemaal geweldig en hilarisch vinden waar je over een maand niks meer over hoort omdat de volgende hype dan weer voor de deur staat.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:27 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb geen idee wat de harlem-shake is.
Precies.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:44 schreef Silenus het volgende:
Ja, natuurlijk is het een hype. Maakt verder toch ook niets uit, even de kroeg uit, obscene gebaren maken met je date op een plein en daarna weer naar binnen om een chouffe weg te tikken.
Ik zie geen problemen.
Jij nog op date?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:51 schreef zarGon het volgende:
Zeg, kan de slowchat beperkt blijven? Dat kan desnoods in één van SC-reeksen die R&P/FOK! rijk is.
Mensen snappen echt niet dat er zoiets bestaat als DMquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:51 schreef zarGon het volgende:
Zeg, kan de slowchat beperkt blijven? Dat kan desnoods in één van SC-reeksen die R&P/FOK! rijk is.
Vind ik een goed plan daar ik liever irl mensen leer kennen en dan ga daten...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Misschien moeten we stoppen met Datingsite-ervaringen en er gewoon een algeheel dating-ervaringen topic van maken. Zowel via sites als in real life.
Dan zal 80% van de gespreksstoffen hier niet meer onder de definitie SC vallen.
Just my 2 cents.
Dat is zeer zeker waardeloos! Zeker op een iPhone 5. De site snapt de beeld verhouding niet met als gevolg dat foto's het slecht of helemaal niet doen!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:59 schreef Dizorn het volgende:
[..]
mobiel paiqen is btw waardeloos voor mij. jammer, veel sneller te doen dan op pc/laptop moeten inloggen
Paiq, Knuz, RP, Badoo etcquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waardeloos! Zeker op een iPhone 5. De site snapt de beeld verhouding niet met als gevolg dat foto's het slecht of helemaal niet doen!
Is er trouwens een dating site met een app voor op je mobiel?
Ook in zo'n topic is praten over Harlem Shake slowchat. Even een één-tweetje kan prima, maar loopt vaak uit de hand, logisch ook, veel mensen die er iets over kwijt willen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Misschien moeten we stoppen met Datingsite-ervaringen en er gewoon een algeheel dating-ervaringen topic van maken. Zowel via sites als in real life.
Just my 2 cents.
True.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:59 schreef Dizorn het volgende:
[..]
voor degene die advies zocht wbt fysiek contact: gewoon doen. het is pas awkward als jij zelf denkt dat het awkward gaat zijn. als je haar zelfverzekerd aanraakt is het niet snel fout (tenzij graaien als een vies ventje). dus relax en doe t gewoon.
Paiq heeft toch geen iphone app?quote:
Eens,quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook in zo'n topic is praten over Harlem Shake slowchat. Even een één-tweetje kan prima, maar loopt vaak uit de hand, logisch ook, veel mensen die er iets over kwijt willen.
Eens, ik date zelf alleen online, maar denk wel dat het huidige thema te beperkt is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Just my 2 cents.
Hosselervaringen/-tips danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:10 schreef Craptacular het volgende:
Kan de titel ff aangepast worden naar:
Hossel ervaringen/tips #317
Dat is wat ik ook de hele tijd al wil.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Just my 2 cents.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:13 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens, als jullie het zo graag on-topic willen houden, zet je deze discussie voort in FB. En niet hier
Maak dat je weg komt! Je overrekt het!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:36 schreef habitue het volgende:
Ik ben nog steeds bij haarvanavond post ik verslag
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:36 schreef habitue het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:41 schreef Viking84 het volgende:
Does normaal! Jullie zijn gewoon jaloers.
Okcupid heeft een chille app voor op de iphone.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:17 schreef ook_gek het volgende:
Even terug komen op een app voor een dating site,
Paiq heeft er geen en de mobiele site werkt zeer slecht op een iPhone 5.
RP heeft alleen een app voor de ipad gek genoeg, en niet voor een mobiele telefoon, of kijk ik nu verkeerd?
Lijkt mij wel handig namelijk.
Dude wtf doe je daar nog?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:36 schreef habitue het volgende:
Ze hebben tot diep in de nacht filosofische gesprekken gevoerd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:42 schreef SiemeN het volgende:
Als die niet geneukt heeft dan eet ik mijn hoed op.
Je hebt ze ertussen zitten hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze hebben tot diep in de nacht filosofische gesprekken gevoerd.
Goed zo, dit is (waarschijnlijk) de uitzondering die de regel bevestigd namelijk..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:44 schreef Viking84 het volgende:
Toch zal ik, ondanks dit verhaal, de volgende keer nog steeds om een foto vragen.
Habituequote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed zo, dit is (waarschijnlijk) de uitzondering die de regel bevestigd namelijk..
Of hij geeft niet om uiterlijk
m.paiq.nl werkt prima op mijn android telefoon, alleen ongelezen berichten blijven soms staan als ik niet antwoord en toch terug spring naar het hoofdscherm.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:36 schreef habitue het volgende:
Op de iPhone 5 gaat dat mis qua scherm grote, foto's doen het soms wel, soms niet. En de site is bagger traag bij mij.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:52 schreef tcr het volgende:
[..]
m.paiq.nl werkt prima op mijn android telefoon, alleen ongelezen berichten blijven soms staan als ik niet antwoord en toch terug spring naar het hoofdscherm.
Hee, dan moeten we nog langer wachten op het verslag.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]laat iedereen maar lullen, gewoon door gaan met dat kind uit elkaar te trekken
Nee serieus, leuk man, lekker van genieten en nachtje extra slapen gewoon doen. Effe schone boxer halen in de winkel en t-shirtje en gaan!
[..]
Op de iPhone 5 gaat dat mis qua scherm grote, foto's doen het soms wel, soms niet. En de site is bagger traag bij mij.
Nou en, gun die jongen ook eens watquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hee, dan moeten we nog langer wachten op het verslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:37 schreef Murdera het volgende:
Al die jaloerse mensen.Zuurtjes zijn het, zuurtjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
nou nou beetje minder mag ook wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou en, gun die jongen ook eens wat
Dat jij nou dikke lelijke op roze crocks lopende monsters date, houd niet in dat iemand anders snel terug moet komen
zo snel helemaal verliefd enzo ja?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:49 schreef Linguine het volgende:
Ik voel me triest haha. Het is pas 6u geleden dat ik m sprak maar het voelt als eeeeuwen geleden.
Nou nee dat ook weer niet. Maar moet zeggen dat ik mezelf ook wel verbaas ja. Ik heb dit nog nooit op deze manier na een keertje afspreken gehadquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo snel helemaal verliefd enzo ja?
Leuk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:55 schreef Linguine het volgende:
[..]
Nou nee dat ook weer niet. Maar moet zeggen dat ik mezelf ook wel verbaas ja. Ik heb dit nog nooit op deze manier na een keertje afspreken gehad. Val hem er verder niet mee lastig hoor haha. Tegen hem doe ik heeeel cool natuurlijk
Hehe gewoon een beetje de hard to get bitch blijven spelen, je blijft een vrouw hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:55 schreef Linguine het volgende:
[..]
Nou nee dat ook weer niet. Maar moet zeggen dat ik mezelf ook wel verbaas ja. Ik heb dit nog nooit op deze manier na een keertje afspreken gehad. Val hem er verder niet mee lastig hoor haha. Tegen hem doe ik heeeel cool natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |