Jij nog op date?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:51 schreef zarGon het volgende:
Zeg, kan de slowchat beperkt blijven? Dat kan desnoods in één van SC-reeksen die R&P/FOK! rijk is.
Mensen snappen echt niet dat er zoiets bestaat als DMquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:51 schreef zarGon het volgende:
Zeg, kan de slowchat beperkt blijven? Dat kan desnoods in één van SC-reeksen die R&P/FOK! rijk is.
Vind ik een goed plan daar ik liever irl mensen leer kennen en dan ga daten...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Misschien moeten we stoppen met Datingsite-ervaringen en er gewoon een algeheel dating-ervaringen topic van maken. Zowel via sites als in real life.
Dan zal 80% van de gespreksstoffen hier niet meer onder de definitie SC vallen.
Just my 2 cents.
Dat is zeer zeker waardeloos! Zeker op een iPhone 5. De site snapt de beeld verhouding niet met als gevolg dat foto's het slecht of helemaal niet doen!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:59 schreef Dizorn het volgende:
[..]
mobiel paiqen is btw waardeloos voor mij. jammer, veel sneller te doen dan op pc/laptop moeten inloggen
Paiq, Knuz, RP, Badoo etcquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker waardeloos! Zeker op een iPhone 5. De site snapt de beeld verhouding niet met als gevolg dat foto's het slecht of helemaal niet doen!
Is er trouwens een dating site met een app voor op je mobiel?
Ook in zo'n topic is praten over Harlem Shake slowchat. Even een één-tweetje kan prima, maar loopt vaak uit de hand, logisch ook, veel mensen die er iets over kwijt willen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Misschien moeten we stoppen met Datingsite-ervaringen en er gewoon een algeheel dating-ervaringen topic van maken. Zowel via sites als in real life.
Just my 2 cents.
True.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:59 schreef Dizorn het volgende:
[..]
voor degene die advies zocht wbt fysiek contact: gewoon doen. het is pas awkward als jij zelf denkt dat het awkward gaat zijn. als je haar zelfverzekerd aanraakt is het niet snel fout (tenzij graaien als een vies ventje). dus relax en doe t gewoon.
Paiq heeft toch geen iphone app?quote:
Eens,quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook in zo'n topic is praten over Harlem Shake slowchat. Even een één-tweetje kan prima, maar loopt vaak uit de hand, logisch ook, veel mensen die er iets over kwijt willen.
Eens, ik date zelf alleen online, maar denk wel dat het huidige thema te beperkt is.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Just my 2 cents.
Hosselervaringen/-tips danquote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:10 schreef Craptacular het volgende:
Kan de titel ff aangepast worden naar:
Hossel ervaringen/tips #317
Dat is wat ik ook de hele tijd al wil.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:00 schreef ManageTheAnger het volgende:
Just my 2 cents.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:13 schreef ook_gek het volgende:
Trouwens, als jullie het zo graag on-topic willen houden, zet je deze discussie voort in FB. En niet hier
Maak dat je weg komt! Je overrekt het!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:36 schreef habitue het volgende:
Ik ben nog steeds bij haarvanavond post ik verslag
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:36 schreef habitue het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:41 schreef Viking84 het volgende:
Does normaal! Jullie zijn gewoon jaloers.
Okcupid heeft een chille app voor op de iphone.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:17 schreef ook_gek het volgende:
Even terug komen op een app voor een dating site,
Paiq heeft er geen en de mobiele site werkt zeer slecht op een iPhone 5.
RP heeft alleen een app voor de ipad gek genoeg, en niet voor een mobiele telefoon, of kijk ik nu verkeerd?
Lijkt mij wel handig namelijk.
Dude wtf doe je daar nog?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:36 schreef habitue het volgende:
Ze hebben tot diep in de nacht filosofische gesprekken gevoerd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:42 schreef SiemeN het volgende:
Als die niet geneukt heeft dan eet ik mijn hoed op.
Je hebt ze ertussen zitten hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ze hebben tot diep in de nacht filosofische gesprekken gevoerd.
Goed zo, dit is (waarschijnlijk) de uitzondering die de regel bevestigd namelijk..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:44 schreef Viking84 het volgende:
Toch zal ik, ondanks dit verhaal, de volgende keer nog steeds om een foto vragen.
Habituequote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:45 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Goed zo, dit is (waarschijnlijk) de uitzondering die de regel bevestigd namelijk..
Of hij geeft niet om uiterlijk
m.paiq.nl werkt prima op mijn android telefoon, alleen ongelezen berichten blijven soms staan als ik niet antwoord en toch terug spring naar het hoofdscherm.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:36 schreef habitue het volgende:
Op de iPhone 5 gaat dat mis qua scherm grote, foto's doen het soms wel, soms niet. En de site is bagger traag bij mij.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:52 schreef tcr het volgende:
[..]
m.paiq.nl werkt prima op mijn android telefoon, alleen ongelezen berichten blijven soms staan als ik niet antwoord en toch terug spring naar het hoofdscherm.
Hee, dan moeten we nog langer wachten op het verslag.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]laat iedereen maar lullen, gewoon door gaan met dat kind uit elkaar te trekken
Nee serieus, leuk man, lekker van genieten en nachtje extra slapen gewoon doen. Effe schone boxer halen in de winkel en t-shirtje en gaan!
[..]
Op de iPhone 5 gaat dat mis qua scherm grote, foto's doen het soms wel, soms niet. En de site is bagger traag bij mij.
Nou en, gun die jongen ook eens watquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hee, dan moeten we nog langer wachten op het verslag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:37 schreef Murdera het volgende:
Al die jaloerse mensen.Zuurtjes zijn het, zuurtjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
nou nou beetje minder mag ook wel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:35 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou en, gun die jongen ook eens wat
Dat jij nou dikke lelijke op roze crocks lopende monsters date, houd niet in dat iemand anders snel terug moet komen
zo snel helemaal verliefd enzo ja?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:49 schreef Linguine het volgende:
Ik voel me triest haha. Het is pas 6u geleden dat ik m sprak maar het voelt als eeeeuwen geleden.
Nou nee dat ook weer niet. Maar moet zeggen dat ik mezelf ook wel verbaas ja. Ik heb dit nog nooit op deze manier na een keertje afspreken gehadquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo snel helemaal verliefd enzo ja?
Leuk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:55 schreef Linguine het volgende:
[..]
Nou nee dat ook weer niet. Maar moet zeggen dat ik mezelf ook wel verbaas ja. Ik heb dit nog nooit op deze manier na een keertje afspreken gehad. Val hem er verder niet mee lastig hoor haha. Tegen hem doe ik heeeel cool natuurlijk
Hehe gewoon een beetje de hard to get bitch blijven spelen, je blijft een vrouw hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:55 schreef Linguine het volgende:
[..]
Nou nee dat ook weer niet. Maar moet zeggen dat ik mezelf ook wel verbaas ja. Ik heb dit nog nooit op deze manier na een keertje afspreken gehad. Val hem er verder niet mee lastig hoor haha. Tegen hem doe ik heeeel cool natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |