Neequote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hoe oud ben je zelf dan???
20-30 is prima toch?
waarom?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee.
Wil graag een vrouw van 5-10 jaar ouder(ben zelf 29).
Lekker algemeenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk!
Leuk:
[quote]
- Leuke uitstraling
Een hardrocker in een 1991 tour t-shirt van zijn favoriete band vind zich zelf goed gekleed, een rasta met dik omgewassen vet rasta haar vind zich zelf verzorgt.quote:- Verzorgd uiterlijk (qua kleding en haar enzo)
Lachen is humor, is personelijk. Want de 1 zijn humor is de andere zijn humor niet.quote:- Makkelijk praten en lachen over van alles en nog wat
Zeer algemeen.quote:- Warm (als in: zorgzaam overkomen, aanraken)
Ook zeer algemeen, want wat de 1 een breed interesse vind, vind de ander zeer beperkt.quote:- Goed opgeleid/goede algemene ontwikkeling/breed geïnteresseerd, zodat we over van alles kunnen praten
Tja wat is een groot punt, en wanneer zie je een eigen aandeel?quote:- Zelfreflectie is ook wel een goeie: je eigen aandeel in conflicten willen inzien en niet overal en gigantisch punt van maken. Maar daar kom je pas na verloop van tijd achter, meestal.
Whooh, wat een moeite doe jequote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Lekker algemeen
[..]
Een hardrocker in een 1991 tour t-shirt van zijn favoriete band vind zich zelf goed gekleed, een rasta met dik omgewassen vet rasta haar vind zich zelf verzorgt.
[..]
Lachen is humor, is personelijk. Want de 1 zijn humor is de andere zijn humor niet.
Makkelij praten zijn de meningen ook over verdeeld wat dat precies is.
[..]
Zeer algemeen.
[..]
Ook zeer algemeen, want wat de 1 een breed interesse vind, vind de ander zeer beperkt.
[..]
Tja wat is een groot punt, en wanneer zie je een eigen aandeel?
Het is dus een lijstje wat helemaal niks zeggend ismaakt ook niks uit want zulke lijstjes zijn gebaseerd op personelijke meningen / smaken
een afknap lijstje is daarom makkelijker te maken, daarom gaat het vaak over negatieve kanten van een mogelijke internet date denk ik.
Fair enough.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee.
Wil graag een vrouw van 5-10 jaar ouder(ben zelf 29).
Tja, ik sport zelf redelijk veel (+3 uur in de week) en vind het daarom wel een beetje een afknapper als een meid niet de moeite kan/wil nemen om haar figuur in orde te houden. Ze hoeft geen uberslank lichaam te hebben, maar een normaal postuur lijkt me niet teveel gevraagd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 07:48 schreef Viking84 het volgende:
Als ik puur op foto's afging had ik nooit een date
Is zoiets niet vanzelfsprekend?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:27 schreef Linguine het volgende:
Ik vind het heel leuk als een man schuin lacht hahaha dan smelt ik![]()
En attent is ook een groot pluspunt. Mn date van gisteren bracht me naar de metro en dat vond ik zo lief.
Daar voel ik me toe aangetrokken, vraag me niet waaromquote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:27 schreef Linguine het volgende:
Ik vind het heel leuk als een man schuin lacht hahaha dan smelt ik![]()
En attent is ook een groot pluspunt. Mn date van gisteren bracht me naar de metro en dat vond ik zo lief.
quote:
Ja 'normaal postuur' is weer lekker vaag. Wat de ene een normaal postuur vindt, vindt de ander dikquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:28 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Tja, ik sport zelf redelijk veel (+3 uur in de week) en vind het daarom wel een beetje een afknapper als een meid niet de moeite kan/wil nemen om haar figuur in orde te houden. Ze hoeft geen uberslank lichaam te hebben, maar een normaal postuur lijkt me niet teveel gevraagd.
voor een normaal figuur hoeft ze nog niet te sportenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:28 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Tja, ik sport zelf redelijk veel (+3 uur in de week) en vind het daarom wel een beetje een afknapper als een meid niet de moeite kan/wil nemen om haar figuur in orde te houden. Ze hoeft geen uberslank lichaam te hebben, maar een normaal postuur lijkt me niet teveel gevraagd.
Gewoon een bmi-klasse opgevenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja 'normaal postuur' is weer lekker vaag. Wat de ene een normaal postuur vindt, vindt de ander dik. Leuk hè?
kennelijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:31 schreef Linguine het volgende:
[..]
Dat zei hij ook al. Misschien heb ik hiervoor gewoon alleen maar met eikels gedate
Fair enough. Een klein buikje kan nog, maar dat is dan ook de max.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja 'normaal postuur' is weer lekker vaag. Wat de ene een normaal postuur vindt, vindt de ander dik. Leuk hè?
gewicht is niet zo heel belangrijk toch?quote:
Nee, mensen die alleen maar komen zeiken als het offtopic gaat en verder geen zinnige bijdrage plaatsen, daar hebben we wat aan.quote:
Ik heb verder niets ontopic toe te voegen, daarom reageer ik niet. Dit om SC te voorkomenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, mensen die alleen maar komen zeiken als het offtopic gaat en verder geen zinnige bijdrage plaatsen, daar hebben we wat aan.
Een gesloten topic ook niet, toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, mensen die alleen maar komen zeiken als het offtopic gaat en verder geen zinnige bijdrage plaatsen, daar hebben we wat aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |