Ik denk dat een vervolgdate er wil in zit.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:40 schreef habitue het volgende:
Dank allen, ik had dit ook echt nodig na 7 jaar relatie die heel kut is geeindigd!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat een vervolgdate er wil in zit.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik denk dat een vervolgdate er wil in zit.
Dit soort verhalen moeten we vaker zien hier!!!! Wat een geweldig verhaal man!quote:
[off-topic]Angus and Julia Stone, op 1 na mooiste live concert ooit gezienquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:50 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beetje alternatief lopen doen
Echt superleuk!!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:40 schreef habitue het volgende:
Dank allen, ik had dit ook echt nodig na 7 jaar relatie die heel kut is geeindigd!
tof verhaal iddquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:21 schreef habitue het volgende:
Om 5 uur was het tijd om te gaan. En ik lig nu op bed met een voldaan gevoel. Een date die ik niet snel zal vergeten!Volgende date staat al op de agenda!
Meetup @ Rdam en samen een cafe zoeken waar we lekker thee kunnen drinken (beide thee liefhebbers en geen koffiequote:
ik lach schuinquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:27 schreef Linguine het volgende:
Ik vind het heel leuk als een man schuin lacht hahaha dan smelt ik![]()
En attent is ook een groot pluspunt. Mn date van gisteren bracht me naar de metro en dat vond ik zo lief.
Klinkt leuk, veel plezier!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:15 schreef JaliD het volgende:
[..]
Meetup @ Rdam en samen een cafe zoeken waar we lekker thee kunnen drinken (beide thee liefhebbers en geen koffie)
Vanaf hier wordt het wat ongeloofwaardig ... maar goed een beetje extra jus over een dateverslag kan nooit kwaad natuurlijk.quote:We kleedden elkaar in rap tempo uit en hebben de hele nacht hete passionele sex gehad.![]()
Om 7 uur waren we uitgeput en vielen samen in slaap, echter waren we om 9 uur weer wakker waarna de vrijpartij vrolijk verder ging. We zijn de hele ochtend en middag het bed nauwelijks uitgeweest en hebben slaap en seks nog een paar keer afgewisseld. Volgende keer neem ik meer dan 3 condooms mee!
Geloof je het toch niet!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:41 schreef Moogwai10 het volgende:
[..]
Vanaf hier wordt het wat ongeloofwaardig ... maar goed een beetje extra jus over een dateverslag kan nooit kwaad natuurlijk.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |