abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:22:33 #126
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_123214193
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

Als je berichtjes leuk genoeg zouden zijn om door een vrouw beantwoord te worden zou je zeker wel iets terug krijgen. Ik heb daar geen problemen mee. Blijkbaar jij wel, dat is dan toch logisch dat je je dat persoonlijk aan moet trekken?
Je hebt een spoeling die alles aan 'vrouwen zijn van goddelijke status, krijgen miljoenmiljard berichtjes en hebben mannen voor het opscheppen' wijten.

Doe iets aan je profiel, foto en manier van berichten sturen. Maar goed.. naar jezelf kijken is moeilijk.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_123214195
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:21 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Welke site gebruik jij?
Sinds kort op Badoo en Paiq, maar misschien is het ook wel omdat ik het gewoon voor de leuk doe en niet echt op zoek ben.
Azwethinkweiz
  vrijdag 22 februari 2013 @ 18:23:34 #128
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_123214227
quote:

[..]

Welke site gebruik jij?
E-matching, relatieklik en RP, genoeg vrouwen die daar de mannen benaderen. En bijna altijd bericht terug.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
pi_123214312
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:22 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

Sinds kort op Badoo en Paiq, maar misschien is het ook wel omdat ik het gewoon voor de leuk doe en niet echt op zoek ben.
Ik geef best toe dat veel berichten van mij niet super leuk zijn whatsoever... Maar dat vind ik sowieso lastig zo een eerste bericht terwijl je niet eens wat weet over iemand anders.. Ik stel gewoon een interesse vraag aan de hand van het profiel / foto.

Als het gewoon een kut bericht is dan ga ik echt geen antwoord verwachten, maar als er redelijke moeite in zit vind ik het een sneu gegeven als er niet gereageerd wordt.

Blijkbaar maak jij het 2e niet mee dus?
Rustig aan.
pi_123214418
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:25 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik geef best toe dat veel berichten van mij niet super leuk zijn whatsoever... Maar dat vind ik sowieso lastig zo een eerste bericht terwijl je niet eens wat weet over iemand anders.. Ik stel gewoon een interesse vraag aan de hand van het profiel / foto.

Als het gewoon een kut bericht is dan ga ik echt geen antwoord verwachten, maar als er redelijke moeite in zit vind ik het een sneu gegeven als er niet gereageerd wordt.

Blijkbaar maak jij het 2e niet mee dus?
Oh jawel hoor, maar zoals je zegt als het een slecht bericht is denk ik bij mezelf, naja, dan maar niet he. En volgende keer een betere poging ondernemen.
En als er zelfs op mijn beste 1e bericht ever niet wordt gereageerd dan denk ik: "It's your loss"
Azwethinkweiz
pi_123214644
quote:

[..]

Welke site gebruik jij?
Gehalte knappe en initiatief nemende vrouwen is op E-matching aardig hoog dus probeer het daar eens zou ik zeggen.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_123218336
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:43 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Een gesloten topic ook niet, toch?

Ontopic:
Mijn paiqdate weer gesproken na valentijnsdag en we gaan samen sporten als date.
Lijkt mij wel leuk, maar wat moet je in godsnaam aan om er nog enigszins charmant uit te zien. :+
Heb ik ook wel eens gedaan (skwaassjjj) en da's erg leuk! Na afloop bij de Mac gegeten als kers op de taart :')
We hebben nog zeker 5x gedate, maar toen ging ze ineens twijfelen en hoefde het voor mij niet meer.
beter een knipoog dan een blauw oog
  vrijdag 22 februari 2013 @ 20:24:58 #133
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123219157
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 18:09 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja het ligt aan mij dat er vaak geen moeite wordt gedaan om een bericht terug te sturen, het gebeurt gewoon veel omdat die meisjes toch al tonnen met berichten krijgen. :') Om je dat persoonlijk te gaan aantrekken lijkt me alles behalve rationeel en gewoon een kut advies dus.
Nee lopen janken dat jij nooit een berichtje krijgt en geen 1 vrouw (volledig foute constatering maar goed ) uit haar zelf een berichtje stuurd! Daar kom je ver mee.

Kijk naar je zelf ipv wijzen naar de vrouwen. Jij doet iets fout waarom je niks terug krijgt.

Geen goede foto, geen uitnodigende profiel tekst, geen interesant berichtje om reactie te krijgen of je legt de lat veel te hoog qua vrouwen.

Sim-pel
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_123219963
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 20:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee lopen janken dat jij nooit een berichtje krijgt en geen 1 vrouw (volledig foute constatering maar goed ) uit haar zelf een berichtje stuurd! Daar kom je ver mee.

Kijk naar je zelf ipv wijzen naar de vrouwen. Jij doet iets fout waarom je niks terug krijgt.
Ik klaag eigenlijk alleen over dat ik nooit een berichtje ontvang van iemand die ik nog niet gesproken heb.
Foute constatering is het niet eens, naar mij is het serieus zo, naar jou misschien niet dat kan.

Je zegt nu dat ik iets fout doe, dat hoeft niet zo te zijn want ik kan gewoon slecht in de smaak vallen om een of andere reden natuurlijk.
Als er iets stom is dan is het wel onzeker worden over jezelf, ik geef best toe dat ik niet constant de leukste berichten stuur hoor, maar ik probeer tenminste wat gesprekjes op gang te krijgen.
Rustig aan.
pi_123220960
Ik ga gewoon af op de dames met een fatsoenlijk profiel, hebben ze dat niet dan spreek ik ze daar op aan (als ze echt leuk zijn).

Iemand met een leuk profiel? Dan is het gemakkelijk om een aanknoping te vinden waar je samen over kunt praten.

Moet wel zeggen dat bijvoorbeeld op lexa (check het de laatste tijd weinig) dat ze heeeel erg kieskeurig zijn en op OKCupid gaat het allemaal best gemakkelijk.

Morgen een Date :D!
pi_123222198
Mijn verlate dateverslag!

We hadden om 19.45 op het station afgesproken. Na het vele whatsappcontact van de afgelopen dagen waren de verwachtingen hooggespannen! Ik arriveerde een paar minuten eerder en was veroordeeld tot een paar minuten nagelbijten.
Op een gegeven moment voelde ik een tik op mijn schouder. Ik draaide me om en was even overrompeld. Ze zag er prachtig uit! Lief gezicht (met nerdy bril) en een mooie glimlach met serieus een van de mooiste lippen die ik ooit heb gezien. O+ Mooie volle rode lippen!
Overdonderd door dit alles (ze zag er veel beter uit dan op foto, ja ze heeft me een dag voor de date een foto gestuurd) was er van de zelfverzekerde charmante habitue weinig meer over.
Dit resulteerde in standaardvragen en dito antwoorden. Ze zag er heel nerveus uit en vermeed oogcontact. Dit wordt een ramp dacht ik bij mezelf! -O-

Eenmaal bij de bestemming aangekomen gingen we zitten en bestelden beide een wijntje. Het ging al wat beter, maar nog steeds niet naar wens. Ik excuseerde me en kon zodoende even naar de wc om mezelf wat moed in te praten. (in mezelf dan he, niet hardop zoals ze in films weleens doen.)
Toen ik weer terug liep glimlachte ze naar me, ik smolt een beetje. O+
Vanaf toen ging het eigenlijk heel goed, ik sneed een paar leuke onderwerpen aan en ik kon wat droge oneliners strooien. Smiles around the table! *O*
Tevens had ik vooraf even op de website gekeken wat nou de beste tafel was om aan te zitten. Het waren alleen tafels waar je tegenover elkaar kon zitten. Ik koos voor een tafel met een loveseat en een stoel tegenover elkaar vlak bij de ingang. Doordat er op een gegeven moment steeds mensen in- en uitliepen zat zij telkens in de tocht. Ik kwam naast haar zitten om de tocht bij haar weg te nemen. Ze straalde en ik voelde me een baas. :7
Er gingen nog een paar glazen wijn doorheen en we begonnen wat handtastelijker te worden. Toen keek ik op mijn horloge en tot mijn schrik zou mijn laatste trein al over 15 min vertrekken!
Mijn date keek bepaald niet blij toen ze het tragische nieuws vernam. Ze dacht even na en stelde voor om bij haar te slapen, zodat we nog 1,5 uur langer konden blijven. :D Hier liet ik natuurlijk geen gras over groeien, en we bestelden nog een drankje!

Toen het tijd was om te gaan, liepen we hand in hand naar het station. We glimlachten regelmatig naar elkaar en zochten een lege coupe uit waar we gingen zitten. Ze pakte haar mp3-speler en we luisterden samen wat muziek. (We hebben beide ook dezelfde muzieksmaak) Ze keek me aan en ik wist dat dit het moment was waarop ik moest toeslaan. Ik zoende haar op haar mooie volle lippen en het was fantastisch! Ze kwam tegen me aanliggen en we tuurden naar buiten terwijl Angus Stone in de achtergrond ons gehoor verblijdde. O+

Eenmaal in haar woonplaats aangekomen liepen we naar haar huis. Toen we eenmaal binnen waren was het al snel vuurwerk. We kleedden elkaar in rap tempo uit en hebben de hele nacht hete passionele sex gehad. :9~ :9 Om 7 uur waren we uitgeput en vielen samen in slaap, echter waren we om 9 uur weer wakker waarna de vrijpartij vrolijk verder ging. We zijn de hele ochtend en middag het bed nauwelijks uitgeweest en hebben slaap en seks nog een paar keer afgewisseld. Volgende keer neem ik meer dan 3 condooms mee!

Om 5 uur was het tijd om te gaan. En ik lig nu op bed met een voldaan gevoel. Een date die ik niet snel zal vergeten! O+ Volgende date staat al op de agenda!
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_123222307
Godverdomme wat een prachtverslag. _O_
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:25:06 #138
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123222360
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:24 schreef Murdera het volgende:
Wat hij zegt!
Niet meer actief op Fok!
pi_123222400
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:00 schreef JaliD het volgende:
Ik ga gewoon af op de dames met een fatsoenlijk profiel, hebben ze dat niet dan spreek ik ze daar op aan (als ze echt leuk zijn).

Iemand met een leuk profiel? Dan is het gemakkelijk om een aanknoping te vinden waar je samen over kunt praten.

Moet wel zeggen dat bijvoorbeeld op lexa (check het de laatste tijd weinig) dat ze heeeel erg kieskeurig zijn en op OKCupid gaat het allemaal best gemakkelijk.

Morgen een Date :D!
Tof! *O*
Wat gaan jullie doen?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_123222438
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:24 schreef Murdera het volgende:
Dat, ja! _O_
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_123222635
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:21 schreef habitue het volgende:
*bazenverhaal*
Gaaf man! ^O^
pi_123222667
Wat een player _O_
pi_123222734
Eigenlijk vraagt dit wel om pics van desbetreffende meisje :@
pi_123222745
De hele nacht seks gehad op de eerste date. _O_
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:34:06 #145
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_123222828
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:32 schreef Fascination het volgende:
De hele nacht seks gehad op de eerste date. _O_
jij? :9~
Doei!
pi_123222869
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:34 schreef Meloewa het volgende:

[..]

jij? :9~
Haha, nee, ik refereerde aan het verhaal hierboven. :')
pi_123222908
quote:
17s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:32 schreef debeterebob het volgende:
Eigenlijk vraagt dit wel om pics van desbetreffende meisje :@
pi_123222916
Wat een heerlijk zwijmelverhaal Habitue! *O* :P :9 :9~ *; O+

Zucht :s)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 21:36:03 #149
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_123222928
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:34 schreef Fascination het volgende:

[..]

Haha, nee, ik refereerde aan het verhaal hierboven. :')
oei spannend verhaal?
Als je ja zegt ga ik hem lezen :@
Doei!
pi_123222958
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 21:36 schreef Meloewa het volgende:

[..]

oei spannend verhaal?
Als je ja zegt ga ik hem lezen :@
Ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')