abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123162514
Enthousiast is er begonnen met klussen en de ruimtes zien er nu zo uit:

En nu ligt het klussen aan het huis zo goed als stil. Er is onenigheid met wat gezinnen in de buurt en er word een logboek bijgehouden om te kijken of er mogelijkheden zijn om te verhuizen.

[ Bericht 93% gewijzigd door Puala op 21-02-2013 15:27:59 ]
pi_123162534
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 14:45 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ik wilde net vragen of je de achternamen in een dm wilde sturen, had al zo'n vermoeden dat het kampers waren.
Als ze nu al op zo'n manier op je reageren dan kun je het denk ik vergeten dat het ooit nog goed gaat komen.
En als je er de strijd mee aan wil gaan dan moet je een hele lange adem hebben.
Ik wil goed nadenken voor ik de strijd aan ga. Ik ga eerst bij mijn rechtsbijstand een dossier openen en een logboek aanleggen. Ik had net al een mooie voor er in *)
pi_123162555
En er komt tóch nog een klustopic. Ik wil mijn TV meubel nog aan gaan pakken, een nieuwe salontafel knutselen, de eethoek aanpakken en nachtkastjes timmeren. En dat is ook klussen en kan uiteindelijk allemaal meeverhuizen als het moet *O*
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2013 @ 15:22:55 #4
88815 The_Emotion
98.3
pi_123162749
Eventjes het vorige topic doorgelezen.
Wat een anitclimax is het dan ineens, je begon zo enthausiast over je nieuwe woning en het verbouwen en inrichten daarvan... en blijk je ineens tussen een paar onhandelbare tokkies te zitten.

Waren ze vanaf het begin al lastig, of is dat meer van de laatste paar dagen?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_123162862
Alsof er ook maar een verhuurder staat te popelen om overlast aan te gaan pakken. Dat kost geld en vooral veel tijd.
Een verhuurder wil gewoon netjes, op een zo goedkoop mogelijke manier, iedere maand de huurpenningen innen.

Wanneer de wijkagent op de hoogte is van het hele verhaal dan zal de verhuurder in dit geval van niets weten? Right...

Maar goede bouwplannen. Ik haak weer in. ^O^
pi_123163021
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:22 schreef Remqo het volgende:
Eventjes het vorige topic doorgelezen.
Wat een anitclimax is het dan ineens, je begon zo enthausiast over je nieuwe woning en het verbouwen en inrichten daarvan... en blijk je ineens tussen een paar onhandelbare tokkies te zitten.

Waren ze vanaf het begin al lastig, of is dat meer van de laatste paar dagen?
Vanaf het begin is er geen klik, maar sinds de kerst gaat het er al zo aan toe.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Alsof er ook maar een verhuurder staat te popelen om overlast aan te gaan pakken. Dat kost geld en vooral veel tijd.
Een verhuurder wil gewoon netjes, op een zo goedkoop mogelijke manier, iedere maand de huurpenningen innen.

Wanneer de wijkagent op de hoogte is van het hele verhaal dan zal de verhuurder in dit geval van niets weten? Right...

Maar goede bouwplannen. Ik haak weer in. ^O^
De ene kant van de straat is van de ene woningbouw en de andere kant van de andere. En die zijn wel degelijk in gesprek om te kijken hoe ze dit moeten aanpakken (als ik de woningbouw moet geloven dan). Ook de wijkagent word hierin betrokken.

Alleen wat zij aangeven: er komt geen informatie van bewoners, dus gericht dingen aanpakken kunnen we niet.

Alleen is nu de vraag: wil ik die informatie wel leveren?
pi_123163264
Je moet een kosten-baten-analyse maken om te concluderen of het verstandig is.
Verwacht je verbeteringen op de korte termijn?
Is het mogelijk om op korte termijn iets anders te vinden?
Wat kan ik redelijk hergebruiken in een andere woning. Wat is mijn schadepost, behang, verf en ....

Zodra ze weten dat jij de klikspaan bent dan kun je wel wat verwachten denk ik.
pi_123163361
Ik verwacht uberhaubt geen verbetering zolang ze twee zussen schuin tegenover elkaar laten wonen welke deze mentaliteit hebben.

Korte termijn iets anders: nee. Particulier is niet te betalen en met mijn nieuwe account sta ik 2 maand ingeschreven bij de woningbouw.

Alle meubels zijn herbruikbaar, maar de vloeren worden al lastig. Dus er is wel een kostenpost van een 2000 euro al met al. En ik heb bijna geen spaargeld meer over.

Klopt, daar ben ik ook bang voor. Nu ben ik niet extreem bang aangelegd, maar ik zit er niet op te wachten.
pi_123163520
Pff.. Balen. Hoop dat veel mensen dit lezen en zo verstandig te zijn goed in de straat/wijk te gaan kijken waar ze willen gaan wonen. Als de woningbouw een huis niet kan verhuren omdat de buren overlast geven kunnen ze vast ineens wel een hoop meer ben ik bang.
Sterkte!
pi_123164188
Hemeltjelief, Puala! Ik zou al huiverig zijn geweest bij een volksbuurt, vooral als je daar in je eentje gaat wonen (en dat niemand de woning wil zou bij mij ook alarmbellen doen rinkelen). Jamer dat die kennissen verder niet wisten wat voor rijtje huizen dat was en ik vind het verdomde onfatsoenlijk van de wbv om een jonge vrouw alleen in zo'n huis te zetten. Een beetje maatschappelijk inzicht zou ze sieren!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:11:42 #11
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_123164740
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:56 schreef Isabeau het volgende:
Hemeltjelief, Puala! Ik zou al huiverig zijn geweest bij een volksbuurt, vooral als je daar in je eentje gaat wonen (en dat niemand de woning wil zou bij mij ook alarmbellen doen rinkelen). Jamer dat die kennissen verder niet wisten wat voor rijtje huizen dat was en ik vind het verdomde onfatsoenlijk van de wbv om een jonge vrouw alleen in zo'n huis te zetten. Een beetje maatschappelijk inzicht zou ze sieren!
Tsjah, als je uit een boerderij komt waar je enkel houtkachels hebt wil je ook wel eens wat anders... Ik vind 't ook raar van de woningbouw dat ze een jonge vrouw in de buurt, op die plek, laten wonen terwijl ze dondersgoed weten met wat voor varkens ze daar te maken hebben.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_123164859
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 16:11 schreef kanovinnie het volgende:
Tsjah, als je uit een boerderij komt waar je enkel houtkachels hebt wil je ook wel eens wat anders... Ik vind 't ook raar van de woningbouw dat ze een jonge vrouw in de buurt, op die plek, laten wonen terwijl ze dondersgoed weten met wat voor varkens ze daar te maken hebben.
Er zijn vast genoeg mensen van hetzelfde niveau als die twee zussen die een huis zoeken. Kan dan mooi bij elkaar en in de zomer aan de straat biertjes drinken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:33:32 #13
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123165656
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 15:36 schreef Puala het volgende:
Ik verwacht uberhaubt geen verbetering zolang ze twee zussen schuin tegenover elkaar laten wonen welke deze mentaliteit hebben.

Korte termijn iets anders: nee. Particulier is niet te betalen en met mijn nieuwe account sta ik 2 maand ingeschreven bij de woningbouw.

Alle meubels zijn herbruikbaar, maar de vloeren worden al lastig. Dus er is wel een kostenpost van een 2000 euro al met al. En ik heb bijna geen spaargeld meer over.

Klopt, daar ben ik ook bang voor. Nu ben ik niet extreem bang aangelegd, maar ik zit er niet op te wachten.
Ik zou ook weinig hulp verwachten van de de wijkagent en van de woningbouw.
Instanties hier in de buurt zijn nogal bang om problemen te maken met mensen van het kamp.
  donderdag 21 februari 2013 @ 16:53:32 #14
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_123166646
Triest dat het zo moet lopen.

Ik hoop dat je gauw een andere plek vindt, tussen mensen die wél rekening willen houden met hun buren.
The love you take is equal to the love you make.
pi_123168548
Dankjulliewel voor het medeleven. Ik ga maar eens nadenken hoe nu verder en zodra er een update is laat ik het weten :)

Voor nu: klussen aan meubels ipv het huis.

Allereerst is mijn TV meubel aan de beurt, want met een deel daarvan ben ik zondag van de trap gestuiterd en dat heeft het meubel er niet mooier op gemaakt O-)

Zo is hij nu:

Ik hou van strak, dingen die in elkaar overlopen, symetrie of in elk geval kloppende lijnen. Dus ja, wat moet het dan gaan worden. Ik dacht aan zoiets:

De hoge kast links maak ik dus wat smaller waardoor de vakjes links nog maar half zo breed worden. Daar kan je leuke dingen in zetten om sfeer te maken. Rechts blijft zoals het is. Al overweeg ik om daar witte deurtjes in te maken zoals ik ook van plan ben bij het deel er naast. Daar zet ik 2 grote deurtjes in. Ik heb drukscharnieren (?) gekocht bij de Ikea zodat er geen handgrepen/whatever aan hoeven. Je drukt op het deurtje en hij gaat open *)

En rechts haal in bij de vakken aan de bovenkant wat af zodat je daar ook nog iets leuks neer kan zetten/leggen. En opnieuw twijfel ik of ik onderin die bakken laat staan of dat ik ook ga voor simpele deurtjes.

Het hele meubel komt tegen de muur te hangen met keilbouten en onderop komen 2 ledstrips via afstandsbediening te bedienen *)

En dit vind ik mooi om er omheen te maken:

Ik dacht zelf dat het vurenhout met een witte laklaag is. Klopt dit? En vooral, wat vinden jullie er van? :)
pi_123224423
quote:
En dit vind ik mooi om er omheen te maken:
[ afbeelding ]

Ik dacht zelf dat het vurenhout met een witte laklaag is. Klopt dit? En vooral, wat vinden jullie er van? :)
Wat 't is ... :@

Maarre, nice O+

En tof dat je zo positief doorklust met zo'n ... situatie. Ik ken het buurtje een beetje en snap idd niet wat de woningbouw bezielt ... :X
  maandag 25 februari 2013 @ 23:24:00 #17
66083 Platina
78th Element
pi_123351228
Hoe gaat het nog?
pi_123358849
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 22:02 schreef eismeiske het volgende:

[..]

Wat 't is ... :@

Maarre, nice O+

En tof dat je zo positief doorklust met zo'n ... situatie. Ik ken het buurtje een beetje en snap idd niet wat de woningbouw bezielt ... :X
Dat is een laag die iemand om een meubel heeft gemaakt. Ik vind het heel mooi, natuurlijk en rustig. Zou het graag namaken :)

Ik doe mijn best *O* Maar het is wel flink balen hoor.
Ik weet ook niet wat ze bezielt.. snap er weinig van :X
pi_123358901
quote:
0s.gif Op maandag 25 februari 2013 23:24 schreef Platina het volgende:
Hoe gaat het nog?
Ik ben het weekend niet thuis geweest en gisteravond weinig last gehad. En vanavond ben ik weer niet thuis. Dus al met al prima :D
  Moderator dinsdag 26 februari 2013 @ 10:58:37 #20
45833 crew  Fogel
pi_123359897
Nu eindelijk de boel eens doorgelezen.
Je werk ziet er goed uit ^O^
Wel erg kut van de situatie, ik hoop op het beste voor je!
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
  zaterdag 2 maart 2013 @ 12:38:35 #21
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_123532181

Laat mij nooit zeil leggen. Past precies maar dan wel op de kop. Met wat kunstig snijwerk wist ik mijn fout te verbloemen
pi_123540729
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 10:12 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik ben het weekend niet thuis geweest en gisteravond weinig last gehad. En vanavond ben ik weer niet thuis. Dus al met al prima :D
Kortom: je ontloopt je eigen huis.....
Hoop dat er snel een oplossing komt (ander huis dus) want wat ik op je blog en hier lees maakt me niet vrolijk.
Heb respect voor je instelling maar wees niet té makkelijk naar de wbv toe.
Sterkte meisje.

edit: en kano moet dus geen zeil leggen _O-
Waar het stinkt is het warm.
pi_123560639
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 maart 2013 17:19 schreef knoblaucha6 het volgende:

[..]

Kortom: je ontloopt je eigen huis.....
Hoop dat er snel een oplossing komt (ander huis dus) want wat ik op je blog en hier lees maakt me niet vrolijk.
Heb respect voor je instelling maar wees niet té makkelijk naar de wbv toe.
Sterkte meisje.

edit: en kano moet dus geen zeil leggen _O-
Kwam toevallig zo uit. Ik ben geen avond meer van huis vanwege mijn buren.
Dankjewel. Is altijd fijn om te horen. Ik hou een logboek bij en heb foto's gemaakt. Alles is nu weer opgeruimd en weg, dus het is afwachten of ze nog een keer bezig gaan.
pi_123786168
Precies het weekend voor het gesprek met de woningbouw/wijkagent heb ik het behang van de hal er af getrokken. En dat ziet er nu zo uit:

En ik dacht later dat het me vast niet ging irriteren en dat ik dat wel kon hebben, maar ik irriteer me rot. Het ziet er niet uit, het moet weg. Maar ik betwijfel ten zeerste of het in 1 danwel 2 keer dekkend geschilderd kan worden. Dat is niet zo erg, want ik kwam een behangetje tegen en die vond ik wel echt _O_ :9~ *;

Maar euhm, praktisch gezien. Hoe kun je het beste een trapgat behangen? Ik heb er geen ervaring in :@ en wil het wel een beetje veilig doen :D
pi_123789145
Trapgat behangen is best moeilijk, maar ik heb het zelf nog nooit gedaan. Wel een ontzettend leuk behangetje!
pi_123823497
Gisteravond bedreigd door de buurvrouw, dus maandag in gesprek met de woningbouw en politie. Dus geen behang, ik moet het maar leren accepteren dat het zo blijft.
pi_123824425
Ik vrees ook dat het zo blijft :{ Wat lokte deze bedreiging uit? Je auto stond binnen 1 km van haar huis?
pi_123825780
Geluidsoverlast. En ik zet dus echt nooit de boel vol open, want ik heb geen zin in gezeik. En ik snap het niet ook.

Het was gewoon gelijk dreigen en er vol in. Geen gesprek of wat dan ook. Gelijk dat ze me wat aan zouden doen de volgende keer en het me wel af zouden leren.
pi_123829000
Je wordt zo bang om je radio of tv aan te zetten -O-
  zaterdag 9 maart 2013 @ 16:27:26 #30
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_123829980
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 14:00 schreef Puala het volgende:
Geluidsoverlast. En ik zet dus echt nooit de boel vol open, want ik heb geen zin in gezeik. En ik snap het niet ook.

Het was gewoon gelijk dreigen en er vol in. Geen gesprek of wat dan ook. Gelijk dat ze me wat aan zouden doen de volgende keer en het me wel af zouden leren.
Ook meteen een serieuze bedreiging.
Ben nooit zo van het weg lopen voor dingen maar denk dat het in dit geval wel het beste is om daar zo snel mogelijk weg te gaan.
pi_123831372
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 16:27 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ook meteen een serieuze bedreiging.
Ben nooit zo van het weg lopen voor dingen maar denk dat het in dit geval wel het beste is om daar zo snel mogelijk weg te gaan.
Ik denk dat het in dit geval wel de beste oplossing is ja.
pi_123831408
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Je wordt zo bang om je radio of tv aan te zetten -O-
Om het dan nog maar niet te hebben over bijv. een keer stofzuigen, want als het zo gehorig is horen ze dat vast ook.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:28:49 #33
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_123832243
Ik heb de topics nu ook eventjes doorgelezen, wat rot dat je tussen van die tokkies terecht bent gekomen!
En meteen bedreigingen en zo... ik denk echt dat je er het best aan doet om toch zsm iets anders te zoeken. Sterkte en succes!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_125996339
Zo, daar is dan een update.

Vandaag de woonkamer omgegooid. Zithoek naar achter, eettafel naar voren. Ok, dat is niet klusgerelateerd. Het klussen ligt ook best wel stil. Ben op hobby niveau bezig met de tuin. Heb er een paar tegels uit gehaald en daar plantjes in gezet.

Vannavond wilde ik die truuk weer toepassen en na ruim een uur pielen, kutten en vloeken ( :@ ) zijn er wel twee stenen uit :r De vorige bewoners hebben de randjes volgestort met beton en nu ligt alles er gigantisch strak in. Dus ik hb nu een beginnetje, maar eigenlijk ook weer niet want de volgende steen ligt weer muurvast.

Ook heb ik met een overbuurman een mooi dealtje gemaakt. Hij wilt zijn stenen van de voortuin kwijt en ik wil ze graag hebben. Dus als ik ze op kom halen binnenkort mag ik ze hebben voor noppes *O* En dat is mooi, want de voortuin word nu als kattenbak gebruikt en dat heb ik liever niet :)

Met de woningbouw vlot het voor geen milimeter, dus op kleine schaal gebeuren er nog wat dingetjes in huis. Dingen die geen geld kosten en alleen maar tijd :)
  † In Memoriam † vrijdag 3 mei 2013 @ 09:11:48 #35
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126011718
zo maar hallo die woningbouw is lekker.
ze kunnen wel zeggen dat je onderzoeksplicht hebt, maar zij wisten dat er bewoners vertrokken zijn om dezelfde problemen die jij nu hebt en zij houden hun mond dicht?
a-sociaal!
heb je geen rechtsbijstandsverzekering die je kan helpen?
pi_126011808
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:11 schreef lady-wrb het volgende:
zo maar hallo die woningbouw is lekker.
ze kunnen wel zeggen dat je onderzoeksplicht hebt, maar zij wisten dat er bewoners vertrokken zijn om dezelfde problemen die jij nu hebt en zij houden hun mond dicht?
a-sociaal!
heb je geen rechtsbijstandsverzekering die je kan helpen?
Ik heb een rechtsbijstandsverzekering, maar die kan niet helpen. De woningbouw is namelijk niet verplicht voor te lichten en dan kan ik proberen om de andere bewoners er uit te zetten.. maar dat is en een hele strijd en dan zijn alsnog de andere families niet weg. Juridisch gezien is het niet mogelijk een andere woning af te dingen.
  † In Memoriam † vrijdag 3 mei 2013 @ 09:17:15 #37
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126011846
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:15 schreef Puala het volgende:

[..]

Ik heb een rechtsbijstandsverzekering, maar die kan niet helpen. De woningbouw is namelijk niet verplicht voor te lichten en dan kan ik proberen om de andere bewoners er uit te zetten.. maar dat is en een hele strijd en dan zijn alsnog de andere families niet weg. Juridisch gezien is het niet mogelijk een andere woning af te dingen.
lekker dan. daar zit je dan in je mooie opgeknapte huis in het midden van de hel -O-
en de woningbouw maar lachen, want die vangt probleemloos jouw huurcentjes en jij zit met de ellende
pi_126011879
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:17 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

lekker dan. daar zit je dan in je mooie opgeknapte huis in het midden van de hel -O-
en de woningbouw maar lachen, want die vangt probleemloos jouw huurcentjes en jij zit met de ellende
Tsja, het is niet anders. Ik probeer het maar te accepteren en er het beste van te maken. Al moet ik wel bekennen, de brief van de huurverhoging wakkert wel aan dat ik weer even wat bozer was.

En 2 dagen terug hadden de buren de vuurkorf aan en die lucht hing gewoon in mijn woonkamer ondanks dat ik alles dicht had. Zelfs een soort mist/rook was te zien, dus gister gebeld en dinsdag komen ze kijken. Ik geloof nooit dat dit bij een huis hoort.
  vrijdag 3 mei 2013 @ 09:20:24 #39
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_126011915
Ik kan de rooklucht beamen, Natuurlijk is het zo dat je altijd wat van een bbq of vuurkorf ruikt, maar het leek net alsof dat ding midden in de kamer bij Puala stond :{
  † In Memoriam † vrijdag 3 mei 2013 @ 12:45:43 #40
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126017870
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 09:18 schreef Puala het volgende:

[..]

Tsja, het is niet anders. Ik probeer het maar te accepteren en er het beste van te maken. Al moet ik wel bekennen, de brief van de huurverhoging wakkert wel aan dat ik weer even wat bozer was.

En 2 dagen terug hadden de buren de vuurkorf aan en die lucht hing gewoon in mijn woonkamer ondanks dat ik alles dicht had. Zelfs een soort mist/rook was te zien, dus gister gebeld en dinsdag komen ze kijken. Ik geloof nooit dat dit bij een huis hoort.
o maar huurverhoging mag je weigeren he?
daar zou ik dan even mee langs het juridisch loket gaan.
  † In Memoriam † vrijdag 3 mei 2013 @ 12:47:12 #41
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126017922
en ik ga één van de tips uit je vorige topic uitproberen:
ik heb zonet een cheapass schoenenzak gekocht, die ik vol ga gooien met plantjes !
8-)
pi_126018324
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:45 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

o maar huurverhoging mag je weigeren he?
daar zou ik dan even mee langs het juridisch loket gaan.
Weigeren op grond waarvan? Inflatie en de wettelijke dingen. Mijn inkomen kunnen ze het niet op doen.
pi_126018834
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 12:58 schreef Puala het volgende:

[..]

Weigeren op grond waarvan? Inflatie en de wettelijke dingen. Mijn inkomen kunnen ze het niet op doen.
*lurker meldt zich*

Topic een beetje doorgelezen, wat ontzettend naar! Je kunt huurverhoging weigeren (en zelfs huur naar beneden) op basis van derving woongenot. Vraag anders even in WGR hoe het juridisch precies zit. En/of ga naar het juridisch loket.

Als de woningbouwvereninging weinig huur meer ontvangt zijn ze waarschijnlijk ook geneigd om een stapje harder voor je te lopen...
pi_126019264
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:12 schreef TwinkleStar001 het volgende:

[..]

*lurker meldt zich*

Topic een beetje doorgelezen, wat ontzettend naar! Je kunt huurverhoging weigeren (en zelfs huur naar beneden) op basis van derving woongenot. Vraag anders even in WGR hoe het juridisch precies zit. En/of ga naar het juridisch loket.

Als de woningbouwvereninging weinig huur meer ontvangt zijn ze waarschijnlijk ook geneigd om een stapje harder voor je te lopen...
Als ik dat puntensysteem er bij pak dan moet mijn huurprijs 700 euro zijn. Het is een groot huis met wel alle voorzieningen namelijk. In werkelijkheid betaal ik 475 en dat word met verhoging 495 (even afgerond). Zou zoiets nog verder omlaag kunnen?

Ik ga mijn topic in WGR eens schoppen.
  † In Memoriam † vrijdag 3 mei 2013 @ 20:30:35 #45
37843 lady-wrb
kortaf
pi_126035224
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 mei 2013 13:21 schreef Puala het volgende:

[..]

Als ik dat puntensysteem er bij pak dan moet mijn huurprijs 700 euro zijn. Het is een groot huis met wel alle voorzieningen namelijk. In werkelijkheid betaal ik 475 en dat word met verhoging 495 (even afgerond). Zou zoiets nog verder omlaag kunnen?

Ik ga mijn topic in WGR eens schoppen.
doen hoor! ik wens je heel veel succes!

en kijk eens! gaaf he?

vrijdag 3 mei 2013 @ 21:32:00 #46
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_126038122
Heb het vorige topic helemaal doorgelezen en deze ook, en wat een gezeik met die buren zeg...
Zit zelf ook te kijken om alleen te gaan wonen, maar als ik dit zo lees....
Raar/achterbaks ook van die woningbouwvereniging dat ze weten dat er problemen zijn met tokkies in de buurt maar er vooraf niks over wordt gezegd, "onderzoeksplicht", ja lekker hoor.
In ieder geval mooi dat je je niet makkelijk uit het veld laat slaan, hoop echt dat je wat meer kan genieten in je huis binnenkort.

De inrichting is in ieder geval al netjes, die blauwe muren zijn ook mooi :D

[ Bericht 15% gewijzigd door MacorgaZ op 03-05-2013 21:38:50 ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_126044452
Je hebt er waarschijnlijk helemaal niets aan omdat de situatie TOTAAL anders is, maar mij is het ook ooit eens gelukt om minder huur te betalen vanwege derving woongenot. Klein detail; dat was een huurhuis in Canada :+

Maar als ik het goed begrepen heb zijn de achterliggende principes hetzelfde, dus zou het moeten kunnen. Ik hoop dat het je lukt in ieder geval, dat zou weer wat druk op de woningbouw zetten inderdaad!
  zaterdag 4 mei 2013 @ 08:41:26 #48
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_126049978
Er staat vandaag toevallig een stukje op nu.nl dat woning coöperaties te weinig doen bij 'burenruzie'. Dat het vaak blijft bij gesprekken, maar dat ze veel meer kunnen doen. Kan helaas niet linken met mijn mobiel.
  zaterdag 4 mei 2013 @ 08:45:30 #49
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_126100937
Ach weet je, ik kan ook die hele strijd over de huurprijs wel gaan voeren.. het genot word er niet meer om. En misschien lopen ze harder, maar dat is ook niet zeker. Ofwel, ik weet nog niet goed wat te doen. Ik ben zelf ziek (hersenkneuzing) en mijn herstel staat zo goed als stil door stress (huis + werk) en ik denk er over een mail te gaan sturen en dit uit te leggen en om een tegemoet koming te vragen. Niet dat verhuizen geen stress is, maar dat heeft een eindpunt en dit niet.

Maar goed, vandaag gestraat! En de stenen die ik van de overbuurman mocht waren slecht :X De helft was nog maar heel. De andere helft miste hoekjes of waren volledig door het midden. En de buren zaten uiteraard buiten en die keken echt van "shiiiiit hier moeten wij tegen aan gaan kijken". En eerlijk gezegd, ik snap ze maar het boeit me echt niets.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afijn, de foto's

Disclamer: ja ik weet dat het er gigantisch slecht in ligt. Maar ik ga geen geld uitgeven aan zand. En op klei iets vlak leggen zonder er een week mee bezig te zijn lukt niet :+
pi_126102621
Wij kregen ooit huurverlaging wegens achterstallig onderhoud maar je kan het ook aanvechten wegens woongenot bederving van de omgeving wat verholpen kan worden. Verbouwingen van gemeente ed vallen daar niet onder.
pi_127580986
Schopje.

Ik ga zo een wandeling maken naar de woningbouw en de huur opzeggen *O* Ik ga verhuizen richting de zaanstreek. Weg van de tokkies, weg van de overlast, op naar een leuk appartement met zonnig dakterras *O*
  zondag 9 juni 2013 @ 14:43:59 #53
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_127581045
zonde van alle dingen die je al gedaan hebt. Maar woongenot in tokkie vrije omgeving is het belangrijkst natuurlijk!
pi_127581125
Wat fijn voor je! Hoop dat je daar de beste buren ooit treft! :)

Jammer van de tijd en het geld dat je in dit huis hebt gestoken, maar je hebt er iig wel wat moois van weten te maken.
  zondag 9 juni 2013 @ 14:58:40 #55
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_127581457
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 14:41 schreef Puala het volgende:
Schopje.

Ik ga zo een wandeling maken naar de woningbouw en de huur opzeggen *O* Ik ga verhuizen richting de zaanstreek. Weg van de tokkies, weg van de overlast, op naar een leuk appartement met zonnig dakterras *O*
Leuk! (nogmaals) proficiat :') Alleen jammer dat ik nu die a15 niet meer kan afknallen....
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_127582591
quote:
Schopje.

Gefeliciteerd, ik heb stiekem dit topic gevolgd. Hoe heb je zo snel een ander huisje kunnen regelen? :-)
pi_127582635
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 15:32 schreef Snowglobe het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, ik heb stiekem dit topic gevolgd. Hoe heb je zo snel een ander huisje kunnen regelen? :-)
Vanwege afstand, mijn situatie en werk hebben we besloten samen wat te zoeken :)
  zondag 9 juni 2013 @ 15:35:38 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127582693
Gelukkig. Gefeliciteerd!
pi_127583275
Samen *;

Feli!
pi_127585809
quote:
Schopje.

Welkom in t zaanse dan maar ;)

Welke buurt ga je ongeveer wonen?
  † In Memoriam † zondag 9 juni 2013 @ 17:15:43 #61
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127586091
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:06 schreef Vinz0r het volgende:

[..]

Welkom in t zaanse dan maar ;)

Welke buurt ga je ongeveer wonen?
in mijn buurt :P
pi_127586760
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:15 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Haha en jouw buurt is zeker Puala dr buurt? ;)
  zondag 9 juni 2013 @ 17:45:26 #63
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_127587108
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:15 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

iig heel dicht bij mij in de buurt :P
  † In Memoriam † zondag 9 juni 2013 @ 18:14:07 #64
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127588034
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 17:45 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

iig heel dicht bij mij in de buurt :P
woon jij hier ook al? :o
  zondag 9 juni 2013 @ 18:21:54 #65
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_127588239
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:14 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

woon jij hier ook al? :o
ik ga met puala samenwonen ;)
pi_127588297
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Oók gefeliciteerd ! *; w/ *O*
  zondag 9 juni 2013 @ 18:24:35 #67
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_127588337
  † In Memoriam † zondag 9 juni 2013 @ 18:30:07 #68
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127588534
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:21 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

o wat leuk! gefeliciteerd!
dus jij hebt nu een stuk laminaat ergens liggen ? O-)
pi_127588642
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:30 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

o wat leuk! gefeliciteerd!
dus jij hebt nu een stuk laminaat ergens liggen ? O-)
Nog niet. Hij is woensdag hier en als je wilt kan hij hem meenemen voor je ;)
  † In Memoriam † zondag 9 juni 2013 @ 18:34:12 #70
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127588656
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:33 schreef Puala het volgende:

[..]

Nog niet. Hij is woensdag hier en als je wilt kan hij hem meenemen voor je ;)
laat maar weten wanneer een stukje in de buurt is.
dan kom ik wel even langsfietsen ofzo
pi_127588668
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:34 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

laat maar weten wanneer een stukje in de buurt is.
dan kom ik wel even langsfietsen ofzo
Ik laat het je weten :)
  zondag 9 juni 2013 @ 19:00:37 #72
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_127589656
Ben ik een laminaattaxi?
pi_127589733
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:00 schreef kanovinnie het volgende:
Ben ik een laminaattaxi?
Ja *)
Klein stukje maar hoor. Ze wilt eerst kijken of ze het mooi vind ;)
  † In Memoriam † zondag 9 juni 2013 @ 19:12:43 #74
43556 miss_dynastie
pi_127590122
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 18:24 schreef kanovinnie het volgende:
Toch wel? *O*
pi_127591164
Gefeliciteerd met het samenwonen en een nieuw huisje!
  † In Memoriam † zondag 9 juni 2013 @ 20:14:32 #76
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127592929
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Gefeliciteerd met het samenwonen en een nieuw huisje!
waar blijven die foto's? O-)
pi_127595096
Gefeliciteerd! Het is je gegund na je buren-ellende. ^O^
  zondag 9 juni 2013 @ 21:01:50 #78
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_127595414
Ja de nieuwe buren zullen niet zo erg zijn. Hoop ik voor ze O-)
  † In Memoriam † zondag 9 juni 2013 @ 21:05:05 #79
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127595602
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Ja de nieuwe buren zullen niet zo erg zijn. Hoop ik voor ze O-)
jij woont er toch al?
  zondag 9 juni 2013 @ 21:07:01 #80
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_127595725
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:05 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

jij woont er toch al?
nee. Ik woon in een studio, te klein voor 2 mensen en 2 poezen. En zonder poezebeesten ook en te grote relatietest. Ik leg het wel uit als ik het laminaat kom brengen. Paula heeft je gegevens?
  † In Memoriam † zondag 9 juni 2013 @ 21:07:52 #81
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127595777
quote:
1s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:07 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

nee. Ik woon in een studio, te klein voor 2 mensen en 2 poezen. En zonder poezebeesten ook en te grote relatietest. Ik leg het wel uit als ik het laminaat kom brengen. Paula heeft je gegevens?
nee. ik wil het ook wel komen halen hoor
o maar je woont er dus nog niet?
pi_127595826
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:07 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

nee. ik wil het ook wel komen halen hoor
o maar je woont er dus nog niet?
We hebben samen iets nieuws gezocht :)
  zondag 9 juni 2013 @ 21:09:59 #83
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_127595879
Ik pm je ff.
  zondag 9 juni 2013 @ 22:51:10 #84
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_127602381
Gefeliciteerd! Fijn dat je af bent van de tokkies straks :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_127602651
quote:
0s.gif Op zondag 9 juni 2013 21:08 schreef Puala het volgende:

[..]

We hebben samen iets nieuws gezocht :)
en van (antikraak) naar een rijtjeshuis naar ..samen naar een flat met dakterras... w/
pi_127609675
Gefeliciteerd *O* *O* Ik ben zo blij voor je!

Ik zou geneigd zijn volgende buren te willen waarschuwen tegen die tokkies _O- Ze kunnen er maar beter (familie van die) andere tokkies inzetten en zeker geen leuke meid alleen!
  † In Memoriam † maandag 10 juni 2013 @ 07:50:00 #87
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127609701
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 07:45 schreef Isabeau het volgende:

Ik zou geneigd zijn volgende buren te willen waarschuwen tegen die tokkies _O- Ze kunnen er maar beter (familie van die) andere tokkies inzetten en zeker geen leuke meid alleen!
of een politieagent
  maandag 10 juni 2013 @ 08:23:53 #88
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_127609939
Of een atoombom.

Jij veel plezier in je nieuwe woning! Nu lekker rust hoop ik voor je :)
Laat die handjes wapperen!
pi_127609954
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 07:45 schreef Isabeau het volgende:

Ik eerlijk gezegd ook, maar de afgelopen maanden zijn er van de ongeveer 40 huizen wel 10 leeg gekomen en weer gevuld. Dus wellicht word het wel gewoon echt beter de komende tijd :)

Ik ben wel heel blij dat ik niet hoef te wachten of het wel of niet beter gaat worden :D :P
  maandag 10 juni 2013 @ 12:53:18 #90
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_127615668
Nu alleen nog ff al jouw zooi van Tiel naar de zaanstreek toe krijgen.

We zitten te denken aan een mercedes sprinter of een klein vrachtwagentje. Tips?
  † In Memoriam † maandag 10 juni 2013 @ 13:13:45 #91
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127616365
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:13 schreef lady-wrb het volgende:
aanhanger?
Dat sowieso niet. Het is 120 km enkele en dat is best ver voor een aanhanger met spullen vanwege een verhuizing. En dan moet je gerust 4-5 keer rijden. Dan kan je beter een bus huren en die 2x vol laden. Dan ben je qua benzine kosten ook voordeliger uit.
  † In Memoriam † maandag 10 juni 2013 @ 13:15:59 #93
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127616392
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:15 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat sowieso niet. Het is 120 km enkele en dat is best ver voor een aanhanger met spullen vanwege een verhuizing. En dan moet je gerust 4-5 keer rijden. Dan kan je beter een bus huren en die 2x vol laden. Dan ben je qua benzine kosten ook voordeliger uit.
en een bus met een aanhanger? :P
pi_127616423
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 13:15 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

en een bus met een aanhanger? :P
Kan. Dan hoef je wellicht maar 1x te rijden. Maar ook die moet ik huren dan, want die van mijn pa krijg ik nooit mee voor zo'n stuk.
pi_127617869
Ik zou een grote bestelbus oid huren. Wellicht eentje die je op meerdere vestigingen kunt inleveren.
pi_127618228
Gaan jullie hier weer in verder? Dan een nwe TT?
Ik ben ook heel benieuwd hoe het jullie gaat bevallen. Vanaf nu alleen nog maar Up ^O^
  maandag 10 juni 2013 @ 14:14:17 #97
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_127618644
Hey wat leuk zeg! *O* En wat fijn dat je daar weg kan! :Y
  Moderator maandag 10 juni 2013 @ 14:14:36 #98
45833 crew  Fogel
pi_127618661
Ik reed eens zo'n ding:

Met een grote aanhanger ala deze erachter:

Ging behoorlijk veel in (maar moest toch twee keer rijden, heb teveel zooi :')) en het rijdt erg prettig. Verbruikte -zelf helemaal volgestouwd- ook nog eens minder diesel dan mijn oude Volvo die ik destijds had :D
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
pi_127621754
Nou vooruit, we gaan gewoon hier verder.

We gaan dus in de Zaanstreek wonen en hebben daar een appartement van ongeveer 70-75 m2 gevonden. Een redelijke woonkamer, 2 slaapkamers en een dakterras van ongeveer 35-40 m2. Beneden in de parkeergarage hebben we een eigen parkeerplek met eigenlijk daar gelijk achter een berging van ook nog 10 m2. Niet helemaal logisch ingedeel, want er zitten wat hoekjes/nisjes in maar altijd fijn om te hebben :)

Stuk dakterras, voordeur en noodtrap.

Vanuit de woonkamer naar het dakterras. Je ziet hier naast de bak met klimop ook het pad langs de buren naar de lift.

Vanuit de hoek van de woonkamer richting keuken, gang met gelijk toiletdeur zichtbaar en naast de deur van de gang zie je nog een deur naar de vaste kast in de keuken.

U raad het al, de keuken :)

Badkamer. Flink groot nog, je kan rechts echt nog makkelijk een kast kwijt voor handdoeken/voorraad douchespullen.

Toilet.

De slaapkamer waar wij gaan slapen. Op de plattegrond kun je zien dat hier ok nog een vaste kast in zit.

De 2e slaapkamer (een hele slechte foto, want het is echt een grote kamer)

Lege plattegrond:

En ik ben met floorplanner al aan het kijken geweest of de belangrijkste dingen mee konden en gelukkig kunnen we de meeste dingen die we hebben kwijt :)

En nu is het dus wéér alles inpakken en ondertussen aftellen. Eerst zijn we allebei nog even jarig en dan is het al heel snel 21 juni, sleuteldag *O*

De plannen voor nu zijn niet veel klussen. Als het goed is hoeven we enkel laminaat te leggen en een muur te schilderen in een leuke kleur. Alles is verder wit en moet ook weer wit opgeleverd worden, dus we gaan geen gekke kleuren in huis halen verder.
pi_127621887
Ziet er goed uit. En wat ontzettend snel gevonden. Succes met verhuizen!
  Redactie Sport / Supervogel maandag 10 juni 2013 @ 15:58:51 #101
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_127622338
Nice _O_
Even volgen dit.
pi_127622457
quote:
14s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:58 schreef Pino112 het volgende:
Nice _O_
Even volgen dit.
pi_127625593
Mooi mooi :o heel veel plezier _O_
  maandag 10 juni 2013 @ 18:11:40 #104
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_127626533
Half abo gespot hallo hallo
pi_127627024
Geweldig, ziet er goed uit, dat je nu maar eens van het gezeik af mag zijn :r ^O^
  maandag 10 juni 2013 @ 20:01:30 #106
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_127631765
Schaamteloze tvp *O*
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  Moderator donderdag 13 juni 2013 @ 21:52:48 #107
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_127767942
Toch mooi dat naar al het geruzie in de buurt je een nieuwe stek gevonden heb !
En zo snel ook ! :)

Ben benieuwd naar het eindresultaat ! ^O^
pi_127894639
We hebben een vloer uitgekozen:

En ik heb mezelf een pre-verhuizing cadeautje gegeven

En we zijn voorzichtig begonnen met het opruimen van wat meubels die niet mee kunnen

En uiteraard ook plannen, regelen en meer. En voor het regelen ook al een tegenslag. Mijn vader kan me niet helpen bij het vervoeren van mijn buxusbol. En deze kan ook niet op het dakterras komen. Dus we zijn nog zoekende naar een manier om de buxusbol ergens voor een paar jaar kwijt te kunnen en hoe we die daar dan evt. moeten krijgen. Want ik vind het wel zonde om het kunstwerk van mijn Opa niet mee te nemen.

† In Memoriam † maandag 17 juni 2013 @ 13:48:21 #109
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127901515
Moet ie bij mij in de tuin logeren? :7
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_127901644
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 13:48 schreef lady-wrb het volgende:
in een speciekuip?
Daar is de kluit te groot voor. Die zal toch al snel 70x50 moeten zijn wil de buxus genoeg wortels over houden om te blijven leven. En als je hem permanent in zo'n bak gaat zetten zal je toch al snel wat groter moeten ivm voedingsstoffen en water opslaan.

quote:
12s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:12 schreef innepin het volgende:
Moet ie bij mij in de tuin logeren? :7
Heb jij een plek in je voortuin? We hebben wel wat mensen gevraagd al, maar het is altijd fijn om evt. nog iemand achter de hand te hebben :)
  maandag 17 juni 2013 @ 14:15:57 #112
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_127901672
Plek is iig geregeld, bij mijn ouders in de tuin. Probleem alleen is het eruit krijgen. Idee nu is om hem met een ratel op de laadklep van een (huur) vrachtwagen/bus te trekken.
pi_127901750
quote:
0s.gif Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
Plek is iig geregeld, bij mijn ouders in de tuin. Probleem alleen is het eruit krijgen. Idee nu is om hem met een ratel op de laadklep van een (huur) vrachtwagen/bus te trekken.
Ah nice *O*

Ik voel wat schepuurtjes aankomen :Y)
  maandag 17 juni 2013 @ 14:20:11 #114
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_127901854
Jeeej :')
pi_127901889
Ik heb geen voortuin, maar wel 4x32m achtertuin, daar zou best wel een plekje zijn (en niet al te ver bij je huidige huis vandaan) als 't moet.
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_128059148
De auto zit vol met gereedschap en morgenmiddag de sleutel. We hebben er zin in *O*
pi_128061912
Pas op, de dieven zijn happig op gereedschap. Lullig als morgen je auto leeg is... wil je niet bang maken!

Goed bezig, veel succes en plezier! Geniet maar weer even van het moment :)
Laat die handjes wapperen!
pi_128091255
T is goed gegaan met t gereedschap in de auto ;)

De vorige bewoners hebben de muren beschadigd met de verhuizing van ze, dus we mogen morgen sauzen ipv poetsen.
  zaterdag 22 juni 2013 @ 12:19:19 #119
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_128113780
Nou, ik lig in een warm bad in de hoop dat ik snel weer wat kan doen. Ging door mijn rug met emmers verf tillen
  zaterdag 22 juni 2013 @ 12:32:24 #120
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_128114093
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 juni 2013 12:19 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, ik lig in een warm bad in de hoop dat ik snel weer wat kan doen. Ging door mijn rug met emmers verf tillen
Autsj.... beterschap!
"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
pi_128115176

Het vlot redelijk, hulptroepen onderweg, want in mijn eentje red ik t niet in 1 dag.
  zondag 23 juni 2013 @ 06:01:49 #122
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_128141415
Nou, uiteindelijk ben ik om 3 uur opgehAald en teruggegaan. Toen ik terugkwam kwam er net 4 man versterking en ging heet sauzen redelijk vlot. Daarna nog de ondervloer gelegd en daarna om half tien naar huis. Met de rug gaat het wel weer, dus vandaag laminaat leggen met 7 mensen dus dat zal ook wel goedkomen. Reservetroepen staan al klaar mochten we wat nodig hebben :P
  zondag 23 juni 2013 @ 06:05:54 #123
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_128141425
  † In Memoriam † zondag 23 juni 2013 @ 08:29:58 #124
37843 lady-wrb
kortaf
pi_128141634
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 08:29 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

zijn jullie nu al bezig? :o
Zeker! Vrijdagmiddag de sleutel. Konden we mooi t hele weekend klussen. Als het goed is ligt vanavond de hele vloer er in :)
pi_128142256
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2013 15:42 schreef Puala het volgende:
De slaapkamer waar wij gaan slapen. Op de plattegrond kun je zien dat hier ok nog een vaste kast in zit.
[ afbeelding ]
wat zit daar op de begane grond, lijkt wel een brandweerkazerne. :o Of een school?
pi_128142673
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 10:03 schreef computergirl het volgende:

[..]

wat zit daar op de begane grond, lijkt wel een brandweerkazerne. :o Of een school?
Een school en er naast een kinderdagverblijf ;)
pi_128143231
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 08:34 schreef Puala het volgende:

[..]

Zeker! Vrijdagmiddag de sleutel. Konden we mooi t hele weekend klussen. Als het goed is ligt vanavond de hele vloer er in :)
En zo snel mogelijk over neem ik aan? Wanneer hebben jullie dat gepland?
pi_128147301
quote:
14s.gif Op zondag 23 juni 2013 11:17 schreef Laysa het volgende:

[..]

En zo snel mogelijk over neem ik aan? Wanneer hebben jullie dat gepland?
Volgend weekend t meeste van mijn spullen en weekend daarna de allerlaatste dingen en t oude huis van mij schoonmaken. Kano heeft 1,5 maand om te verhuizen, dus zodra mijn sleutels ingeleverd zijn gaan we aan zijn huis beginnen.
  zondag 23 juni 2013 @ 17:02:56 #130
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_128156017
Zo, vloer ligt er in :D
pi_128156073
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 17:02 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, vloer ligt er in :D
Wauw wat een tempo ^O^
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  Moderator zondag 23 juni 2013 @ 17:56:32 #132
92034 crew  Vonkenboer
pi_128157494
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 13:37 schreef Puala het volgende:

[..]

Volgend weekend t meeste van mijn spullen en weekend daarna de allerlaatste dingen en t oude huis van mij schoonmaken. Kano heeft 1,5 maand om te verhuizen, dus zodra mijn sleutels ingeleverd zijn gaan we aan zijn huis beginnen.
Poeh, jullie houden de vaart er stevig in merk ik al ! ^O^
pi_128158167
Toch niet Saendelft?
  zondag 23 juni 2013 @ 18:25:27 #134
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_128158399
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 18:18 schreef tiho1 het volgende:
Toch niet Saendelft?
gelukkig niet nee :')
  † In Memoriam † zondag 23 juni 2013 @ 18:32:00 #135
37843 lady-wrb
kortaf
pi_128158604
wat is er mis met saendelft? (ik ken het helemaal niet, dus ik ben wel nieuwsgierig)
  zondag 23 juni 2013 @ 18:45:48 #136
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_128159059
Babyparadijs.
pi_128162256
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 18:45 schreef kanovinnie het volgende:
Babyparadijs.
Zegt hij die naast een kinderdagverblijf gaat wonen :6
  † In Memoriam † zondag 23 juni 2013 @ 20:58:24 #138
37843 lady-wrb
kortaf
pi_128165495
quote:
1s.gif Op zondag 23 juni 2013 20:01 schreef computergirl het volgende:

[..]

Zegt hij die naast een kinderdagverblijf gaat wonen :6
dat is wel handig voor de lange termijnplanning >:)
  Milf zondag 23 juni 2013 @ 21:08:35 #139
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_128166057
Gefeliciteerd beiden :*
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_128167423
Saendelft is geen babyparadijs. Sinds ze dat in ons weiland hebben gebouwd is de krant tweemaal dikker. Saeandelft is een uitgerangeerde amsterdammer paradijs
pi_128168426
Toen we vrijdag trouwens aankwamen voor de sleutels bleek dat de vorige bewoners met de eigenaar wat anders hadden geregeld en hiervan de makelaar niet op de hoogte hadden gesteld. Dus het halve terras en de halve woonkamer lagen nog vol met spullen. Toen maar afgesproken dat ze nog 2 uur tegelijk met ons daar konden zijn om spullen weg te halen en dat we dan de sleutel zouden krijgen.

En daar sta je dan *O*

Toen de domper dat er toch wel gesaust moest worden. Dus in de avond snel het muurtje ge-blauw-t:

En de volgende ochtend tijdens het naar binnen tillen van de spullen ging Kano door zijn rug. Dus in mijn eentje begonnen met witten en later kwam deel 1 van de hulptroepen

En om 18.00 uur was eigenlijk 95% van het appartement gewit _O_ Op de vaste kasten na, want die geloven we wel :@ Na het eten hebben we de ondervloer er in gelegd en de pakken laminaat verspreid door de woning, uitgepakt enz. Zodat we dat vandaag niet hoefden te doen.

Om 9 uur hebben we de eerste plank neergelegd en om 16.00 uur lag alles er in *O*

En de eerste kast staat ook al in elkaar. De 2e hadden we ook bij ons, maar daar waren we 4 schapjes van vergeten in Tiel O-)
  zondag 23 juni 2013 @ 22:25:11 #142
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_128171167
Tjonge de proffesionaliteit straalt er vanaf bij mij :P

Reddende engel vandaag was een maatje die al vaker laminaat gelegd heeft en zelf timmerman/interieurbouwer is dus die kon mooi de lastige stukken doen :D
  Milf zondag 23 juni 2013 @ 23:09:30 #143
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_128173790
Netjes heur!
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_128182709
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
Tjonge de proffesionaliteit straalt er vanaf bij mij :P

Reddende engel vandaag was een maatje die al vaker laminaat gelegd heeft en zelf timmerman/interieurbouwer is dus die kon mooi de lastige stukken doen :D
Hoezo, dat potloodje in je linkse hand staat best professioneel hoor!
En altijd handig iemand die het vaker gedaan heeft!

Ziet er mooi uit dame en heer, en wat een super vloer :D
pi_128186365
Het wordt weer mooooi O+
pi_128190691
Jullie gaan hard. Ziet er mooi uit hoor.
  dinsdag 25 juni 2013 @ 20:04:33 #147
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_128250891
Gisteravond alles opgeruimd, vloer gezogen (voor de laatste keer, Puala gaat dat vanaf nu doen toch? Net als de afwas en de was :? ).

Laminaat wat over was, ondervloer, potten verf en alle andere spullen die we niet snel nodig hebben naar de berging toe. Hele huis is leeg afgezien van wat stoelen, een kastje en wat plankjes in de badkamer (of all place :P ).

Zaterdag na een hoop gezeur (vrachtwagen niet aanwezig op lokatie 1 van verhuurd, ook niet op lokatie 2, bij lokatie 3 mocht ik 'm niet mee want geen 2 jaar mijn rijbewijs ondanks dat ze op lokatie 1 zeiden dat het wel kon, uiteindelijk gaat een maatje van me rijden, maar ik had zijn rijbewijsgegevens en mijn woongegevens ingevuld>krijg je een offerte waarop staat:

Naam maatje:
Adres kanovinnie
Woonplaats kanovinnie
Rijbewijsnummer maatje

ff bellen naar lokatie 3, alles kan evengoed, eindelijk :') (snapt u het nog?))

Dus zaterdagochtend vrachtwagentje ophalen en Paula haar rotzooi spullen ophalen en zondag ook. En dan vanaf zondag daar wonen is het plan *O*
pi_128375582
Alle spullen zijn ingepakt en staan klaar. Morgen om half 10 gaan we inladen en hopelijk kan dan het meeste over morgen _O_
  † In Memoriam † zaterdag 29 juni 2013 @ 16:12:07 #149
37843 lady-wrb
kortaf
pi_128403626
Het is hier 1 grote gigantische bende, dus no way _O-
  † In Memoriam † zaterdag 29 juni 2013 @ 22:05:15 #151
37843 lady-wrb
kortaf
pi_128404427
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 21:45 schreef Puala het volgende:
:(
pi_128404618
Daar willen we juist foto's van zien. En als je dan het resultaat ziet denk je wauw.
En om te zien dat het bij anderen ook een zooi is tijdens een verhuizing.
pi_128404735
quote:
Dat zijn de leukste foto's :P , fijn dat jullie de verhuizing achter de rug hebben nu kun je lekker gaan inrichten O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
  zaterdag 29 juni 2013 @ 22:16:36 #154
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_128404770
Zo, alles is over en nu de struik ook al. Nu bier en morgen verder
  † In Memoriam † zaterdag 29 juni 2013 @ 22:37:54 #155
37843 lady-wrb
kortaf
  zaterdag 29 juni 2013 @ 22:38:36 #156
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_128405596
quote:
Weeeeeeeel doe nou alsjeblieft O+
  zaterdag 29 juni 2013 @ 22:49:34 #157
148689 Muis006
pi_128406001
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 juni 2013 22:38 schreef douche-eendje het volgende:

[..]

Weeeeeeeel doe nou alsjeblieft O+
Ik sluit me hierbij aan :Y
pi_128406191
Dit is al wat ik heb:

pi_128413389
That's a nice bush B-)
  Moderator zondag 30 juni 2013 @ 10:26:46 #160
92034 crew  Vonkenboer
pi_128449201
Aangezien jullie graag troep-foto's wilden.. Dit was de stand van zaken donderdagmiddag:

Van vrijdagmiddag heb ik geen foto's :)

Ergens zaterdagochtend zat de vrachtwagen vol:

En zondagochtend zag het huis in Tiel er zo uit:

Van zaterdag op zondag hebben we al in het nieuwe huis geslapen, maar ondanks dat het buiten donker was was het nog vrij licht. En wat doe je dan?

En nee, het sliep niet lekker. Dus gister hebben we gordijnen gehaald en opgehangen.

Gister hebben we ook 2 dames opgehaald:

En die vonden het gelukkig al vrij snel prima
pi_128449217
Tof! Gaat nog hard met zo'n vrachtwagentje *G* mooie ruimtes in jullie nieuwe huisje trouwens!
pi_128449245
quote:
14s.gif Op maandag 1 juli 2013 08:54 schreef LompeHork het volgende:
Tof! Gaat nog hard met zo'n vrachtwagentje *G*
Zeker weten! Het scheelde echt dat we alles al klaar hadden staan in 1 ruimte. Voor we het door hadden zat de vrachtwagen vol. Om 2 uur hadden we alles al uitgeladen en besloten we om nog een ronde te maken ipv zondag. Dus zaterdagavond was alles over O+
quote:
mooie ruimtes in jullie nieuwe huisje trouwens!
Tnx :)
pi_128449297
Awww O+ dat dekbedovertrek hebben wij ook O+
En kano, je bent stukje vloer vergeten te leggen :+ ;)

Ziet er goed uit zeg *G* gaat hard en zeker met zo'n volle vrachtwagen :D en mooi dat het op 1 dag geregeld was.

Blij blij blij, voor jullie!

Aan de drempel + stenen te zien is het een "woonerf" dus maar 30km/h (klopt dit?), lekker hoor! mooi uitzicht ook :)
pi_128449416
quote:
99s.gif Op maandag 1 juli 2013 09:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
Awww O+ dat dekbedovertrek hebben wij ook O+
En kano, je bent stukje vloer vergeten te leggen :+ ;)

Ziet er goed uit zeg *G* gaat hard en zeker met zo'n volle vrachtwagen :D en mooi dat het op 1 dag geregeld was.

Blij blij blij, voor jullie!

Aan de drempel + stenen te zien is het een "woonerf" dus maar 30km/h (klopt dit?), lekker hoor! mooi uitzicht ook :)
Dat is het oude huis :* Net als het laminaat wat mist, dat is ook in het oude huis en daar moet de vloer toch uit :)
  maandag 1 juli 2013 @ 09:31:07 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_128449726
Heb je nog even gezwaaid naar je oude buren? Tot nooit meer ziens?
pi_128449892
quote:
6s.gif Op maandag 1 juli 2013 09:31 schreef Lienekien het volgende:
Heb je nog even gezwaaid naar je oude buren? Tot nooit meer ziens?
Dat ga ik zaterdag doen als we schoon gaan maken. Dan zie ik ze echt voor het laatst _O_
pi_128469343
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 09:41 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat ga ik zaterdag doen als we schoon gaan maken. Dan zie ik ze echt voor het laatst _O_
Hebben die uberhaubt iets gezegd?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_128488534
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2013 18:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hebben die uberhaubt iets gezegd?
Ja hoor. Sinds ze weten dat ik weg ga zijn ze ineens heel sociaal en maken ze praatjes enz :')
  dinsdag 2 juli 2013 @ 08:58:46 #170
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_128489150
Zaterdag nog ff wat stenen begraven voor de volgende bewoners B-)
pi_128489209
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 08:58 schreef kanovinnie het volgende:
Zaterdag nog ff wat stenen begraven voor de volgende bewoners B-)
En een waarschuwingsbrief ophangen/in een keukenkastje leggen O-)
pi_128518865
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 08:05 schreef Puala het volgende:

[..]

Ja hoor. Sinds ze weten dat ik weg ga zijn ze ineens heel sociaal en maken ze praatjes enz :')
:')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_128527450
Er zit in de slaapkamer een kast van 180x110 en dat word mijn kledingkast (en ook nog wat andere spullen, vooruit). Maar hoe zou je die het makkelijkste in kunnen delen? Ik heb eigenlijk weinig zin in het op maat maken van alles, dus ik dacht aan het Algot systeem van Ikea. Lekker goedkoop en volgens mij makkelijk te bevestigen. Of zit ik verkeerd? Wat zou evt. anders nog makkelijk kunnen zijn?
pi_128527526
Zin maken? Op maat biedt wel wat voordelen...
Maar zo niet dan kun je altijd een goedkoop systeem van de IKEA halen, of alleen plankjes tot je genoeg gespaard hebt om het helemaal op maat te (laten) doen :)
pi_128538608
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2013 09:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

En een waarschuwingsbrief ophangen/in een keukenkastje leggen O-)
:Y
pi_128609751
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2013 09:12 schreef Puala het volgende:
Er zit in de slaapkamer een kast van 180x110 en dat word mijn kledingkast (en ook nog wat andere spullen, vooruit). Maar hoe zou je die het makkelijkste in kunnen delen? Ik heb eigenlijk weinig zin in het op maat maken van alles, dus ik dacht aan het Algot systeem van Ikea. Lekker goedkoop en volgens mij makkelijk te bevestigen. Of zit ik verkeerd? Wat zou evt. anders nog makkelijk kunnen zijn?
Zit er een deur in?
En hoe diep? Je kan altijd kijken bij bouwmarkt voor zo'n rail die je tegen de muur hangt, met van die haken die je er in schuift (zelfde systeem als supermarkt schappen, als je dat weet) die kan je zo hoog/laag breed/smal maken als je zelf wilt. Ook handig om tussendoor de hoogte van je planken te veranderen bij een excessieve groei van een bepaalde inhoud (SHOPPUUHH!)

Als er een deur aan zit, kan je nog aan denken om aan de binnenkant zo'n schoenenhouder te hangen, netjes opgeruimd voor je winter/zomer schoenen ten tijde van geen seizoen.

Hang er nog wat mooie ledjes rondom aan de binnenkant van je kozijn (zodat je ze niet ziet) laat een drukschakelaartje in je kozijn frezen et voila, je hebt een mooie design kast.
pi_128609779
Dit zijn de plankendragers:

Eventueel aan bovenkant plank dit, om hem als boekenplank te gebruiken:

Allemaal hiervandaan:
http://www.marktplaats.nl(...)nken&categoryId=2621

Dus het hoeft nog niet eens zo duur te zijn ook *G*

Schilder/verf/kwast/rol/spuit/dop/besticker de planken zoals je wil en hoppa.
pi_128611238
Een vogeltje vertelde mij dat jij dit waarschijnlijk oerlelijk zou vinden. Ik zoek nog even verder.
pi_128717807

Een zaterdag hebben we het huis in Tiel opgeruimd en schoongemaakt. Nu maar hopen/duimen dat het woensdag goed genoeg is :)

Zondagochtend hebben we nog even schapjes gemaakt in de kast op de slaapkamer. 3x60 cm bleek niet te passen, dus er mogen nog wat dingen geruild gaan worden voor 40 cm.

En hopelijk doet het filmpje het :)
  maandag 8 juli 2013 @ 13:36:14 #180
15334 Merlijn
Wait... whut?
pi_128719035

Er hangt een kadaver op de bank op 1:06 _O-
  maandag 8 juli 2013 @ 13:39:55 #181
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_128719165
B-)
  maandag 8 juli 2013 @ 13:43:24 #182
148689 Muis006
pi_128719296
quote:
0s.gif Op maandag 8 juli 2013 13:36 schreef Merlijn het volgende:

Er hangt een kadaver op de bank op 1:06 _O-
Verrek _O-

What has been seen...