Leuk! (nogmaals) proficiatquote:Op zondag 9 juni 2013 14:41 schreef Puala het volgende:
Schopje.
Ik ga zo een wandeling maken naar de woningbouw en de huur opzeggenIk ga verhuizen richting de zaanstreek. Weg van de tokkies, weg van de overlast, op naar een leuk appartement met zonnig dakterras
Gefeliciteerd, ik heb stiekem dit topic gevolgd. Hoe heb je zo snel een ander huisje kunnen regelen? :-)quote:Op zondag 9 juni 2013 14:41 schreef Puala het volgende:
Schopje.
Ik ga zo een wandeling maken naar de woningbouw en de huur opzeggenIk ga verhuizen richting de zaanstreek. Weg van de tokkies, weg van de overlast, op naar een leuk appartement met zonnig dakterras
Vanwege afstand, mijn situatie en werk hebben we besloten samen wat te zoekenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:32 schreef Snowglobe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik heb stiekem dit topic gevolgd. Hoe heb je zo snel een ander huisje kunnen regelen? :-)
Welkom in t zaanse dan maarquote:Op zondag 9 juni 2013 14:41 schreef Puala het volgende:
Schopje.
in mijn buurtquote:Op zondag 9 juni 2013 17:06 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Welkom in t zaanse dan maar
Welke buurt ga je ongeveer wonen?
iig heel dicht bij mij in de buurtquote:
ik ga met puala samenwonenquote:
Nog niet. Hij is woensdag hier en als je wilt kan hij hem meenemen voor jequote:Op zondag 9 juni 2013 18:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o wat leuk! gefeliciteerd!
dus jij hebt nu een stuk laminaat ergens liggen ?
laat maar weten wanneer een stukje in de buurt is.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Nog niet. Hij is woensdag hier en als je wilt kan hij hem meenemen voor je
Ik laat het je wetenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
laat maar weten wanneer een stukje in de buurt is.
dan kom ik wel even langsfietsen ofzo
Toch wel?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:24 schreef kanovinnie het volgende:
Thanksdenk dat we wel een nieuwe reeks gaan maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |