Leuk! (nogmaals) proficiatquote:Op zondag 9 juni 2013 14:41 schreef Puala het volgende:
Schopje.
Ik ga zo een wandeling maken naar de woningbouw en de huur opzeggenIk ga verhuizen richting de zaanstreek. Weg van de tokkies, weg van de overlast, op naar een leuk appartement met zonnig dakterras
Gefeliciteerd, ik heb stiekem dit topic gevolgd. Hoe heb je zo snel een ander huisje kunnen regelen? :-)quote:Op zondag 9 juni 2013 14:41 schreef Puala het volgende:
Schopje.
Ik ga zo een wandeling maken naar de woningbouw en de huur opzeggenIk ga verhuizen richting de zaanstreek. Weg van de tokkies, weg van de overlast, op naar een leuk appartement met zonnig dakterras
Vanwege afstand, mijn situatie en werk hebben we besloten samen wat te zoekenquote:Op zondag 9 juni 2013 15:32 schreef Snowglobe het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, ik heb stiekem dit topic gevolgd. Hoe heb je zo snel een ander huisje kunnen regelen? :-)
Welkom in t zaanse dan maarquote:Op zondag 9 juni 2013 14:41 schreef Puala het volgende:
Schopje.
in mijn buurtquote:Op zondag 9 juni 2013 17:06 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Welkom in t zaanse dan maar
Welke buurt ga je ongeveer wonen?
iig heel dicht bij mij in de buurtquote:
ik ga met puala samenwonenquote:
Nog niet. Hij is woensdag hier en als je wilt kan hij hem meenemen voor jequote:Op zondag 9 juni 2013 18:30 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o wat leuk! gefeliciteerd!
dus jij hebt nu een stuk laminaat ergens liggen ?
laat maar weten wanneer een stukje in de buurt is.quote:Op zondag 9 juni 2013 18:33 schreef Puala het volgende:
[..]
Nog niet. Hij is woensdag hier en als je wilt kan hij hem meenemen voor je
Ik laat het je wetenquote:Op zondag 9 juni 2013 18:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
laat maar weten wanneer een stukje in de buurt is.
dan kom ik wel even langsfietsen ofzo
Toch wel?quote:Op zondag 9 juni 2013 18:24 schreef kanovinnie het volgende:
Thanksdenk dat we wel een nieuwe reeks gaan maken.
waar blijven die foto's?quote:Op zondag 9 juni 2013 19:37 schreef TwinkleStar001 het volgende:
Gefeliciteerd met het samenwonen en een nieuw huisje!
jij woont er toch al?quote:Op zondag 9 juni 2013 21:01 schreef kanovinnie het volgende:
Ja de nieuwe buren zullen niet zo erg zijn. Hoop ik voor ze
nee. Ik woon in een studio, te klein voor 2 mensen en 2 poezen. En zonder poezebeesten ook en te grote relatietest. Ik leg het wel uit als ik het laminaat kom brengen. Paula heeft je gegevens?quote:
nee. ik wil het ook wel komen halen hoorquote:Op zondag 9 juni 2013 21:07 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
nee. Ik woon in een studio, te klein voor 2 mensen en 2 poezen. En zonder poezebeesten ook en te grote relatietest. Ik leg het wel uit als ik het laminaat kom brengen. Paula heeft je gegevens?
We hebben samen iets nieuws gezochtquote:Op zondag 9 juni 2013 21:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee. ik wil het ook wel komen halen hoor
o maar je woont er dus nog niet?
of een politieagentquote:Op maandag 10 juni 2013 07:45 schreef Isabeau het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Ik ben zo blij voor je!
Ik zou geneigd zijn volgende buren te willen waarschuwen tegen die tokkiesZe kunnen er maar beter (familie van die) andere tokkies inzetten en zeker geen leuke meid alleen!
Ik eerlijk gezegd ook, maar de afgelopen maanden zijn er van de ongeveer 40 huizen wel 10 leeg gekomen en weer gevuld. Dus wellicht word het wel gewoon echt beter de komende tijdquote:Op maandag 10 juni 2013 07:45 schreef Isabeau het volgende:
Gefeliciteerd![]()
Ik ben zo blij voor je!
Ik zou geneigd zijn volgende buren te willen waarschuwen tegen die tokkiesZe kunnen er maar beter (familie van die) andere tokkies inzetten en zeker geen leuke meid alleen!
Dat sowieso niet. Het is 120 km enkele en dat is best ver voor een aanhanger met spullen vanwege een verhuizing. En dan moet je gerust 4-5 keer rijden. Dan kan je beter een bus huren en die 2x vol laden. Dan ben je qua benzine kosten ook voordeliger uit.quote:
en een bus met een aanhanger?quote:Op maandag 10 juni 2013 13:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat sowieso niet. Het is 120 km enkele en dat is best ver voor een aanhanger met spullen vanwege een verhuizing. En dan moet je gerust 4-5 keer rijden. Dan kan je beter een bus huren en die 2x vol laden. Dan ben je qua benzine kosten ook voordeliger uit.
Kan. Dan hoef je wellicht maar 1x te rijden. Maar ook die moet ik huren dan, want die van mijn pa krijg ik nooit mee voor zo'n stuk.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |