Daar is de kluit te groot voor. Die zal toch al snel 70x50 moeten zijn wil de buxus genoeg wortels over houden om te blijven leven. En als je hem permanent in zo'n bak gaat zetten zal je toch al snel wat groter moeten ivm voedingsstoffen en water opslaan.quote:
Heb jij een plek in je voortuin? We hebben wel wat mensen gevraagd al, maar het is altijd fijn om evt. nog iemand achter de hand te hebbenquote:
Ah nicequote:Op maandag 17 juni 2013 14:15 schreef kanovinnie het volgende:
Plek is iig geregeld, bij mijn ouders in de tuin. Probleem alleen is het eruit krijgen. Idee nu is om hem met een ratel op de laadklep van een (huur) vrachtwagen/bus te trekken.
Autsj.... beterschap!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:19 schreef kanovinnie het volgende:
Nou, ik lig in een warm bad in de hoop dat ik snel weer wat kan doen. Ging door mijn rug met emmers verf tillen
zijn jullie nu al bezig?quote:Op zondag 23 juni 2013 06:05 schreef kanovinnie het volgende:
http://m.flickr.com/#/photos/vincent_nobel/9113914024/
Zeker! Vrijdagmiddag de sleutel. Konden we mooi t hele weekend klussen. Als het goed is ligt vanavond de hele vloer er inquote:
wat zit daar op de begane grond, lijkt wel een brandweerkazerne.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:42 schreef Puala het volgende:
De slaapkamer waar wij gaan slapen. Op de plattegrond kun je zien dat hier ok nog een vaste kast in zit.
[ afbeelding ]
Een school en er naast een kinderdagverblijfquote:Op zondag 23 juni 2013 10:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat zit daar op de begane grond, lijkt wel een brandweerkazerne.Of een school?
En zo snel mogelijk over neem ik aan? Wanneer hebben jullie dat gepland?quote:Op zondag 23 juni 2013 08:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeker! Vrijdagmiddag de sleutel. Konden we mooi t hele weekend klussen. Als het goed is ligt vanavond de hele vloer er in
Volgend weekend t meeste van mijn spullen en weekend daarna de allerlaatste dingen en t oude huis van mij schoonmaken. Kano heeft 1,5 maand om te verhuizen, dus zodra mijn sleutels ingeleverd zijn gaan we aan zijn huis beginnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
En zo snel mogelijk over neem ik aan? Wanneer hebben jullie dat gepland?
Poeh, jullie houden de vaart er stevig in merk ik al !quote:Op zondag 23 juni 2013 13:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgend weekend t meeste van mijn spullen en weekend daarna de allerlaatste dingen en t oude huis van mij schoonmaken. Kano heeft 1,5 maand om te verhuizen, dus zodra mijn sleutels ingeleverd zijn gaan we aan zijn huis beginnen.
gelukkig niet neequote:
dat is wel handig voor de lange termijnplanningquote:Op zondag 23 juni 2013 20:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
Zegt hij die naast een kinderdagverblijf gaat wonen
Hoezo, dat potloodje in je linkse hand staat best professioneel hoor!quote:Op zondag 23 juni 2013 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
Tjonge de proffesionaliteit straalt er vanaf bij mij
Reddende engel vandaag was een maatje die al vaker laminaat gelegd heeft en zelf timmerman/interieurbouwer is dus die kon mooi de lastige stukken doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |