wat zit daar op de begane grond, lijkt wel een brandweerkazerne.quote:Op maandag 10 juni 2013 15:42 schreef Puala het volgende:
De slaapkamer waar wij gaan slapen. Op de plattegrond kun je zien dat hier ok nog een vaste kast in zit.
[ afbeelding ]
Een school en er naast een kinderdagverblijfquote:Op zondag 23 juni 2013 10:03 schreef computergirl het volgende:
[..]
wat zit daar op de begane grond, lijkt wel een brandweerkazerne.Of een school?
En zo snel mogelijk over neem ik aan? Wanneer hebben jullie dat gepland?quote:Op zondag 23 juni 2013 08:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeker! Vrijdagmiddag de sleutel. Konden we mooi t hele weekend klussen. Als het goed is ligt vanavond de hele vloer er in
Volgend weekend t meeste van mijn spullen en weekend daarna de allerlaatste dingen en t oude huis van mij schoonmaken. Kano heeft 1,5 maand om te verhuizen, dus zodra mijn sleutels ingeleverd zijn gaan we aan zijn huis beginnen.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
En zo snel mogelijk over neem ik aan? Wanneer hebben jullie dat gepland?
Poeh, jullie houden de vaart er stevig in merk ik al !quote:Op zondag 23 juni 2013 13:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgend weekend t meeste van mijn spullen en weekend daarna de allerlaatste dingen en t oude huis van mij schoonmaken. Kano heeft 1,5 maand om te verhuizen, dus zodra mijn sleutels ingeleverd zijn gaan we aan zijn huis beginnen.
gelukkig niet neequote:
dat is wel handig voor de lange termijnplanningquote:Op zondag 23 juni 2013 20:01 schreef computergirl het volgende:
[..]
Zegt hij die naast een kinderdagverblijf gaat wonen
Hoezo, dat potloodje in je linkse hand staat best professioneel hoor!quote:Op zondag 23 juni 2013 22:25 schreef kanovinnie het volgende:
Tjonge de proffesionaliteit straalt er vanaf bij mij
Reddende engel vandaag was een maatje die al vaker laminaat gelegd heeft en zelf timmerman/interieurbouwer is dus die kon mooi de lastige stukken doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |