quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:45 schreef Puala het volgende:
Het is hier 1 grote gigantische bende, dus no way
Dat zijn de leukste foto'squote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:45 schreef Puala het volgende:
Weeeeeeeel doe nou alsjeblieftquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:45 schreef Puala het volgende:
Ik sluit me hierbij aanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weeeeeeeel doe nou alsjeblieft
Zeker weten! Het scheelde echt dat we alles al klaar hadden staan in 1 ruimte. Voor we het door hadden zat de vrachtwagen vol. Om 2 uur hadden we alles al uitgeladen en besloten we om nog een ronde te maken ipv zondag. Dus zaterdagavond was alles overquote:Op maandag 1 juli 2013 08:54 schreef LompeHork het volgende:
Tof! Gaat nog hard met zo'n vrachtwagentje![]()
Tnxquote:mooie ruimtes in jullie nieuwe huisje trouwens!
Dat is het oude huisquote:Op maandag 1 juli 2013 09:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
Awwwdat dekbedovertrek hebben wij ook
En kano, je bent stukje vloer vergeten te leggen![]()
Ziet er goed uit zeggaat hard en zeker met zo'n volle vrachtwagen
en mooi dat het op 1 dag geregeld was.
Blij blij blij, voor jullie!
Aan de drempel + stenen te zien is het een "woonerf" dus maar 30km/h (klopt dit?), lekker hoor! mooi uitzicht ook
Dat ga ik zaterdag doen als we schoon gaan maken. Dan zie ik ze echt voor het laatstquote:Op maandag 1 juli 2013 09:31 schreef Lienekien het volgende:
Heb je nog even gezwaaid naar je oude buren? Tot nooit meer ziens?
Hebben die uberhaubt iets gezegd?quote:Op maandag 1 juli 2013 09:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat ga ik zaterdag doen als we schoon gaan maken. Dan zie ik ze echt voor het laatst
En een waarschuwingsbrief ophangen/in een keukenkastje leggenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:58 schreef kanovinnie het volgende:
Zaterdag nog ff wat stenen begraven voor de volgende bewoners
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja hoor. Sinds ze weten dat ik weg ga zijn ze ineens heel sociaal en maken ze praatjes enz
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En een waarschuwingsbrief ophangen/in een keukenkastje leggen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |