quote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:45 schreef Puala het volgende:
Het is hier 1 grote gigantische bende, dus no way
Dat zijn de leukste foto'squote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:45 schreef Puala het volgende:
Weeeeeeeel doe nou alsjeblieftquote:Op zaterdag 29 juni 2013 21:45 schreef Puala het volgende:
Ik sluit me hierbij aanquote:Op zaterdag 29 juni 2013 22:38 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Weeeeeeeel doe nou alsjeblieft
Zeker weten! Het scheelde echt dat we alles al klaar hadden staan in 1 ruimte. Voor we het door hadden zat de vrachtwagen vol. Om 2 uur hadden we alles al uitgeladen en besloten we om nog een ronde te maken ipv zondag. Dus zaterdagavond was alles overquote:Op maandag 1 juli 2013 08:54 schreef LompeHork het volgende:
Tof! Gaat nog hard met zo'n vrachtwagentje![]()
Tnxquote:mooie ruimtes in jullie nieuwe huisje trouwens!
Dat is het oude huisquote:Op maandag 1 juli 2013 09:00 schreef Prof_Hoax het volgende:
Awwwdat dekbedovertrek hebben wij ook
En kano, je bent stukje vloer vergeten te leggen![]()
Ziet er goed uit zeggaat hard en zeker met zo'n volle vrachtwagen
en mooi dat het op 1 dag geregeld was.
Blij blij blij, voor jullie!
Aan de drempel + stenen te zien is het een "woonerf" dus maar 30km/h (klopt dit?), lekker hoor! mooi uitzicht ook
Dat ga ik zaterdag doen als we schoon gaan maken. Dan zie ik ze echt voor het laatstquote:Op maandag 1 juli 2013 09:31 schreef Lienekien het volgende:
Heb je nog even gezwaaid naar je oude buren? Tot nooit meer ziens?
Hebben die uberhaubt iets gezegd?quote:Op maandag 1 juli 2013 09:41 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat ga ik zaterdag doen als we schoon gaan maken. Dan zie ik ze echt voor het laatst
En een waarschuwingsbrief ophangen/in een keukenkastje leggenquote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:58 schreef kanovinnie het volgende:
Zaterdag nog ff wat stenen begraven voor de volgende bewoners
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 08:05 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja hoor. Sinds ze weten dat ik weg ga zijn ze ineens heel sociaal en maken ze praatjes enz
quote:Op dinsdag 2 juli 2013 09:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En een waarschuwingsbrief ophangen/in een keukenkastje leggen
Zit er een deur in?quote:Op woensdag 3 juli 2013 09:12 schreef Puala het volgende:
Er zit in de slaapkamer een kast van 180x110 en dat word mijn kledingkast (en ook nog wat andere spullen, vooruit). Maar hoe zou je die het makkelijkste in kunnen delen? Ik heb eigenlijk weinig zin in het op maat maken van alles, dus ik dacht aan het Algot systeem van Ikea. Lekker goedkoop en volgens mij makkelijk te bevestigen. Of zit ik verkeerd? Wat zou evt. anders nog makkelijk kunnen zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |