Luister naar je lichaam, rust nemen...quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:07 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Ik voel me raar, ik liep van werk naar de bus en het leek wel of ik in elkaar kon zakken en het voelde alsof ik dronken was.
Ik ben ook extreem moe, per week 68 uur van huis af.
Weekje vrij inplannen en maximaal rust nemen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:07 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Ik voel me raar, ik liep van werk naar de bus en het leek wel of ik in elkaar kon zakken en het voelde alsof ik dronken was.
Ik ben ook extreem moe, per week 68 uur van huis af.
Ik zou heel graag willen maar het gaat niet echt, heb alleen de weekenden daarvoor helaasquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:45 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Luister naar je lichaam, rust nemen...
Ik zou ontzettend graag willen maar het is net de cursus die het hem doet. Misschien wil ik zelf wel teveel en niet om op te scheppen maar als ik op mijn werk ben werk ik graag hard door ook al ben ik moe.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:48 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Weekje vrij inplannen en maximaal rust nemen?
Niet doodrijden, straks missen wij de Fok aandachtshoerquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:50 schreef Ambipur het volgende:
Ik rij mezelf bijna doodGezien ik de aarde nog steeds mag verblijden met mijn bestaan, voel ik mij dus goed.
Iets minder hard werken en iets rustiger aan doen met die cursus is misschien wel verstandigquote:Op donderdag 21 februari 2013 07:19 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ik zou ontzettend graag willen maar het is net de cursus die het hem doet. Misschien wil ik zelf wel teveel en niet om op te scheppen maar als ik op mijn werk ben werk ik graag hard door ook al ben ik moe.
Misschien moet ik alles op een iets lager pitje doen...
Ik heb voor mezelf morgen een dagje vrij geguntquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:20 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Iets minder hard werken en iets rustiger aan doen met die cursus is misschien wel verstandig![]()
OT: Goed, lekker uitgeslapen.
Well done!quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:56 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ik heb voor mezelf morgen een dagje vrij gegunt
Is wel nodig, ben iedere maandag, woensdag, en vrijdag 12 uur per dag van huis voor mijn werk en iedere dinsdag en donderdag 16 uur van huis af ivm cursus. Ook pas geleden een zware tijd achter de rug en vrij snel daarna de cursus van het werk, wel leuk maar vermoeiend.quote:Op donderdag 21 februari 2013 18:25 schreef Natalie het volgende:
[..]
Well done!
Ben morgen ook vrij. Ook toe aan een rustig dagje na een drukke week.
Pas goed op jezelf..quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:11 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Is wel nodig, ben iedere maandag, woensdag, en vrijdag 12 uur per dag van huis voor mijn werk en iedere dinsdag en donderdag 16 uur van huis af ivm cursus. Ook pas geleden een zware tijd achter de rug en vrij snel daarna de cursus van het werk, wel leuk maar vermoeiend.
Oef... doe het je niet na. De gedachte al.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:11 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Is wel nodig, ben iedere maandag, woensdag, en vrijdag 12 uur per dag van huis voor mijn werk en iedere dinsdag en donderdag 16 uur van huis af ivm cursus. Ook pas geleden een zware tijd achter de rug en vrij snel daarna de cursus van het werk, wel leuk maar vermoeiend.
Inderdaad... Ik heb echt minimaal een vrije dag per week nodig en liefst ook 1 a 2 avonden.Maar dan ook echt vrij. Slapen, misschien sporten en verder heel weinig. En nu ben ik nog jong!!quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oef... doe het je niet na. De gedachte al.
Hoe houd je het vol? Zou na een paar dagen al omvallen van vermoeidheid.
Je kan echt wel een vrije dag gebruiken. Geniet ervan! Lekker uitslapen, beetje aanrommelen
Ik doe mijn werk met plezier net als de cursus dus dat scheelt al. Ik ga morgen lekker lui doen, beetje FOK!en, filmpjes kijken en met de hondjes stoeien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 21:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Oef... doe het je niet na. De gedachte al.
Hoe houd je het vol? Zou na een paar dagen al omvallen van vermoeidheid.
Je kan echt wel een vrije dag gebruiken. Geniet ervan! Lekker uitslapen, beetje aanrommelen
Ik ben jaloers! Ik wou dat ik nu met een biertje op de bank zatquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:48 schreef Ceekaa het volgende:
Blij!
Ik zit lekker op de bank met een biertje en een muziekje dit forum te ontdekken. Dat ik dat niet veel eerder heb gedaan
*Schuift biertje richting theKiD*quote:Ik ben jaloers! Ik wou dat ik nu met een biertje op de bank zat
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:53 schreef Ceekaa het volgende:
[..]
*Schuift biertje richting theKiD*
The more the merrier he!
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
En beetje kut vanwege wat andersiets met onbereikbaar enzo.
Oeiquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:19 schreef Luxuria het volgende:
Zin om straks verder te lezen in het boek waar ik gisteren aan begonnen ben.
En ik hoop dat een bepaald iemand een berichtje stuurt zodat ik hem kan laten weten dat ik klaar met hem ben
Dat kan ook maar ik bedoelde eigenlijk een Whatsappberichtje, ik heb hem niet op Paiqquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oei. Je kunt ook gewoon nu besluiten dat je klaar bent en het berichtje niet meer afwachten (dat dan dus niet meer komt omdat je hem geblockt hebt
).
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:14 schreef DjinN het volgende:
Zenuwachtig en in spanningmijn achterneefje kan elk moment geboren worden
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |