Luister naar je lichaam, rust nemen...quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:07 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Ik voel me raar, ik liep van werk naar de bus en het leek wel of ik in elkaar kon zakken en het voelde alsof ik dronken was.
Ik ben ook extreem moe, per week 68 uur van huis af.
Weekje vrij inplannen en maximaal rust nemen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:07 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Ik voel me raar, ik liep van werk naar de bus en het leek wel of ik in elkaar kon zakken en het voelde alsof ik dronken was.
Ik ben ook extreem moe, per week 68 uur van huis af.
Ik zou heel graag willen maar het gaat niet echt, heb alleen de weekenden daarvoor helaasquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:45 schreef AppleMartini het volgende:
[..]
Luister naar je lichaam, rust nemen...
Ik zou ontzettend graag willen maar het is net de cursus die het hem doet. Misschien wil ik zelf wel teveel en niet om op te scheppen maar als ik op mijn werk ben werk ik graag hard door ook al ben ik moe.quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:48 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Weekje vrij inplannen en maximaal rust nemen?
Niet doodrijden, straks missen wij de Fok aandachtshoerquote:Op donderdag 21 februari 2013 09:50 schreef Ambipur het volgende:
Ik rij mezelf bijna doodGezien ik de aarde nog steeds mag verblijden met mijn bestaan, voel ik mij dus goed.
Iets minder hard werken en iets rustiger aan doen met die cursus is misschien wel verstandigquote:Op donderdag 21 februari 2013 07:19 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Ik zou ontzettend graag willen maar het is net de cursus die het hem doet. Misschien wil ik zelf wel teveel en niet om op te scheppen maar als ik op mijn werk ben werk ik graag hard door ook al ben ik moe.
Misschien moet ik alles op een iets lager pitje doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |