Zo te zien staat de monitor ook niet in een ziekenhuisquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:01 schreef Anosmie het volgende:
Volgens de Telegraaf heet het zoontje van Katarine Justic Elvis.
En Amber Rose ging toch voor de in kaarslicht ende water badende thuisbevalling?
quote:Op woensdag 20 februari 2013 09:33 schreef kvd het volgende:
En even de buik van Kate Middleton
[ afbeelding ]
Wat een bezeten blik van die vrouwquote:Op woensdag 20 februari 2013 09:40 schreef kvd het volgende:
Kwartet:
Zaterdag is BSB-er Howie Dougough weer vader geworden van zoon Holden John
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)boy-Holden-John.html
Volgens haar klopt dat bericht niet, en zijn de weeën nog niet begonnenquote:
quote:Looks like the world can't wait for Wiz Khalifa and Amber Rose to bring their bundle of joy into the world, but the baby Wizbud isn't ready to make his debut just yet, despite several reports.
On Tuesday, Khalifa posted a picture to Instagram of a fetal monitor with the caption "coming soon." Many took the much-liked photo as a sign that Rose was in labor and all set to give birth to their baby boy, but she confirmed via Twitter on Wednesday (February 20) that she is not.
"Good morning Rosebuds & Rosestuds," she wrote. "Muva is not in labor nor did I have the baby yet I just had a doc appt yesterday Lol that's all. I got a million congratulation texts yesterday for having the baby... It was sweet but our Chicken nugget is still baking."
Rose's due date is still a few days away, but as any parent knows, the due date is sometimes just estimation and it's often difficult to pinpoint when one will go into labor. "My due date isn't until Feb 24th & this is my first baby so he may come early he may come late but either way he'll be here soon," she tweeted.
quote:Report: Maya Rudolph Expecting Baby No. 4
It sounds like congratulations are in order for Maya Rudolph and Paul Thomas Anderson.
The Up All Night actress, 40, and her director husband are expecting their fourth child, The Hollywood Reporter reports.
The new addition will join big siblings Pearl, 7, Lucille, 3, and Jack, 1.
No official word from the Bridesmaid star, but sources say the show’s writers were planning to incorporate the pregnancy into the storyline of Up All Night.
However, costar Christina Applegate recently exited the sitcom, leaving the show struggling to stay on air.
quote:
Edit; geen idee waarom jouw quote voor minder dan de helft meekwam,quote:Amber Rose and Wiz Khalifa have welcomed their first child together – a baby boy named Sebastian Taylor Thomaz!
The 29-year-old model gave birth on Thursday (February 21) and new dad Wiz, 25, tweeted his excitement during the special day.
“Happy Birthday Sebastian “The Bash” Taylor Thomaz!!! Everyone welcome this perfect young man into the world,” Wiz wrote on his Twitter account. Earlier in the day, he posted a picture of himself in hospital scrubs with the caption, “Daddy time”.
Congratulations to the happy couple on the exciting news!
quote:Katie Price voor de vierde keer zwanger
AMSTERDAM - Katie Price is zwanger. Het is voor het Britse glamourmodel de vierde keer dat zij een kind krijgt.
Het model vertelt aan The Sun intens gelukkig te zijn met de komst van de baby. “We vinden het thuis allemaal geweldig”, aldus Price, die al drie kinderen heeft uit eerdere huwelijken.
Helemaal gerust op de zwangerschap is Price nog niet. "Ik zou liegen als ik zei dat ik het niet eng vind. Ik heb eerder miskramen gehad".
Een maand geleden stapte het model in het huwelijksbootje met de negen jaar jongere Kieran Hayler. Het is voor Price haar derde huwelijk, eerder was zij getrouwd met zanger Peter Andre en kickbokser Alex Reid.
quote:Op zondag 24 februari 2013 09:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Dus toch een buikje te zien op de trouwfoto's, dat werd toen al gezegd door iemand hier
uhuh, Ik dacht dat te zien ja maar twijfelde met Djini of het van de laatste zwangerschap was of een beginnend buiktje....quote:Op zondag 24 februari 2013 09:27 schreef Njosnavelin het volgende:
Dus toch een buikje te zien op de trouwfoto's, dat werd toen al gezegd door iemand hier
Ja iddquote:Op zondag 24 februari 2013 10:42 schreef sherezade het volgende:
[..]
uhuh, Ik dacht dat te zien ja maar twijfelde met Djini of het van de laatste zwangerschap was of een beginnend buiktje....
Twee bij Peter.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:00 schreef bloempje-moi het volgende:
Heeft ze er nou twee bij Peter André of twee van hubby #1?
wij hadden het ook gezien hoor in haar witte bruidsjurkje van de pabo al weken terugquote:Op zondag 24 februari 2013 12:36 schreef kvd het volgende:
Ik was jullie lekker voor in het bruiloft topic![]()
Hahahaha Pabo jurkquote:Op zondag 24 februari 2013 13:24 schreef sherezade het volgende:
[..]
wij hadden het ook gezien hoor in haar witte bruidsjurkje van de pabo al weken terug
ja of van de zwarte markt in beverwijkquote:Op zondag 24 februari 2013 14:09 schreef DjinN het volgende:
[..]
Hahahaha Pabo jurk![]()
Ik vond het eerder op zo'n jurk uit een goedkoop Chinees winkeltje lijken. Zo'n winkeltje waar ze allemaal van die rommel verkopen
Daarom vroeg ik me ook af of het nieuws wasquote:Op zondag 24 februari 2013 09:27 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:09 schreef alors het volgende:
Pre Oscarparty's geven ook altijd wel bijzondere outfitjes
[
Miranda waarom?
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:15 schreef Goodbye het volgende:
Die hand zo gaat denk ik ook wel voor roddels zorgen.
quote:Cees Geel wordt weer vader
Cees Geel en zijn vriendin worden weer ouders.
De 47-jarige acteur verwacht in de lente zijn tweede kindje, meldt RTL Boulevard.
Cees en Vera hebben samen al een dochtertje, Lena.
Geel is momenteel is hij te zien in de Hazes-musical Hij Gelooft in Mij. Hij speelt de rol van Tim Griek, de beste vriend en producent van de in 2004 overleden volkszanger.
quote:Kim Clijsters zwanger van tweede kindje
Kim Clijsters en haar man Brian Lynch zijn in verwachting van hun tweede kindje. Dat maakte de voormalig tenniskampioene zelf bekend op Twitter.
Ongeveer twee maanden na haar tweede afscheid als professionele tennister heeft Kim Clijsters heuglijk nieuws voor haar fans. 'Hi everyone, we have some exiting news to tell you... Jada is going to be a big sister :-) ! Xxx Kim , Brian and Jada', schreef ze op haar Twitter.
Kim en Brian hebben al een dochter, Jada, die op 27 februari 5 jaar wordt en over enkele maanden grote zus zal zijn.
Maar toch, die hand.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:12 schreef alors het volgende:
Nee dat denk ik echt niet. 1. Zijn er nogal wat roddels dat het niet helemaal super loopt tussen haar en Orlando.
2. Heeft ze de afgelopen tijd meermaals aangegeven op korte termijn geen tweede te willen omdat ze het nu beide te druk hebben.
Zullen er hier dan ook weer geruchten door komen?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Maar toch, die hand.Al is er nog niet echt een buikje te zien.
En ik zag ergens een foto van de Oscars zweven waarop ze best wel happy keken.
Die zijn er altijd bij Jennifer, geloof ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:22 schreef kvd het volgende:
[..]
Zullen er hier dan ook weer geruchten door komen?
[ afbeelding ]
Ja maar, om met jouw woorden te spreken...zijn hand...en ze keken zo happyquote:Op maandag 25 februari 2013 20:25 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Die zijn er altijd bij Jennifer, geloof ik.
Tja, ik maakte alleen maar een opmerking in het outfitjestopic, vond die hand zo gewoon grappigquote:Op maandag 25 februari 2013 20:26 schreef kvd het volgende:
[..]
Ja maar, om met jouw woorden te spreken...zijn hand...en ze keken zo happy
Op de site van TheSun wordt ze in de comments altijd LardAssian genoemdquote:Op maandag 25 februari 2013 20:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Kim Kardashian
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat komt er van als een baby van 30 cm zit in een vrouw van 48 cmquote:Op maandag 25 februari 2013 20:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Kim Kardashian
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet lachen om je smilies, Flappe
Daar ging mijn colaquote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat komt er van als een baby van 30 cm zit in een vrouw van 48 cm.
Die 2 lijken ook echt voor geen ene millimeter op elkaar hequote:Op maandag 25 februari 2013 21:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug na het zien van deze pic.
[ afbeelding ]
Khloe is tegenover haar zussen een reus, en Kim lijkt precies op haar moeder....er is al eerder over gespeculeerd maar ik heb toch wel het idee dat ze een Jenner is of van een ander...want het klopt van geen kant.. Robbert, Kourtney en Kim lijken wel allemaal opelkaar zie je duidelijk dat het broers en zussen zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 21:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die 2 lijken ook echt voor geen ene millimeter op elkaar he
Ik denk niet dat ze er veel last van heeft, ze moet wel een sterke rug hebben met die gigantische reet dus die rug kan nog wel wat extra gewicht aan...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:47 schreef alors het volgende:
Wat een hel lijkt me dat trouwens, zulke tieten, ik krijg al pijn in mijn rug als ik er naar kijk.
Ze is wel in evenwicht jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er veel last van heeft, ze moet wel een sterke rug hebben met die gigantische reet dus die rug kan nog wel wat extra gewicht aan...
Zelfde kinnetje zie ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die 2 lijken ook echt voor geen ene millimeter op elkaar he
Whehe. Kim is zeker ook 1.50m voor het contrastquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Khloe lijkt echt een reus, maar Google leert mij dat zij 1.75 - 1.78 m is. Al is dat in Amerika natuurlijk het Nederlandse equivalent van 2.24 m.
Jezus, ik ben 1.82, zou helemaal lekker staan naast Kimquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Khloe lijkt echt een reus, maar Google leert mij dat zij 1.75 - 1.78 m is. Al is dat in Amerika natuurlijk het Nederlandse equivalent van 2.24 m.
Ik vind haar niet supermooi, maar ik vind haar wel veruit de leukste.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Alle mannen verklaren me vast voor gek maar ik vind Khloe (of hoe schrijf je dat) echt de mooiste. Niet qua standaard-knap, maar qua uitstraling.
nou Liza, maar samen met Janquote:
quote:Jan Smit wordt weer vader
van onze redactie
AMSTERDAM -
Liza Plat, de vrouw van de Volendamse zanger Jan Smit, is weer weer zwanger. De twee verwachten in september hun tweede kindje samen.
Jan en Liza hebben samen een dochter Emma (2). Liza heeft ook al een dochter uit een vorige relatie, Fem.
Het stel trouwde in 2011 op het zonovergoten Sint-Maarten. De twee Volendammers beloofden elkaar eeuwige trouw in het bijzijn van zo´n vijftig familieleden en vrienden.
Ik vind dat ook, ze heeft iets wat ik bij de zussen too much vind. En ze is ook de leukste van het trio.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Alle mannen verklaren me vast voor gek maar ik vind Khloe (of hoe schrijf je dat) echt de mooiste. Niet qua standaard-knap, maar qua uitstraling.
quote:Josefine van Asdonk bevallen
AMSTERDAM - Josefine van Asdonk is bevallen van een dochtertje. Dat heeft de oud Goudkust-actrice laten weten aan RTL Boulevard. “Het was een natuurlijke bevalling en de mooiste dag van ons leven", zo vertelt een trotse Josefine.
Het meisje heet Olivia Renske Ezinga. Josefine en haar verloofde, Andreas Ezinga, gaan de komende tijd lekker genieten van hun kersverse gezinnetje, zo tekent Boulevard op.
Van Asdonk is vooral bekend van haar rol in de soap Goudkust. Ze kroop daarvoor in de huid van Irene Verweijden.
Ah, ik doe alvast een wedje voor Jantje. Ik zet in op een 3e meisje; Emiliaquote:
EMiel of EMilioquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik doe alvast een wedje voor Jantje. Ik zet in op een 3e meisje; Emilia![]()
fEM, EMma, EMilia![]()
En als het een jongen blijkt te zijn: BEN
Emilio klinkt te zuidelijk voor het palingdurp, denk ik. Emiel zou best kunnen.quote:
Ja of Moos, piet of gewoon Jantje inderdaadquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Emilio klinkt te zuidelijk voor het palingdurp, denk ik. Emiel zou best kunnen.
Of misschien gewoon Jan of Kees
Of hij gaat voor Jenny of Moniquequote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik doe alvast een wedje voor Jantje. Ik zet in op een 3e meisje; Emilia![]()
fEM, EMma, EMilia![]()
Je vergeet Pietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Emilio klinkt te zuidelijk voor het palingdurp, denk ik. Emiel zou best kunnen.
Of misschien gewoon Jan of Kees
Nee, die is toch een tijd terug ontslagen, door Jan, dus de banden liggen niet zo goed meer, denk ik.quote:
Fem, Emma en Jennyquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:43 schreef roos85 het volgende:
[..]
Of hij gaat voor Jenny of Monique
Volgens vader zijn er geen problemen, volgens Jan ook niet. Het werd tijd voor hem om op eigen benen te staan. Vader zag het ook aankomen. Geloof niet dat daar veel problemen zijn....quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee, die is toch een tijd terug ontslagen, door Jan, dus de banden liggen niet zo goed meer, denk ik.
[..]
Fem, Emma en Jenny
quote:"Dear Friends,
I want you to hear this directly from me, right here.
I am ready to announce that earlier this month I was blessed with the birth of my first child, a beautiful and healthy baby boy - with lots of hair on his tiny head!
My family is overjoyed at this newest and most cherished addition.
Thank YOU for welcoming PerezHilton.com into your homes, offices, classrooms, cell phones and wherever else you may read my five websites.
And thank you for welcoming ME into your lives!
I am so humbled to welcome this little man into my life. And I am honored and ready for the challenge of guiding him through his.
With love,
Perez"
Whoop whoop Flappiescoop!quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:37 schreef Spees_Eend het volgende:
Dit is by far de beste scoop in tijden!
Say that again! Die zag volgens mij helemaal niemand aankomen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Whuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut?
Een CTG plakker, infuusnaald en zweetlapje op zijn voorhoofd zou echt cool zijn.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:38 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Geweldig ook die foto, hij ligt erbij alsof hij zelf gebaard heeft
Niet Bem?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
fEM, EMma, EMilia![]()
Dat ligt denk ik volledig aan de staat waar je woont. In de deep south geef ik ze weinig kans, maar in het noord oosten kan het vast bijna overal. Weet overigens ook niet of het adoptie is of draagmoeder? Ik gok het laatste.quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:09 schreef utrecht1970 het volgende:
Is er een mevrouw perez? Dacht altijd dat hij homo was, en ik wist niet dat adoptie voor amerikaanse homo makkelijk was
Ik heb er werkelijk waar geen verstand van, maar als je een draagmoeder hebt,adopteer je het kind dan ook niet?quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:27 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat ligt denk ik volledig aan de staat waar je woont. In de deep south geef ik ze weinig kans, maar in het noord oosten kan het vast bijna overal. Weet overigens ook niet of het adoptie is of draagmoeder? Ik gok het laatste.
Niet als je zelf papa bentquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:36 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik heb er werkelijk waar geen verstand van, maar als je een draagmoeder hebt,adopteer je het kind dan ook niet?
Lig zelf in bed met 39 graden en griep; ik moest ook effe denken hoorquote:Op woensdag 27 februari 2013 22:41 schreef kvd het volgende:
[..]![]()
Valt het al op dat ik niet heel erg helder ben?
Bij mij is het slaaptekort, al een weekje of 4quote:Op woensdag 27 februari 2013 22:45 schreef Poeke het volgende:
[..]
Lig zelf in bed met 39 graden en griep; ik moest ook effe denken hoor
quote:Dochter voor 'bachelor' Lars Vreugdenhil
Lars Vreugdenhil, bekend uit The Bachelor, is vader geworden van een dochtertje.
"Het was echt een droombevalling", meldt de trotse Lars aan RTL Boulevard.
Dochtertje Fleur woog bij de geboorte 3200 gram. De dolgelukkige Lars laat verder weten dat het goed met de pasgeboren telg gaat.
Denise, de moeder van het meisje, is ook in de wolken.
snel knip en plak van Wikipedia:quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:30 schreef OliviaV het volgende:
Waar is zij bekend van? Geen idee wie het is (maar dat maakt verder niet uit maar ben benieuwd)
quote:Kane-gitarist Dennis van Leeuwen vader geworden
Dennis van Leeuwen is maandag vader geworden. Op zijn Facebookpagina plaatst de gitarist van Kane het volgende bericht: "Its a beautiful girl!".
Foto: ANP
Het is het eerste kindje voor Dennis en zijn vrouw Karen Rosetzsky. Op de foto die hij bij het bericht plaatste is de naam van het meisje te lezen: Sally. Eerder maakte de gitarist al bekend dat hij het niet moeilijk vond om vader te worden. "
Helemaal niet. Ik ben er zo blij mee, dat het helemaal vanzelf gaat."
Hij kreeg al veel tips van zijn bandgenoot Dinand Woesthoff. "Maar meer tips gaan er ongetwijfeld nog wel komen", verwacht Dennis.
"Het is mijn eerste, en hij heeft er drie. En ik krijg een meisje, en Dinand heeft drie jongens, dus in die zin gaan we vast ook ervaringen uitwisselen."
Ik aanquote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik moet deze associatie nog even kwijtraken, denk ik.
[ afbeelding ]
ripquote:Op maandag 4 maart 2013 23:17 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik moet deze associatie nog even kwijtraken, denk ik.
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)ital-birth-baby.htmlquote:'It's time!': Holly Madison checks into Las Vegas hospital for birth of first baby
Zo klopt 'ie beterquote:
Je hebt gelijk; veel mindere belediging voor de walwis.quote:
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 10:34 schreef kvd het volgende:
De volgende baby is onderweg, Holly Madison is naar het ziekenhuis om haar kindje te krijgen, ze wordt een handje geholpen, kan nog wel even duren zegt ze zelf
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)ital-birth-baby.html
http://www.nu.nl/achterklap/3360374/dochtertje-holly-madison.htmlquote:Dochtertje voor Holly Madison
Holly Madison is dinsdagochtend bevallen van haar eerste kindje, een dochtertje.
De voormalige Girl Next Door-actrice werd tijdens de bevalling in een ziekenhuis in Las Vegas bijgestaan door haar verloofde Pasquale Rotella. Dat meldt het blad In Touch.
Madison, een voormalig Playboymodel, verklaarde tegenover In Touch: “Pasquale en ik hebben ons eerste kindje gekregen, een meisje! We hebben nog een naam, maar we konden niet meer gelukkig zijn op dit moment.”
Verliefd
De 38-jarige Rotella voegde daaraan toe: “Ik ben nog nooit meer verliefd geweest als vandaag. Na maanden wachten, kan ik nu eindelijk mijn dochtertje vasthouden. Holly en ik kijken ernaar uit om wat rust te nemen en van ons nieuwe gezinnetje te genieten. Ik voel me werkelijk de gelukkigste man ter wereld.”
De 33-jarige Madison liet zich afgelopen maandag opnemen in het ziekenhuis.
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:23 schreef Turbomuis het volgende:
Busy Philipps
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Toen Kate Middleton gisteren een bezoek bracht aan het Britse Grimbsy werd ze zeer enthousiast onthaald door de lokale bewoners. De prinses mocht heel wat cadeautjes voor haar toekomstige baby in ontvangst nemen. Op een gegeven moment kreeg de Hertogin van Cambridge een teddybeer in de handen gestopt en toen versprak ze zich volgens de omstaanders.
Kate zei: 'Dank u, ik neem het aan voor mijn d... euh voor mijn baby.' Na de verspreking haastte de prinses zich om snel te corrigeren dat ze het geslacht van haar baby niet wist. Daarover schrijven diverse Britse media.
Perplex
Een aanwezige vertelde: 'Deze mevrouw verraste Kate met die teddybeer want iedereen gaf bloemen aan haar. Ik ben er nu zeker van dat het een dochter wordt voor William en Kate. Anders zou de prinses zich nooit op die manier uitgedrukt hebben. Ze stond duidelijk perplex nadat ze het 'd-woord' had uitgesproken.'
Onwennig
Anderen begonnen de vijf maand zwangere Kate na de verspreking spontaan te feliciteren. De Hertogin van Cambridge lachte wat onwennig en zei nogmaals dat ze het geslacht van haar baby niet wist.
Ik vind dat zoiets raars, om de naam pas na de geboorte te gaan bedenken.quote:Op woensdag 6 maart 2013 06:22 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Madison, een voormalig Playboymodel, verklaarde tegenover In Touch: “Pasquale en ik hebben ons eerste kindje gekregen, een meisje! We hebben nog geen naam, maar we konden niet meer gelukkig zijn op dit moment.”
[..]
http://www.nu.nl/achterklap/3360374/dochtertje-holly-madison.html
Eerder zei ze al wel een naam te hebben, maar dat die zo apart was dat ze misschien nog een andere naam zouden kiezen als het kindje er was.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:40 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik vind dat zoiets raars, om de naam pas na de geboorte te gaan bedenken.
mijn god volgens mij wordt dat een simpsonnetje....ook die rollen van die te strakke bh ...dit snap ik dan weer niet aangezien zij zelf toch styliste was of isquote:
Wat leukquote:Op woensdag 6 maart 2013 08:15 schreef Karina het volgende:
Babygeluk voor Ronald de Boer
Ronald de Boer wordt weer vader! In augustus hoopt zijn nieuwe, grote liefde Suze van Rozelaar (31) het leven te schenken aan hun eerste kind
Suze is drie maanden zwanger en deelde dat blije nieuws de afgelopen dagen met enkele vriendinnen. "Ze zijn hartstikke gelukkig”, beaamt een naast familielid. "En nu helemáál! Ronald heeft natuurlijk al drie grote dochters. Voor Suze wordt het de eerste en het was hun liefste wens om samen ook een kleine te krijgen.”
In elk geval is de komst van hun baby de bekroning van Ronalds, zwaarbevochten, nieuwe geluk. In 2010 werd duidelijk dat het rommelde in het huwelijk van de voetballer en Sharon Cohen; nota bene de dochter van Ronalds zaakwaarnemer Rob Cohen. Ingewijden wisten later te melden dat het al een jaar of tien niet zo lekker liep in huize De Boer in Qatar. Wat nieman
Bron
quote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Oh ik schoot echt in de lach. Die walvis (rechts) was daar niet eens voor nodig.
Het is een orkaquote:Op dinsdag 5 maart 2013 23:05 schreef Poeke het volgende:
[..]
Je hebt gelijk; veel mindere belediging voor de walwis.
Fun is my middle name.quote:
en een orka is een walvisquote:
Oh dat wist ik nietquote:
Zwaar bevochten nieuwe geluk? Gewoon de zoveelste man die bij zijn vrouw en de moeder van zijn kinderen weg is gegaan en direct in een nieuwe relatie is gestapt. Toch gefeliciteerd.quote:Op woensdag 6 maart 2013 08:15 schreef Karina het volgende:
Babygeluk voor Ronald de Boer
In elk geval is de komst van hun baby de bekroning van Ronalds, zwaarbevochten, nieuwe geluk. Bron
Nou, hij heeft deze nieuwe liefde eerst even 2 jaar getest voor hij besloot dat ze het waard was om z'n huwelijk voor op te zeggen. Nog een tikkeltje erger dus dan de man die direct na een lang huwelijk in de volgende relatie stapt met een veel jongere vrouwquote:Op woensdag 6 maart 2013 11:46 schreef dennis83 het volgende:
[..]
Zwaar bevochten nieuwe geluk? Gewoon de zoveelste man die bij zijn vrouw en de moeder van zijn kinderen weg is gegaan en direct in een nieuwe relatie is gestapt. Toch gefeliciteerd.
quote:Tweede dochter voor Jamie Cullum en Sophie
Jamie Cullum en zijn vrouw Sophie Dahl hebben weer een dochtertje gekregen. De naam van hun tweede meisje luidt Margot Cullum.
Foto: Novum
Op Twitter maakt de jazzzanger bekend dat de baby maandag het levenslicht zag. ''Ze is gezond en prachtig en we zijn compleet in de wolken'', schrijft Cullum.
Cullum en Dahl hadden al een dochtertje Lyra. Zij was op 2 maart jarig en is twee jaar ouder dan haar pasgeboren zusje Margot.
Cullum (33) en Dahl (36) trouwden in 2010, twee jaar nadat ze elkaar leerden kennen. Sophie, culinair recensent en voormalig fotomodel, is de kleindochter van kinderboekenschrijver Roald Dahl.
Moet ze zich laten steriliseren dan is de kans verkeken dat het door een zwangerschap gaat gebeuren.quote:Op donderdag 7 maart 2013 13:41 schreef sherezade het volgende:
Doodsbange Kim Kardashian met spoed naar arts
Kim Kardashian heeft de schrik van haar leven gehad. Ze spoedde zich in tranen naar een arts in Los Angeles omdat ze bang was voor een miskraam. Dat onthult de New York Post.
Foto: Wenn
Gelukkig was het vals alarm, maar de artsen hebben Kim, net terug van een roerig bezoekje aan de Paris Fashion Week, geadviseerd het rustiger aan te doen. De vier maanden zwangere realityster vloog vorige week naar Frankrijk om liefje Kanye West bij te staan.
Maar in het vliegtuig naar huis ging het mis. "Kim voelde zich niet goed en belde haar vrienden zodra ze was geland", vertelt een insider. "Ze is meteen huilend naar de dokter gegaan. Ze dacht dat ze een miskraam kreeg."
Volgens een andere bron gaat Kim niet verstandig om met haar zwangerschap. Ze zou zeven keer per week sporten met verschillende trainers om maar niet te veel uit te dijen. "Ze is bang dat haar kont zo groot wordt als een bank", vat de bron Kims grootste angst samen.
Door: BuzzE
Haar reet was toch al zo groot als een fauteuil..dus snap niet waar ze zich zo druk om maakt
inderdaad...quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:14 schreef trovey het volgende:
[..]
Moet ze zich laten steriliseren dan is de kans verkeken dat het door een zwangerschap gaat gebeuren...vrouwen die kinderen willen krijgen maar ondertussen als de dood zijn dat hun lichaam gaat veranderen.
http://www.dailymail.co.u(...)cting-baby-girl.htmlquote:'Alec and I are overjoyed!' Hilaria Baldwin announces she's expecting a baby girl
quote:Sofia Vergara plant baby met draagmoeder
Sofia Vergara en haar verloofde Nick Loeb zijn bezig een kind te krijgen met hulp van een draagmoeder.
Volgens de New York Post past een zwangerschap niet in het leven van de 40-jarige actrice, nu het zo goed gaat met haar carrière.
"Het kind zal biologisch gezien de baby van Sofia en Nick zijn", zegt een bron. "Ze heeft al een draagmoeder uitgezocht, een heel goede vriendin van haar, die het kind zal dragen." Volgens de bron is de behandeling al uitgevoerd en krijgen Sofia en Nick over een paar weken te horen of de vriendin zwanger is.
De Modern Family-actrice heeft al een 21-jarige zoon, Manolo. "Een baby is iets dat ze beide al een tijdje willen, vooral Nick", zegt de bron tegen New York Post. "Hij vindt het een beetje ongemakkelijk dat de draagmoeder Sofia's boezemvriendin is, maar vindt het heel spannend om vader te worden."
Uitbesteden kan aan Nickquote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:49 schreef Leandra het volgende:
Waarschijnlijk is het nog makkelijker de baby uit te besteden dan de zwangerschap uit te besteden.
En ik kan me een heleboel situaties indenken waarbij je voor je beste vriendin als draagmoeder fungeert, maar omdat ze te druk is met haar carrière? No way.
Sofia lijkt mij haske tof en lief, ik durf te wedden dat het allemaal maar roddels zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:01 schreef laziness het volgende:
Ze heeft kanker gehad dus wie weet is dat de reden.
Al zegt het engelse artikel dat haar vent het vooral niet wilt hebben wegens haar figuur en het geld dat haar carriere binnen brengt.
Het hele verhaal staat er in ieder geval heel raar en vervelend.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:10 schreef ejiraM het volgende:
Bovendien is ze ook al veertig. Dat in combinatie met de kanker en de goedlopende carrière zou wel eens de doorslag hebben kunnen geven.
Het zou nooit in mij opkomen, maar ach.
Da's gewoon haar achternaamquote:
serieus Rainbow....pff hoe verzin je hetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:16 schreef kvd het volgende:
Dus....de dochter van Holly Madison heeft inmiddels een naam: Rainbow Aurora Rotella
http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
David Henri de Krijger - Geboren 11:48 9 maart 2013 - 4055 gram - Moeder en zoon maken het uitstekend.quote:Op zondag 10 maart 2013 05:57 schreef flowerbox het volgende:
Tania Kross is zaterdag bevallen van een zoon David Henri. Ik zit mobiel dus kan de link van nu.nl niet hier plakken.
Bekende witte wikkeldoek met paars randjequote:Op zondag 10 maart 2013 06:43 schreef hexje het volgende:
[..]
David Henri de Krijger - Geboren 11:48 9 maart 2013 - 4055 gram - Moeder en zoon maken het uitstekend.
[ afbeelding ]
bron:site TaniaKross
Ik ookquote:
Jij kijkt zeker geen WIDM?quote:
Helemaal goedquote:Op zondag 10 maart 2013 10:21 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker geen WIDM?![]()
En verder is het een zangeres. Een mezzosopraan uit mijn hoofd, maar dat zal vast helemaal fout zijn
Combinatie van het rubella- en rotavirus.quote:
Zulke omslagdoeken én dekens én moltons heb ik wekelijks in mijn handenquote:Op zondag 10 maart 2013 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bekende witte wikkeldoek met paars randje
quote:Op zondag 10 maart 2013 06:43 schreef hexje het volgende:
[..]
David Henri de Krijger - Geboren 11:48 9 maart 2013 - 4055 gram - Moeder en zoon maken het uitstekend.
[ afbeelding ]
bron:site TaniaKross
http://www.nu.nl/achterkl(...)cht-tweede-kind.htmlquote:Edsilia Rombley verwacht tweede kind
Edsilia Rombley en haar man Tjeerd Oosterhuis verwachten hun tweede kind.
Foto: NU.nl/Alphons Nieuwenhuis
De 35-jarige zangeres maakte het babynieuws zaterdagavond bekend tijdens de aftrap van haar theatertournee Sweet Soul Music.
"Te gekke eerste theatershow gehad in Nijverdal. Publiek was super", twitterde Rombley na afloop van haar concert. "Heb ze verteld dat ik zwanger ben!"
Rombley en de 41-jarige Oosterhuis, die in 2006 trouwden, hebben al een dochter. Imaani Tanicia Oosterhuis zag in augustus 2010 het levenslicht.
Hun dochter geeft een mooi voorzetje voor de volgende spruitquote:
Magaali Invitria?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hun dochter geeft een mooi voorzetje voor de volgende spruit
nou ik zat gisteren nog een stuk te lezen in de Story waarbij ze vertelde dat ze graag een 2e kindje zou willen......ze was dus al gewoon in verwachtind blijkt dus...quote:Op zondag 10 maart 2013 12:42 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik zag voorbij komen op Twitter dat Edsilia Rombley zwanger is.
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)cht-tweede-kind.html
Shaniquah Tabathaquote:
*Mooi*quote:
Wat scherp van je, ik had juist een 'nette' versie gedaan, omdat Edsiel nou niet echt heel erg shaniaaah shaniqqyah aliyah is, maar die eerste heeft het ookquote:Op zondag 10 maart 2013 13:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
*Mooi*
*Stil is*
Al denk ik eerder dat het Shaniquaah wordt, of Shaaniquah... er moet een extra a in he, net als bij 't zoessie
quote:AMSTERDAM - Cas Jansen (35) en zijn vrouw Annelieke Bouwers zijn afgelopen weekend de trotse ouders van een zoontje geworden.
Zaterdagavond is hun zoontje Vincent geboren. De geboorte van het kereltje verliep, in tegenstelling tot de geboorte van hun eerste kindje, snel en voorspoedig.
Vincent woog 8 pond met de geboorte. Zowel moeder als de pasgeboren telg maken het uitstekend.
Vader Cas is apetrots en Vincent heeft een 'super zus'. Het gezin is inmiddels weer thuis.
De acteur, bekend van films als Lek, Volle Maan en Old Stars en momenteel te zien in de reclames voor C1000 en zijn echtgenote Annelieke hebben samen al een dochtertje Joëlle (3).
Naar de Imaani van 'where are you?' ??quote:Op zondag 10 maart 2013 13:42 schreef kvd het volgende:
Ja maar, Imaani is vernoemd naar een vriendin van haar, van toen ze met het songfestival meedeed. Dus die extra a heeft ze zelf niet verzonnen.
Jep,naar die Imaaniquote:Op maandag 11 maart 2013 14:14 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Naar de Imaani van 'where are you?' ??Dan hoop ik dat het dit keer geen Scooch wordt, naar de Engelse deelnemer van 2007
http://www.dailymail.co.u(...)s-birth-day-now.htmlquote:They kept that quiet! Edward Norton set to become first-time father as fiancée 'prepares to give birth any day now'
Wat een ironische achternaam heeft iequote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:29 schreef Anosmie het volgende:
Oeh, en Jen en Bill uit The little couple hebben een jongetje van 3 uit China geadopteerd. Kindje heeft ook dwerggroei.
http://www.people.com/people/mobile/article/0,,20681146,00.html
Leukquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:23 schreef kvd het volgende:
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)s-birth-day-now.html
"Geblessed".quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:39 schreef Karina het volgende:
Kleine Viezerik is vader geworden. Zijn platenlabel Pitu Records feliciteert de 30-jarige rapper met de geboorte van zijn dochter.
'Afgelopen nacht is Kleine Viezerik geblessed met een gezonde dochter', valt te lezen op de site van Pitu Records. 'Moeder, kind en Kleine Viezerik maken het goed.'
Het debuutalbum van de artiest, die in het echt Renaldo Dollard heet, was N Zie de Boy. Dat zijn ze bij de platenmaatschappij niet vergeten. 'Het is nu dus Nziedegirl haha...'
Bron
"Geblessed".quote:
Dat is toch Kempi?quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:48 schreef Radobe het volgende:
[..]
"Geblessed".Verder leuk voor hem, maar zit die gozer niet in de gevangenis of is dat een andere viezerik?
"Geblessed".quote:
Ik volg die hele boerzoektvrouw hype niet, maar ik dacht serieus dat dit een kerel wasquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:19 schreef Suikertante het volgende:
Ik dacht dat ik het al had gezien maar kan het nu niet meer terugvinden:
Monika van Boer Zoekt Vrouw laat er geen gras over groeien!
[ afbeelding ]
quote:Klokhuis-presentatrice bevallen
Lisa Wade, presentatrice van Het Klokhuis, is donderdag bevallen van een kerngezonde dochter.
Het meisje zag om kwart over zeven 's ochtends het levenslicht en ze weegt 3040 gram. De kleine heeft de naam Simcha Blom gekregen.
Tijdens haar zwangerschap heeft Lisa samen met haar man Peter een website bijgehouden. Klik hier om de eerste babyfoto te bewonderen
Bron: naast de krant ook Boulevard, uit monde van Jan zelfquote:Jan Smit krijgt een zoon
AMSTERDAM - Jan Smit en Liza Plat kunnen hun geluk niet op. Hun gezinnetje wordt in september uitgebreid met een zoon.
"Als de dokters het goed hebben gezien op de echo, dan is het een jongetje! Hij heeft namelijk iets tussen zijn benen", zo laat Jan weten aan De Telegraaf. "Ons geluk is compleet. We hebben straks ook een jongen in het gezin."
Jan en Liza kregen twee jaar geleden samen dochter Emma. Liza heeft uit een vorige relatie ook dochter Fem, voor wie Jan het nummer Hoop, Liefde en Vertrouwen heeft gemaakt.
http://www.nu.nl/achterkl(...)kind-wel-zitten.htmlquote:Jelka van Houten ziet tweede kind wel zitten
Jelka van Houten zou best een tweede kind willen. "Als het van Moeder Natuur mag, zeker wel."
Dat vertelt de 34-jarige actrice aan het AD. Van Houten en haar man Koppe Koppeschaar hebben al een zoon, de 4-jarige Walt.
De komst van Walt heeft rust gebracht in het leven van Van Houten. "Ik ben niet meer de zenuwpees die ik vroeger was. Toen raakte ik soms te snel van streek", vertelt de actrice.
"Het klinkt misschien heel cliché, maar het moeder zijn heeft me in dat opzicht verrijkt. Steeds meer dingen kunnen me inderdaad niks meer schelen."
Invloed
Ook wat werk betreft, heeft Walt invloed. "Ik ben kritischer geworden over wat ik wel en niet als klus aanneem", vertelt Van Houten, die vanaf zaterdag te zien is in de sitcom Aaf.
"Geen musicals meer bijvoorbeeld. Dat moet je niet doen als moeder. Het op tijd bij school zijn om je kind op te halen, dat is nu écht belangrijk."
Ik zou Jan en Liza proberen... Anders krijgt Jan samen met zn dochter een zoontjequote:Op maandag 18 maart 2013 20:03 schreef kvd het volgende:
Jan en Emma krijgen een jongetje
[..]
Bron: naast de krant ook Boulevard, uit monde van Jan zelf
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het kind heeft een eigen internetpagina waarop al haar dagen tot nu toe in foto's is vastgelegd. Plus de feature: Simcha in het nieuws.![]()
[ afbeelding ]
én ook nog een foto-dagboek. Dat ga ik later mijn kind dus nooit aandoen!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het kind heeft een eigen internetpagina waarop al haar dagen tot nu toe in foto's is vastgelegd. Plus de feature: Simcha in het nieuws.![]()
[ afbeelding ]
Het is Volendam hequote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik zou Jan en Liza proberen... Anders krijgt Jan samen met zn dochter een zoontje
Wellicht niet bij iedereen bekend. Maar goed een sporter die weer vader wordttwitter:lars_boom twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 10:10:26Net 12 weken echo gehad op het buikje van mijn schat @Niketimmermans. Kee wordt grote zus!!
En ik weer papa. BLIJ! http://t.co/4wIHk251Kd reageer retweet
quote:Justine Henin bevallen
AMSTERDAM - Oud-tennisster Justine Henin is bevallen van haar eerste kindje.
"We hebben er enorm naar uitgekeken", meldt Henin op haar Facebookpagina. "Sinds vanmiddag fleurt een kleine fee ons leven op. Ze heet Lalie en is gezondheid. We zijn verschrikkelijk blij. Justine en Benoit."
De vader van het kindje is Benoît Bertuzzo, een cameraman en documentairemaker. Eerder was ze getrouwd met tennisleraar Pierre-Yves Hardenne. Van hem scheidde ze in 2007.
De 30-jarige Henin uit Luik won zeven grandslamtitels en olympisch goud in 2004 (Athene).
Duidelijk gevalletje van zwanger als je het mij vraagt!quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:54 schreef kvd het volgende:
Er gaan geruchten over Chelsea Clinton...
Afgelopen december
[ afbeelding ]
afgelopen zaterdag
[ afbeelding ]
afgelopen week
[ afbeelding ]
Men komt tot de conclusie doordat ze ruimere kleren aan het dragen is, het hardlopen (als hardloopfanaat) af en toe aan het skippen is, ze niet meer aan spinning doet en ze net een gezinswoning (van 10,5 miljoen dollar) heeft gekocht.
We wachten af...
Larie lijkt me niet zo Frans.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:07 schreef Lovechild het volgende:
Lalie???
Apart, maar ik vind het tegelijk heel vrolijk klinken. Alsof je een liedje zingt. Maar Lalie/Larie ligt wel op de loer denk ik...
quote:Kanye wil kind North West noemen
Kanye West wil zijn kind North noemen. De naam staat bovenaan zijn namenlijstje. Volgens The Sun omdat hij North goed bij zijn achternaam vindt passen.
Zijn vriendin Kim Kardashian is in juli uitgerekend dus de toekomstige ouders kunnen nog even brainstormen over de naam. In de familie van Kim is het traditie om de voornamen te beginnen met een K, dus het is niet zeker of Kanye zijn vriendin kan overtuigen.
Eerder werd al bekend dat Kanye hoopt op een zoon. 'Hij wil het liefst een zoon, maar hij zou ook gelukkig zijn met een meisje. Wat het ook wordt, hij houdt nu al van de baby', meldde een bron.
ad.nl
Een vroege 1 april grap?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:01 schreef alors het volgende:
Voor wat het waard is:
[..][ afbeelding ]
Dan kan North West fijn met Blue spelen, en de papa's aan een nieuwe plaat werkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:01 schreef alors het volgende:
Voor wat het waard is:
[..][ afbeelding ]
Wat een leuke foto, best apart om haar in zo'n 'wollige' trui te zienquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:57 schreef kvd het volgende:
En als afsluitertje van de zwangerschap: Holly en Rainbow Aurora
[ afbeelding ]
Handje van de babyquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:00 schreef kvd het volgende:
Ow...en Teenmom Leah Messer is blijkbaar weer moeder geworden, na Aliannah en Aleeah is er nu dochter Addalynn
Smile
[ afbeelding ]
Rechter tweeling lijkt een arm te missenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Handje van de babyLeuk die tweeling met langer haar
En papa's roze armband![]()
Het ziet er ook niet uit ook...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:02 schreef Felixa het volgende:
Die schoenen met een paar tenen eruit...![]()
Dat loopt toch voor geen meter.
Het puntje is zwart de rest is doorzichtig. De tenen zijn er dus niet uit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:02 schreef Felixa het volgende:
Die schoenen met een paar tenen eruit...![]()
Dat loopt toch voor geen meter.
Raar gezicht... Maak dan dat zwarte stukje wat groter.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Het puntje is zwart de rest is doorzichtig. De tenen zijn er dus niet uit.
Oh wat leuk, ze is nog samen met Jeremy!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:00 schreef kvd het volgende:
Ow...en Teenmom Leah Messer is blijkbaar weer moeder geworden, na Aliannah en Aleeah is er nu dochter Addalynn
Smile
[ afbeelding ]
Ik vind hem maar op de vader van haar tweeling lijken. Die Corey. Ze valt duidelijk op een bepaald typequote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:52 schreef Queens het volgende:
[..]
Oh wat leuk, ze is nog samen met Jeremy!
Klopt, vond ik ook meteen de allereerste keer toen ik 'm zag....maar Jeremy is wel een verbeterde versiequote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vind hem maar op de vader van haar tweeling lijken. Die Corey. Ze valt duidelijk op een bepaald type![]()
quote:Monaco's prinses Caroline is oma
Caroline van Monaco is voor de eerste keer oma geworden. De oudste zoon van de 56-jarige prinses heeft een zoon gekregen.
De verloofde van de 28-jarige Andrea Casiraghi, de Colombiaanse Tatiana Santo Domingo, heeft het jongetje donderdag op de wereld gezet. De 29-jarige Domingo is de dochter van de overleden zakenman Julio Mario Santo Domingo Jr.
Het Monegaskische paleis laat weten dat prinses Caroline dolgelukkig is met haar kleinkind
quote:Krijgt Allard Kalff kind met ex?
AMSTERDAM - RTL GP-presentator Allard Kalff wordt mogelijk vader.
Jacky, de ex van Allard beweert in een sms'je aan de presentator dat hij haar zwanger heeft gemaakt. Allard weet niet zeker of zijn ex de waarheid spreekt. "Ik heb geen idee", zo zegt hij in RTL Boulevard.
Allars heeft zijn hart op de tong en schroomt niet om duidelijk te maken wat hij voor Jacky voelt. "Met Jacky wil ik geen kinderen, maar als het zo is, dan is het zo."
Het lijkt erop dat Allard het allemaal niet zo serieus neemt. Hij heeft nog niet de moeite gedaan om Jacky, die momenteel op vakantie is, te bellen.
Sterker nog, ik dacht dat het die Corey was totdat jij deze opmerking maaktequote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vind hem maar op de vader van haar tweeling lijken. Die Corey. Ze valt duidelijk op een bepaald type![]()
quote:Jim Bakkum denkt al aan tweede kindje
Jim Bakkum denkt al aan gezinsuitbreiding. De musicalacteur en zijn eveneens acterende vrouw werden in november ouders van zoontje Lux.
"Zoals ik het nu voel, zou ik heel graag nog een kindje willen", zegt Bakkum maandag in De Telegraaf. "Als ons dat tenminste gegeven is. Zoiets is niet vanzelfsprekend."
De 25-jarige musicalacteur kijkt vol bewondering naar zijn 34-jarige echtgenote Bettina Holwerda.
"Ik heb haar van haar meest kwetsbare kant gezien. Ja, het moeder worden heeft wel iets bij haar veranderd. Ik heb nog nooit iemand zó zien liefhebben. Dat vind ik fantastisch om te zien", zegt hij. "Maar ik kom nu dus op de tweede plaats."
Bakkum (25) en Holwerda (34) kennen elkaar van de musical Grease. Het stel is in juni 2011 getrouwd.
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:13 schreef Spees_Eend het volgende:
Volgens de FOK! wet- en regelgeving wordt Jim Bakkum weer vader, toch?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Zat ik ook aan te denken, zeker als ze een gezin van drie kinderen zouden willen.Maar is het ook niet zo dat de FOK! regelgeving niet altijd geldt, want hier is het niet heel onlogisch als journalisten nog over Lux en uitbreiding van het gezin interviewenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen kind maar moet er ook niet aan denken twee keer in een jaar te bevallen, wat wel ongeveer gaat gebeuren als ze nu indd weer zwanger is
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Congratulations are in order for Harold Perrineau and his wife Brittany who welcomed their third child into the world on March 21, 2013. Holiday Grace Perrineau was born a healthy weight of 7lbs and 5oz, and joins big sisters Wynter,4, and Aurora,18, at home.
Harold expressed nothing but excitement over Holiday’s birth telling PEOPLE, “Holiday Grace is here, and we couldn’t be any happier. Our family feels complete. Mommy and baby are doing well and big sisters Aurora and Wynter are [thrilled].”
The Perrineau’s announced their expectancy last year. They wed over 10 years ago.
quote:Kim Clijsters is in verwachting van een zoontje. "De baby is gezond, en we kwamen erachter dat we een jongen krijgen! We zijn supergelukkig!", tweette haar echtgenoot Brian Lynch vandaag.
De ex-tennisster wordt voor de tweede keer mama. Ze is sinds 2007 getrouwd met de Amerikaanse voormalige basketbalspeler Brian Lynch. In februari 2008 werd hun dochter Jada geboren.
Als zij toch stuwing gaat krijgenquote:
quote:Tommie Christiaan krijgt meisje
AMSTERDAM - Tommie Christiaan heeft bekendgemaakt dat zijn vriendin in verwachting is van een meisje.
Dat laat de musicalster dinsdagavond weten via Twitter.
"Jaaaa!! We krijgen een meisje!! Superblij." Later voegt Tommie eraan toe dat hij heel enthousiast is.
Christiaan en zijn vriendin Michelle Splietelhof maakten vorige maand de zwangerschap bekend. De twee hebben elkaar ontmoet bij de musical Zorro.
quote:Yolanthe Sneijder-Cabau verlangt steeds meer naar baby
Yolanthe Sneijder-Cabau zit zo goed in haar vel dat ze steeds meer naar een baby begint te verlangen.
''Ik wil dolgraag een gezin stichten met Wes'', zegt de 28-jarige actrice in een interview met Story. ''Dat gevoel speelt de laatste tijd steeds vaker op. Van anderen vrouwen heb ik begrepen dat zoiets normaal is en dat je er dan binnen afzienbare tijd ook klaar voor bent.''
Sneijder-Cabau geeft aan ontzettend te genieten in Istanbul. ''We genieten van het leven, en vooral van elkaar. En als we eenmaal samen vader en moeder worden, zijn we vast zelfs nog gelukkiger. Ik weet zeker dat wij leuke ouders zijn'', stelt ze.
De actrice heeft zich alvast voorgenomen dat ze er daadwerkelijk voor haar kindje wil zijn. ''Dan wil ik geen gedoe om me heen, en alleen maar intensief met de baby bezig zijn.''
Meer rust
Ze vervolgt: ''Nu er steeds meer rust in ons leven komt, zou het zomaar eens kunnen gebeuren. Wanneer is niet te voorspellen, dat is het mooie van de natuur.''
Toch wil Sneijder-Cabau op dit moment niets plannen. ''We zien wel. We laten alles op ons afkomen. Op dit moment neem ik alle klussen nog aan.''
Dit horen we nu al een paar jaar, laat maar komenquote:
Net zoals ze er 100% voor Wes wil zijn bedoelt ze?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:26 schreef bloempje-moi het volgende:
De actrice heeft zich alvast voorgenomen dat ze er daadwerkelijk voor haar kindje wil zijn. ''Dan wil ik geen gedoe om me heen, en alleen maar intensief met de baby bezig zijn.''
De vraag is meer 'neem je nou wel of niet de pil?'quote:Toch wil Sneijder-Cabau op dit moment niets plannen. ''We zien wel. We laten alles op ons afkomen. Op dit moment neem ik alle klussen nog aan.''
Het is toch erg... ik vind de outfit van Katie nog beter dan die van Kim.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:24 schreef kvd het volgende:
Kim....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Katie...
[ afbeelding ]
Even rekenen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:17 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Het is toch erg... ik vind de outfit van Katie nog beter dan die van Kim.![]()
Hoe ver was Katie nou ook alweer? Ik zie in deze oufit nog niet zoveel buikje.
Ik hoop maar dat haar chauffeur haar wel begrijpt als ze met spoed uit de winkel nodig heeft en zij met baby thuis zitquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De vraag is meer 'neem je nou wel of niet de pil?'
Anders moet ze straks weer op pad om een ei te gaan kopen, de schandequote:Op woensdag 27 maart 2013 13:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat haar chauffeur haar wel begrijpt als ze met spoed uit de winkel nodig heeft en zij met baby thuis zit
Ik heb deze geheel gemistquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:23 schreef kvd het volgende:
[..]
Even rekenen.
In october ging het uit met haar vorige vriend. November leerde ze Kieran kennen. Kerst 2012 zijn ze verloofd, in januari getrouwd, 23 februari zei ze zwanger te zijn.
Ik schat een maandje of 4
Zulks een zwaar levenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Anders moet ze straks weer op pad om een ei te gaan kopen, de schande![]()
quote:Yolanthe Sneijder-Cabau verlangt steeds meer naar baby
Yolanthe Sneijder-Cabau zit zo goed in haar vel dat ze steeds meer naar een baby begint te verlangen.
'Ik wil dolgraag een gezin stichten met Wes'', zegt de 28-jarige actrice in een interview met Story. ''Dat gevoel speelt de laatste tijd steeds vaker op. Van anderen vrouwen heb ik begrepen dat zoiets normaal is en dat je er dan binnen afzienbare tijd ook klaar voor bent.''
Sneijder-Cabau geeft aan ontzettend te genieten in Istanbul. ''We genieten van het leven, en vooral van elkaar. En als we eenmaal samen vader en moeder worden, zijn we vast zelfs nog gelukkiger. Ik weet zeker dat wij leuke ouders zijn'', stelt ze.
Meer rust
Ze vervolgt: ''Nu er steeds meer rust in ons leven komt, zou het zomaar eens kunnen gebeuren. Wanneer is niet te voorspellen, dat is het mooie van de natuur.''
Toch wil Sneijder-Cabau op dit moment niets plannen. ''We zien wel. We laten alles op ons afkomen. Op dit moment neem ik alle klussen nog aan.''
Dubbel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ] Zwangerschapsalert!! [ afbeelding ]
[..]
Kijk eens 10 posts terugquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ] Zwangerschapsalert!! [ afbeelding ]
[..]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Al 28, 10 jaar boven het voetbalvrouwgemiddelde!
quote:Ray Slijngaard wordt weer vader
AMSTERDAM - 2 Unlimited-rapper Ray Slijngaard (41) en zijn vriendin Nina (29) verwachten hun tweede kindje samen. "Uit een eerdere relatie heb ik een zoon van bijna 17, en de dochter die ik met Nina heb is inmiddels 8", vertelt Ray. "Vrienden vragen zich soms af waar we in godsnaam weer aan beginnen. Maar ik vind het helemaal te gek."
"Een tijdje geleden waren we ergens waar een baby'tje huilde. In plaats van dat ik dacht 'o die fase gaan we opnieuw beleven' merkte ik dat ik er juist erg veel zin in heb om de kleine te zien. We weten ook al dat het een jongetje wordt."
quote:Actrice Kristen Bell bevallen van dochter
Kristen Bell is moeder geworden van een dochter. Het meisje heeft de naam Lincoln Bell Shepard gekregen.
"Ze heeft haar moeders schoonheid en de obsessie voor borsten van haar vader", twitterde Dax Shepard, die zes jaar een relatie heeft met de 32-jarige Bell. "Hoera!"
Het stel kondigde in november aan dat ze ouders zouden worden. De actrice en komiek, die samen te zien zijn in de film When in Rome, lieten drie jaar geleden weten verloofd te zijn.
tja kun je nagaan als ze zich helemaal liet gaan met eten, die verhoudingen van haar lichaam zijn ook zo raar..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:02 schreef Aventura het volgende:
Haar heupen, buik en billen zijn samengesmolten in een soort enorme skippybal.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:02 schreef Aventura het volgende:
En d'r kledingkeuze helpt ook al niet echt meequote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:02 schreef Aventura het volgende:
quote:'Het is gemeen een zwangere vrouw dik te noemen'
BEWAAR
Door: redactie
29-3-13 - 15:11 bron: BuzzE
Kim Kardashian voelt zich gekwetst door alle berichten over haar gewicht die in de media verschijnen. 'Ik vind het een beetje gemeen om een zwangere vrouw dik te noemen. Wat verwacht je dan? Ik hoop dat ik gewicht aankom', zo vertelde de realityster donderdagavond aan Jay Leno tijdens The Tonight Show.
'Ik kan de rest van mijn leven nog dun zijn en afvallen en daar maak ik me nu ook helemaal geen zorgen over', vervolgt Kim. 'Als ik iets wil eten dan doe ik het nu gewoon. Ik heb altijd al van mijn rondingen gehouden. Er is nu gewoon meer om van te houden.'
Talkshowhost Jay Leno vraagt de ster ook of ze al een naam in gedachte heeft. 'Ja, maar die ga ik niet vertellen.'
Jay vertelt ook dat hij het gerucht heeft gehoord dat ze het kindje North willen noemen, zodat het met de achternaam van Kanye voluit North West wordt. Daarop begint Kim te lachen. 'Maar nu je het daar toch over hebt. Ik vind Easton wel leuk. Easton West', antwoordt ze.
We zullen het niet tegen haar vertellen, hoor.quote:Zwangerschap Kim Kardashian niet gepland
van onze redactie
AMSTERDAM -
Kim Kardashian en Kanye West waren niet van plan zo snel al aan kinderen te beginnen.
Kim en Kanye waren dan ook lichtelijk in shock toen ze na een jaar samenzijn ontdekten dat ze een kindje krijgen. "Het was niet gepland, maar het was een aangename verrassing", zei de realityster donderdag tegen Jay Leno.
Kim vertelde ook dat haar zus Kourtney de eerste was van de familie aan wie ze vertelde dat er een baby op komst is. "Maar ik heb tegen mij moeder Kris gezegd dat zij de eerste was die het oorde. Zij denkt namelijk dat we hechter zijn dan we in werkelijkheid zijn."
Volgens Kim was haar moeder dolgelukkig toen ze hoorde van de zwangerschap. "Zij wil namelijk al twintig jaar dat we kindjes krijgen!"
Kim is in juli uitgerekend. Ze heeft nog niet bekendgemaakt of zij een dochter of een zoon krijgt.
quote:Report: Jeremy Renner & Ex-Girlfriend Welcome Daughter
Congratulations are in order for Jeremy Renner and his ex-girlfriend.
The Bourne Legacy star, 42, and his ex welcomed a daughter on Thursday, March 28, Us Weekly reports.
“They used to date but it wasn’t serious,” said one insider of Renner and his ex, adding that she is currently living in the actor’s L.A. home.
A pal added: “Jeremy will make a great dad!”
Gevalletje 'bezig met de laatste pilstrip'?quote:Jennifer Hoffman wil dolgraag gezin
Jennifer Hoffman wil graag kinderen.“Veel vriendinnen van mij hebben kinderen en ik heb ook een heel lief nichtje. Het is leuk om tante te zijn, maar het lijkt me ook hartstikke leuk om ooit moeder te worden.”
Dat vertelt de 32-jarige actrice aan de Telegraaf.
Hoffman, die ooit verloofd was met acteur Daan Schuurmans, heeft een relatie met de 30-jarige cabaretier Henry van Loon. Daarvoor was ze vijf jaar vrijgezel.
“In die tijd heb ik iedere soort man gezien. Ik was altijd een braaf meisje, dus het voelde goed om eens andere keuzes te maken en met foute types uit te gaan. Maar het laatste jaar was ik er klaar mee. Ik wilde weer echt verliefd worden, wilde iets moois met iemand opbouwen. Ik dacht dat ik dat gevoel nooit meer zou kunnen ervaren.”
Oefenen
Met haar huidige vriend denkt Hoffman ooit misschien een gezin te kunnen stichten. “Tot die tijd zijn er in mijn omgeving genoeg kinderen waar ik op kan ‘oefenen'. Ik word vaak gebeld om op te passen en dat vind ik ontzettend leuk. Maar je moet natuurlijk afwachten of het je gegeven is en ik heb geen haast.”
We zullen het niet tegen haar vertellen, hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:27 schreef bloempje-moi het volgende:
[quote]Zwangerschap Kim Kardashian niet gepland
van onze redactie
AMSTERDAM -
Kim Kardashian en Kanye West waren niet van plan zo snel al aan kinderen te beginnen.
Kim en Kanye waren dan ook lichtelijk in shock toen ze na een jaar samenzijn ontdekten dat ze een kindje krijgen. "Het was niet gepland, maar het was een aangename verrassing", zei de realityster donderdag tegen Jay Leno.
Kim vertelde ook dat haar zus Kourtney de eerste was van de familie aan wie ze vertelde dat er een baby op komst is. "Maar ik heb tegen mij moeder Kris gezegd dat zij de eerste was die het oorde. Zij denkt namelijk dat we hechter zijn dan we in werkelijkheid zijn."
Volgens Kim was haar moeder dolgelukkig toen ze hoorde van de zwangerschap. "Zij wil namelijk al twintig jaar dat we kindjes krijgen!"
Kim is in juli uitgerekend. Ze heeft nog niet bekendgemaakt of zij een dochter of een zoon krijgt
http://www.dailymail.co.u(...)er-Kenzie-Lynne.htmlquote:Just heavenly! Beverley Mitchell and husband Michael Cameron welcome daughter Kenzie Lynne
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |