Op de site van TheSun wordt ze in de comments altijd LardAssian genoemdquote:Op maandag 25 februari 2013 20:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Kim Kardashian
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat komt er van als een baby van 30 cm zit in een vrouw van 48 cmquote:Op maandag 25 februari 2013 20:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Kim Kardashian
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2013 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik moet lachen om je smilies, Flappe
Daar ging mijn colaquote:Op maandag 25 februari 2013 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Dat komt er van als een baby van 30 cm zit in een vrouw van 48 cm.
Die 2 lijken ook echt voor geen ene millimeter op elkaar hequote:Op maandag 25 februari 2013 21:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden terug na het zien van deze pic.
[ afbeelding ]
Khloe is tegenover haar zussen een reus, en Kim lijkt precies op haar moeder....er is al eerder over gespeculeerd maar ik heb toch wel het idee dat ze een Jenner is of van een ander...want het klopt van geen kant.. Robbert, Kourtney en Kim lijken wel allemaal opelkaar zie je duidelijk dat het broers en zussen zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 21:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die 2 lijken ook echt voor geen ene millimeter op elkaar he
Ik denk niet dat ze er veel last van heeft, ze moet wel een sterke rug hebben met die gigantische reet dus die rug kan nog wel wat extra gewicht aan...quote:Op maandag 25 februari 2013 21:47 schreef alors het volgende:
Wat een hel lijkt me dat trouwens, zulke tieten, ik krijg al pijn in mijn rug als ik er naar kijk.
Ze is wel in evenwicht jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:28 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze er veel last van heeft, ze moet wel een sterke rug hebben met die gigantische reet dus die rug kan nog wel wat extra gewicht aan...
Zelfde kinnetje zie ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:46 schreef DjinN het volgende:
[..]
Die 2 lijken ook echt voor geen ene millimeter op elkaar he
Whehe. Kim is zeker ook 1.50m voor het contrastquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Khloe lijkt echt een reus, maar Google leert mij dat zij 1.75 - 1.78 m is. Al is dat in Amerika natuurlijk het Nederlandse equivalent van 2.24 m.
Jezus, ik ben 1.82, zou helemaal lekker staan naast Kimquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:29 schreef Spees_Eend het volgende:
Khloe lijkt echt een reus, maar Google leert mij dat zij 1.75 - 1.78 m is. Al is dat in Amerika natuurlijk het Nederlandse equivalent van 2.24 m.
Ik vind haar niet supermooi, maar ik vind haar wel veruit de leukste.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Alle mannen verklaren me vast voor gek maar ik vind Khloe (of hoe schrijf je dat) echt de mooiste. Niet qua standaard-knap, maar qua uitstraling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |