Dat is toch Kempi?quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:48 schreef Radobe het volgende:
[..]
"Geblessed".Verder leuk voor hem, maar zit die gozer niet in de gevangenis of is dat een andere viezerik?
"Geblessed".quote:
Ik volg die hele boerzoektvrouw hype niet, maar ik dacht serieus dat dit een kerel wasquote:Op donderdag 14 maart 2013 10:19 schreef Suikertante het volgende:
Ik dacht dat ik het al had gezien maar kan het nu niet meer terugvinden:
Monika van Boer Zoekt Vrouw laat er geen gras over groeien!
[ afbeelding ]
quote:Klokhuis-presentatrice bevallen
Lisa Wade, presentatrice van Het Klokhuis, is donderdag bevallen van een kerngezonde dochter.
Het meisje zag om kwart over zeven 's ochtends het levenslicht en ze weegt 3040 gram. De kleine heeft de naam Simcha Blom gekregen.
Tijdens haar zwangerschap heeft Lisa samen met haar man Peter een website bijgehouden. Klik hier om de eerste babyfoto te bewonderen
Bron: naast de krant ook Boulevard, uit monde van Jan zelfquote:Jan Smit krijgt een zoon
AMSTERDAM - Jan Smit en Liza Plat kunnen hun geluk niet op. Hun gezinnetje wordt in september uitgebreid met een zoon.
"Als de dokters het goed hebben gezien op de echo, dan is het een jongetje! Hij heeft namelijk iets tussen zijn benen", zo laat Jan weten aan De Telegraaf. "Ons geluk is compleet. We hebben straks ook een jongen in het gezin."
Jan en Liza kregen twee jaar geleden samen dochter Emma. Liza heeft uit een vorige relatie ook dochter Fem, voor wie Jan het nummer Hoop, Liefde en Vertrouwen heeft gemaakt.
http://www.nu.nl/achterkl(...)kind-wel-zitten.htmlquote:Jelka van Houten ziet tweede kind wel zitten
Jelka van Houten zou best een tweede kind willen. "Als het van Moeder Natuur mag, zeker wel."
Dat vertelt de 34-jarige actrice aan het AD. Van Houten en haar man Koppe Koppeschaar hebben al een zoon, de 4-jarige Walt.
De komst van Walt heeft rust gebracht in het leven van Van Houten. "Ik ben niet meer de zenuwpees die ik vroeger was. Toen raakte ik soms te snel van streek", vertelt de actrice.
"Het klinkt misschien heel cliché, maar het moeder zijn heeft me in dat opzicht verrijkt. Steeds meer dingen kunnen me inderdaad niks meer schelen."
Invloed
Ook wat werk betreft, heeft Walt invloed. "Ik ben kritischer geworden over wat ik wel en niet als klus aanneem", vertelt Van Houten, die vanaf zaterdag te zien is in de sitcom Aaf.
"Geen musicals meer bijvoorbeeld. Dat moet je niet doen als moeder. Het op tijd bij school zijn om je kind op te halen, dat is nu écht belangrijk."
Ik zou Jan en Liza proberen... Anders krijgt Jan samen met zn dochter een zoontjequote:Op maandag 18 maart 2013 20:03 schreef kvd het volgende:
Jan en Emma krijgen een jongetje
[..]
Bron: naast de krant ook Boulevard, uit monde van Jan zelf
quote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het kind heeft een eigen internetpagina waarop al haar dagen tot nu toe in foto's is vastgelegd. Plus de feature: Simcha in het nieuws.![]()
[ afbeelding ]
én ook nog een foto-dagboek. Dat ga ik later mijn kind dus nooit aandoen!quote:Op maandag 18 maart 2013 21:17 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Het kind heeft een eigen internetpagina waarop al haar dagen tot nu toe in foto's is vastgelegd. Plus de feature: Simcha in het nieuws.![]()
[ afbeelding ]
Het is Volendam hequote:Op maandag 18 maart 2013 21:40 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik zou Jan en Liza proberen... Anders krijgt Jan samen met zn dochter een zoontje
Wellicht niet bij iedereen bekend. Maar goed een sporter die weer vader wordttwitter:lars_boom twitterde op dinsdag 19-03-2013 om 10:10:26Net 12 weken echo gehad op het buikje van mijn schat @Niketimmermans. Kee wordt grote zus!!
En ik weer papa. BLIJ! http://t.co/4wIHk251Kd reageer retweet
quote:Justine Henin bevallen
AMSTERDAM - Oud-tennisster Justine Henin is bevallen van haar eerste kindje.
"We hebben er enorm naar uitgekeken", meldt Henin op haar Facebookpagina. "Sinds vanmiddag fleurt een kleine fee ons leven op. Ze heet Lalie en is gezondheid. We zijn verschrikkelijk blij. Justine en Benoit."
De vader van het kindje is Benoît Bertuzzo, een cameraman en documentairemaker. Eerder was ze getrouwd met tennisleraar Pierre-Yves Hardenne. Van hem scheidde ze in 2007.
De 30-jarige Henin uit Luik won zeven grandslamtitels en olympisch goud in 2004 (Athene).
Duidelijk gevalletje van zwanger als je het mij vraagt!quote:Op woensdag 20 maart 2013 19:54 schreef kvd het volgende:
Er gaan geruchten over Chelsea Clinton...
Afgelopen december
[ afbeelding ]
afgelopen zaterdag
[ afbeelding ]
afgelopen week
[ afbeelding ]
Men komt tot de conclusie doordat ze ruimere kleren aan het dragen is, het hardlopen (als hardloopfanaat) af en toe aan het skippen is, ze niet meer aan spinning doet en ze net een gezinswoning (van 10,5 miljoen dollar) heeft gekocht.
We wachten af...
Larie lijkt me niet zo Frans.quote:Op donderdag 21 maart 2013 16:07 schreef Lovechild het volgende:
Lalie???
Apart, maar ik vind het tegelijk heel vrolijk klinken. Alsof je een liedje zingt. Maar Lalie/Larie ligt wel op de loer denk ik...
quote:Kanye wil kind North West noemen
Kanye West wil zijn kind North noemen. De naam staat bovenaan zijn namenlijstje. Volgens The Sun omdat hij North goed bij zijn achternaam vindt passen.
Zijn vriendin Kim Kardashian is in juli uitgerekend dus de toekomstige ouders kunnen nog even brainstormen over de naam. In de familie van Kim is het traditie om de voornamen te beginnen met een K, dus het is niet zeker of Kanye zijn vriendin kan overtuigen.
Eerder werd al bekend dat Kanye hoopt op een zoon. 'Hij wil het liefst een zoon, maar hij zou ook gelukkig zijn met een meisje. Wat het ook wordt, hij houdt nu al van de baby', meldde een bron.
ad.nl
Een vroege 1 april grap?quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:01 schreef alors het volgende:
Voor wat het waard is:
[..][ afbeelding ]
Dan kan North West fijn met Blue spelen, en de papa's aan een nieuwe plaat werkenquote:Op donderdag 21 maart 2013 18:01 schreef alors het volgende:
Voor wat het waard is:
[..][ afbeelding ]
Wat een leuke foto, best apart om haar in zo'n 'wollige' trui te zienquote:Op donderdag 21 maart 2013 20:57 schreef kvd het volgende:
En als afsluitertje van de zwangerschap: Holly en Rainbow Aurora
[ afbeelding ]
Handje van de babyquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:00 schreef kvd het volgende:
Ow...en Teenmom Leah Messer is blijkbaar weer moeder geworden, na Aliannah en Aleeah is er nu dochter Addalynn
Smile
[ afbeelding ]
Rechter tweeling lijkt een arm te missenquote:Op donderdag 21 maart 2013 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Handje van de babyLeuk die tweeling met langer haar
En papa's roze armband![]()
Het ziet er ook niet uit ook...quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:02 schreef Felixa het volgende:
Die schoenen met een paar tenen eruit...![]()
Dat loopt toch voor geen meter.
Het puntje is zwart de rest is doorzichtig. De tenen zijn er dus niet uit.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:02 schreef Felixa het volgende:
Die schoenen met een paar tenen eruit...![]()
Dat loopt toch voor geen meter.
Raar gezicht... Maak dan dat zwarte stukje wat groter.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 11:03 schreef hexje het volgende:
[..]
Het puntje is zwart de rest is doorzichtig. De tenen zijn er dus niet uit.
Oh wat leuk, ze is nog samen met Jeremy!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:00 schreef kvd het volgende:
Ow...en Teenmom Leah Messer is blijkbaar weer moeder geworden, na Aliannah en Aleeah is er nu dochter Addalynn
Smile
[ afbeelding ]
Ik vind hem maar op de vader van haar tweeling lijken. Die Corey. Ze valt duidelijk op een bepaald typequote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:52 schreef Queens het volgende:
[..]
Oh wat leuk, ze is nog samen met Jeremy!
Klopt, vond ik ook meteen de allereerste keer toen ik 'm zag....maar Jeremy is wel een verbeterde versiequote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vind hem maar op de vader van haar tweeling lijken. Die Corey. Ze valt duidelijk op een bepaald type![]()
quote:Monaco's prinses Caroline is oma
Caroline van Monaco is voor de eerste keer oma geworden. De oudste zoon van de 56-jarige prinses heeft een zoon gekregen.
De verloofde van de 28-jarige Andrea Casiraghi, de Colombiaanse Tatiana Santo Domingo, heeft het jongetje donderdag op de wereld gezet. De 29-jarige Domingo is de dochter van de overleden zakenman Julio Mario Santo Domingo Jr.
Het Monegaskische paleis laat weten dat prinses Caroline dolgelukkig is met haar kleinkind
quote:Krijgt Allard Kalff kind met ex?
AMSTERDAM - RTL GP-presentator Allard Kalff wordt mogelijk vader.
Jacky, de ex van Allard beweert in een sms'je aan de presentator dat hij haar zwanger heeft gemaakt. Allard weet niet zeker of zijn ex de waarheid spreekt. "Ik heb geen idee", zo zegt hij in RTL Boulevard.
Allars heeft zijn hart op de tong en schroomt niet om duidelijk te maken wat hij voor Jacky voelt. "Met Jacky wil ik geen kinderen, maar als het zo is, dan is het zo."
Het lijkt erop dat Allard het allemaal niet zo serieus neemt. Hij heeft nog niet de moeite gedaan om Jacky, die momenteel op vakantie is, te bellen.
Sterker nog, ik dacht dat het die Corey was totdat jij deze opmerking maaktequote:Op vrijdag 22 maart 2013 12:59 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik vind hem maar op de vader van haar tweeling lijken. Die Corey. Ze valt duidelijk op een bepaald type![]()
quote:Jim Bakkum denkt al aan tweede kindje
Jim Bakkum denkt al aan gezinsuitbreiding. De musicalacteur en zijn eveneens acterende vrouw werden in november ouders van zoontje Lux.
Foto: NU.nl/Alphons Nieuwenhuis
"Zoals ik het nu voel, zou ik heel graag nog een kindje willen", zegt Bakkum maandag in De Telegraaf. "Als ons dat tenminste gegeven is. Zoiets is niet vanzelfsprekend."
De 25-jarige musicalacteur kijkt vol bewondering naar zijn 34-jarige echtgenote Bettina Holwerda.
"Ik heb haar van haar meest kwetsbare kant gezien. Ja, het moeder worden heeft wel iets bij haar veranderd. Ik heb nog nooit iemand zó zien liefhebben. Dat vind ik fantastisch om te zien", zegt hij. "Maar ik kom nu dus op de tweede plaats."
Bakkum (25) en Holwerda (34) kennen elkaar van de musical Grease. Het stel is in juni 2011 getrouwd.
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:13 schreef Spees_Eend het volgende:
Volgens de FOK! wet- en regelgeving wordt Jim Bakkum weer vader, toch?
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 maart 2013 09:24 schreef Spees_Eend het volgende:
Zat ik ook aan te denken, zeker als ze een gezin van drie kinderen zouden willen.Maar is het ook niet zo dat de FOK! regelgeving niet altijd geldt, want hier is het niet heel onlogisch als journalisten nog over Lux en uitbreiding van het gezin interviewenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen kind maar moet er ook niet aan denken twee keer in een jaar te bevallen, wat wel ongeveer gaat gebeuren als ze nu indd weer zwanger is
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
quote:Congratulations are in order for Harold Perrineau and his wife Brittany who welcomed their third child into the world on March 21, 2013. Holiday Grace Perrineau was born a healthy weight of 7lbs and 5oz, and joins big sisters Wynter,4, and Aurora,18, at home.
Harold expressed nothing but excitement over Holiday’s birth telling PEOPLE, “Holiday Grace is here, and we couldn’t be any happier. Our family feels complete. Mommy and baby are doing well and big sisters Aurora and Wynter are [thrilled].”
The Perrineau’s announced their expectancy last year. They wed over 10 years ago.
quote:Kim Clijsters is in verwachting van een zoontje. "De baby is gezond, en we kwamen erachter dat we een jongen krijgen! We zijn supergelukkig!", tweette haar echtgenoot Brian Lynch vandaag.
De ex-tennisster wordt voor de tweede keer mama. Ze is sinds 2007 getrouwd met de Amerikaanse voormalige basketbalspeler Brian Lynch. In februari 2008 werd hun dochter Jada geboren.
Als zij toch stuwing gaat krijgenquote:
quote:Tommie Christiaan krijgt meisje
AMSTERDAM - Tommie Christiaan heeft bekendgemaakt dat zijn vriendin in verwachting is van een meisje.
Dat laat de musicalster dinsdagavond weten via Twitter.
"Jaaaa!! We krijgen een meisje!! Superblij." Later voegt Tommie eraan toe dat hij heel enthousiast is.
Christiaan en zijn vriendin Michelle Splietelhof maakten vorige maand de zwangerschap bekend. De twee hebben elkaar ontmoet bij de musical Zorro.
quote:Yolanthe Sneijder-Cabau verlangt steeds meer naar baby
Yolanthe Sneijder-Cabau zit zo goed in haar vel dat ze steeds meer naar een baby begint te verlangen.
''Ik wil dolgraag een gezin stichten met Wes'', zegt de 28-jarige actrice in een interview met Story. ''Dat gevoel speelt de laatste tijd steeds vaker op. Van anderen vrouwen heb ik begrepen dat zoiets normaal is en dat je er dan binnen afzienbare tijd ook klaar voor bent.''
Sneijder-Cabau geeft aan ontzettend te genieten in Istanbul. ''We genieten van het leven, en vooral van elkaar. En als we eenmaal samen vader en moeder worden, zijn we vast zelfs nog gelukkiger. Ik weet zeker dat wij leuke ouders zijn'', stelt ze.
De actrice heeft zich alvast voorgenomen dat ze er daadwerkelijk voor haar kindje wil zijn. ''Dan wil ik geen gedoe om me heen, en alleen maar intensief met de baby bezig zijn.''
Meer rust
Ze vervolgt: ''Nu er steeds meer rust in ons leven komt, zou het zomaar eens kunnen gebeuren. Wanneer is niet te voorspellen, dat is het mooie van de natuur.''
Toch wil Sneijder-Cabau op dit moment niets plannen. ''We zien wel. We laten alles op ons afkomen. Op dit moment neem ik alle klussen nog aan.''
Dit horen we nu al een paar jaar, laat maar komenquote:
Net zoals ze er 100% voor Wes wil zijn bedoelt ze?quote:Op woensdag 27 maart 2013 12:26 schreef bloempje-moi het volgende:
De actrice heeft zich alvast voorgenomen dat ze er daadwerkelijk voor haar kindje wil zijn. ''Dan wil ik geen gedoe om me heen, en alleen maar intensief met de baby bezig zijn.''
De vraag is meer 'neem je nou wel of niet de pil?'quote:Toch wil Sneijder-Cabau op dit moment niets plannen. ''We zien wel. We laten alles op ons afkomen. Op dit moment neem ik alle klussen nog aan.''
Het is toch erg... ik vind de outfit van Katie nog beter dan die van Kim.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 19:24 schreef kvd het volgende:
Kim....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En Katie...
[ afbeelding ]
Even rekenen.quote:Op woensdag 27 maart 2013 13:17 schreef MizzEnroe het volgende:
[..]
Het is toch erg... ik vind de outfit van Katie nog beter dan die van Kim.![]()
Hoe ver was Katie nou ook alweer? Ik zie in deze oufit nog niet zoveel buikje.
Ik hoop maar dat haar chauffeur haar wel begrijpt als ze met spoed uit de winkel nodig heeft en zij met baby thuis zitquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De vraag is meer 'neem je nou wel of niet de pil?'
Anders moet ze straks weer op pad om een ei te gaan kopen, de schandequote:Op woensdag 27 maart 2013 13:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop maar dat haar chauffeur haar wel begrijpt als ze met spoed uit de winkel nodig heeft en zij met baby thuis zit
Ik heb deze geheel gemistquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:23 schreef kvd het volgende:
[..]
Even rekenen.
In october ging het uit met haar vorige vriend. November leerde ze Kieran kennen. Kerst 2012 zijn ze verloofd, in januari getrouwd, 23 februari zei ze zwanger te zijn.
Ik schat een maandje of 4
Zulks een zwaar levenquote:Op woensdag 27 maart 2013 13:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Anders moet ze straks weer op pad om een ei te gaan kopen, de schande![]()
quote:Yolanthe Sneijder-Cabau verlangt steeds meer naar baby
Yolanthe Sneijder-Cabau zit zo goed in haar vel dat ze steeds meer naar een baby begint te verlangen.
'Ik wil dolgraag een gezin stichten met Wes'', zegt de 28-jarige actrice in een interview met Story. ''Dat gevoel speelt de laatste tijd steeds vaker op. Van anderen vrouwen heb ik begrepen dat zoiets normaal is en dat je er dan binnen afzienbare tijd ook klaar voor bent.''
Sneijder-Cabau geeft aan ontzettend te genieten in Istanbul. ''We genieten van het leven, en vooral van elkaar. En als we eenmaal samen vader en moeder worden, zijn we vast zelfs nog gelukkiger. Ik weet zeker dat wij leuke ouders zijn'', stelt ze.
Meer rust
Ze vervolgt: ''Nu er steeds meer rust in ons leven komt, zou het zomaar eens kunnen gebeuren. Wanneer is niet te voorspellen, dat is het mooie van de natuur.''
Toch wil Sneijder-Cabau op dit moment niets plannen. ''We zien wel. We laten alles op ons afkomen. Op dit moment neem ik alle klussen nog aan.''
Dubbel.quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ] Zwangerschapsalert!! [ afbeelding ]
[..]
Kijk eens 10 posts terugquote:Op woensdag 27 maart 2013 21:40 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ] Zwangerschapsalert!! [ afbeelding ]
[..]
quote:Op woensdag 27 maart 2013 21:52 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Al 28, 10 jaar boven het voetbalvrouwgemiddelde!
quote:Ray Slijngaard wordt weer vader
AMSTERDAM - 2 Unlimited-rapper Ray Slijngaard (41) en zijn vriendin Nina (29) verwachten hun tweede kindje samen. "Uit een eerdere relatie heb ik een zoon van bijna 17, en de dochter die ik met Nina heb is inmiddels 8", vertelt Ray. "Vrienden vragen zich soms af waar we in godsnaam weer aan beginnen. Maar ik vind het helemaal te gek."
"Een tijdje geleden waren we ergens waar een baby'tje huilde. In plaats van dat ik dacht 'o die fase gaan we opnieuw beleven' merkte ik dat ik er juist erg veel zin in heb om de kleine te zien. We weten ook al dat het een jongetje wordt."
quote:Actrice Kristen Bell bevallen van dochter
Kristen Bell is moeder geworden van een dochter. Het meisje heeft de naam Lincoln Bell Shepard gekregen.
"Ze heeft haar moeders schoonheid en de obsessie voor borsten van haar vader", twitterde Dax Shepard, die zes jaar een relatie heeft met de 32-jarige Bell. "Hoera!"
Het stel kondigde in november aan dat ze ouders zouden worden. De actrice en komiek, die samen te zien zijn in de film When in Rome, lieten drie jaar geleden weten verloofd te zijn.
tja kun je nagaan als ze zich helemaal liet gaan met eten, die verhoudingen van haar lichaam zijn ook zo raar..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:02 schreef Aventura het volgende:
Haar heupen, buik en billen zijn samengesmolten in een soort enorme skippybal.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:02 schreef Aventura het volgende:
En d'r kledingkeuze helpt ook al niet echt meequote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:02 schreef Aventura het volgende:
quote:'Het is gemeen een zwangere vrouw dik te noemen'
BEWAAR
Door: redactie
29-3-13 - 15:11 bron: BuzzE
Kim Kardashian voelt zich gekwetst door alle berichten over haar gewicht die in de media verschijnen. 'Ik vind het een beetje gemeen om een zwangere vrouw dik te noemen. Wat verwacht je dan? Ik hoop dat ik gewicht aankom', zo vertelde de realityster donderdagavond aan Jay Leno tijdens The Tonight Show.
'Ik kan de rest van mijn leven nog dun zijn en afvallen en daar maak ik me nu ook helemaal geen zorgen over', vervolgt Kim. 'Als ik iets wil eten dan doe ik het nu gewoon. Ik heb altijd al van mijn rondingen gehouden. Er is nu gewoon meer om van te houden.'
Talkshowhost Jay Leno vraagt de ster ook of ze al een naam in gedachte heeft. 'Ja, maar die ga ik niet vertellen.'
Jay vertelt ook dat hij het gerucht heeft gehoord dat ze het kindje North willen noemen, zodat het met de achternaam van Kanye voluit North West wordt. Daarop begint Kim te lachen. 'Maar nu je het daar toch over hebt. Ik vind Easton wel leuk. Easton West', antwoordt ze.
We zullen het niet tegen haar vertellen, hoor.quote:Zwangerschap Kim Kardashian niet gepland
van onze redactie
AMSTERDAM -
Kim Kardashian en Kanye West waren niet van plan zo snel al aan kinderen te beginnen.
Kim en Kanye waren dan ook lichtelijk in shock toen ze na een jaar samenzijn ontdekten dat ze een kindje krijgen. "Het was niet gepland, maar het was een aangename verrassing", zei de realityster donderdag tegen Jay Leno.
Kim vertelde ook dat haar zus Kourtney de eerste was van de familie aan wie ze vertelde dat er een baby op komst is. "Maar ik heb tegen mij moeder Kris gezegd dat zij de eerste was die het oorde. Zij denkt namelijk dat we hechter zijn dan we in werkelijkheid zijn."
Volgens Kim was haar moeder dolgelukkig toen ze hoorde van de zwangerschap. "Zij wil namelijk al twintig jaar dat we kindjes krijgen!"
Kim is in juli uitgerekend. Ze heeft nog niet bekendgemaakt of zij een dochter of een zoon krijgt.
quote:Report: Jeremy Renner & Ex-Girlfriend Welcome Daughter
Congratulations are in order for Jeremy Renner and his ex-girlfriend.
The Bourne Legacy star, 42, and his ex welcomed a daughter on Thursday, March 28, Us Weekly reports.
“They used to date but it wasn’t serious,” said one insider of Renner and his ex, adding that she is currently living in the actor’s L.A. home.
A pal added: “Jeremy will make a great dad!”
Gevalletje 'bezig met de laatste pilstrip'?quote:Jennifer Hoffman wil dolgraag gezin
Jennifer Hoffman wil graag kinderen.“Veel vriendinnen van mij hebben kinderen en ik heb ook een heel lief nichtje. Het is leuk om tante te zijn, maar het lijkt me ook hartstikke leuk om ooit moeder te worden.”
Foto: NU.nl/Alphons Nieuwenhuis
Dat vertelt de 32-jarige actrice aan de Telegraaf.
Hoffman, die ooit verloofd was met acteur Daan Schuurmans, heeft een relatie met de 30-jarige cabaretier Henry van Loon. Daarvoor was ze vijf jaar vrijgezel.
“In die tijd heb ik iedere soort man gezien. Ik was altijd een braaf meisje, dus het voelde goed om eens andere keuzes te maken en met foute types uit te gaan. Maar het laatste jaar was ik er klaar mee. Ik wilde weer echt verliefd worden, wilde iets moois met iemand opbouwen. Ik dacht dat ik dat gevoel nooit meer zou kunnen ervaren.”
Oefenen
Met haar huidige vriend denkt Hoffman ooit misschien een gezin te kunnen stichten. “Tot die tijd zijn er in mijn omgeving genoeg kinderen waar ik op kan ‘oefenen'. Ik word vaak gebeld om op te passen en dat vind ik ontzettend leuk. Maar je moet natuurlijk afwachten of het je gegeven is en ik heb geen haast.”
We zullen het niet tegen haar vertellen, hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:27 schreef bloempje-moi het volgende:
[quote]Zwangerschap Kim Kardashian niet gepland
van onze redactie
AMSTERDAM -
Kim Kardashian en Kanye West waren niet van plan zo snel al aan kinderen te beginnen.
Kim en Kanye waren dan ook lichtelijk in shock toen ze na een jaar samenzijn ontdekten dat ze een kindje krijgen. "Het was niet gepland, maar het was een aangename verrassing", zei de realityster donderdag tegen Jay Leno.
Kim vertelde ook dat haar zus Kourtney de eerste was van de familie aan wie ze vertelde dat er een baby op komst is. "Maar ik heb tegen mij moeder Kris gezegd dat zij de eerste was die het oorde. Zij denkt namelijk dat we hechter zijn dan we in werkelijkheid zijn."
Volgens Kim was haar moeder dolgelukkig toen ze hoorde van de zwangerschap. "Zij wil namelijk al twintig jaar dat we kindjes krijgen!"
Kim is in juli uitgerekend. Ze heeft nog niet bekendgemaakt of zij een dochter of een zoon krijgt
http://www.dailymail.co.u(...)er-Kenzie-Lynne.htmlquote:Just heavenly! Beverley Mitchell and husband Michael Cameron welcome daughter Kenzie Lynne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |