Sofia lijkt mij haske tof en lief, ik durf te wedden dat het allemaal maar roddels zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:01 schreef laziness het volgende:
Ze heeft kanker gehad dus wie weet is dat de reden.
Al zegt het engelse artikel dat haar vent het vooral niet wilt hebben wegens haar figuur en het geld dat haar carriere binnen brengt.
Het hele verhaal staat er in ieder geval heel raar en vervelend.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:10 schreef ejiraM het volgende:
Bovendien is ze ook al veertig. Dat in combinatie met de kanker en de goedlopende carrière zou wel eens de doorslag hebben kunnen geven.
Het zou nooit in mij opkomen, maar ach.
Da's gewoon haar achternaamquote:
serieus Rainbow....pff hoe verzin je hetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:16 schreef kvd het volgende:
Dus....de dochter van Holly Madison heeft inmiddels een naam: Rainbow Aurora Rotella
http://www.dailymail.co.u(...)ml?ito=feeds-newsxml
David Henri de Krijger - Geboren 11:48 9 maart 2013 - 4055 gram - Moeder en zoon maken het uitstekend.quote:Op zondag 10 maart 2013 05:57 schreef flowerbox het volgende:
Tania Kross is zaterdag bevallen van een zoon David Henri. Ik zit mobiel dus kan de link van nu.nl niet hier plakken.
Bekende witte wikkeldoek met paars randjequote:Op zondag 10 maart 2013 06:43 schreef hexje het volgende:
[..]
David Henri de Krijger - Geboren 11:48 9 maart 2013 - 4055 gram - Moeder en zoon maken het uitstekend.
[ afbeelding ]
bron:site TaniaKross
Ik ookquote:
Jij kijkt zeker geen WIDM?quote:
Helemaal goedquote:Op zondag 10 maart 2013 10:21 schreef ejiraM het volgende:
[..]
Jij kijkt zeker geen WIDM?![]()
En verder is het een zangeres. Een mezzosopraan uit mijn hoofd, maar dat zal vast helemaal fout zijn
Combinatie van het rubella- en rotavirus.quote:
Zulke omslagdoeken én dekens én moltons heb ik wekelijks in mijn handenquote:Op zondag 10 maart 2013 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bekende witte wikkeldoek met paars randje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |