SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.____________________________________________________________________________________
Reviews
Hardware.info
http://nl.hardware.info/r(...)s-ii-gt-i9100-review
Phone Arena
http://www.phonearena.com(...)y-S-II-Review_id2728
Techradar.com
http://www.techradar.com/(...)axy-s2-930907/review
Tweakers.net
http://tweakers.net/revie(...)-kracht-vooruit.html
Mobile-Review
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-en.shtml
http://www.mobile-review.com/review/samsung-galaxy-s2-2-en.shtml
Engadget - Samsung Galaxy S II review
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/
CNET UK - Samsung Galaxy S 2 review
http://reviews.cnet.co.uk(...)s-2-review-50002442/
Ik opende maar een nieuwe omdat de sluiter dat niet deed.Winnaar KLB verkiezingen 2012.
Op de batterij na wel, m'n vorige telefoon (Omnia2) deed bijna een week met de batterij maar daar kon je weer niks op draaien.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Ben er nog dik tevreden mee.
Je weet dat je phone dat ook zelf kan doen he...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:38 schreef µ het volgende:
@TT: Prima ding inderdaad. Erg tevreden over, nog steeds. Wel blij dat ik er CM op gezet heb.
Ik heb trouwens 's nachts Night Mode. Handige app waarmee ik brightness op 15% zet. Stuk lekkerder voor de ogen. En die witte lampjes achter de 'knoppen' heb ik ook uitgezet.
ik ook, het is gewoon een bazentelefoon.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 22:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
helemaal mee eens. Ben er nog dik tevreden mee.
hehe, zelfde hier. ik heb hem aan mijn moeder belooft zodat die de jaren 90 ook eindelijk achter haar kan latenquote:Op woensdag 20 februari 2013 12:58 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ik ook, het is gewoon een bazentelefoon.
Mijn abbo loopt dadelijk alweer af, dan heb ik hem alweer twee jaar.
Het is dat ik hem iemand beloofd heb te geven als mn abbo af zou lopen, anders zou ik hem gewoon houden, helemaal niets mis mee..
Dingetjes zijn ook niet kapot te krijgen, ik heb mijn s2 zovaak laten vallen (en hard ook), maar doet het nog steeds prima.
S2, ik ga nooit weer terug naar dat kut apple.
Idd, ik ga gewoon over op een sim-only hierna. Lekker goedkoop, en nog steeds met deze telefoon. Tegen de tijd dat er weer iets revolutionairs gebeurd op telefoongebied koop ik wel een anderequote:Op woensdag 20 februari 2013 13:06 schreef speknek het volgende:
Ik zit er ook aan te denken gewoon sim-only te gaan hierna. Er is echt nog helemaal niks mis mee. Nog nooit gehad dat ik na twee jaar nog steeds helemaal tevreden met m'n telefoon was. Okay aan de zijkanten is er wat afgebladderd van veelvuldig mijn telefoon het beton te laten koppen, en de statusbalk is ingebrand (handig die smartstay achtige apps), maar voor de rest is ie nog de bom. Enige dat roet in het eten kan gooien is dat tegen die tijd S4 uitkomt.
Hier idem. Ik bel en SMS nauwelijks nog. Heel af en toe bellen, maar ik gebruik 'm voornamelijk om bereikbaar te zijn en voor internet. Whatsapp heeft mijn telefoonverbruik drastisch veranderdquote:Op woensdag 20 februari 2013 13:35 schreef MineraalWater het volgende:
Heb eigenlijk alleen nog maar internet nodig en 50 belminuten. SMSen gebeurt bijna niet meer en bellen ook niet echt.
Laagste stand is ongeveer 5 keer te licht m.i.quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:13 schreef netolk het volgende:
[..]
Je weet dat je phone dat ook zelf kan doen he...
door automatisch de helderheid te laten aanpassen
Ik zet telkens de automatische helderheid uit, en constant gaat vingt 'ie vanzelf weer aan. Heel irri...quote:Op woensdag 20 februari 2013 12:13 schreef netolk het volgende:
[..]
Je weet dat je phone dat ook zelf kan doen he...
door automatisch de helderheid te laten aanpassen
Dat heb ik dus ook, iemand enig idee of dit op te lossen is?quote:Op woensdag 20 februari 2013 16:22 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik zet telkens de automatische helderheid uit, en constant gaat vingt 'ie vanzelf weer aan. Heel irri...
ahh, nee oke dan snap ik hetquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:49 schreef µ het volgende:
[..]
Laagste stand is ongeveer 5 keer te licht m.i.
Ik had het eerst ook, toen opgelost, en nu, na een factory reset, heb ik het weer. En geen idee hoe ik het opgelost had....quote:Op woensdag 20 februari 2013 19:55 schreef Droom-engeltje het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook, iemand enig idee of dit op te lossen is?
is het de phone die vast loopt of de app die je draait?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:31 schreef Onorgineel het volgende:
Prima telefoon, ondanks 't feit dat 'ie zo nu en dan nog vast wil lopen
Ja maar dat wisten we natuurlijk al aangezien niet iedereen er last van heeftquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:06 schreef Turbomuis het volgende:
Ik had het eerst ook, toen opgelost, en nu, na een factory reset, heb ik het weer. En geen idee hoe ik het opgelost had....
Het goede nieuws, het kan dus wel opgelost worden
m'n phone, meestal als m'n toetsenbord verschijntquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:08 schreef netolk het volgende:
[..]
is het de phone die vast loopt of de app die je draait?
[..]
Ja maar dat wisten we natuurlijk al aangezien niet iedereen er last van heeft
Heb ik ook wel last van inderdaad. Of als ik gewoon aan het internetten ben. Het enige wat helpt is dan opnieuw starten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:53 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
m'n phone, meestal als m'n toetsenbord verschijnt
Dat had ik vroeger ook ja maar na de update naar 4.0.x was dat wegquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:53 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
m'n phone, meestal als m'n toetsenbord verschijnt
Stiekem is het Firefox die wraak neemt op googlequote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:56 schreef gogosweden het volgende:
ik had laatst een gare bug
Ik zit bij de mc donalds, en rstig wat te kanen. Haal mijn mobiel naar voren en start firefox op. Ineens valt de telefoon uit, en als ik hem aan wou zetten bleef hij staan op het "samsung galaxy s ii" logo. Een soort soft brick dus.
Recovery combinatie werkte niet, batterij eruit hielp niet. En kies herkende de telefoon ook niet.
En opeens een uurtje later nadat ik de hoop had opgegeven startte hij weer op.
(jelly bean official)
eerste keer dat me zoiets overkomen is
Je zult het toestel aan je computer moeten hangen. Daar ontkom je niet aan. Maar het is echt heel makkelijk.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:33 schreef cupcake33 het volgende:
Iemand tips hoe je je S2 veilig en makkelijk kan rooten? Kan dit ook vanaf je mobiel of moet je die echt aansluiten aan je computer?
Wacht er nog even mee tot 4.1.2 uit is, anders moet je daarna weer rooten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:33 schreef cupcake33 het volgende:
Iemand tips hoe je je S2 veilig en makkelijk kan rooten? Kan dit ook vanaf je mobiel of moet je die echt aansluiten aan je computer?
Ojee dat is veel werk zeg.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wacht er nog even mee tot 4.1.2 uit is, anders moet je daarna weer rooten.
Dat niet zo zeer maar aangezien 4.1.2 er toch zeer binnenkort aankomt scheelt het net even wat moeite.quote:
Nou wat een moeite, ff rebooten, in recovery opstarten, rootfile openen en kloar. Minder dan 1 min tijd.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:15 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer maar aangezien 4.1.2 er toch zeer binnenkort aankomt scheelt het net even wat moeite.
Ik heb 4.0.4 en krijg te zien dat ik de nieuwste firmware heb?quote:
Bij mij zegt ie gewoon dat ik kan upgraden hoor...quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb 4.0.4 en krijg te zien dat ik de nieuwste firmware heb?
FOTA werkt bij mij niet, dan krijg ik de melding dat er geen nieuwe update is, Kies geeft wel een melding dat er een nieuwe firmware is bij mij.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:38 schreef netolk het volgende:
[..]
Bij mij zegt ie gewoon dat ik kan upgraden hoor...
Is die van jou misschien brandend?
Dit heb ik ook terwijl ik toch echt dacht dat mijn toestel niet branded was.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik heb 4.0.4 en krijg te zien dat ik de nieuwste firmware heb?
Bij opstarten van mijn telefoon zie ik alleen het Samsunglogo en geen provider logo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:37 schreef SiGNe het volgende:
Ja, als je de XEN versie hebt heb je de unbranded versie.
(en als je de telefoon opstart zie je een samsunglogo ipv T-Mobile/Vodaphone/whatever)
Verder moet Kies up to date zijn en evt moet je je telefoon even opnieuw opstarten voor Kies merkt dat de firmware van de telefoon hopeloos verouderd is
Telefoon ook al opnieuw gestart?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:43 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Bij opstarten van mijn telefoon zie ik alleen het Samsunglogo en geen provider logo.
Kies vers geinstalleerd maarnog steeds
Oh ja, ik heb van die gare Vodafone shit erinquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:38 schreef netolk het volgende:
[..]
Bij mij zegt ie gewoon dat ik kan upgraden hoor...
Is die van jou misschien brandend?
bij mij is de batterij slechter geworden. Ik vraag me af of jullie dat ook zullen merkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:54 schreef Koelkastman het volgende:
Heb hem net geïnstalleerd. Heb alleen het idee dat de browser iets langzamer is geworden. Maar het toetsenbord.... geweldig. Typt veel lekkerder dan eerst.
Zal het wel merken. Veel slechter of ietsjes?quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
bij mij is de batterij slechter geworden. Ik vraag me af of jullie dat ook zullen merken
Ja dat kan.. heb ik destijds ook gedaan met m'n T-Mobile Rom.quote:Op donderdag 28 februari 2013 16:09 schreef Bart het volgende:
Oh wacht, kan ik die S2 dan rooten en er dan de officiele 4.1.2 opgooien, waardoor ik dan van die Vodafone-meuk af ben?
En dan denkt je telefoon dus dat je gewoon 'officieel' bent dus bij een volgende update kan je wel gewoon gelijk mee?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja dat kan.. heb ik destijds ook gedaan met m'n T-Mobile Rom.
Ja.. en dan is die gele driehoek ook weg (maar dat kan ook met Triangle away)quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:11 schreef Bart het volgende:
[..]
En dan denkt je telefoon dus dat je gewoon 'officieel' bent dus bij een volgende update kan je wel gewoon gelijk mee?
Gele driehoek? Nooit gezienquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:13 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja.. en dan is die gele driehoek ook weg (maar dat kan ook met Triangle away)
aardig wat slechter.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:02 schreef Koelkastman het volgende:
[..]
Zal het wel merken. Veel slechter of ietsjes?
Weet iemand misschien hoe ik een snelkoppeling kan plaatsen op het startscherm? Ik had altijd een koppeling naar mn batterij enz, maar kan het nu nietvinden .
Ah. Dat doe ik nu niet. Geen verstand van dat rooten ook, nooit gedaan. Is er ergens een website waarin gewoon met simpele stappen uitgelegd staat hoe ik dat kan doen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is een "warning" dat je niet-originele software draait
ja, zijn er zelfs een aantal. Dan moet je even googlen want ik weet hem zo niet meer uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:16 schreef Bart het volgende:
[..]
Ah. Dat doe ik nu niet. Geen verstand van dat rooten ook, nooit gedaan. Is er ergens een website waarin gewoon met simpele stappen uitgelegd staat hoe ik dat kan doen?
Of dat je handmatig je firmware hebt ge-upgrade zonder gebruik te maken van Kies.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is een "warning" dat je niet-originele software draait
http://www.technoxide.com/2012/11/root-galaxy-s2-4.0.4-xwlpw.htmlquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:17 schreef gogosweden het volgende:
ja, zijn er zelfs een aantal. Dan moet je even googlen want ik weet hem zo niet meer uit mijn hoofd.
Samsung Mobile NL op Facebookquote:Heb jij een Samsung Galaxy SII? De Android 4.1.2 (JellyBean) uitrol is begonnen! De update is nu beschikbaar voor XEN (toestellen die niet bij een provider zijn gekocht). Updaten kan via Kies (PC: http://mi8.ly/sor8a7 ) of vanaf je toestel.
nieuwe versie downloaden daar heb ik tot nu toe nog geen ruzie mee gehad (behalve dan dat hij niet alles kan back-uppen maar daar gebruik ik tegenwoordig een app op mijn mobiel voorquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
Samsung Mobile NL op Facebook
Zo maar eens de telefoon aan de PC hangen en me irriteren aan KIES.
Via sammobile.com kun je een zip downloaden voor ee Xen versie in het NL.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef Gutz het volgende:
Iemand al een image gespot van deze versie? Dan kan ik m via Odin erop gooien, kies loopt weer ns te zeiken... En ota kan ie m niet vinden
gewoon via instellingen vanaf je toestel zelf geen optie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:34 schreef automatic_ het volgende:
Hoe werkt dat dan? Ik heb in ieder geval ruzie met Kies
Nee, dan vindt hij geen update.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon via instellingen vanaf je toestel zelf geen optie?
oh de mijne is nu langzaam maar zeker bezig, via Kies ging het mis idd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dan vindt hij geen update.
ja kies ff updaten. Via kies doet die. Apps behoud die. Maar mijne doet echt bagger en me geheugen is opeens gepartitioneerd. Heb nog maar 2gb voor apps ?? Ben tot nu toe nog niet echt blij met de update. Morgen maar is alles backuppen en een harde reset.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:08 schreef yup het volgende:
Als ik op mijn toestel zoeken naar updates doe vind ie niks, ook niet via WIFI. :/
Moet ik die KIES shit gebruiken nu?
Ik zit zelf heel erg te twijfelen om mijn telefoon te updaten naar 4.1.2... Kies wil mijn telefoon NIET herkennen, wat ik ook doe, opnieuw installeren, USB drivers installeren, updaten etc. Niets helpt. Ik zal dus moeten updaten via Odin, maar lees zoveel horrorverhalen over de batterij. Ik draai nu de officiële 4.04 via Odin, deze is redelijk stabiel, maar soms wel vage vastlopers (altijd in de browser, zowel Chrome als stock) en als ik bijvoorbeeld links aanklik in een app en de link wordt ergens anders geopend, dan knalt wifi en dataverbinding weg en heb ik alleen een GSM-verbinding. Dan moet ik wachten totdat data of wifi weer opstart en dan kan ik op refresh bv klikkenquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:15 schreef gogosweden het volgende:
[..]
aardig wat slechter.
normaal kon ik toch wel een hele dag + het grootste deel van de nacht met mijn telefoon, nu gaat hij nog maar net 8 uurtjes mee
ik heb hem via OTA binnen gekregen, KIES gaf aan geen update te vinden. En na het via OTA updaten was de telefoon "niet ondersteund" door KIESquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:41 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Ik zit zelf heel erg te twijfelen om mijn telefoon te updaten naar 4.1.2... Kies wil mijn telefoon NIET herkennen, wat ik ook doe, opnieuw installeren, USB drivers installeren, updaten etc. Niets helpt. Ik zal dus moeten updaten via Odin, maar lees zoveel horrorverhalen over de batterij. Ik draai nu de officiële 4.04 via Odin, deze is redelijk stabiel, maar soms wel vage vastlopers (altijd in de browser, zowel Chrome als stock) en als ik bijvoorbeeld links aanklik in een app en de link wordt ergens anders geopend, dan knalt wifi en dataverbinding weg en heb ik alleen een GSM-verbinding. Dan moet ik wachten totdat data of wifi weer opstart en dan kan ik op refresh bv klikken![]()
Maar goed, hoe heb jij geüpdated? Via Odin of Kies? Draai je de officiële, laatste 4.1.2? Je zult een Zweedse versie hebben neem ik aan en geen Nederlandse? Heb je gewiped na de update? Ik heb zelf namelijk geen zin in NOG lagere batterylife, de batterij is al zo kut met 4-5 uur screentime
Wipen zou in de telefoon zelf kunnen (instellingen, backup maken en terugzetten, standaardgegevens herstellen) of via de recovery.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:00 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ik heb hem via OTA binnen gekregen, KIES gaf aan geen update te vinden. En na het via OTA updaten was de telefoon "niet ondersteund" door KIESik weet niet of dat nu nog steeds zo is.
Ik draai dus de officiele via OTA geupdate Zweedse versie van samsung 4.1.2. Hoe wipe je na een update?
oh op zo'n fietsquote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:07 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Wipen zou in de telefoon zelf kunnen (instellingen, backup maken en terugzetten, standaardgegevens herstellen) of via de recovery.
Maar dan ben je fucking alles kwijt. Bij mij is dat een jaar aan saves, data, wachtwoorden, logs en van alles en nogwat. Backups via dat Carbon vertrouw ik niet want die zijn of onzichtbaar, of maar een paar KB groot..
Dat is toch niet normaal man? Das praktisch een procent per minuut tijdens verbruik. Ik wil wel graag updaten vanwege mijn vage problemen, maar als ik daar als toetje een extreem slechte batterij voor terugkrijg dan mogen ze 4.1.2 houden..quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:13 schreef gogosweden het volgende:
[..]
oh op zo'n fiets
ik heb geen flauw idee of dat zal helpen. Misschien is het het proberen waard.
Ik zat gisteravond tijdens de reclame van een film even FOK! te checken op mijn telefoon, en de batterij ging binnen 10 minuten van 20% naar 14%__
idd. Dan is mijn batterij wel bijna 2 jaar oud, maar voor de update was het heul zo slecht nog niet. Maar ik weet dus niet of ik de enige ben met dat probleem. Misschien ligt het dus wel aan een app/iets anders wat jullie misschien niet hebben.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:17 schreef Bordeel_Sluipers het volgende:
[..]
Dat is toch niet normaal man? Das praktisch een procent per minuut tijdens verbruik. Ik wil wel graag updaten vanwege mijn vage problemen, maar als ik daar als toetje een extreem slechte batterij voor terugkrijg dan mogen ze 4.1.2 houden..
OTA updaten al geprobeert?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 15:16 schreef automatic_ het volgende:
Hier is het updaten nog steeds niet gelukt.
Ja, staat niets klaarquote:
Alle dashboards weer leeg.... thx Samsung...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:39 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg em vd week ook binnen. Is nu bezig met updaten.
Ik miste die bewegende achtergrond ook al ja...quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:11 schreef SiGNe het volgende:
Hmm 4.1.2. heeft een aantal leuke features maar ik mis toch ook wel bepaalde zaken zoals een achtergrond die mee scrollt.
Ik heb bijv. een live wallpaper die bij elke "pagina" een stukje meescrollt, met 4.1.2. krijg ik het midden van die achtergrond te zien, het saaiste gedeelte.
Tevens in de batterijduur inderdaad een stuk verminderd hebik zo het idee.. schiet ook niet op: paar extra features maar het eind van de dag haal je niet zonder bij te laden..
Flash gewoon de orginele rom erop met odin. Vandaag nog gedaan voor iemand. Werkt prima en je bent metteen van alle branded zooi af.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:51 schreef Onorgineel het volgende:
Nog geen update met een Tmobile branded telefoon
Zo uit mn hoofd, pda.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 20:03 schreef automatic_ het volgende:
Wat betreft Odin. Ik heb dat bestand gedownload (zipje) maar onder welk kopje moet ik deze invoeren? Pda of phone? Ik zie namelijk verschillende dingen.
bij 4.04 was t te doen. 4.1 is drama.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:39 schreef SiGNe het volgende:
van 02:00 tot 12:00 30% energie verbruikt terwijl de telefoon op het nachtkastje lag en niet is aangeraakt.. da's best een hoge energieconsumptie in standby.
de keuze van Samsung om er een kleinere batterij in te doen zodat de telefoon smaller zou zijn was een erg slechte keuze.
Ik heb wel gewoon bij whatsapp dat ik zoveel berichten van "kees" heb ontvangen..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:28 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb altijd al een waardeloze batterij gehad, dus geen idee hoe dat nu is
Hij was daarnet helemaal leeg, dus hij gaat nu aan de lader en dan zal ik het eens kijken.
Wel even twee vraagjes.
• Ik vind mijn lettertype bij o.a. de smsjes (jaja... ik krijg soms nog smsjes) zo groot. Ik heb het algemene lettertype al op klein gezet, maar daarmee veranderen de smsjes niet. Ik kan wel IN een smsje de tekst verkleinen met de geluidsknoppen, maar dat wil hij niet onthouden en het "hoofdscherm" is gewoon groot.
• De status-bericht-balk (als je die omlaag haalt) laat nu alle whatsapp berichten zien die ik "mis". Bij de vorige versie was het zo dat er één bericht stond en daarna stond er gewoon "Drie berichten van Kees". Kan je dat veranderen ofzo?
Verder werkt het allemaal prima bij mij
http://dx.com/s/galaxy+s2quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:16 schreef Daarnaast het volgende:
Ja ik heb dus ook veel last van de batterij, vroeger kon ik nog een dag me vooruit, maar nu lukt maar net een halve dag. Dit is echt te weinig voor mij. Ik wil dus een nieuwe batterij kopen en wil hiervoor jullie advies vragen, welke kan ik het beste nemen? Op beslist.nl heb ik een aantal gezien maar die waren rond de 50-60-70 euro, dat is toch echt te veel, ik zoek iets meer rond de 20 euro.
Weten jullie wat?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:39 schreef SiGNe het volgende:
van 02:00 tot 12:00 30% energie verbruikt terwijl de telefoon op het nachtkastje lag en niet is aangeraakt.. da's best een hoge energieconsumptie in standby.
de keuze van Samsung om er een kleinere batterij in te doen zodat de telefoon smaller zou zijn was een erg slechte keuze.
helemaal mee eens. Wordt veel te snel leeggetrokken nuquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:54 schreef wootahH het volgende:
[..]
bij 4.04 was t te doen. 4.1 is drama.
Bij mij ook idd.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:03 schreef Kreator het volgende:
Nergens last van. Gaat gewoon 2 dagen mee als ik er weinig mee doe.
scherm 30%quote:Op zondag 3 maart 2013 19:06 schreef netolk het volgende:
[..]
Bij mij ook idd.
Maarja ik heb er dan ook niet allemaal vage half gare apps op draaien die in "standby" wel een hoop aan het doen zijn...
Ben eigenlijk wel benieuwd wat de phone van gogosweden en SiGNe aangeven waar de power aan verbruikt is
vergeleken met stock 4.1.2 of 4.0.4 ?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:34 schreef Bart het volgende:
Ik heb net Cyanogenmod 10.1 erop gegooid, wat een verschil. Hij reageert echt rap nu
.
4.0.4quote:Op zondag 3 maart 2013 19:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
vergeleken met stock 4.1.2 of 4.0.4 ?
Nou ja, ik heb nu dus 4.2.1, Cyanogen 10.1, ben er blij meequote:Op zondag 3 maart 2013 21:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat merkte ik met stock ook, geen idee of cm10 nôg sneller is
hmm, wel vaag dan misschien dat gmail vaak checkt of er mail is ipv dat het pushing is?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
scherm 30%
android OS 18%
standby 14%
batterijstandby 12%
temple run 2 8%
android systeem 7%
en daarna wat kleine apps zoals gmail en firefox.
Voor zover ik weet heb ik geen apps die in standby blijven draaien ofzo. Heb nouwelijks apps eigenlijk.
mwah, denk het niet. Vandaag was ik wat aan het opschonen via de app, dus dat zal daardoor wel komen. maar dat zijn percentages van een % of maximaal 5, wat dus te verwaarlozen isquote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef netolk het volgende:
[..]
hmm, wel vaag dan misschien dat gmail vaak checkt of er mail is ipv dat het pushing is?
bij mij is mobiel standby an apparaat standby ook echt super groot (rond de 40% beide) maar dat komt omdat ik voordat ik ging slapen hem had opgeladen en er daarna niks mee heb gedaan dus relatief super veel maar eigenlijk bijna niksquote:Op zondag 3 maart 2013 23:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mwah, denk het niet. Vandaag was ik wat aan het opschonen via de app, dus dat zal daardoor wel komen. maar dat zijn percentages van een % of maximaal 5, wat dus te verwaarlozen is
tijd voor een S3 danquote:Op maandag 4 maart 2013 11:23 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb zojuist mijn S2 laten vallen. Batterij etc. klapte eruit. Prima, is niet de eerste keer. Maar... Nu start hij niet meer op. Hij blijft hangen op het S2 logo
Ik denk dat ik ga verdwijnen bij Samsungquote:
net zoals je uit KSC verdwenen bentquote:Op maandag 4 maart 2013 11:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga verdwijnen bij Samsung
Kun je wel in recovery komen? Of download modus. Anders voor de gein met odin proberen te flashen. Kijken wat er gebeurt.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:23 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb zojuist mijn S2 laten vallen. Batterij etc. klapte eruit. Prima, is niet de eerste keer. Maar... Nu start hij niet meer op. Hij blijft hangen op het S2 logo
Ik heb de nieuwe software er met Odin opgezet (vrijdag avond). Zou ik dat proces dan (in principe) zo opnieuw kunnen doen?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:31 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Kun je wel in recovery komen? Of download modus. Anders voor de gein met odin proberen te flashen. Kijken wat er gebeurt.
Maar wel oersterk voor zo'n telefoonquote:Op maandag 4 maart 2013 11:33 schreef automatic_ het volgende:
Edit; Na 15 minuten zit ik er weer in. Gek ding
Gister opgeladen en naar bed gegaan, nu weer wakker en ik zit op 52%..quote:Op zondag 3 maart 2013 19:06 schreef netolk het volgende:
[..]
Bij mij ook idd.
Maarja ik heb er dan ook niet allemaal vage half gare apps op draaien die in "standby" wel een hoop aan het doen zijn...
Ben eigenlijk wel benieuwd wat de phone van gogosweden en SiGNe aangeven waar de power aan verbruikt is
ik ben er gewoon mee een samsung servicepunt mee in gelopen toen de mijne dat deed na de vorige update, ze hebben er vijf minuten mee gespeeld en sindsdien geen problemen meer.. tip voor de volgende keer, ben je hem niet meteen kwijtquote:Op maandag 4 maart 2013 17:39 schreef JaneDoe het volgende:
dus ik had ineens geen netwerkverbinding meer na mn update via kies, blijkt er ineens een simlock op mn telefoon te zitten?! volgens t-mobile komt dat door de update..t zal wel, heb nog nooit van zoiets gehoord..hij is nu naar samsung gestuurd ter reparatie
ben nadat ik bij t-mobile ben geweest idd naar samsung servicepunt gelopen (zit in de vodafone winkelquote:Op maandag 4 maart 2013 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben er gewoon mee een samsung servicepunt mee in gelopen toen de mijne dat deed na de vorige update, ze hebben er vijf minuten mee gespeeld en sindsdien geen problemen meer.. tip voor de volgende keer, ben je hem niet meteen kwijt
Haha, word dan idd hoog tijd dat je tyfus Kies op je pc zet en hem updatequote:Op maandag 4 maart 2013 16:12 schreef DaviniaHR het volgende:
Kunnen jullie me nog een keer uitleggen hoe ik moet updaten? Ik heb nu Androidversie 2.4 erop staan, geloof ik.
Als ik ga via Instellingen > over mijn telefoon > software-update, krijg ik foutmelding dat hij de server niet kan vinden oid...
En wat is een fijn toetsenbord? Ik heb nu swiftkey, maar dat is ook niet alles...
(En ik ben de typtyfus op mijn mobieltje grondig beu.)
zou het gewoon doen dan weet je tenminste dat er niks mee kan gebeurenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:06 schreef MissJ het volgende:
Ik wil mijn telefoon gaan resetten.
Heb begrepen dat ik dan eerst de SDkaart eruit moet halen. Moet ik de simkaart er ook uit halen alvorens de reset te starten?
ok, ja dat dacht ik ook al.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef netolk het volgende:
[..]
zou het gewoon doen dan weet je tenminste dat er niks mee kan gebeuren
klopt!!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:06 schreef Koelkastman het volgende:
Na de officiele update was de baterij echt om te janken. Bijna 1% per 2 minuten. Net een factory reset gedaan en cache gewist. Voor mn gevoel gaat die nu veel minder snel leeg.
Dus even de tip van de dag mensen:)
Bij mij werkte dat prima. Althans, moest wel een keer of drie op "software-update" drukken want ik kreeg zelfde melding als die jij noemt. Letwel dat je WIFI-verbinding aan moet hebben staan.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:12 schreef DaviniaHR het volgende:
Kunnen jullie me nog een keer uitleggen hoe ik moet updaten? Ik heb nu Androidversie 2.4 erop staan, geloof ik.
Als ik ga via Instellingen > over mijn telefoon > software-update, krijg ik foutmelding dat hij de server niet kan vinden oid...
En wat is een fijn toetsenbord? Ik heb nu swiftkey, maar dat is ook niet alles...
Adressen heb je mag ik hopen in Google/Gmail staan. Die ben je dus niet kwijt. Apps worden ook gebackupt door Google (althans bij mij, na een reset ging ie automatisch alle apps weer downloaden en installeren). Instellingen ben je wel kwijt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:36 schreef Dlocks het volgende:
Ben je na een factory reset niet alles kwijt? Dus al je apps en adresboek? Of ben je dan alleen je instellingen kwijt. Zoals volgorde van apps e.d.?
twitter:tmobile_webcare twitterde op dinsdag 05-03-2013 om 09:45:30@qualiteit Ik hoop zo snel mogelijk Rik! Ik heb hier geen datum bekend van.
^CS reageer retweet
Komt me bekend voor, bij mij stond de batterij bolquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:34 schreef Turbomuis het volgende:
M'n batterij is dood. ja, op sterven. Er zit nog ruim 80 % in, hij valt uit, en na opstarten zit er nog 16 in. Ik hang 'm aan de lader en hij schiet in 1 keer door naar de 65. Soms krijg ik 'm pas weer opgestart nadat ik de batterij er ff heb uitgehaald. Constant aan de lader nu dus, dan weet ik zeker dat 'ie het doet.
(Nieuwe is besteld, ik hoop dat (Nieuwe is besteld, ik hoop dat het snel gaat)
Ik hoor trouwens van veel mensen dat de telefoon na een jaar raar gaat doen, en dat het vaak aan de batterij ligt.
En fotogallerij enzo?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Adressen heb je mag ik hopen in Google/Gmail staan. Die ben je dus niet kwijt. Apps worden ook gebackupt door Google (althans bij mij, na een reset ging ie automatisch alle apps weer downloaden en installeren). Instellingen ben je wel kwijt.
Die staan op je SD-kaart. Die wordt niet geformatteerd, dus dat blijft behouden.quote:
uurtje kost het totaalquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:29 schreef yup het volgende:
Wifi aan. Software update geklikt. Download nu iets van 381 mb ofzo.
Mooi werd wel tijd.
als goed is krijg je mailtje ..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:45 schreef Koelkastman het volgende:
Krijg geen melding of iets? Moet ik verder nog iets doen dan met dropbox?
Hoe het bij anderen is weet ik niet, maar bij mij waren de batterij-issues al voor de update. Ligt dus echt aan de batterij, niet aan het toestel of de versie die erop staat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik denk dat ik ook even skip gezien de batterijissues
Dat zegt idd meer over jouw batterij.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:15 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Hoe het bij anderen is weet ik niet, maar bij mij waren de batterij-issues al voor de update. Ligt dus echt aan de batterij, niet aan het toestel of de versie die erop staat.
Ik vind Swiftkey nog steeds het fijnste toetsenbord. Alleen heb ik wel in de instellingen bij Geavanceerd "Spatiebak moet..." veranderd van "het huidige woord aanvullen" naar "altijd een spatie invoegen".quote:Op maandag 4 maart 2013 16:12 schreef DaviniaHR het volgende:
hoe?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
zojuist een update van 381 MB (pus melding dat ik update moet doen.. is nu aan het downloaden...)
vodafone hier alles jonge.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:28 schreef speknek het volgende:
Maar waarom zegt ie bij mij dan geen software update beschikbaar?. Gaat het per provider ofzo?
Zitten hier nog risico's aan? Wil niet het risico lopen mijn telefoon naar de knoppen te helpen en een nieuwe te moeten kopen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:54 schreef Koelkastman het volgende:
[..]
Flash gewoon de orginele rom erop met odin. Vandaag nog gedaan voor iemand. Werkt prima en je bent metteen van alle branded zooi af.
zitten risico's aan ja. Maar als je een beetje nadenkt en goed leest mag dat gen belemmering zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:31 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Zitten hier nog risico's aan? Wil niet het risico lopen mijn telefoon naar de knoppen te helpen en een nieuwe te moeten kopen.
ik heb weken geleden al gezegd dat ik hem OTA kreeg. En toen wist KIES nog te beweren dat er geen update wasquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik dacht trouwens dat de update niet OTA kon...
flashen naar vorige versie, en dan kijken of je hem mag updaten met KIESquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:20 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb een geroote S2. Als ik nou eens terugwil naar de normale ROM hoe doe ik dit dan?
Ja en waar trek ik die vorige versie vandaan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
flashen naar vorige versie, en dan kijken of je hem mag updaten met KIES
xdaquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:50 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja en waar trek ik die vorige versie vandaan?
Ik zoek me de krampen naar allesquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
oeeh ziet er slick uit na de update![]()
vind alleen die widget knop in je app menu vrij storend, maar miss kan die ook uit
Factory reset +cache wipe in recovery. Of kom je daar ook niet meer in?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist hele telefoon uit, en accu dus NIET LEEG![]()
Herstarten lukt niet meer verder dan zijn eigen naam op zwart scherm komt hij niet![]()
Wat nu
Bij mij duurde het een kwartier voor dat hij opeens verder ging.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist hele telefoon uit, en accu dus NIET LEEG![]()
Herstarten lukt niet meer verder dan zijn eigen naam op zwart scherm komt hij niet![]()
Wat nu
Idd bij mij nu dus ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:08 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij duurde het een kwartier voor dat hij opeens verder ging.
Ik heb dit idd ook gewoon (alleen dan zonder die reset)...quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:18 schreef SiGNe het volgende:
Na een factory reset doet de batterij het bij mij al een stuk beter.
Ik heb nog niet alles weer teruggezet en moet oa. nog m'n exchange account terugzetten maar ik had nu slechts 15% batterijverbruik gedurende de nacht.
M'n telefoon heeft nu nog 82% over ipv 52%, scheelt behoorlijk dus.
m'n telefoon wordt nu ook niet steeds wakker gemaakt maar blijft ook lekker pitten.
Accu was 100% opgeladen toen ik m'n firmware ge-upgrade had.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:03 schreef netolk het volgende:
[..]
Ik heb dit idd ook gewoon (alleen dan zonder die reset)...
Had je je accu wel helemaal opgeladen voordat je upgrade?
Anders is het echt raar dat het eerst niet werkte en nu wel
Heb je toevallig NoLed geïnstalleerd? Ik had t namelijk ook, was een bug van die app. Even de NoLed faq opzoeken, de laatste vraag legt uit hoe je dit op kan lossen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:39 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand hoe je die kletsende dame de nek om kan draaien? ik heb alle vinkjes op het gebied van spraak ect uit gezet, maar nu hoor ik steeds in mn app menu "page one of five" ect
aaaah dat zou m wel eens kunnen zijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:27 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Heb je toevallig NoLed geïnstalleerd? Ik had t namelijk ook, was een bug van die app. Even de NoLed faq opzoeken, de laatste vraag legt uit hoe je dit op kan lossen.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:26 schreef Polcahontas het volgende:
Bij mij kletste deze dame ook als Taptalk uitstond. Heb je een of ander notificatie-app in gebruik (Noled of iets dergelijks) ?
Bij mij was het deze combinatie (volgens de store hebben meer mensen hier last van).
Ik heb Noled verwijderd en toen stopte het.
thnx guysquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:27 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Heb je toevallig NoLed geïnstalleerd? Ik had t namelijk ook, was een bug van die app. Even de NoLed faq opzoeken, de laatste vraag legt uit hoe je dit op kan lossen.
Je zou bij Taptalk, bij instellingen alle vinkjes moeten weghalen. Maar zodra ik Taptalk aanzet crashed mijn telefoon dusdanig dat alleen een harde reset helptquote:
Full wipe gedaan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dus de ene batterij wordt beter en de andee slechter
Ik alleen een factory reset, dat had ik overigens niet gedaan toen ik was overgestapt naar 4.0.4 dus misschien dat de batterij het daardoor toen slechter deed.quote:
Doe je dan ook wat met je telefoon? Of staat ie alleen aan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik alleen een factory reset, dat had ik overigens niet gedaan toen ik was overgestapt naar 4.0.4 dus misschien dat de batterij het daardoor toen slechter deed.
Nu mer 4.1.2. ben ik echt weer superblij met m'n telefoon.
op het moment nog 48% over terwijl de telefoon al 1 dag 13 uur en 12 minuten aanstaat.
Whatsapp, facebook, ik heb 2 telefoontjes gepleegd (1 gesprek van 20 minuten) en ik check m'n mail regelmatig.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Doe je dan ook wat met je telefoon? Of staat ie alleen aan.
Waar zegt die dat? Bij USB opslag? Heb je al een hard reset gedaan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:00 schreef Djibril het volgende:
Ik heb dus ook de nieuwe update gedaan en sindsdien doet mijn S2 echt raar.
Ik moet toegeven het ziet er wel strak uit en alles is sneller(of lijkt het zo?) maar het geeft me ook problemen. Zo zegt hij steeds dat de proces andriod.proces is stopgezet en dan loopt ie even twee a drie seconden vast. Daarnaast kan ik geen muziek of foto’s openen omdat er blijkbaar niks isterwijl als ik kijk naar mijn opslag, zie ik dat er nog steeds veel ingenomen wordt door media.
Weet iemand hier raad mee?
Ik had het laatst ook met m'n T-mobile abonnement, er bleek standaard een rabo hotspot ingesteld te staan vreemd genoeg.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:03 schreef Dobbs het volgende:
Mijn broertje en ik hebben allebei een S2. Nu heeft hij al die update gedaan, maar nu werkt zijn 3g internet niet meer. Hij heeft net als ik een abonnement bij Hollandsnieuwe en alles ingesteld zoals hier beschreven wordt: http://www.hollandsnieuwe(...)2Fwww.google.nl%252F
Dus:
Naam: hollandsnieuwe int.
APN: data.dataxs.mobi
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: PAP
Type toegangspunt: internet
Toch doet ie het niet, kent iemand dit probleem? Ik weet wel dat ik op mijn eigen telefoon geen verificatietype heb ingesteld, maar die doet het wel gewoon.
Ik merk sinds de update met vlagen dat mijn internet ook niet werkt. ben er nog niet achter hoe op te lossen, heb tele2. Ik gooi meestal ff data verbinding uit en weer aan en dan doet ie het weer een tijdje.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:03 schreef Dobbs het volgende:
Mijn broertje en ik hebben allebei een S2. Nu heeft hij al die update gedaan, maar nu werkt zijn 3g internet niet meer. Hij heeft net als ik een abonnement bij Hollandsnieuwe en alles ingesteld zoals hier beschreven wordt: http://www.hollandsnieuwe(...)2Fwww.google.nl%252F
Dus:
Naam: hollandsnieuwe int.
APN: data.dataxs.mobi
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: PAP
Type toegangspunt: internet
Toch doet ie het niet, kent iemand dit probleem? Ik weet wel dat ik op mijn eigen telefoon geen verificatietype heb ingesteld, maar die doet het wel gewoon.
Ik had dit juist exact met de oudere update. Heel irritant.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik merk sinds de update met vlagen dat mijn internet ook niet werkt. ben er nog niet achter hoe op te lossen, heb tele2. Ik gooi meestal ff data verbinding uit en weer aan en dan doet ie het weer een tijdje.
Ik heb even weer naar frabrieksinstellingen gedaan want het begon echt irritant te worden. en nu doet hij het weer primaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:08 schreef wootahH het volgende:
[..]
Waar zegt die dat? Bij USB opslag? Heb je al een hard reset gedaan?
Ik kreeg hem automatisch op mijn s2 te zien. Heb niks met Kies gedaan ofzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb nog steeds geen beschikbare update via Kies
heb je kies zelf wel eerst geüpdate? Ff laatste versie van de site halenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb nog steeds geen beschikbare update via Kies
T-mobile zeker? Gewoon zelf flashen toch.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ook als ik handmatig op de foon zoek op software updates vind ie niets
Vodafone.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:31 schreef speknek het volgende:
[..]
T-mobile zeker? Gewoon zelf flashen toch.
Over bloatware gesproken, wat staat er allemaal op je telefoon als je batterij het maar 12 uur volhoudt?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:45 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ik heb de update ook binnen gehad. Wat een bagger. Visueel nou niet echt aantrekkelijker geworden en mijn keyboard is heul erg traag. De batterijtijd was trouwens al dramatisch (ongeveer 12 uur als ik er amper wat mee doe).
Liefst zo snel mogelijk naar een goede custom ROM dat ik ook nog eens van die Samsung bloatware afben die er standaard op zit.
Ben je dan ook je data kwijt? Foto's etc?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Over bloatware gesproken, wat staat er allemaal op je telefoon als je batterij het maar 12 uur volhoudt?
Al een factory reset gedaan trouwens?
Die kan je back-uppen met kies.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Ben je dan ook je data kwijt? Foto's etc?
Backuppen met Kies is me nog nooit geluktquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die kan je back-uppen met kies.
enige dat je eigenljik hoeft te doen is instellingen opnieuw instellen.
Apps werden bij mij ook niet automatisch geïnstaleerd maar Google play had wel onthouden welke apps ik eerder geïnstalleerd had.
Overigens is daar ook een app voor.. App-brain.
Ik heb zelf niet echt opgelet of foto's na de update nog op m'n telefoon stonden, na de restore van Kies in elk geval wel.
WTF de mijne haalt dan nog geen uur als ik zit te appenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hele dag van de lader af en wat zitten appen en nu nog 95%![]()
Google framework services (gegevens) wissen, mss lukt het niet na een keer, maar dat schijnt wel te helpenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ook als ik handmatig op de foon zoek op software updates vind ie niets
CM10.1?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:59 schreef Afwazig het volgende:
Welke ROM raden jullie aan? Heb hem heel lang geleden geflashed maar daarna nooit mee geupdate maar wil nu ook de nieuwe android.
hoe doe je dat eigelijk?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Google framework services (gegevens) wissen, mss lukt het niet na een keer, maar dat schijnt wel te helpen
Bij instellingen --> apps --> en dan heb je ergens google framework services staanquote:
Ik kreeg de mijne via Kies binnen maar daar heb je ook geen Root voor nodig.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:58 schreef stoereboii het volgende:
Als ik het goed begrijp hebben jullie de 4.1 update OTA binnengekregen? (na 9 maanden) mijn vader heeft de S2 en wil em niet rooten, ik zal vanavond dan eens kijken om hem te installeren
Maar dan doe je er wss niks mee?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik kreeg de mijne via Kies binnen maar daar heb je ook geen Root voor nodig.
Ondertussen zit ik overigens al op 1 dag en 16 uur met normaal gebruik, nog 41% van de batterij over.
Ik ga gewoon de 3 dagen halen met 1 volle batterijlading.. dat had ik niet eens toen ik 'm nieuw uit de verpakking haalde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |