hoe?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
zojuist een update van 381 MB (pus melding dat ik update moet doen.. is nu aan het downloaden...)
vodafone hier alles jonge.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:28 schreef speknek het volgende:
Maar waarom zegt ie bij mij dan geen software update beschikbaar?. Gaat het per provider ofzo?
Zitten hier nog risico's aan? Wil niet het risico lopen mijn telefoon naar de knoppen te helpen en een nieuwe te moeten kopen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:54 schreef Koelkastman het volgende:
[..]
Flash gewoon de orginele rom erop met odin. Vandaag nog gedaan voor iemand. Werkt prima en je bent metteen van alle branded zooi af.
zitten risico's aan ja. Maar als je een beetje nadenkt en goed leest mag dat gen belemmering zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:31 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Zitten hier nog risico's aan? Wil niet het risico lopen mijn telefoon naar de knoppen te helpen en een nieuwe te moeten kopen.
ik heb weken geleden al gezegd dat ik hem OTA kreeg. En toen wist KIES nog te beweren dat er geen update wasquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik dacht trouwens dat de update niet OTA kon...
flashen naar vorige versie, en dan kijken of je hem mag updaten met KIESquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:20 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb een geroote S2. Als ik nou eens terugwil naar de normale ROM hoe doe ik dit dan?
Ja en waar trek ik die vorige versie vandaan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
flashen naar vorige versie, en dan kijken of je hem mag updaten met KIES
xdaquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:50 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja en waar trek ik die vorige versie vandaan?
Ik zoek me de krampen naar allesquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
oeeh ziet er slick uit na de update![]()
vind alleen die widget knop in je app menu vrij storend, maar miss kan die ook uit
Factory reset +cache wipe in recovery. Of kom je daar ook niet meer in?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist hele telefoon uit, en accu dus NIET LEEG![]()
Herstarten lukt niet meer verder dan zijn eigen naam op zwart scherm komt hij niet![]()
Wat nu
Bij mij duurde het een kwartier voor dat hij opeens verder ging.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist hele telefoon uit, en accu dus NIET LEEG![]()
Herstarten lukt niet meer verder dan zijn eigen naam op zwart scherm komt hij niet![]()
Wat nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |