hoe?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
zojuist een update van 381 MB (pus melding dat ik update moet doen.. is nu aan het downloaden...)
vodafone hier alles jonge.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:28 schreef speknek het volgende:
Maar waarom zegt ie bij mij dan geen software update beschikbaar?. Gaat het per provider ofzo?
Zitten hier nog risico's aan? Wil niet het risico lopen mijn telefoon naar de knoppen te helpen en een nieuwe te moeten kopen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:54 schreef Koelkastman het volgende:
[..]
Flash gewoon de orginele rom erop met odin. Vandaag nog gedaan voor iemand. Werkt prima en je bent metteen van alle branded zooi af.
zitten risico's aan ja. Maar als je een beetje nadenkt en goed leest mag dat gen belemmering zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:31 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Zitten hier nog risico's aan? Wil niet het risico lopen mijn telefoon naar de knoppen te helpen en een nieuwe te moeten kopen.
ik heb weken geleden al gezegd dat ik hem OTA kreeg. En toen wist KIES nog te beweren dat er geen update wasquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik dacht trouwens dat de update niet OTA kon...
flashen naar vorige versie, en dan kijken of je hem mag updaten met KIESquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:20 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb een geroote S2. Als ik nou eens terugwil naar de normale ROM hoe doe ik dit dan?
Ja en waar trek ik die vorige versie vandaan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
flashen naar vorige versie, en dan kijken of je hem mag updaten met KIES
xdaquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:50 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja en waar trek ik die vorige versie vandaan?
Ik zoek me de krampen naar allesquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
oeeh ziet er slick uit na de update![]()
vind alleen die widget knop in je app menu vrij storend, maar miss kan die ook uit
Factory reset +cache wipe in recovery. Of kom je daar ook niet meer in?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist hele telefoon uit, en accu dus NIET LEEG![]()
Herstarten lukt niet meer verder dan zijn eigen naam op zwart scherm komt hij niet![]()
Wat nu
Bij mij duurde het een kwartier voor dat hij opeens verder ging.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist hele telefoon uit, en accu dus NIET LEEG![]()
Herstarten lukt niet meer verder dan zijn eigen naam op zwart scherm komt hij niet![]()
Wat nu
Idd bij mij nu dus ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:08 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij duurde het een kwartier voor dat hij opeens verder ging.
Ik heb dit idd ook gewoon (alleen dan zonder die reset)...quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:18 schreef SiGNe het volgende:
Na een factory reset doet de batterij het bij mij al een stuk beter.
Ik heb nog niet alles weer teruggezet en moet oa. nog m'n exchange account terugzetten maar ik had nu slechts 15% batterijverbruik gedurende de nacht.
M'n telefoon heeft nu nog 82% over ipv 52%, scheelt behoorlijk dus.
m'n telefoon wordt nu ook niet steeds wakker gemaakt maar blijft ook lekker pitten.
Accu was 100% opgeladen toen ik m'n firmware ge-upgrade had.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:03 schreef netolk het volgende:
[..]
Ik heb dit idd ook gewoon (alleen dan zonder die reset)...
Had je je accu wel helemaal opgeladen voordat je upgrade?
Anders is het echt raar dat het eerst niet werkte en nu wel
Heb je toevallig NoLed geïnstalleerd? Ik had t namelijk ook, was een bug van die app. Even de NoLed faq opzoeken, de laatste vraag legt uit hoe je dit op kan lossen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:39 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand hoe je die kletsende dame de nek om kan draaien? ik heb alle vinkjes op het gebied van spraak ect uit gezet, maar nu hoor ik steeds in mn app menu "page one of five" ect
aaaah dat zou m wel eens kunnen zijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:27 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Heb je toevallig NoLed geïnstalleerd? Ik had t namelijk ook, was een bug van die app. Even de NoLed faq opzoeken, de laatste vraag legt uit hoe je dit op kan lossen.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:26 schreef Polcahontas het volgende:
Bij mij kletste deze dame ook als Taptalk uitstond. Heb je een of ander notificatie-app in gebruik (Noled of iets dergelijks) ?
Bij mij was het deze combinatie (volgens de store hebben meer mensen hier last van).
Ik heb Noled verwijderd en toen stopte het.
thnx guysquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:27 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Heb je toevallig NoLed geïnstalleerd? Ik had t namelijk ook, was een bug van die app. Even de NoLed faq opzoeken, de laatste vraag legt uit hoe je dit op kan lossen.
Je zou bij Taptalk, bij instellingen alle vinkjes moeten weghalen. Maar zodra ik Taptalk aanzet crashed mijn telefoon dusdanig dat alleen een harde reset helptquote:
Full wipe gedaan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:55 schreef OxygeneFRL het volgende:
Dus de ene batterij wordt beter en de andee slechter
Ik alleen een factory reset, dat had ik overigens niet gedaan toen ik was overgestapt naar 4.0.4 dus misschien dat de batterij het daardoor toen slechter deed.quote:
Doe je dan ook wat met je telefoon? Of staat ie alleen aan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik alleen een factory reset, dat had ik overigens niet gedaan toen ik was overgestapt naar 4.0.4 dus misschien dat de batterij het daardoor toen slechter deed.
Nu mer 4.1.2. ben ik echt weer superblij met m'n telefoon.
op het moment nog 48% over terwijl de telefoon al 1 dag 13 uur en 12 minuten aanstaat.
Whatsapp, facebook, ik heb 2 telefoontjes gepleegd (1 gesprek van 20 minuten) en ik check m'n mail regelmatig.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 14:42 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Doe je dan ook wat met je telefoon? Of staat ie alleen aan.
Waar zegt die dat? Bij USB opslag? Heb je al een hard reset gedaan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:00 schreef Djibril het volgende:
Ik heb dus ook de nieuwe update gedaan en sindsdien doet mijn S2 echt raar.
Ik moet toegeven het ziet er wel strak uit en alles is sneller(of lijkt het zo?) maar het geeft me ook problemen. Zo zegt hij steeds dat de proces andriod.proces is stopgezet en dan loopt ie even twee a drie seconden vast. Daarnaast kan ik geen muziek of foto’s openen omdat er blijkbaar niks isterwijl als ik kijk naar mijn opslag, zie ik dat er nog steeds veel ingenomen wordt door media.
Weet iemand hier raad mee?
Ik had het laatst ook met m'n T-mobile abonnement, er bleek standaard een rabo hotspot ingesteld te staan vreemd genoeg.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:03 schreef Dobbs het volgende:
Mijn broertje en ik hebben allebei een S2. Nu heeft hij al die update gedaan, maar nu werkt zijn 3g internet niet meer. Hij heeft net als ik een abonnement bij Hollandsnieuwe en alles ingesteld zoals hier beschreven wordt: http://www.hollandsnieuwe(...)2Fwww.google.nl%252F
Dus:
Naam: hollandsnieuwe int.
APN: data.dataxs.mobi
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: PAP
Type toegangspunt: internet
Toch doet ie het niet, kent iemand dit probleem? Ik weet wel dat ik op mijn eigen telefoon geen verificatietype heb ingesteld, maar die doet het wel gewoon.
Ik merk sinds de update met vlagen dat mijn internet ook niet werkt. ben er nog niet achter hoe op te lossen, heb tele2. Ik gooi meestal ff data verbinding uit en weer aan en dan doet ie het weer een tijdje.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:03 schreef Dobbs het volgende:
Mijn broertje en ik hebben allebei een S2. Nu heeft hij al die update gedaan, maar nu werkt zijn 3g internet niet meer. Hij heeft net als ik een abonnement bij Hollandsnieuwe en alles ingesteld zoals hier beschreven wordt: http://www.hollandsnieuwe(...)2Fwww.google.nl%252F
Dus:
Naam: hollandsnieuwe int.
APN: data.dataxs.mobi
MCC: 204
MNC: 04
Verificatietype: PAP
Type toegangspunt: internet
Toch doet ie het niet, kent iemand dit probleem? Ik weet wel dat ik op mijn eigen telefoon geen verificatietype heb ingesteld, maar die doet het wel gewoon.
Ik had dit juist exact met de oudere update. Heel irritant.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik merk sinds de update met vlagen dat mijn internet ook niet werkt. ben er nog niet achter hoe op te lossen, heb tele2. Ik gooi meestal ff data verbinding uit en weer aan en dan doet ie het weer een tijdje.
Ik heb even weer naar frabrieksinstellingen gedaan want het begon echt irritant te worden. en nu doet hij het weer primaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:08 schreef wootahH het volgende:
[..]
Waar zegt die dat? Bij USB opslag? Heb je al een hard reset gedaan?
Ik kreeg hem automatisch op mijn s2 te zien. Heb niks met Kies gedaan ofzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb nog steeds geen beschikbare update via Kies
heb je kies zelf wel eerst geüpdate? Ff laatste versie van de site halenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:06 schreef OxygeneFRL het volgende:
Heb nog steeds geen beschikbare update via Kies
T-mobile zeker? Gewoon zelf flashen toch.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ook als ik handmatig op de foon zoek op software updates vind ie niets
Vodafone.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:31 schreef speknek het volgende:
[..]
T-mobile zeker? Gewoon zelf flashen toch.
Over bloatware gesproken, wat staat er allemaal op je telefoon als je batterij het maar 12 uur volhoudt?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:45 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ik heb de update ook binnen gehad. Wat een bagger. Visueel nou niet echt aantrekkelijker geworden en mijn keyboard is heul erg traag. De batterijtijd was trouwens al dramatisch (ongeveer 12 uur als ik er amper wat mee doe).
Liefst zo snel mogelijk naar een goede custom ROM dat ik ook nog eens van die Samsung bloatware afben die er standaard op zit.
Ben je dan ook je data kwijt? Foto's etc?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 13:29 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Over bloatware gesproken, wat staat er allemaal op je telefoon als je batterij het maar 12 uur volhoudt?
Al een factory reset gedaan trouwens?
Die kan je back-uppen met kies.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Ben je dan ook je data kwijt? Foto's etc?
Backuppen met Kies is me nog nooit geluktquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:10 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die kan je back-uppen met kies.
enige dat je eigenljik hoeft te doen is instellingen opnieuw instellen.
Apps werden bij mij ook niet automatisch geïnstaleerd maar Google play had wel onthouden welke apps ik eerder geïnstalleerd had.
Overigens is daar ook een app voor.. App-brain.
Ik heb zelf niet echt opgelet of foto's na de update nog op m'n telefoon stonden, na de restore van Kies in elk geval wel.
WTF de mijne haalt dan nog geen uur als ik zit te appenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:07 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hele dag van de lader af en wat zitten appen en nu nog 95%![]()
Google framework services (gegevens) wissen, mss lukt het niet na een keer, maar dat schijnt wel te helpenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:16 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ook als ik handmatig op de foon zoek op software updates vind ie niets
CM10.1?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:59 schreef Afwazig het volgende:
Welke ROM raden jullie aan? Heb hem heel lang geleden geflashed maar daarna nooit mee geupdate maar wil nu ook de nieuwe android.
hoe doe je dat eigelijk?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:01 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Google framework services (gegevens) wissen, mss lukt het niet na een keer, maar dat schijnt wel te helpen
Bij instellingen --> apps --> en dan heb je ergens google framework services staanquote:
Ik kreeg de mijne via Kies binnen maar daar heb je ook geen Root voor nodig.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:58 schreef stoereboii het volgende:
Als ik het goed begrijp hebben jullie de 4.1 update OTA binnengekregen? (na 9 maanden) mijn vader heeft de S2 en wil em niet rooten, ik zal vanavond dan eens kijken om hem te installeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |