net zoals je uit KSC verdwenen bentquote:Op maandag 4 maart 2013 11:28 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk dat ik ga verdwijnen bij Samsung
Kun je wel in recovery komen? Of download modus. Anders voor de gein met odin proberen te flashen. Kijken wat er gebeurt.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:23 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb zojuist mijn S2 laten vallen. Batterij etc. klapte eruit. Prima, is niet de eerste keer. Maar... Nu start hij niet meer op. Hij blijft hangen op het S2 logo
Ik heb de nieuwe software er met Odin opgezet (vrijdag avond). Zou ik dat proces dan (in principe) zo opnieuw kunnen doen?quote:Op maandag 4 maart 2013 11:31 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Kun je wel in recovery komen? Of download modus. Anders voor de gein met odin proberen te flashen. Kijken wat er gebeurt.
Maar wel oersterk voor zo'n telefoonquote:Op maandag 4 maart 2013 11:33 schreef automatic_ het volgende:
Edit; Na 15 minuten zit ik er weer in. Gek ding
Gister opgeladen en naar bed gegaan, nu weer wakker en ik zit op 52%..quote:Op zondag 3 maart 2013 19:06 schreef netolk het volgende:
[..]
Bij mij ook idd.
Maarja ik heb er dan ook niet allemaal vage half gare apps op draaien die in "standby" wel een hoop aan het doen zijn...
Ben eigenlijk wel benieuwd wat de phone van gogosweden en SiGNe aangeven waar de power aan verbruikt is
ik ben er gewoon mee een samsung servicepunt mee in gelopen toen de mijne dat deed na de vorige update, ze hebben er vijf minuten mee gespeeld en sindsdien geen problemen meer.. tip voor de volgende keer, ben je hem niet meteen kwijtquote:Op maandag 4 maart 2013 17:39 schreef JaneDoe het volgende:
dus ik had ineens geen netwerkverbinding meer na mn update via kies, blijkt er ineens een simlock op mn telefoon te zitten?! volgens t-mobile komt dat door de update..t zal wel, heb nog nooit van zoiets gehoord..hij is nu naar samsung gestuurd ter reparatie
ben nadat ik bij t-mobile ben geweest idd naar samsung servicepunt gelopen (zit in de vodafone winkelquote:Op maandag 4 maart 2013 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben er gewoon mee een samsung servicepunt mee in gelopen toen de mijne dat deed na de vorige update, ze hebben er vijf minuten mee gespeeld en sindsdien geen problemen meer.. tip voor de volgende keer, ben je hem niet meteen kwijt
Haha, word dan idd hoog tijd dat je tyfus Kies op je pc zet en hem updatequote:Op maandag 4 maart 2013 16:12 schreef DaviniaHR het volgende:
Kunnen jullie me nog een keer uitleggen hoe ik moet updaten? Ik heb nu Androidversie 2.4 erop staan, geloof ik.
Als ik ga via Instellingen > over mijn telefoon > software-update, krijg ik foutmelding dat hij de server niet kan vinden oid...
En wat is een fijn toetsenbord? Ik heb nu swiftkey, maar dat is ook niet alles...
(En ik ben de typtyfus op mijn mobieltje grondig beu.)
zou het gewoon doen dan weet je tenminste dat er niks mee kan gebeurenquote:Op maandag 4 maart 2013 19:06 schreef MissJ het volgende:
Ik wil mijn telefoon gaan resetten.
Heb begrepen dat ik dan eerst de SDkaart eruit moet halen. Moet ik de simkaart er ook uit halen alvorens de reset te starten?
ok, ja dat dacht ik ook al.quote:Op maandag 4 maart 2013 19:47 schreef netolk het volgende:
[..]
zou het gewoon doen dan weet je tenminste dat er niks mee kan gebeuren
klopt!!quote:Op maandag 4 maart 2013 22:06 schreef Koelkastman het volgende:
Na de officiele update was de baterij echt om te janken. Bijna 1% per 2 minuten. Net een factory reset gedaan en cache gewist. Voor mn gevoel gaat die nu veel minder snel leeg.
Dus even de tip van de dag mensen:)
Bij mij werkte dat prima. Althans, moest wel een keer of drie op "software-update" drukken want ik kreeg zelfde melding als die jij noemt. Letwel dat je WIFI-verbinding aan moet hebben staan.quote:Op maandag 4 maart 2013 16:12 schreef DaviniaHR het volgende:
Kunnen jullie me nog een keer uitleggen hoe ik moet updaten? Ik heb nu Androidversie 2.4 erop staan, geloof ik.
Als ik ga via Instellingen > over mijn telefoon > software-update, krijg ik foutmelding dat hij de server niet kan vinden oid...
En wat is een fijn toetsenbord? Ik heb nu swiftkey, maar dat is ook niet alles...
Adressen heb je mag ik hopen in Google/Gmail staan. Die ben je dus niet kwijt. Apps worden ook gebackupt door Google (althans bij mij, na een reset ging ie automatisch alle apps weer downloaden en installeren). Instellingen ben je wel kwijt.quote:Op dinsdag 5 maart 2013 01:36 schreef Dlocks het volgende:
Ben je na een factory reset niet alles kwijt? Dus al je apps en adresboek? Of ben je dan alleen je instellingen kwijt. Zoals volgorde van apps e.d.?
twitter:tmobile_webcare twitterde op dinsdag 05-03-2013 om 09:45:30@qualiteit Ik hoop zo snel mogelijk Rik! Ik heb hier geen datum bekend van.
^CS reageer retweet
Komt me bekend voor, bij mij stond de batterij bolquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:34 schreef Turbomuis het volgende:
M'n batterij is dood. ja, op sterven. Er zit nog ruim 80 % in, hij valt uit, en na opstarten zit er nog 16 in. Ik hang 'm aan de lader en hij schiet in 1 keer door naar de 65. Soms krijg ik 'm pas weer opgestart nadat ik de batterij er ff heb uitgehaald. Constant aan de lader nu dus, dan weet ik zeker dat 'ie het doet.
(Nieuwe is besteld, ik hoop dat (Nieuwe is besteld, ik hoop dat het snel gaat)
Ik hoor trouwens van veel mensen dat de telefoon na een jaar raar gaat doen, en dat het vaak aan de batterij ligt.
En fotogallerij enzo?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Adressen heb je mag ik hopen in Google/Gmail staan. Die ben je dus niet kwijt. Apps worden ook gebackupt door Google (althans bij mij, na een reset ging ie automatisch alle apps weer downloaden en installeren). Instellingen ben je wel kwijt.
Die staan op je SD-kaart. Die wordt niet geformatteerd, dus dat blijft behouden.quote:
uurtje kost het totaalquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:29 schreef yup het volgende:
Wifi aan. Software update geklikt. Download nu iets van 381 mb ofzo.
Mooi werd wel tijd.
als goed is krijg je mailtje ..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:45 schreef Koelkastman het volgende:
Krijg geen melding of iets? Moet ik verder nog iets doen dan met dropbox?
Hoe het bij anderen is weet ik niet, maar bij mij waren de batterij-issues al voor de update. Ligt dus echt aan de batterij, niet aan het toestel of de versie die erop staat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik denk dat ik ook even skip gezien de batterijissues
Dat zegt idd meer over jouw batterij.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:15 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Hoe het bij anderen is weet ik niet, maar bij mij waren de batterij-issues al voor de update. Ligt dus echt aan de batterij, niet aan het toestel of de versie die erop staat.
Ik vind Swiftkey nog steeds het fijnste toetsenbord. Alleen heb ik wel in de instellingen bij Geavanceerd "Spatiebak moet..." veranderd van "het huidige woord aanvullen" naar "altijd een spatie invoegen".quote:Op maandag 4 maart 2013 16:12 schreef DaviniaHR het volgende:
hoe?quote:Op woensdag 6 maart 2013 14:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
zojuist een update van 381 MB (pus melding dat ik update moet doen.. is nu aan het downloaden...)
vodafone hier alles jonge.quote:Op woensdag 6 maart 2013 15:28 schreef speknek het volgende:
Maar waarom zegt ie bij mij dan geen software update beschikbaar?. Gaat het per provider ofzo?
Zitten hier nog risico's aan? Wil niet het risico lopen mijn telefoon naar de knoppen te helpen en een nieuwe te moeten kopen.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:54 schreef Koelkastman het volgende:
[..]
Flash gewoon de orginele rom erop met odin. Vandaag nog gedaan voor iemand. Werkt prima en je bent metteen van alle branded zooi af.
zitten risico's aan ja. Maar als je een beetje nadenkt en goed leest mag dat gen belemmering zijn.quote:Op woensdag 6 maart 2013 16:31 schreef RoaRRR het volgende:
[..]
Zitten hier nog risico's aan? Wil niet het risico lopen mijn telefoon naar de knoppen te helpen en een nieuwe te moeten kopen.
ik heb weken geleden al gezegd dat ik hem OTA kreeg. En toen wist KIES nog te beweren dat er geen update wasquote:Op woensdag 6 maart 2013 15:34 schreef Prof_Hoax het volgende:
Ik dacht trouwens dat de update niet OTA kon...
flashen naar vorige versie, en dan kijken of je hem mag updaten met KIESquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:20 schreef Afwazig het volgende:
Ik heb een geroote S2. Als ik nou eens terugwil naar de normale ROM hoe doe ik dit dan?
Ja en waar trek ik die vorige versie vandaan?quote:Op woensdag 6 maart 2013 18:39 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
flashen naar vorige versie, en dan kijken of je hem mag updaten met KIES
xdaquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:50 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ja en waar trek ik die vorige versie vandaan?
Ik zoek me de krampen naar allesquote:Op woensdag 6 maart 2013 18:17 schreef littledrummergirl het volgende:
oeeh ziet er slick uit na de update![]()
vind alleen die widget knop in je app menu vrij storend, maar miss kan die ook uit
Factory reset +cache wipe in recovery. Of kom je daar ook niet meer in?quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist hele telefoon uit, en accu dus NIET LEEG![]()
Herstarten lukt niet meer verder dan zijn eigen naam op zwart scherm komt hij niet![]()
Wat nu
Bij mij duurde het een kwartier voor dat hij opeens verder ging.quote:Op woensdag 6 maart 2013 22:02 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist hele telefoon uit, en accu dus NIET LEEG![]()
Herstarten lukt niet meer verder dan zijn eigen naam op zwart scherm komt hij niet![]()
Wat nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |