twitter:tmobile_webcare twitterde op dinsdag 05-03-2013 om 09:45:30@qualiteit Ik hoop zo snel mogelijk Rik! Ik heb hier geen datum bekend van.
^CS reageer retweet
Komt me bekend voor, bij mij stond de batterij bolquote:Op dinsdag 5 maart 2013 20:34 schreef Turbomuis het volgende:
M'n batterij is dood. ja, op sterven. Er zit nog ruim 80 % in, hij valt uit, en na opstarten zit er nog 16 in. Ik hang 'm aan de lader en hij schiet in 1 keer door naar de 65. Soms krijg ik 'm pas weer opgestart nadat ik de batterij er ff heb uitgehaald. Constant aan de lader nu dus, dan weet ik zeker dat 'ie het doet.
(Nieuwe is besteld, ik hoop dat (Nieuwe is besteld, ik hoop dat het snel gaat)
Ik hoor trouwens van veel mensen dat de telefoon na een jaar raar gaat doen, en dat het vaak aan de batterij ligt.
En fotogallerij enzo?quote:Op dinsdag 5 maart 2013 09:37 schreef Bart het volgende:
[..]
Adressen heb je mag ik hopen in Google/Gmail staan. Die ben je dus niet kwijt. Apps worden ook gebackupt door Google (althans bij mij, na een reset ging ie automatisch alle apps weer downloaden en installeren). Instellingen ben je wel kwijt.
Die staan op je SD-kaart. Die wordt niet geformatteerd, dus dat blijft behouden.quote:
uurtje kost het totaalquote:Op dinsdag 5 maart 2013 22:29 schreef yup het volgende:
Wifi aan. Software update geklikt. Download nu iets van 381 mb ofzo.
Mooi werd wel tijd.
als goed is krijg je mailtje ..quote:Op dinsdag 5 maart 2013 21:45 schreef Koelkastman het volgende:
Krijg geen melding of iets? Moet ik verder nog iets doen dan met dropbox?
Hoe het bij anderen is weet ik niet, maar bij mij waren de batterij-issues al voor de update. Ligt dus echt aan de batterij, niet aan het toestel of de versie die erop staat.quote:Op woensdag 6 maart 2013 09:15 schreef OxygeneFRL het volgende:
Ik denk dat ik ook even skip gezien de batterijissues
Dat zegt idd meer over jouw batterij.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:15 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Hoe het bij anderen is weet ik niet, maar bij mij waren de batterij-issues al voor de update. Ligt dus echt aan de batterij, niet aan het toestel of de versie die erop staat.
Ik vind Swiftkey nog steeds het fijnste toetsenbord. Alleen heb ik wel in de instellingen bij Geavanceerd "Spatiebak moet..." veranderd van "het huidige woord aanvullen" naar "altijd een spatie invoegen".quote:Op maandag 4 maart 2013 16:12 schreef DaviniaHR het volgende:
Kunnen jullie me nog een keer uitleggen hoe ik moet updaten? Ik heb nu Androidversie 2.4 erop staan, geloof ik.
Als ik ga via Instellingen > over mijn telefoon > software-update, krijg ik foutmelding dat hij de server niet kan vinden oid...
En wat is een fijn toetsenbord? Ik heb nu swiftkey, maar dat is ook niet alles...
(En ik ben de typtyfus op mijn mobieltje grondig beu.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |