Ik heb wel gewoon bij whatsapp dat ik zoveel berichten van "kees" heb ontvangen..quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:28 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb altijd al een waardeloze batterij gehad, dus geen idee hoe dat nu is
Hij was daarnet helemaal leeg, dus hij gaat nu aan de lader en dan zal ik het eens kijken.
Wel even twee vraagjes.
• Ik vind mijn lettertype bij o.a. de smsjes (jaja... ik krijg soms nog smsjes) zo groot. Ik heb het algemene lettertype al op klein gezet, maar daarmee veranderen de smsjes niet. Ik kan wel IN een smsje de tekst verkleinen met de geluidsknoppen, maar dat wil hij niet onthouden en het "hoofdscherm" is gewoon groot.
• De status-bericht-balk (als je die omlaag haalt) laat nu alle whatsapp berichten zien die ik "mis". Bij de vorige versie was het zo dat er één bericht stond en daarna stond er gewoon "Drie berichten van Kees". Kan je dat veranderen ofzo?
Verder werkt het allemaal prima bij mij
http://dx.com/s/galaxy+s2quote:Op zaterdag 2 maart 2013 17:16 schreef Daarnaast het volgende:
Ja ik heb dus ook veel last van de batterij, vroeger kon ik nog een dag me vooruit, maar nu lukt maar net een halve dag. Dit is echt te weinig voor mij. Ik wil dus een nieuwe batterij kopen en wil hiervoor jullie advies vragen, welke kan ik het beste nemen? Op beslist.nl heb ik een aantal gezien maar die waren rond de 50-60-70 euro, dat is toch echt te veel, ik zoek iets meer rond de 20 euro.
Weten jullie wat?
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:39 schreef SiGNe het volgende:
van 02:00 tot 12:00 30% energie verbruikt terwijl de telefoon op het nachtkastje lag en niet is aangeraakt.. da's best een hoge energieconsumptie in standby.
de keuze van Samsung om er een kleinere batterij in te doen zodat de telefoon smaller zou zijn was een erg slechte keuze.
helemaal mee eens. Wordt veel te snel leeggetrokken nuquote:Op zaterdag 2 maart 2013 13:54 schreef wootahH het volgende:
[..]
bij 4.04 was t te doen. 4.1 is drama.
Bij mij ook idd.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:03 schreef Kreator het volgende:
Nergens last van. Gaat gewoon 2 dagen mee als ik er weinig mee doe.
scherm 30%quote:Op zondag 3 maart 2013 19:06 schreef netolk het volgende:
[..]
Bij mij ook idd.
Maarja ik heb er dan ook niet allemaal vage half gare apps op draaien die in "standby" wel een hoop aan het doen zijn...
Ben eigenlijk wel benieuwd wat de phone van gogosweden en SiGNe aangeven waar de power aan verbruikt is
vergeleken met stock 4.1.2 of 4.0.4 ?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:34 schreef Bart het volgende:
Ik heb net Cyanogenmod 10.1 erop gegooid, wat een verschil. Hij reageert echt rap nu
.
4.0.4quote:Op zondag 3 maart 2013 19:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
vergeleken met stock 4.1.2 of 4.0.4 ?
Nou ja, ik heb nu dus 4.2.1, Cyanogen 10.1, ben er blij meequote:Op zondag 3 maart 2013 21:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat merkte ik met stock ook, geen idee of cm10 nôg sneller is
hmm, wel vaag dan misschien dat gmail vaak checkt of er mail is ipv dat het pushing is?quote:Op zondag 3 maart 2013 19:47 schreef gogosweden het volgende:
[..]
scherm 30%
android OS 18%
standby 14%
batterijstandby 12%
temple run 2 8%
android systeem 7%
en daarna wat kleine apps zoals gmail en firefox.
Voor zover ik weet heb ik geen apps die in standby blijven draaien ofzo. Heb nouwelijks apps eigenlijk.
mwah, denk het niet. Vandaag was ik wat aan het opschonen via de app, dus dat zal daardoor wel komen. maar dat zijn percentages van een % of maximaal 5, wat dus te verwaarlozen isquote:Op zondag 3 maart 2013 23:15 schreef netolk het volgende:
[..]
hmm, wel vaag dan misschien dat gmail vaak checkt of er mail is ipv dat het pushing is?
bij mij is mobiel standby an apparaat standby ook echt super groot (rond de 40% beide) maar dat komt omdat ik voordat ik ging slapen hem had opgeladen en er daarna niks mee heb gedaan dus relatief super veel maar eigenlijk bijna niksquote:Op zondag 3 maart 2013 23:28 schreef gogosweden het volgende:
[..]
mwah, denk het niet. Vandaag was ik wat aan het opschonen via de app, dus dat zal daardoor wel komen. maar dat zijn percentages van een % of maximaal 5, wat dus te verwaarlozen is
tijd voor een S3 danquote:Op maandag 4 maart 2013 11:23 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb zojuist mijn S2 laten vallen. Batterij etc. klapte eruit. Prima, is niet de eerste keer. Maar... Nu start hij niet meer op. Hij blijft hangen op het S2 logo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |