Idd bij mij nu dus ookquote:Op woensdag 6 maart 2013 22:08 schreef automatic_ het volgende:
Bij mij duurde het een kwartier voor dat hij opeens verder ging.
Ik heb dit idd ook gewoon (alleen dan zonder die reset)...quote:Op woensdag 6 maart 2013 12:18 schreef SiGNe het volgende:
Na een factory reset doet de batterij het bij mij al een stuk beter.
Ik heb nog niet alles weer teruggezet en moet oa. nog m'n exchange account terugzetten maar ik had nu slechts 15% batterijverbruik gedurende de nacht.
M'n telefoon heeft nu nog 82% over ipv 52%, scheelt behoorlijk dus.
m'n telefoon wordt nu ook niet steeds wakker gemaakt maar blijft ook lekker pitten.
Accu was 100% opgeladen toen ik m'n firmware ge-upgrade had.quote:Op woensdag 6 maart 2013 23:03 schreef netolk het volgende:
[..]
Ik heb dit idd ook gewoon (alleen dan zonder die reset)...
Had je je accu wel helemaal opgeladen voordat je upgrade?
Anders is het echt raar dat het eerst niet werkte en nu wel
Heb je toevallig NoLed geïnstalleerd? Ik had t namelijk ook, was een bug van die app. Even de NoLed faq opzoeken, de laatste vraag legt uit hoe je dit op kan lossen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 08:39 schreef littledrummergirl het volgende:
weet iemand hoe je die kletsende dame de nek om kan draaien? ik heb alle vinkjes op het gebied van spraak ect uit gezet, maar nu hoor ik steeds in mn app menu "page one of five" ect
aaaah dat zou m wel eens kunnen zijnquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:27 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Heb je toevallig NoLed geïnstalleerd? Ik had t namelijk ook, was een bug van die app. Even de NoLed faq opzoeken, de laatste vraag legt uit hoe je dit op kan lossen.
quote:Op donderdag 7 maart 2013 12:26 schreef Polcahontas het volgende:
Bij mij kletste deze dame ook als Taptalk uitstond. Heb je een of ander notificatie-app in gebruik (Noled of iets dergelijks) ?
Bij mij was het deze combinatie (volgens de store hebben meer mensen hier last van).
Ik heb Noled verwijderd en toen stopte het.
thnx guysquote:Op donderdag 7 maart 2013 12:27 schreef Bbs29 het volgende:
[..]
Heb je toevallig NoLed geïnstalleerd? Ik had t namelijk ook, was een bug van die app. Even de NoLed faq opzoeken, de laatste vraag legt uit hoe je dit op kan lossen.
Je zou bij Taptalk, bij instellingen alle vinkjes moeten weghalen. Maar zodra ik Taptalk aanzet crashed mijn telefoon dusdanig dat alleen een harde reset helptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |