Of dat je handmatig je firmware hebt ge-upgrade zonder gebruik te maken van Kies.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:14 schreef gogosweden het volgende:
[..]
dat is een "warning" dat je niet-originele software draait
http://www.technoxide.com/2012/11/root-galaxy-s2-4.0.4-xwlpw.htmlquote:Op donderdag 28 februari 2013 17:17 schreef gogosweden het volgende:
ja, zijn er zelfs een aantal. Dan moet je even googlen want ik weet hem zo niet meer uit mijn hoofd.
Samsung Mobile NL op Facebookquote:Heb jij een Samsung Galaxy SII? De Android 4.1.2 (JellyBean) uitrol is begonnen! De update is nu beschikbaar voor XEN (toestellen die niet bij een provider zijn gekocht). Updaten kan via Kies (PC: http://mi8.ly/sor8a7 ) of vanaf je toestel.
nieuwe versie downloaden daar heb ik tot nu toe nog geen ruzie mee gehad (behalve dan dat hij niet alles kan back-uppen maar daar gebruik ik tegenwoordig een app op mijn mobiel voorquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
Samsung Mobile NL op Facebook
Zo maar eens de telefoon aan de PC hangen en me irriteren aan KIES.
Via sammobile.com kun je een zip downloaden voor ee Xen versie in het NL.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:40 schreef Gutz het volgende:
Iemand al een image gespot van deze versie? Dan kan ik m via Odin erop gooien, kies loopt weer ns te zeiken... En ota kan ie m niet vinden
gewoon via instellingen vanaf je toestel zelf geen optie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:34 schreef automatic_ het volgende:
Hoe werkt dat dan? Ik heb in ieder geval ruzie met Kies
Nee, dan vindt hij geen update.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:37 schreef Toekito het volgende:
[..]
gewoon via instellingen vanaf je toestel zelf geen optie?
oh de mijne is nu langzaam maar zeker bezig, via Kies ging het mis idd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:38 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, dan vindt hij geen update.
ja kies ff updaten. Via kies doet die. Apps behoud die. Maar mijne doet echt bagger en me geheugen is opeens gepartitioneerd. Heb nog maar 2gb voor apps ?? Ben tot nu toe nog niet echt blij met de update. Morgen maar is alles backuppen en een harde reset.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:08 schreef yup het volgende:
Als ik op mijn toestel zoeken naar updates doe vind ie niks, ook niet via WIFI. :/
Moet ik die KIES shit gebruiken nu?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |