Nee hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja straks is het echt een extreme wijvenfilm en lacht iedereen me hier uit.
Wel gaan en schijt hebben aan die anderquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:23 schreef supersof het volgende:
Vrienden vragen me mee uit. Maar er gaat iemand mee die ik niet mag. En dan gaan we naar Nijmegen en ik heb geen geldEn ik heb eigenlijk ook geen zin, maar dat komt omdat ik nu moe ben enzo
Wel gaan of niet? Of dan pas bekijken?
Hoezo dan pas? Is het niet vanavond?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:23 schreef supersof het volgende:
Vrienden vragen me mee uit. Maar er gaat iemand mee die ik niet mag. En dan gaan we naar Nijmegen en ik heb geen geldEn ik heb eigenlijk ook geen zin, maar dat komt omdat ik nu moe ben enzo
Done! Fabulous lichtgroenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
is heel fijn hoorals het heel druk is hoef je alleen maar naar je eigen kleur te zoeken
Nee donderdagquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:24 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hoezo dan pas? Is het niet vanavond?
Gaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:23 schreef supersof het volgende:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Done! Fabulous lichtgroen
Maar goed dat ik veranderd ben anders had ik deze opmerking gemaakt: ''Ik ga wel met je mee sof ik bescherm jequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:23 schreef supersof het volgende:
Een fokker die hier maar een paar maand zit leest mij de lesquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een fokker die hier maar een paar maand zit leest mij de les
Had ik ook maar ziet er niet uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Done! Fabulous lichtgroen
watquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Een fokker die hier maar een paar maand zit leest mij de les
Ik zit bijna 3 jaar op FOK! jaquote:
doeiquote:
ja en nu?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit bijna 3 jaar op FOK! ja
Hoi Pizzaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Terug van een leven hebben, hallo iedereen
PIZZA IK WAS ZO BEZORGD OMG WAAR WAS JE?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zolang je dat maar niet IRL zegt tegen een meisje komt het wel goedquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zit bijna 3 jaar op FOK! ja
IK WAS WEGquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:29 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
PIZZA IK WAS ZO BEZORGD OMG WAAR WAS JE?
aah, maar dat zijn juist mijn favoriete rellenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:29 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hoi Pizza![]()
Je hebt de nodig-rel gemist
Mijn kat snurkt nuquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:30 schreef Dientje12 het volgende:
echt zo scheitvervelend als er iemand in de huiskamer snurkt
Heyquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
hierquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:30 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
aah, maar dat zijn juist mijn favoriete rellen
Whahahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:31 schreef supersof het volgende:
[..]
hier
KLB / Kan geen FOK!ster hosselen
Ik voel me vereerdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Whahaha
Nodig wat ben jij een baas, held, oppergeneraal
ja ik kijk af en toe kunstquote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja ik kijk af en toe kunstschaam me er een beetje voor eigenlijk
Ik jou ook, wilde de hele tijd terug naar FOK!
Fok!. Maar het was half 6 toen ik thuis wasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Maar wat heb jij de hele middag gedaan, huiswerk?
verkouden en zere keel maar verder prima hoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:32 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Beetje moe, maar verder erg goed
En met jou?
Ja mijn ouders worden op de een of andere reden boos als ik de hele tijd op FOK! zit, zo gekquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Fok!. Maar het was half 6 toen ik thuis was
Weet je wat serieus helpt tegen een zere keel?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
verkouden en zere keel maar verder prima hoor
engquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja mijn ouders worden op de een of andere reden boos als ik de hele tijd op FOK! zit, zo gek
Dan heb jij lang school.
neequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:36 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet je wat serieus helpt tegen een zere keel?
Ja snap er helemaal niets vanquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:37 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
eng
16.10-16.10-17.00-17.00-15.20 normaal, echt fantastisch.
uhuquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja snap er helemaal niets van
Geweldig lijkt me dat. Mijn langste dag duurt tot 15:50
stommerdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja en ik begin meestal pas om 9:10
Waarom mag hypo geen Emo.gif naar warme melk doen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was warme melk met honing ja
Jij denkt meteen weer vies.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Was warme melk met honing ja
Jij denkt meteen weer vies.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarom mag hypo geen Emo.gif naar warme melk doen?
Nee iets van 3. Maar mijn school geeft 4 vwo teveel urenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb jij heel veel tussenuren of hoe kan dat
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:41 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarom mag hypo geen Emo.gif naar warme melk doen?
quote:
Wat heb jij nou weer voor school danquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee iets van 3. Maar mijn school geeft 4 vwo teveel uren![]()
Probeer creatief te roosteren.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:42 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Nee iets van 3. Maar mijn school geeft 4 vwo teveel uren![]()
stomme school.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:43 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat heb jij nou weer voor school dan
nerdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:44 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
stomme school.
Maar ik heb ook één extra keuzevak teveel.
Hihi nu voel ik me mooi xdxdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:44 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik hossel alleen lelijkers.
[..]
Hoi oude vriend.
[..]
xdxd hoe gaat het?
Oké schatje.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hihi nu voel ik me mooi xdxd
Ik heb geschiedenis ook als keuzevak, hi5quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
geschiedenisen filosofie als gewoon keuzevak
stoerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb geschiedenis ook als keuzevak, hi5
Ik wil ook filosofie maar mijn school zuigt
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:47 schreef supersof het volgende:
filosofie is echt kut naar mijn meningSlaat nergens op.
Bij ons op school moesten ze bij filosofie in een bloemkool snijden en dan aan hem vragen of het pijn deed.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:46 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
geschiedenisen filosofie als gewoon keuzevak
Ja hequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
stoer![]()
kom hierheen![]()
![]()
filosofie is tof
mijn enige 9
![]()
!
Wat is ditquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:47 schreef supersof het volgende:
Wij moesten allemaal een sinaasappel meenemen en ons afvragen of ze echt oranje warenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:48 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Bij ons op school moesten ze bij filosofie in een bloemkool snijden en dan aan hem vragen of het pijn deed.
OMG PIZZA NURT EEN 10 VOOR GESCHIEDENIS.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja he
edit: niet iets om trots op te zijn
Waar slaat het op.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wij moesten allemaal een sinaasappel meenemen en ons afvragen of ze echt oranje waren!
quote:
Ik hoef niet te denken over dingen die er niet toe doen, of denkwijzen te weten van oude mannen die niks beters te doen hadden.quote:
HOE ZAG JIJ MIJN EDITquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
OMG PIZZA NURT EEN 10 VOOR GESCHIEDENIS.
Dus het leven doet er niet toe?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ik hoef niet te denken over dingen die er niet toe doen, of denkwijzen te weten van oude mannen die niks beters te doen hadden.
Ik ben er te nuchter voor.
een 10 voor gs is wel extreem hoog man.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HOE ZAG JIJ MIJN EDIT
En hallo jij staat een negen voor filosofie
ditquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:47 schreef supersof het volgende:
En sinds wanneer kan ik met mijn zintuigen met een bloemkool praten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kun je je zintuigen echt vertrouwen.
Het zijn gelukkig niet allemaal oude mannen die niets beters te doen haddenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ik hoef niet te denken over dingen die er niet toe doen, of denkwijzen te weten van oude mannen die niks beters te doen hadden.
Ik ben er te nuchter voor.
geschriften van Plato en Aristoteles lezenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:51 schreef nodig het volgende:
Wat doe je tijdens filosofie? Heb dat vak nooit gehad. Beetje discuseeren enzo?
En wat was de conclusie?.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kun je je zintuigen echt vertrouwen.
telepathie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En sinds wanneer kan ik met mijn zintuigen met een bloemkool praten.
Klinkt gaafquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:52 schreef Beach het volgende:
[..]
geschriften van Plato en Aristoteles lezen
Fablapquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:51 schreef JRRY het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)d-krijgen-een-fablab
een faplab hoe verzinnen ze het.
in mijn woonplaatsen nog wel, ik blij xD
Ja ik krijg een foto als ik wilquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
een 10 voor gs is wel extreem hoog man.
Ik dacht aan iets anders todat ik het bericht lasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:51 schreef JRRY het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)d-krijgen-een-fablab
een faplab hoe verzinnen ze het.
in mijn woonplaatsen nog wel, ik blij xD
een foto? omdat?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik krijg een foto als ik wil
meer dan datquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:52 schreef Beach het volgende:
[..]
geschriften van Plato en Aristoteles lezen
Misschien zie jij hem wel blauw maar heb je geleerd dat je dat oranje noemt terwijl dat het helemaal niet isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En wat was de conclusie?.
Nee..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee..
Ik bak er niets van.hahaha goeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Laat mijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het zijn gelukkig niet allemaal oude mannen die niets beters te doen hadden![]()
En heeft niets met nuchterheid te maken
kortzinnig
wouw dat is echt diepquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Misschien zie jij hem wel blauw maar heb je geleerd dat je dat oranje noemt terwijl dat het helemaal niet is![]()
En misschien ben je kleurenblind
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Laat mij
lekker
mijn mening
geven
omg serieusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Schoolrecord verbroken, wij hebben daar fotootjes voor
he sof wat vind jij van de naam 'fablab'?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Laat mij
lekker
mijn mening
geven
laat mijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Laat mij
lekker
mijn mening
geven
Ja en dan tekenen mensen er ook serieus snorren enzo op, het is echt vreselijkquote:
Ik geef jou gelijk schatje.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
laat mij
het
lekker
oneens
zijn
met jouw mening
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja en dan tekenen mensen er ook serieus snorren enzo op, het is echt vreselijk![]()
how 'bout noquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:55 schreef AppelCake het volgende:
Ik ben een rockchick maar rap beter dan de meesten, kom een keertje spacen op mijn lijpe feesten.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee..
Ik bak er niets van.Ik ken iemand die wel goed kan bakken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iPhone is de beste dat weten we allemaal, maar sinds iedereen pingt doe ik ze lekker na.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:55 schreef AppelCake het volgende:
Ik ben een rockchick maar rap beter dan de meesten, kom een keertje spacen op mijn lijpe feesten.
toen ik nog op de middelbare zat was dat ook, wat een helquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]!!!
bij ons hangen de schoolfoto's van alle leerlingen in de haldat is pas erg
Ik kan alleen appeltaart bakken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ken iemand die wel goed kan bakken!
dat is mijn favo zin van de 3kb rap.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
iPhone is de beste dat weten we allemaal, maar sinds iedereen pingt doe ik ze lekker na.
Zet hem op je iphone of je bb en zet hem op replay!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
iPhone is de beste dat weten we allemaal, maar sinds iedereen pingt doe ik ze lekker na.
mijne ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat is mijn favo zin van de 3kb rap.
Het rijmt niet eens.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
En als je die niet hebt dan tel je niet mee!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Zet hem op je iphone of je bb en zet hem op replay!
Nog altijd niveau hoger dan water koken en ei bakken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kan alleen appeltaart bakken.#serieus
heb je een bb?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat is mijn favo zin van de 3kb rap.
Hoeveel leerlingen zitten er dan bij jullie op school?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]!!!
bij ons hangen de schoolfoto's van alle leerlingen in de haldat is pas erg
Ik kan wel water koken maar geen ei bakken...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Nog altijd niveau hoger dan water koken en ei bakken.
Doeiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef nodig het volgende:
Oke ik ga misschien later op de avond back.
Je kunt toch ook nu slapen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom hoopte ik dat het al 11 uur was
stuk of 600 'gewone' en nog een aparte afdeling voor gehandicaptenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoeveel leerlingen zitten er dan bij jullie op school?
gewoon een idee: noem je vriendin niet een snol, of maak het uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar mijn nieuwe snol zit nu in 3 2KB.
Omdat je dan weer lekker kan krikken op je krakende zolderquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom hoopte ik dat het al 11 uur was
het is zn vriendin niet eens of welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gewoon een idee: noem je vriendin niet een snol, of maak het uit
nee man ik slaap alleen vannachtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Omdat je dan weer lekker kan krikken op je krakende zolder
Dat laatstequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
stuk of 600 'gewone' en nog een aparte afdeling voor gehandicaptenmaar die tellen niet.
Heel klein dus iedereen kent elkaar en weet alles van elkaar![]()
Nee dan kwets ik haar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gewoon een idee: noem je vriendin niet een snol, of maak het uit
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
stuk of 600 'gewone' en nog een aparte afdeling voor gehandicaptenmaar die tellen niet.
Heel klein dus iedereen kent elkaar en weet alles van elkaar![]()
quote:
Ah ik weet het al om 11 uur kan ik er zijn (1,5 uur) en kan je alsnog krikken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee man ik slaap alleen vannacht
ja nouquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat laatste![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me best wel kut
Jajaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:59 schreef nodig het volgende:
En nu echt weg ciaoo
have a break
have a kitkat
en nee ik word niet eens gesponsord door kitkat
ja echt waarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah ik weet het al om 11 uur kan ik er zijn (1,5 uur) en kan je alsnog krikken.
Van mij mag ze ook los door de wei rennen hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je kwetst haar meer door haar aan het lijntje te houden
Doe normaalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Van mij mag ze ook los door de wei rennen hoor.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Van mij mag ze ook los door de wei rennen hoor.
Had die jongen een roze eenhoornpyjamaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja nou
is ookeen vriendin van mij had een jongen afgewezen op valentijnsdag (in een roze eenhoornpyjama, dat was het leukste) en echt de hele school wist dat dus een dag later
als ze door de gang liep hoorde je iedereen zo praten
__
Word je ook aan het lijntje gehouden?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik niet, je kwetst mijn gevoelens
Dat meisje deed de deur open en had vakantie dus nog pyjama aan, en die jongen stond daar met een chocoladehart met haar naam en rozen en shit. En toen heeft ze hem gefriendzoned en de chocola gehouden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Had die jongen een roze eenhoornpyjama![]()
ja echt welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Word je ook aan het lijntje gehouden?
Ik noem haar sjattie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Weet niet of je haar echt snol noemt enzo
Anders was t wel een leuke matige garp
ok okquote:
douchze Jerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
oke daar kan ik me leven (rijmt op zeven snap jum)
#YOLOquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
oke daar kan ik me leven (rijmt op zeven snap jum)
Nee jij hield Ginger aan het lijntjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ginger hield mij aan het lijntje.
idk idcquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:05 schreef AppelCake het volgende:
''Miley Cyrus kwaad op verloofde door sekspraat''
Ze heeft toch een purity ring?
Nee, zij wilde wachten en ik wilde op haar springen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee jij hield Ginger aan het lijntje
ja dus gebruikte je haar voor "seks" en hield je haar dus aan het lijntjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, zij wilde wachten en ik wilde op haar springen.
Hoe grappig ik het ook vind, mijn steun gaat uit naar de jongen, dat is niet leuk voor hemquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat meisje deed de deur open en had vakantie dus nog pyjama aan, en die jongen stond daar met een chocoladehart met haar naam en rozen en shit. En toen heeft ze hem gefriendzoned en de chocola gehouden.![]()
!
Ik heb haar nergens voor gebruikt, daar ben ik te lief voor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dus gebruikte je haar voor "seks" en hield je haar dus aan het lijntje
Nee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
Miley Cyrus is voor meisjes wat Justin Bieber voor jongens is, toch?
ik ze nog 'ja gvd zorg dat je hem leuk vindt. Dit is liev'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe grappig ik het ook vind, mijn steun gaat uit naar de jongen, dat is niet leuk voor hem
ja daahaag Appelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb haar nergens voor gebruikt, daar ben ik te lief voor.
Iddquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe grappig ik het ook vind, mijn steun gaat uit naar de jongen, dat is niet leuk voor hem
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oké ik ben niet lief maar toen bleek dat ze te dik is voor mij.
Ja inderdaad, gewoon orgasme faken enzo, de hoerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik ze nog 'ja gvd zorg dat je hem leuk vindt. Dit is liev'
en zij: 'MAAR IK KAN HET NIET'
en ik: 'Gvd stel je niet aan je kan het!'
Hij had een kruiwagen mee?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
het was zijn maandloon aan chocola. Om het erger te maken.
Hoe werd ze dan zo dik?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]ze werd echt niet uit het niets zo dik hoor, je bent gewoon een slappeling
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij had een kruiwagen mee?
Zal het haar zeggen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja inderdaad, gewoon orgasme faken enzo, de hoer
gvdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoe werd ze dan zo dik?
Ik ben geen feeder fzo.
Speciaal een hartje laten maken bij een banketbakker en haar naam erop laten zettenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij had een kruiwagen mee?
aawh wat lievvvvquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Speciaal een hartje laten maken bij een banketbakker en haar naam erop laten zetten
Wouw dat is zo romantisch, daar was ik niet opgekomenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Speciaal een hartje laten maken bij een banketbakker en haar naam erop laten zetten
Jawel. En daardoor ging ze meer chocola eten. Zo werkt chocola.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
En voelde ze zich niet schuldig toen ze die chocola op at?
jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Misschien stiekem in de nacht een slang in haar buik stoppen en alles wegzuigen ja toch?
Pannenkoeken bakken als date moet jijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wouw dat is zo romantisch, daar was ik niet opgekomen
Ja enormquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aawh wat lievvvvwel zielig though
En af en toe wat ijs tussendoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jawel. En daardoor ging ze meer chocola eten. Zo werkt chocola.
Je eet -> schuldgevoel -> chocola om je beter te laten voelen -> schuldgevoel -> meer chocola!
Ja dan moet ik eerst een date vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Pannenkoeken bakken als date moet jij
B&Jsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En af en toe wat ijs tussendoor
Als ik heppie niet had...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dan moet ik eerst een date vinden
Ja maar omdat haar naam erop stond en ze die jongen had afgewezen,quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jawel. En daardoor ging ze meer chocola eten. Zo werkt chocola.
Je eet -> schuldgevoel -> chocola om je beter te laten voelen -> schuldgevoel -> meer chocola!
alweer een nieuwequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van mijn nieuwe vriendin?
Komt goed schatjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]ik moest lachen
en van binnen een beetje huilen
Ja was ongemakkelijk. Maar serieus. Het was lekkere chocola.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja maar omdat haar naam erop stond en ze die jongen had afgewezen,
Ik las roomservicequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Komt goed schatje
* Hypocriet geeft roosvicee
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja was ongemakkelijk. Maar serieus. Het was lekkere chocola.
Volgens mij niets. Weenie. Moet je Heppie vragen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat is het romatischte wat jullie ooit hebben gedaan?
Die van mij: Een gigantische teddybeer geven
Niksquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ze heeft jou ook gegeven!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja was ongemakkelijk. Maar serieus. Het was lekkere chocola.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Volgens mij niets. Weenie. Moet je Heppie vragen.
slecht ditquote:
Ginger vertellen dat ik verslaafd was aan wiet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zeggen 'ik hou van je'. Terwijl ik het niet meende.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ze nam het mee naar school en at het op waar die jongen bij stond zeg maar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ze heeft jou ook gegeven!!
!
Wat romantisch, die ga ik onthoudenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ginger vertellen dat ik verslaafd was aan wiet.
goede jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Zeggen 'ik hou van je'. Terwijl ik het niet meende.
Dit denk ik.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef Beach het volgende:
[..]
Zeggen 'ik hou van je'. Terwijl ik het niet meende.
Wat waarom wat gemeenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ze nam het mee naar school en at het op waar die jongen bij stond zeg maar.
Ik ben dat trouwens niet maar ik wilde dat ze het uitmaakte.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wat romantisch, die ga ik onthouden
hi5quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben gewoon niet zo romantisch oke
Zeg dat je zwanger bentquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik ben gewoon niet zo romantisch oke
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:18 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ben dat trouwens niet maar ik wilde dat ze het uitmaakte.
Uiteindelijk heb ik het toch zelf moeten doen.
Hé wat vervelend nou.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Zeker van welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat vindt hij niet zo leuk/romantisch denk ik
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:17 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dan kwets ik haar alsnog.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
zeg tegen je nieuwe vriendin dat je vreemd gaat
Heb je de foto wel gezien?quote:
oh niet?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:19 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat vindt hij niet zo leuk/romantisch denk ik
jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan kwets ik haar alsnog.
[..]
Heb je de foto wel gezien?
Ja je gaat haar sowieso kwetsen en ze gaat er sowieso overheen komen, dus grow up and be a manquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Dan kwets ik haar alsnog.
[..]
Heb je de foto wel gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |