een foto? omdat?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja ik krijg een foto als ik wil
meer dan datquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:52 schreef Beach het volgende:
[..]
geschriften van Plato en Aristoteles lezen
Misschien zie jij hem wel blauw maar heb je geleerd dat je dat oranje noemt terwijl dat het helemaal niet isquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En wat was de conclusie?.
Nee..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee..
Ik bak er niets van.hahaha goeieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Laat mijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Het zijn gelukkig niet allemaal oude mannen die niets beters te doen hadden![]()
En heeft niets met nuchterheid te maken
kortzinnig
wouw dat is echt diepquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:53 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Misschien zie jij hem wel blauw maar heb je geleerd dat je dat oranje noemt terwijl dat het helemaal niet is![]()
En misschien ben je kleurenblind
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Laat mij
lekker
mijn mening
geven
omg serieusquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Schoolrecord verbroken, wij hebben daar fotootjes voor
he sof wat vind jij van de naam 'fablab'?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Laat mij
lekker
mijn mening
geven
laat mijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:53 schreef supersof het volgende:
[..]
Laat mij
lekker
mijn mening
geven
Ja en dan tekenen mensen er ook serieus snorren enzo op, het is echt vreselijkquote:
Ik geef jou gelijk schatje.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:54 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
laat mij
het
lekker
oneens
zijn
met jouw mening
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja en dan tekenen mensen er ook serieus snorren enzo op, het is echt vreselijk![]()
how 'bout noquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:55 schreef AppelCake het volgende:
Ik ben een rockchick maar rap beter dan de meesten, kom een keertje spacen op mijn lijpe feesten.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:53 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee..
Ik bak er niets van.Ik ken iemand die wel goed kan bakken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iPhone is de beste dat weten we allemaal, maar sinds iedereen pingt doe ik ze lekker na.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:55 schreef AppelCake het volgende:
Ik ben een rockchick maar rap beter dan de meesten, kom een keertje spacen op mijn lijpe feesten.
toen ik nog op de middelbare zat was dat ook, wat een helquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]!!!
bij ons hangen de schoolfoto's van alle leerlingen in de haldat is pas erg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |