Waar slaat het op.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:49 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Wij moesten allemaal een sinaasappel meenemen en ons afvragen of ze echt oranje waren!
quote:
Ik hoef niet te denken over dingen die er niet toe doen, of denkwijzen te weten van oude mannen die niks beters te doen hadden.quote:
HOE ZAG JIJ MIJN EDITquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:50 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
OMG PIZZA NURT EEN 10 VOOR GESCHIEDENIS.
Dus het leven doet er niet toe?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ik hoef niet te denken over dingen die er niet toe doen, of denkwijzen te weten van oude mannen die niks beters te doen hadden.
Ik ben er te nuchter voor.
een 10 voor gs is wel extreem hoog man.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
HOE ZAG JIJ MIJN EDIT
En hallo jij staat een negen voor filosofie
ditquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:47 schreef supersof het volgende:
filosofie is echt kut naar mijn meningSlaat nergens op.
En sinds wanneer kan ik met mijn zintuigen met een bloemkool praten.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kun je je zintuigen echt vertrouwen.
Het zijn gelukkig niet allemaal oude mannen die niets beters te doen haddenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
Ik hoef niet te denken over dingen die er niet toe doen, of denkwijzen te weten van oude mannen die niks beters te doen hadden.
Ik ben er te nuchter voor.
geschriften van Plato en Aristoteles lezenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:51 schreef nodig het volgende:
Wat doe je tijdens filosofie? Heb dat vak nooit gehad. Beetje discuseeren enzo?
En wat was de conclusie?.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:51 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Kun je je zintuigen echt vertrouwen.
telepathie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:51 schreef AppelCake het volgende:
[..]
En sinds wanneer kan ik met mijn zintuigen met een bloemkool praten.
Klinkt gaafquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:52 schreef Beach het volgende:
[..]
geschriften van Plato en Aristoteles lezen
Fablapquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:51 schreef JRRY het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)d-krijgen-een-fablab
een faplab hoe verzinnen ze het.
in mijn woonplaatsen nog wel, ik blij xD
Ja ik krijg een foto als ik wilquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
een 10 voor gs is wel extreem hoog man.
Ik dacht aan iets anders todat ik het bericht lasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:51 schreef JRRY het volgende:
http://www.omroepflevolan(...)d-krijgen-een-fablab
een faplab hoe verzinnen ze het.
in mijn woonplaatsen nog wel, ik blij xD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |