Ja maar omdat haar naam erop stond en ze die jongen had afgewezen,quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jawel. En daardoor ging ze meer chocola eten. Zo werkt chocola.
Je eet -> schuldgevoel -> chocola om je beter te laten voelen -> schuldgevoel -> meer chocola!
alweer een nieuwequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat vind je trouwens van mijn nieuwe vriendin?
Komt goed schatjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:14 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]ik moest lachen
en van binnen een beetje huilen
Ja was ongemakkelijk. Maar serieus. Het was lekkere chocola.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:14 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ja maar omdat haar naam erop stond en ze die jongen had afgewezen,
Ik las roomservicequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:15 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Komt goed schatje
* Hypocriet geeft roosvicee
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja was ongemakkelijk. Maar serieus. Het was lekkere chocola.
Volgens mij niets. Weenie. Moet je Heppie vragen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Wat is het romatischte wat jullie ooit hebben gedaan?
Die van mij: Een gigantische teddybeer geven
Niksquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ze heeft jou ook gegeven!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ja was ongemakkelijk. Maar serieus. Het was lekkere chocola.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Volgens mij niets. Weenie. Moet je Heppie vragen.
slecht ditquote:
Ginger vertellen dat ik verslaafd was aan wiet.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Zeggen 'ik hou van je'. Terwijl ik het niet meende.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ze nam het mee naar school en at het op waar die jongen bij stond zeg maar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:16 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ze heeft jou ook gegeven!!
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |