quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:08 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oké ik ben niet lief maar toen bleek dat ze te dik is voor mij.
Ja inderdaad, gewoon orgasme faken enzo, de hoerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:08 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ik ze nog 'ja gvd zorg dat je hem leuk vindt. Dit is liev'
en zij: 'MAAR IK KAN HET NIET'
en ik: 'Gvd stel je niet aan je kan het!'
Hij had een kruiwagen mee?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:09 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
het was zijn maandloon aan chocola. Om het erger te maken.
Hoe werd ze dan zo dik?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]ze werd echt niet uit het niets zo dik hoor, je bent gewoon een slappeling
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij had een kruiwagen mee?
Zal het haar zeggen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja inderdaad, gewoon orgasme faken enzo, de hoer
gvdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoe werd ze dan zo dik?
Ik ben geen feeder fzo.
Speciaal een hartje laten maken bij een banketbakker en haar naam erop laten zettenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hij had een kruiwagen mee?
aawh wat lievvvvquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Speciaal een hartje laten maken bij een banketbakker en haar naam erop laten zetten
Wouw dat is zo romantisch, daar was ik niet opgekomenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:11 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Speciaal een hartje laten maken bij een banketbakker en haar naam erop laten zetten
Jawel. En daardoor ging ze meer chocola eten. Zo werkt chocola.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:11 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
En voelde ze zich niet schuldig toen ze die chocola op at?
jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:12 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Misschien stiekem in de nacht een slang in haar buik stoppen en alles wegzuigen ja toch?
Pannenkoeken bakken als date moet jijquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:12 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wouw dat is zo romantisch, daar was ik niet opgekomen
Ja enormquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
aawh wat lievvvvwel zielig though
En af en toe wat ijs tussendoorquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Jawel. En daardoor ging ze meer chocola eten. Zo werkt chocola.
Je eet -> schuldgevoel -> chocola om je beter te laten voelen -> schuldgevoel -> meer chocola!
Ja dan moet ik eerst een date vindenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:12 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Pannenkoeken bakken als date moet jij
B&Jsquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En af en toe wat ijs tussendoor
Als ik heppie niet had...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:13 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dan moet ik eerst een date vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |