ja echt welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:03 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Word je ook aan het lijntje gehouden?
Ik noem haar sjattie.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:03 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Weet niet of je haar echt snol noemt enzo
Anders was t wel een leuke matige garp
ok okquote:
douchze Jerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
oke daar kan ik me leven (rijmt op zeven snap jum)
#YOLOquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:03 schreef JRRY het volgende:
[..]
oke daar kan ik me leven (rijmt op zeven snap jum)
Nee jij hield Ginger aan het lijntjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:04 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ginger hield mij aan het lijntje.
idk idcquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:05 schreef AppelCake het volgende:
''Miley Cyrus kwaad op verloofde door sekspraat''
Ze heeft toch een purity ring?
Nee, zij wilde wachten en ik wilde op haar springen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Nee jij hield Ginger aan het lijntje
ja dus gebruikte je haar voor "seks" en hield je haar dus aan het lijntjequote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:06 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nee, zij wilde wachten en ik wilde op haar springen.
Hoe grappig ik het ook vind, mijn steun gaat uit naar de jongen, dat is niet leuk voor hemquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Dat meisje deed de deur open en had vakantie dus nog pyjama aan, en die jongen stond daar met een chocoladehart met haar naam en rozen en shit. En toen heeft ze hem gefriendzoned en de chocola gehouden.![]()
!
Ik heb haar nergens voor gebruikt, daar ben ik te lief voor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dus gebruikte je haar voor "seks" en hield je haar dus aan het lijntje
Nee.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef EugeneKrabs het volgende:
Miley Cyrus is voor meisjes wat Justin Bieber voor jongens is, toch?
ik ze nog 'ja gvd zorg dat je hem leuk vindt. Dit is liev'quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe grappig ik het ook vind, mijn steun gaat uit naar de jongen, dat is niet leuk voor hem
ja daahaag Appelquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik heb haar nergens voor gebruikt, daar ben ik te lief voor.
Iddquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoe grappig ik het ook vind, mijn steun gaat uit naar de jongen, dat is niet leuk voor hem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |