Ik kan alleen appeltaart bakken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ken iemand die wel goed kan bakken!
dat is mijn favo zin van de 3kb rap.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
iPhone is de beste dat weten we allemaal, maar sinds iedereen pingt doe ik ze lekker na.
Zet hem op je iphone of je bb en zet hem op replay!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
iPhone is de beste dat weten we allemaal, maar sinds iedereen pingt doe ik ze lekker na.
mijne ookquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat is mijn favo zin van de 3kb rap.
Het rijmt niet eens.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
En als je die niet hebt dan tel je niet mee!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef nodig het volgende:
[..]
Zet hem op je iphone of je bb en zet hem op replay!
Nog altijd niveau hoger dan water koken en ei bakken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik kan alleen appeltaart bakken.#serieus
heb je een bb?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
dat is mijn favo zin van de 3kb rap.
Hoeveel leerlingen zitten er dan bij jullie op school?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:55 schreef Hypocriet het volgende:
[..]!!!
bij ons hangen de schoolfoto's van alle leerlingen in de haldat is pas erg
Ik kan wel water koken maar geen ei bakken...quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Nog altijd niveau hoger dan water koken en ei bakken.
Doeiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:56 schreef nodig het volgende:
Oke ik ga misschien later op de avond back.
Je kunt toch ook nu slapen?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom hoopte ik dat het al 11 uur was
stuk of 600 'gewone' en nog een aparte afdeling voor gehandicaptenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:57 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hoeveel leerlingen zitten er dan bij jullie op school?
gewoon een idee: noem je vriendin niet een snol, of maak het uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:57 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Maar mijn nieuwe snol zit nu in 3 2KB.
Omdat je dan weer lekker kan krikken op je krakende zolderquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:57 schreef promisionxexposed het volgende:
Waarom hoopte ik dat het al 11 uur was
het is zn vriendin niet eens of welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gewoon een idee: noem je vriendin niet een snol, of maak het uit
nee man ik slaap alleen vannachtquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Omdat je dan weer lekker kan krikken op je krakende zolder
Dat laatstequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
stuk of 600 'gewone' en nog een aparte afdeling voor gehandicaptenmaar die tellen niet.
Heel klein dus iedereen kent elkaar en weet alles van elkaar![]()
Nee dan kwets ik haar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gewoon een idee: noem je vriendin niet een snol, of maak het uit
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
stuk of 600 'gewone' en nog een aparte afdeling voor gehandicaptenmaar die tellen niet.
Heel klein dus iedereen kent elkaar en weet alles van elkaar![]()
quote:
Ah ik weet het al om 11 uur kan ik er zijn (1,5 uur) en kan je alsnog krikken.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee man ik slaap alleen vannacht
ja nouquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat laatste![]()
![]()
![]()
Dat lijkt me best wel kut
Jajaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:59 schreef nodig het volgende:
En nu echt weg ciaoo
have a break
have a kitkat
en nee ik word niet eens gesponsord door kitkat
ja echt waarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Ah ik weet het al om 11 uur kan ik er zijn (1,5 uur) en kan je alsnog krikken.
Van mij mag ze ook los door de wei rennen hoor.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Je kwetst haar meer door haar aan het lijntje te houden
Doe normaalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Van mij mag ze ook los door de wei rennen hoor.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:00 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Van mij mag ze ook los door de wei rennen hoor.
Had die jongen een roze eenhoornpyjamaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
ja nou
is ookeen vriendin van mij had een jongen afgewezen op valentijnsdag (in een roze eenhoornpyjama, dat was het leukste) en echt de hele school wist dat dus een dag later
als ze door de gang liep hoorde je iedereen zo praten
__
Word je ook aan het lijntje gehouden?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik niet, je kwetst mijn gevoelens
Dat meisje deed de deur open en had vakantie dus nog pyjama aan, en die jongen stond daar met een chocoladehart met haar naam en rozen en shit. En toen heeft ze hem gefriendzoned en de chocola gehouden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:01 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Had die jongen een roze eenhoornpyjama![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |