Alvast welterustenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:58 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is er vandoor voor de rest van de dag. Fijne avond mensen![]()
Ik heb nog reltopics geopend toen ie ontslagen zou worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat een baldadige blauwe die ZarGon
Fijne avond stewiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:58 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is er vandoor voor de rest van de dag. Fijne avond mensen![]()
Hij scheld supersof uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb nog reltopics geopend toen ie ontslagen zou worden.
Weet niet meer wat er aan de hand was.
Maar hij is een baas
Ok weetje. In het begin vond ik het nog wel grappig. Maar op een gegeven moment werd niet alleen ik er er gek van, maar heel de sc. Ik kan met iedereen een normaal gesprek houden, maar niet met iemand die doet alsof je al zijn vrouw bentquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:01 schreef nodig het volgende:
Kon je het topic nog een beetje waarderen sof?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ok weetje. In het begin vond ik het nog wel grappig. Maar op een gegeven moment werd niet alleen ik er er gek van, maar heel de sc. Ik kan met iedereen een normaal gesprek houden, maar niet met iemand die doet alsof je al zijn vrouw bentDus please stop, en als je iets wilt bereiken, wat ik niet geloof maarja, doe het dan op een normale manier. zoals hamerhaaitje
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ok weetje. In het begin vond ik het nog wel grappig. Maar op een gegeven moment werd niet alleen ik er er gek van, maar heel de sc. Ik kan met iedereen een normaal gesprek houden, maar niet met iemand die doet alsof je al zijn vrouw bentDus please stop, en als je iets wilt bereiken, wat ik niet geloof maarja, doe het dan op een normale manier.
Volgens mij hebben we best wel gesprekken gevoerd (over je opleiding etc.) Ik ouwehoer alleen een beetje veel en toevallig gaat het telkens over jouquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ok weetje. In het begin vond ik het nog wel grappig. Maar op een gegeven moment werd niet alleen ik er er gek van, maar heel de sc. Ik kan met iedereen een normaal gesprek houden, maar niet met iemand die doet alsof je al zijn vrouw bentDus please stop, en als je iets wilt bereiken, wat ik niet geloof maarja, doe het dan op een normale manier.
Het is gewoon bloed irritant, klaar bastaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we best wel gesprekken gevoerd (over je opleiding etc.) Ik ouwehoer alleen een beetje veel en toevallig gaat het telkens over jouIk heb wel over de grond gerold bij het KLB topic moet ik zeggen
We hebben gesprekken gevoerd over hoeveel kinderen we nemen en of we een kat of een hond nemen ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we best wel gesprekken gevoerd (over je opleiding etc.) Ik ouwehoer alleen een beetje veel en toevallig gaat het telkens over jouIk heb wel over de grond gerold bij het KLB topic moet ik zeggen
Kan ook zonder. Die van mij zijn blauwquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
Kan je als je FOK!Abbo neemt ook instellen dat je eigen berichten groen worden? Netzo als mobiel laat maar zeggen maar dan dat kleurtje ook op de desktop? En dan niet via de mobiele versie op de pc..
oeh even checkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan ook zonder. Die van mij zijn blauw
is toch juist vervelend?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Owja dat, jij wou dik veel kindersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]
We hebben gesprekken gevoerd over hoeveel kinderen we nemen en of we een kat of een hond nemen ja.
Ja het was op zich wel grappig. maar wel gestoord.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Owja dat, jij wou dik veel kinders![]()
Kon je nog wel een beetje lachen om het KLB topic dan?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ja, ik moest mn hond tussendoor ff uitlaten. En toen moest ik wel ff lachen
Heb het! Toch even een ander kleurtje kiezen dan lichtgroen het ziet er niet uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
diequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Ik heb me kapot gelachen, die reacties op je FOBOEn dat iemand de 10x nodig vouyeur ontdekte
Legally blonde ga ik denk ik kijkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:16 schreef JRRY het volgende:
sof is er iets leuks op tv of om terug te kijken op gemist?
Oh, maar je moest wel lachen tijdens het uitlatenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
diewas trouwens op die vraag van die kinderen.
Niet dat ik het zo leuk vond ofzo.
is dat leuk?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Legally blonde ga ik denk ik kijken
is heel fijn hoorquote:
vind ik welquote:
Kan nog steeds geen goede kleur vinden donkerblauw is ook niet mooiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
is heel fijn hoorals het heel druk is hoef je alleen maar naar je eigen kleur te zoeken
met wie?quote:
je houdt van meidenfilms tochquote:
quote:
nouja eigenlijk alleen met jonge meisjes xdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
je houdt van meidenfilms tochdan wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |