volgende keer sorryquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:47 schreef msacras het volgende:
bijna de lapo toch wel he, krabs had hem aan mij gegeven
Shht dat moest geheim blijvenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie dat jullie je naar klb hadden verplaatst. in een bepaald topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:00 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie zijn gewaarschuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
Jullie zijn gewaarschuwd!ja maar ik heb geen naaktfoto's op mn macje staan dus ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Jullie zijn gewaarschuwd!Ik heb naaktfoto's van mijn kinderen op mijn computer staan ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat.
ok.
have funquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:02 schreef Taexon het volgende:
Bijna een naam topic
Ben er weer en ben ook weer wegffkes wat ophalen
Ja hier en verder nog NB en US SCquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zit je tegenwoordig hier? Ook hoi trouwens
iel, dat is echt vies?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb btw ook naaktfoto's op mijn pc staan
Ik heb nu wifi in mijn shuilkelder, zit ook klaarquote:
AJ en ik hebben zeer waarschijnlijk een rel veroorzaakt, maar for the better. AJ zal of zal niet verder info verstrekkenquote:
welke rel hoe wat wanneerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nu wifi in mijn shuilkelder, zit ook klaar
[..]
AJ en ik hebben zeer waarschijnlijk een rel veroorzaakt, maar for the better. AJ zal of zal niet verder info verstrekken
Jawel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
No fucking way dat jij 20 bent.
Hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:07 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb nu wifi in mijn shuilkelder, zit ook klaar
[..]
AJ en ik hebben zeer waarschijnlijk een rel veroorzaakt, maar for the better. AJ zal of zal niet verder info verstrekken
Hij heeft een tunnelvisiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:05 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
No fucking way dat jij 20 bent.
Je gelooft in een almachtig sprookjesfiguur, maar nog is er armoede en oorlog in de wereld, een almachtig iemand zou zoiets met 1 vingerknip kunnen oplossenquote:
Jij verwacht dat dat almachtige sprookjesfiguur alles kan. Maar hij doet dingen met een reden, geloof me maar.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:13 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Je gelooft in een almachtig sprookjesfiguur, maar nog is er armoede en oorlog in de wereld, een almachtig iemand zou zoiets met 1 vingerknip kunnen oplossen
En waarom doet hij die dingen met een reden, het is vooral dat in die 3de wereld landen zwarte mensen leven, is dat almachtige sprookjesfiguur racistisch?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Jij verwacht dat dat almachtige sprookjesfiguur alles kan. Maar hij doet dingen met een reden, geloof me maar.
Nee de duivel doet ook veel, mensen laten zich overnemen door de duivel.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
En waarom doet hij die dingen met een reden, het is vooral dat in die 3de wereld landen zwarte mensen leven, is dat almachtige sprookjesfiguur racistisch?
Altijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:16 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja valt het mee, dus jij wast je wel voor je naaktfoto's gaat maken xd
En waarom doet de duivel dat dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:16 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee de duivel doet ook veel, mensen laten zich overnemen door de duivel.
De duivel doet wat hij wilt, en God laat ons vrij in onze keuzes of we hem of de duivel volgen.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:16 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
En waarom doet de duivel dat dan?
en waarom is die duivel dan almachtig?
heeft de duivel ruzie met god dan?
666quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:17 schreef Argo het volgende:
[..]
De duivel doet wat hij wilt, en God laat ons vrij in onze keuzes of we hem of de duivel volgen.
Wat is dat dan voor onsamenhangend verhaalquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:17 schreef Argo het volgende:
[..]
De duivel doet wat hij wilt, en God laat ons vrij in onze keuzes of we hem of de duivel volgen.
wat we hier mee maken is niks vergeleken met de hemel dat is het paradijs waar al die kinderen heengaan.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor onsamenhangend verhaal![]()
Dus de almachtige god hij die de mens heeft geschapen vind de armoede en kindersterfte maar best
en heeft een tegenhanger die slecht is en maar gewoon laat leven
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:20 schreef Argo het volgende:
[..]
wat we hier mee maken is niks vergeleken met de hemel dat is het paradijs waar al die kinderen heengaan.
Deze is beter.quote:
Dat komt doordat een van ons users daar ineens wasquote:Op dinsdag 19 februari 2013 18:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie dat jullie je naar klb hadden verplaatst. in een bepaald topic.
die topicquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mag niet, dan krijg ik een ban
Wat is er sof?
Nee hulp in het leven.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Hulp bij zelfdoding
Dacht dat je gelovig was
ik heb ff rustig een uurtje gegeten en een sociaal gedaan met mn ouders blabla. kom ik terug. Een heel topic van nodig en spam in mn foboquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mag niet, dan krijg ik een ban
Wat is er sof?
Dat van mij is geen spam.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ff rustig een uurtje gegeten en een sociaal gedaan met mn ouders blabla. kom ik terug. Een heel topic van nodig en spam in mn fobo
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb ff rustig een uurtje gegeten en een sociaal gedaan met mn ouders blabla. kom ik terug. Een heel topic van nodig en spam in mn fobo
Niet haten, ik heb harten moeten breken vandaagquote:
Hahaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:23 schreef supersof het volgende:
[..]
Netjes, welkom zestienjarige.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:24 schreef msacras het volgende:
Tevens, Argo, ben ik 16,11,11 represent
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:27 schreef msacras het volgende:
Overigens kan ik beter jou hier welkom heten dan jij mij
Komt je OCD weer aan zn trekkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:26 schreef msacras het volgende:
[..]
jazeker
over 17 dagen ben ik 17
wat een mooie matchende getallen
Is 17 worden zo speciaal dan?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:27 schreef Argo het volgende:
[..]![]()
Welkom.
En 17 spannend! Ga je het groot vieren?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:27 schreef Argo het volgende:
[..]![]()
Welkom.
En 17 spannend! Ga je het groot vieren?
Helemaal weer aan de behoeften voldaan jaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Komt je OCD weer aan zn trekken
DUHquote:
Ben ik ook geweest met school, is echt leukquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Jazeker. Nouja valt wel mee, op m'n verjaardag zelf kom ik terug uit Berlijn (schooltripje, ik wordt jarig in Berlijn en daarna gaan we naar huis) en de dag erna moet ik 8 uur beginnen met werken
En ik vier nooit m'n verjaardag echt want dat kost teveel moeite maar dit jaar ga ik het met 2 andere vriendinnen vieren want ja, dat moet ook een keer gebeuren
hoe bedoel jequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet haten, ik heb harten moeten breken vandaag
Boerenknurft ze is bijna jarig, dat is toch leuk?quote:
Oh leuk Berlijn, maar ook weer niet leuk want dan moet ik je nu meteen na onze kennismaking al missen? Maja wel veel plezier, met je vriendinnen maak het niet te wild heh!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Jazeker. Nouja valt wel mee, op m'n verjaardag zelf kom ik terug uit Berlijn (schooltripje, ik wordt jarig in Berlijn en daarna gaan we naar huis) en de dag erna moet ik 8 uur beginnen met werken
En ik vier nooit m'n verjaardag echt want dat kost teveel moeite maar dit jaar ga ik het met 2 andere vriendinnen vieren want ja, dat moet ook een keer gebeuren
Dat kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Ben ik ook geweest met school, is echt leuk
17 vond ik maar een kut leeftijd.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Helemaal weer aan de behoeften voldaan ja
[..]
DUH
Dat denk ik ook ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:29 schreef Argo het volgende:
[..]
Boerenknurft ze is bijna jarig, dat is toch leuk?
[..]
Oh leuk Berlijn, maar ook weer niet leuk want dan moet ik je nu meteen na onze kennismaking al missen? Maja wel veel plezier, met je vriendinnen maak het niet te wild heh!
Bij ons zat er een 24 uurs winkeltje naast het Hotel, goedkoop zuipen daar terwijl de docenten zogenaamd van niks wisten? Weet nog steeds niet of ze het doorhadden ze hadden bier op een kamer gevonden en dat konden ze niet waarderen igg.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:29 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen
vriendinnetje van me heeft al beloofd een fles champagne te fiksen om precies 12 uur in die bus
/carequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:30 schreef Argo het volgende:
Tot ziens mensen ik ga naar de geloofsgroep bidden.
Oké. Dat kan. Ik niet, elke leeftijd is chill en heeft zo z'n voordelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja is bij ons waarschijnlijk ook zo, iig dat zeiden mn vrienden die vorig jaar al waren geweest.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:31 schreef nodig het volgende:
[..]
Bij ons zat er een 24 uurs winkeltje naast het Hotel, goedkoop zuipen daar terwijl de docenten zogenaamd van niks wisten? Weet nog steeds niet of ze het doorhadden ze hadden bier op een kamer gevonden en dat konden ze niet waarderen igg.
Je bent trending topic sof.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
Ik heb de afgelopen twee uur dus ook gewoon 500 bezoekers gehad op mn fobo....
(ja dat weet ik omdat ik keek hoeveel views ik had toen hamerhaai en nodig spam actie deden)
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:31 schreef msacras het volgende:
[..]
Oké. Dat kan. Ik niet, elke leeftijd is chill en heeft zo z'n voordelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ga je vanzelf achter komen.quote:
reclame op je fobo zetten, verdien je er geld meequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
(ja dat weet ik omdat ik keek hoeveel views ik had toen hamerhaai en nodig spam actie deden)
Je hebt iig fansquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
en topics over sof blijven openen, we maken er een mediarel van waardoor heel veel reclame heel veel geld oplevert blabla enzquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
reclame op je fobo zetten, verdien je er geld mee
wowow goed planquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
en topics over sof blijven openen, we maken er een mediarel van waardoor heel veel reclame heel veel geld oplevert blabla enz
Okèquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:32 schreef supersof het volgende:
Ik ben nog steeds niet klaarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:33 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik heb het topic ook maar even doorgelezen![]()
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:34 schreef JRRY het volgende:
[..]
en topics over sof blijven openen, we maken er een mediarel van waardoor heel veel reclame heel veel geld oplevert blabla enz
Ben nog maar op bladzijde 5quote:
Oke, wiens kloon ben jij?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
Spouwer heb je nog steeds wat met spees?
Wat een vuile hont.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:40 schreef JRRY het volgende:
xd xd een klb topic over jng join
KLB / JNG
Denk niet dat er veel interessants tussen staatquote:
Go lie in a gutter and rot away pleasequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:42 schreef nodig het volgende:
Laat maar #2 hier:
KLB / Kan geen FOK!ster hosselen
Doodsbedreiging, ban!quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Go lie in a gutter and rot away please
och arme.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
KLB / JNG
REtrY voelt zich niet welkom hier
het is watquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:46 schreef EugeneKrabs het volgende:
KLB / JNG
REtrY voelt zich niet welkom hier
Niet echt. Ik ben zo weg namelijkquote:
Beach ckerquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:50 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik kreeg al dm van iemand. Nu weet ik het wel.
Heeft ie wel voor mij gedaan andersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:54 schreef JRRY het volgende:
dientje verkoopt zijn kontje echt niet voor een tientje.
15 EU welquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:54 schreef JRRY het volgende:
dientje verkoopt zijn kontje echt niet voor een tientje.
Haha, ik had gezegd niet verklappenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heeft ie wel voor mij gedaan anders
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:51 schreef zarGon het volgende:
[..].
Doe maar tof tegen supermof of hoe ze ook mag heten.
Fijne avond, cyaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:58 schreef Stuart het volgende:
* Stuart is er vandoor voor de rest van de dag. Fijne avond mensen![]()
Laturquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:58 schreef Stuart het volgende:
Alvast welterustenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:58 schreef Stuart het volgende:
Ik heb nog reltopics geopend toen ie ontslagen zou worden.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
[..]
Wat een baldadige blauwe die ZarGon
Fijne avond stewiequote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:58 schreef Stuart het volgende:
Hij scheld supersof uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 19:59 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ik heb nog reltopics geopend toen ie ontslagen zou worden.
Weet niet meer wat er aan de hand was.
Maar hij is een baas
Ok weetje. In het begin vond ik het nog wel grappig. Maar op een gegeven moment werd niet alleen ik er er gek van, maar heel de sc. Ik kan met iedereen een normaal gesprek houden, maar niet met iemand die doet alsof je al zijn vrouw bentquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:01 schreef nodig het volgende:
Kon je het topic nog een beetje waarderen sof?
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ok weetje. In het begin vond ik het nog wel grappig. Maar op een gegeven moment werd niet alleen ik er er gek van, maar heel de sc. Ik kan met iedereen een normaal gesprek houden, maar niet met iemand die doet alsof je al zijn vrouw bentDus please stop, en als je iets wilt bereiken, wat ik niet geloof maarja, doe het dan op een normale manier. zoals hamerhaaitje
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ok weetje. In het begin vond ik het nog wel grappig. Maar op een gegeven moment werd niet alleen ik er er gek van, maar heel de sc. Ik kan met iedereen een normaal gesprek houden, maar niet met iemand die doet alsof je al zijn vrouw bentDus please stop, en als je iets wilt bereiken, wat ik niet geloof maarja, doe het dan op een normale manier.
Volgens mij hebben we best wel gesprekken gevoerd (over je opleiding etc.) Ik ouwehoer alleen een beetje veel en toevallig gaat het telkens over jouquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:04 schreef supersof het volgende:
[..]
Ok weetje. In het begin vond ik het nog wel grappig. Maar op een gegeven moment werd niet alleen ik er er gek van, maar heel de sc. Ik kan met iedereen een normaal gesprek houden, maar niet met iemand die doet alsof je al zijn vrouw bentDus please stop, en als je iets wilt bereiken, wat ik niet geloof maarja, doe het dan op een normale manier.
Het is gewoon bloed irritant, klaar bastaquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we best wel gesprekken gevoerd (over je opleiding etc.) Ik ouwehoer alleen een beetje veel en toevallig gaat het telkens over jouIk heb wel over de grond gerold bij het KLB topic moet ik zeggen
We hebben gesprekken gevoerd over hoeveel kinderen we nemen en of we een kat of een hond nemen ja.quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:07 schreef nodig het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we best wel gesprekken gevoerd (over je opleiding etc.) Ik ouwehoer alleen een beetje veel en toevallig gaat het telkens over jouIk heb wel over de grond gerold bij het KLB topic moet ik zeggen
Kan ook zonder. Die van mij zijn blauwquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
Kan je als je FOK!Abbo neemt ook instellen dat je eigen berichten groen worden? Netzo als mobiel laat maar zeggen maar dan dat kleurtje ook op de desktop? En dan niet via de mobiele versie op de pc..
oeh even checkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan ook zonder. Die van mij zijn blauw
is toch juist vervelend?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
Owja dat, jij wou dik veel kindersquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:12 schreef supersof het volgende:
[..]
We hebben gesprekken gevoerd over hoeveel kinderen we nemen en of we een kat of een hond nemen ja.
Ja het was op zich wel grappig. maar wel gestoord.
quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:13 schreef nodig het volgende:
[..]
Owja dat, jij wou dik veel kinders![]()
Kon je nog wel een beetje lachen om het KLB topic dan?
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Maar ja, ik moest mn hond tussendoor ff uitlaten. En toen moest ik wel ff lachen
Heb het! Toch even een ander kleurtje kiezen dan lichtgroen het ziet er niet uitquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:13 schreef supersof het volgende:
[..]
diequote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Gelukkig maar![]()
Ik heb me kapot gelachen, die reacties op je FOBOEn dat iemand de 10x nodig vouyeur ontdekte
Legally blonde ga ik denk ik kijkenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:16 schreef JRRY het volgende:
sof is er iets leuks op tv of om terug te kijken op gemist?
Oh, maar je moest wel lachen tijdens het uitlatenquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:16 schreef supersof het volgende:
[..]
diewas trouwens op die vraag van die kinderen.
Niet dat ik het zo leuk vond ofzo.
is dat leuk?quote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Legally blonde ga ik denk ik kijken
is heel fijn hoorquote:
vind ik welquote:
Kan nog steeds geen goede kleur vinden donkerblauw is ook niet mooiquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:17 schreef supersof het volgende:
[..]
is heel fijn hoorals het heel druk is hoef je alleen maar naar je eigen kleur te zoeken
met wie?quote:
je houdt van meidenfilms tochquote:
quote:
nouja eigenlijk alleen met jonge meisjes xdquote:Op dinsdag 19 februari 2013 20:19 schreef supersof het volgende:
[..]
je houdt van meidenfilms tochdan wel ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |